Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

bordeaux

Потребител
  • От него общо

    109
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

bordeaux беше най-активен на 10 април 2022

bordeaux има най-харесвано съдържание!

За bordeaux

  • Рожден ден 04/13/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 6 1.3 Laguna 3 2.0 dci

Посетили профила

488 посетили

bordeaux's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. https://japanautoservice.com/ Пламен
  2. bordeaux

    Colt VI 1.1 дросел?

    Имах подобен проблем при 1.3.Пробвах с чистене на дросел и мап сензор,но проблема остана.После реших да сменя сензора с нов Бош(около 70 лв) и се оправи проблема.
  3. Здравейте,свалих акумулатора за да го заредя,че колата не бе карана дълго време.И някъде успях да затрия фиксиращата планка за акумулатора.Имате ли представа дали са стандартни или специфични при различните модели за да знам какво търся.Колата е Колт 2009 1.3 бензин.Благодаря
  4. Благодаря на отзовалите се.Най-вероятно ще се наложи почистване на дросела.След проверка се оказа,че колата е задръстена от прекалено каране в градски условия.
  5. Здравейте, някой има ли представа или опит с реглаж на клапаните на Колт 6 2009 1.3 бензин 95 коня clear tec.При палене сутрин има нестабилен ход на мотора,прекъсване за около 20-30 секунди и после се оправя.Сменени са свещи и проверени бобините и проблема остава.Има мнение от монтьора,че може би е за реглаж на клапаните,но не съм сигурен и моля някой запознат за съвет.Благодаря
  6. Здравейте, някой има ли представа или опит с реглаж на клапаните на Колт 6 2009 1.3 бензин 95 коня clear tec.При палене сутрин има нестабилен ход на мотора,прекъсване за около 20-30 секунди и после се оправя.Сменени са свещи и проверени бобините и проблема остава.Има мнение от монтьора,че може би е за реглаж на клапаните,но не съм сигурен и моля някой запознат за съвет.Благодаря
  7. bordeaux

    Смяна на акумулатор

    Най-вероятно е изключена системата софтуерно,иначе поне веднъж ще се да сработи.Лятото след дълъг път, въобще при условия за добро зареждане.
  8. bordeaux

    Смяна на акумулатор

    Аз го смених с нов EBF Varta.Заработи си старт-стоп система и всичко е наред.Замяната би трябвало да се само с подходящия акумулатор (EFB или AGM), другите ще заминат бързо
  9. Здравейте колеги,предстои ми смяна на акумулатор на Колт 6 2009 със старт-стоп система.Сегашния е фабричния MN148850,(пали си перфектно,но спря да работи старт-стоп) спрял съм се на Varta Blue EFB, 60Ah.Интересува ме има ли нещо специфично като препрограмиране при смяната или си е стандартна процедурата.Благодаря
  10. Здравейте,колеги!Имам проблем при опит за нулиране на сервизен километраж.При опити да се занули стигам до там,когато започват да мигат цифрите и не се появява clear.Правил съм го преди и не е имало проблем.Самите показатели се визуализират странно с нещо подобно на буква G и след това 0000км.Моля за съвет,ако някой има идея как да го оправя.
  11. На всички е така!Нулира се средния разход всеки ден.
  12. bordeaux

    Какви свещи за 1.3 2009

    Днес смених свещите с Денсо K20TT.Старите явно сменявани в Австрия преди мен, бяха Бош с парт номер FR7SI30.Благодаря още веднъж за съветите
  13. bordeaux

    Какви свещи за 1.3 2009

    Много Ви благодаря за компетентните отговори🙂
  14. bordeaux

    Какви свещи за 1.3 2009

    Колега,LXFR6AI ми го дават като алтернатива на посочения от теб NGK(не мога да го намеря),дали ще станат?За Денсото само лоши отзиви от майстора и се отказах от тях.Благодаря предварително
  15. bordeaux

    Какви свещи за 1.3 2009

    Много благодаря,колега
×
×
  • Създаване...