Премини към съдържание

Нов дизелов двигател за Лансър


dodogrg

Препоръчано мнение

Здравейте на всички, и аз имам нов Лансър, днес се регистрирах във форума. Искам да попитам дали някой има информация кога ще се появи на пазара новият дизелов двигател (японски) за Лансър, а може би и за другите модели на Мицубиши. Знам само че ще е 1.8 и ще бъде около 140 к.с.

Благодаря предварително за споделената информация. Желая безаварийна и щастлива година на всички вас. :victory:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има и 1,8 и 2,2 дизелови мотори.

2,2 в съвместна разработка със Хундай и на прототипите беше с по 212 к.с. Но си мисля, че в Лансера трябва да е около 160 - 170 к.с.

1,8 в концепта cX е със 136 к.с. като този е изцяло Японска разработка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да има и 1,8 и 2,2 дизелови мотори.

2,2 в съвместна разработка със Хундай и на прототипите беше с по 212 к.с. Но си мисля, че в Лансера трябва да е около 160 - 170 к.с.

1,8 в концепта cX е със 136 к.с. като този е изцяло Японска разработка.

Говорих с един от търговците в БС, казаха ми че се очаква пролетта 2009-та да се пусне в продажба 1.8 дизел за Лансър, по-скоро ме интересува дали ще се предлага и за Аутлендър.:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с един от търговците в БС, казаха ми че се очаква пролетта 2009-та да се пусне в продажба 1.8 дизел за Лансър, по-скоро ме интересува дали ще се предлага и за Аутлендър.:)

 

Това, което съм чел, е че 1,8 мотора ще се слага на по - малкото SUV-че сХ (концептуален модел ) 1,8 ще е слаб за Outlander-а. Ако си решил да взимаш Outlander-а скачай на 2,2 с автоматичната скоростна кутия с два съединителя :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш как ми се иска, но си представям каква ще му е цената, иначе единственото което ме спря да си взема Лансър дизел , беше това че двигателя не е чисто японски. Иначе скоро се надявам да сменя автомобила със SUV, Мицубиши разбира се. :icon_angel: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тоя лансер ще се сдобие с 2.2 200 коня мотор... иначе ще го опропастят а ако не пуснат Ralliart-а с ръчна скоростна кутия ще се наложи да изневеря на марката с един WRX колкото и да не ми се иска...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

WRX не е ли скромните 150 кончета?

Колкото до дизела, аз си спомням че дилърката ми каза нещо от сорта на 155 и за това не искат да сложат чип на този. Да не си подбият сами работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц, WRX-а е 2.5 Турбо и е 230-40, нещо такова беше. То няма много вариянти... Astra OPC, Focus ST, Mazda 3, Ralliart и WRX... Дано не се изложат диамантените босове и да не вземат да сложат 5МТ-то от EVOX и на ralliart-a.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че може и да се отложи пускането му в продажба. Това мое мнение се основава на резултатите от ралито "Париж-Дакар", което тази година се проведе в Южна Америка. Това което се коментираше бе, че само едно митсубиши финиширало, защото "новия дизел за Лансер - прегрява". Като знаем какви педанти са Японците сигурно в най-добрия случай през второто полугодие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш как ми се иска, но си представям каква ще му е цената, иначе единственото което ме спря да си взема Лансър дизел , беше това че двигателя не е чисто японски. Иначе скоро се надявам да сменя автомобила със SUV, Мицубиши разбира се. :icon_angel: :mitsu-smiley:

 

Ето ги цените, но аз лично сега бих изчакал малко първо, защото скоро ще има и дизел автомат и второ кризата като ги удари ще почнат да дават доста добри отстъпки.

 

Според мен тоя лансер ще се сдобие с 2.2 200 коня мотор... иначе ще го опропастят а ако не пуснат Ralliart-а с ръчна скоростна кутия ще се наложи да изневеря на марката с един WRX колкото и да не ми се иска...

 

А дано. Ако е 2,2 200 коня и 4х4 и ще имам още едно Мицубиши.

 

Мисля, че може и да се отложи пускането му в продажба. Това мое мнение се основава на резултатите от ралито "Париж-Дакар", което тази година се проведе в Южна Америка. Това което се коментираше бе, че само едно митсубиши финиширало, защото "новия дизел за Лансер - прегрява". Като знаем какви педанти са Японците сигурно в най-добрия случай през второто полугодие.

 

То в Дакар 3,0 Di-D си изложи, а не 1,8 литровия, който е и доста екологичен Евро 5 освен това не се знае, докога :mitsu-smiley: имат договор с VW за техните 2,0 TDI мотори. А и ако скоро ще пускат 2,2 дизел е логично да ги разделят малко мощностите. 136 и 160 примерно :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги цените, но аз лично сега бих изчакал малко първо, защото скоро ще има и дизел автомат и второ кризата като ги удари ще почнат да дават доста добри отстъпки.

 

 

 

А дано. Ако е 2,2 200 коня и 4х4 и ще имам още едно Мицубиши.

 

 

 

То в Дакар 3,0 Di-D си изложи, а не 1,8 литровия, който е и доста екологичен Евро 5 освен това не се знае, докога :mitsu-smiley: имат договор с VW за техните 2,0 TDI мотори. А и ако скоро ще пускат 2,2 дизел е логично да ги разделят малко мощностите. 136 и 160 примерно :icon_dance:

Двигателите, които ще се предлагат са 1.8 с 150к.с. на Lancer и 2.2 с 160 к. с и с 195к. на Outlander! За Лансера най-рано се очаква към лятото, за Аутлендъра може би догодина! И двата двигателя са чисто японски разработки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...