Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.3k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      19.9k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.8k
      мнения
    2. 21.3k
      мнения
    3. 20.7k
      мнения
    4. 62.9k
      мнения
    5. 9.5k
      мнения
    6. 21.3k
      мнения
    7. 21k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      825
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.6k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      532
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      3k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.6k
      мнения
    3. 5.1k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Статистика на сайта

    24,381
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    nikito1981
    Последно регистриран
    nikito1981
    Регистрация
  • На линия са   1 потребител, 0 Скрити, 29 госта (Виж списъка)

  • Мнения

    • Провери с мултицет дали има напрежение в кабела. Може да е изгорял предпазитела или да се е прецакал кабела.
    • Лансер 10 1.6 бензин. Беше затегнал вентилатора, взех здрав, но не се завърта. 
    • Преди няколко дни огледах отдолу колата на канал и забелязах, че маншона на предно дясно външно каре е скъсан. Купих нов на FEBEST и скоро ще се сменя. Километражът вече показва 180 500 км. Днес стават 2 седмици, откакто купих колата. Впечатлен съм, как се кара с лекота - набира с малко обороти, тръгва почти без газ или с много малко газ. Усещам 600-те кубика по-голям по обем двигател и 56-те коня повече в сравнение с предишната ми кола. Скоро ще се монтира газов инжекцион. Купих оригинални лети джанти 16-ски и скоро ще им купя и гуми за тях 215/70. А сегашните оригинални 18-ски лети джанти с гуми 225/55 ще ги продам.
    • Здравейте, искам само да попитам, не можах да намеря нищо в интернет за това, та докато чистех колата, намерих два кабела които не бяха свързани никъде, и се чудя за какво са пиле на единия LH на другият RH очевидно ще е Right и Left но не знам за какво, колата е 1997 115 коня, https://ibb.co/4VfCDMD
    • Здравейте,   Отдавна не съм писал във форума, но ето че отново се налага   Става дума за Пежо 4007, бензин, автоматик на реални 202 000 километра. Аз съм втори собственик на колата. Колата се кара на бензин и газ и се обслужва редовно.   Преди 3 дена без никаква симптоми при спиране на стоп колата изгасна. Запалин, но на следващия стоп (след 20-тина метра), отново изгасна. Преминах на бензин и продължих без никакви проблеми.  Предположих, че е нещо с газовата уредба и си запазих за предстоящата седмица профилактика в специализиран сервиз.   Вчера, обаче ми направи доста странно поведение: на прав участък, скорост около 50 км. колата изведнъж загуби мощност, оборотите започнаха да играят в много широк диапазон ) 700-2200 и на таблото ми светна жълто съобщение за АБС и изискване за сервизна намеса. С хиляда зора стигнах до най-близката отбивка и спрях. След около 5 минути при изгасен двигател (докато се обадя на момчето, което ми обслужва колата) запалих колата на бензин и се оридвижих без никакъв проблем до сервиза. Компютъра беше показал грешка P2135 и вторична грешка на ABS. След изчистването на грешката се прибрах отново без проблем. При тестването на дроселовата клапа се оказа: 1. Че при отпуснат педал е отворена на около 5% 2. При натиснат педал е отворена на около 95% 3. Има известен лаг между нарискането на педала и отварянето на клапата Клапата е почиствана преди около 1 година.   Не знам дали има нещо общо с конкретния случай, но това лято започна да ми изчезва звука на централното заключване. Интересното в случая беше, че когато времето е горешо и колата се е нагряла - звукът работи без проблеми, но ако е на сянка - звука го няма. Иначе самото централно, вкл. и сигнализацията си работят без проблем.   Моля за идеи какво може да е станало! Самата грешка с дросела не ме притеснява сама по себе си, но съобщението за ABS и аварийния режим ме тритесняват. Четох по руските форуми за подбна грешка P2135, и извън стандартните сензори на педал, понякога грешката се поражда от дефектирал компютър на колата (При първата генерация Аутлендъри посочват, че подобна грешка е симптом за повреда в компютъра).   И последна информация, не съм се възползвал от сервизната акция на Пежо за подмяна на  ЕТАКТ-а  (поста за странното поведение на Пежо от преди 9 години отново е мой:    Интересувам се и от това, дали мога да заменя компютъра, ако е дефектирал с такъв от Пежо 4007, произведен 2015 г.   Надявам се някой да може да помогне с идеи за диагностика на проблема.   Предварително благодаря на всички, включили се в дискусията!
  • Теми

×
×
  • Създаване...