Наблюдател Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Здравейте, онзи ден жената беше закъсала в снега. Минах помогнах и да изкара колата. Късите светлини и на двата фара светеха.По-късно се прибра, каза че пребоксувала още веднъж на някъде си и изведнъж и угаснал единият фар. Смених крушката без дори да погледна старата дали е наред (H7) и с изненада установих, че отново късата светлина на същият фар не работи!!! Едва ли е предпазител, защото не работи само единият фар. Прегледал кабеляците - нямаше видими поражения от късо и др.Да е запекло някое реле? Някакви предположения колеги? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Ако е реле най-вероятно ще залепне на включено положение. Някои коли имат отделни предпазители на левия и десния фар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Всички коли имат по 2 предпазителя за светлините - ляв и десен! Те да не са луди производителите да оставят двата фара на един предпазител и като гръмне бушончето - да се утепаме някъде без светлини! Същото е и с габаритите. Провери си първо бушона! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 И уточни за какъв колт става дума. H7 на старите модели няма, т.е. предполагам след 2002-ра модел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 И уточни за какъв колт става дума. H7 на старите модели няма, т.е. предполагам след 2002-ра модел?Прочети заглавието на темата..... :P ...... :rtfm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 Автомобила е Mitsubishi Colt 2004 1.3 95hp - така както е записано и в описанието под темата. Прегледах всички предпазители свързани с светлините. На този модел късата светлина се формира от две крушки! Късата светлина просто липсва в целия фар - (и двете крушки не светят, но за сметка на това дългите работят)За всеки случай размених и предпазителите от левия на десния.. пак същото!Вероятно ще се наложи да разглобявам фара за да проверя по-обстойно кабелите до него, иначе няма място... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Виж самата букса дали не е много замълсена-при мене беше така-почиства се със спрей за контакти :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 14 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 януари 2009 Всички коли имат по 2 предпазителя за светлините - ляв и десен! Те да не са луди производителите да оставят двата фара на един предпазител и като гръмне бушончето - да се утепаме някъде без светлини! Същото е и с габаритите. Провери си първо бушона! Да така се оказа. Даже има повече предпазители отколкото предполагах.. за какво ли не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 януари 2009 Сподели Публикувано 14 януари 2009 Виж тук http://peterrb.data.bg/p/files/download/10...kshopmanual.rar надявам се да ти помогне нещо това. При мен лично изгоряха по веднъж всяка една от крушките на късите, но след смяната съм нямал проблеми. Тези по-малките крушки са си габаритите и нямат общо с късите, щом не светят и те проблема е някъде по назад в схемата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Наблюдател Публикувано 15 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 15 януари 2009 Виж тук http://peterrb.data.bg/p/files/download/10...kshopmanual.rar надявам се да ти помогне нещо това. При мен лично изгоряха по веднъж всяка една от крушките на късите, но след смяната съм нямал проблеми. Тези по-малките крушки са си габаритите и нямат общо с късите, щом не светят и те проблема е някъде по назад в схемата. Разреших проблема!Оказа се, че на този модел (всъщност не знам при другите как е) реално има по 2 крушки, които светят едновременно и за дълги и за къси. Явно са вързани последователно, защото след като е изгоряла едната, реално и другата е спряла да свети. Проблема беше, че съм сменил неправилната крушка. Проверих в последствие и другата и я смених. Всичко си дойде на мястото! Мисля, че е доста странно това решение на конструкторите на модела! Благодаря за съветите колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Разреших проблема!Оказа се, че на този модел (всъщност не знам при другите как е) реално има по 2 крушки, които светят едновременно и за дълги и за къси. Явно са вързани последователно, защото след като е изгоряла едната, реално и другата е спряла да свети. Проблема беше, че съм сменил неправилната крушка. Проверих в последствие и другата и я смених. Всичко си дойде на мястото! Мисля, че е доста странно това решение на конструкторите на модела! Благодаря за съветите колеги! Не може 12V крушки да са свързани последователно. Освен ако не са за 6V. Ама не ми се вярва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Не може 12V крушки да са свързани последователно. Освен ако не са за 6V. Ама не ми се вярва. Две крушки само за дълги, като даде къси релето ги включва последователно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Две крушки само за дълги, като даде къси релето ги включва последователно. Даа, винаги може да се научи нещо ново. Не бях срещал такъв вариант на превключване. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 ЗдравейтеВчера както си карах ми изгаснаха и двете къси светлини на фаровете. Отворих предния капак и погледнах предпазителите и единия се беше стопил. Днес си купих нови предпазители и ги смених всички, но нищо не се промени. Разглобих таблото под волана и там смених всичко но фаровете пак си светят само на дълги?!Въпросът ми е, възможно ли е да изгорят и на двете лампи едновременно късите светлини и има ли някаде в колата друго табло с предпазители, освен това под капака и това под волана?Колата е colt glxi 1,6 16v 94г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Предполагам че не си пипал с пръсти самите крушки преди да ги сложиш.Много често от това става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Може да е заминало релето, или контактите в леглото му (не без причина), или копчето за пускане. Тези предпазители вземи си сложи по-добре оригиналните, че другите има вероярност да са им по-тънки изводите и ако не правят добър контакт да стопят таблото с бушоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Крушките още не съм ги вадил от фаровете и знам за това, че не се пипат с пръсти по балона. Така бастисах преди време едната :icon_confused: . Утре ще си купя 2 нови, мисля че бяха Н4, и така ще пробвам и ако не се получи, колта отива на еладжия.Преди час проверих с уред оригиналните предпазители и всичките са ок. Наистина тези който купих от ОМВ са с по-тънки пластинки и отивам сега да върна старите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 След като имаш мултицед, изкарай буксата от единия фар и замери дали идва напрежение на късите. Така няма да ти се наложи да купуваш крушки на празно, а и да вадиш твоите. И напълно е възможно да изгорят и двете на къси едновременно. Замери, и ако нямаш ток тогава отивай на еладжия, ако имаш - купи си крушки (и да не са от 5 лв. к-та). Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 април 2009 Сподели Публикувано 26 април 2009 Купи си крушки от OMV-то, така като си почнал. До колкото знам имат OSRAM COOL BLUE и Night Braker. Май така се казваха.Извадете и релето и му проверете контактите, както и самото реле. Кабелите и масите (ако има); Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Downhill Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Оправиха се с нови лампи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 април 2009 Сподели Публикувано 28 април 2009 Браво!!! Айде поне таз година без повече аварии ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.