totomoto Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Каква марка и от къде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Каква марка и от къде? NSK, NTN или KOYO - от магазин за Японски авточасти.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 21 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2009 Прочетох в една тема, че на колега му строшили дисковете. Толкова ли е специфична смяната? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Прочетох в една тема, че на колега му строшили дисковете. Толкова ли е специфична смяната? Ами явно не е за всеки работа. Колега ти си от Бургас, затова да не се чудиш какъв лагер и откъде - отиваш в "Интерауто", там и сервиз имат, и части на "Нипартс" продават и ще ти го сменят. Дори разполагат с апаратура, след смяна на лагера да не се налага после реглаж на предния мост. Ходенето там е със записване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Каква марка и от къде?От къде си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 21 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2009 От Бургас съм колега, ако бях в София или Пловдив щях да съм спокоен. Тука е малко по-трудно да се довериш на някого на майсторлъка, без да обиждам никого. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 От Бургас съм колега, ако бях в София или Пловдив щях да съм спокоен. Тука е малко по-трудно да се довериш на някого на майсторлъка, без да обиждам никого.Лагер как да е, ще се намери, аз имам лагери тук на склад, но проблема е в демонтажа и монтажа....... Особено ако ти е клеясало карето в главината....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanov72 Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Лагер как да е, ще се намери, аз имам лагери тук на склад, но проблема е в демонтажа и монтажа.......Особено ако ти е клеасало карето в главината....... На Галантите след '97г не е ли лагер и главина, едно цяло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 На Галантите след '97г не е ли лагер и главина, едно цяло?Всички Галанти от '93 година насам са с лагер-главина, но ............ не е точно лагер-главина, тъй като не се сменя главината с все лагера, а се избива от нея. Проблема е когато карето е клеясало вътре в главината и не може да се извади от нея ..... тогава става дебела работата, случвало ми се е да свалям цялата полуоска с все шенкела и главината (на шенкела се държи лагера и главината) и на преса да избивам карето от главината, ако го млатиш с чука ще прецакаш карето...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 21 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2009 Лагер как да е, ще се намери, аз имам лагери тук на склад, но проблема е в демонтажа и монтажа....... Особено ако ти е клеясало карето в главината.......Кажи цена, марка и от какво се разбива един лагер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Кажи цена,марка и от какво се разбива един лагер?Койо е лагера, за цени - на ЛС.............Лагер се разбива по много причини..... и той като всяко нещо на този свят се амортизира в течение на времето, това довежда до умора на материала, разрушаване на цементацията на съчмите и черупките на лагера и започва лека-полека да се руши.... В един момент почва да вие и да се получава луфт........... Има вариант, в който лагера да е читав, но при силни натоварвания да се разруши........... това става обикновено при рязък удар пряко или косвено в него........... Ако скочиш в голяма дупка с по-висока скорост може да се получи подбиване на някоя съчма и тя лека-полека да дълбае язвички.............Друг проблем е когато автомобила не се кара често (примерно 1-2 пъти в месеца за кратко), тогава се получава корозия върху детайлите и пак се разрушава......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 22 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2009 Това ли е лагера, 32515а, на схемата?http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?SelPrt&...FlRR5wndNYMTfU= Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Това ли е лагера, 32515а, на схемата?http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?SelPrt&...FlRR5wndNYMTfU=Да......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 23 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2009 Намерих във Варна фирма, официален вносител на KOYO, NSK, NTN. Поръчах си от тях на добри цени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 Намерих във Варна фирма официален вносител на KOYO,NSK,NTN поръчах си от тях на добри цени.Ще споделиш ли коя е тази фирма и къде се намира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 23 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2009 Ще споделиш ли коя е тази фирма и къде се намира?Разбира се, ето линка: http://www.regal-varna.com/index.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 23 януари 2009 Сподели Публикувано 23 януари 2009 totomoto, аз също съм от Бургас и ми направиха лагера перфектно в един сервиз на входа на гробищата от към бензиностанцията (като идваш от Сарафово, нали се сещаш). Едни сини врати, метални, търсиш Владо (един дребен пич с мустачки). Кажи му, че Радо с Галанта от София те праща. При мен нещата се решиха в рамките на няколко часа... (зависи от броя клиенти). Успех! Ха, сега като си видях аватара и се сетих, че снимката там е правена ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 24 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2009 totomoto, аз също съм от Бургас и ми направиха лагера перфектно в един сервиз на входа на гробищата от към бензиностанцията (като идваш от Сарафово, нали се сещаш). Едни сини врати, метални, търсиш Владо (един дребен пич с мустачки). Кажи му, че Радо с Галанта от София те праща. При мен нещата се решиха в рамките на няколко часа... (зависи от броя клиенти). Успех! Ха, сега като си видях аватара и се сетих, че снимката там е правена ;)Всичко стана "както пише в дебелите книги". Смених лагера с KOYO и кормилните щанги. После минах стенд на предницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ще пиша в темата, за да не отварям нова.Въпроса ми за съвместимостта на лагерите/главините. Обадих се във фирмата и ми казаха, че имат за "Галант ЕА__ с 2.0, 2.5 и дизел". Моя галант е EA3A и не съм 100% сигурен, че попада в категорията. Гледам в CAPS-a за 2.0, 2.5 и дизела в зависимост от точната година на производство има няколко парт номера за тази част. При ЕА3А има само една (последната при другите модели). Има ли опасност главината да не пасне на моя Галант? В смисъл модела, който имат, да е за замяна при по-ранните модели и да не пасва при ЕА3А или всичките са взаимозаменяеми? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ще пиша в темата, за да не отварям нова.Въпроса ми за съвместимостта на лагерите/главините. Обадих се във фирмата и ми казаха, че имат за "Галант ЕА__ с 2.0, 2.5 и дизел". Моя галант е EA3A и не съм 100% сигурен, че попада в категорията. Гледам в CAPS-a за 2.0, 2.5 и дизела в зависимост от точната година на производство има няколко парт номера за тази част. При ЕА3А има само една (последната при другите модели). Има ли опасност главината да не пасне на моя Галант? В смисъл модела, който имат, да е за замяна при по-ранните модели и да не пасва при ЕА3А или всичките са взаимозаменяеми?За всички Галанти ЕАхА са еднакви лагерите............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.