Премини към съдържание

Наблюдател

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

Наблюдател's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за съвета, колега. Не съм дал други параметри за автомобила, защото годината 2004 и модела ми се струват достатъчно... все пак интериора за модела е един и същ, независимо от двигателя.. както и да е. Разбирам, че проблема може да се дължи на тлеясали (замърсени) контакти.. Възможно ли е, да се дължи на слаб акумулатор?
  2. Колеги, от известно време насам бордовия компютър на COLT 2004г. блокира. Паля колата, свети си, показва разход, радиостанцията, часа и т.н. след което почва да премигва - със засилваща се честота....по някое време блокира (замръзва) като остава да свети, но показва последното което е било.. и накрая се затъмява. Странното е, че вече не успявам да го видя да свети изобщо.. направо си паля и той си е тъмен. Радиото работи, ЦД също, но се случи и да заглъхне и да блокира всичко.. без звук.. пълна тъма и тишина в колата ) На какво може да се дължи и някой имал ли е подобен проблем?
  3. Разреших проблема! Оказа се, че на този модел (всъщност не знам при другите как е) реално има по 2 крушки, които светят едновременно и за дълги и за къси. Явно са вързани последователно, защото след като е изгоряла едната, реално и другата е спряла да свети. Проблема беше, че съм сменил неправилната крушка. Проверих в последствие и другата и я смених. Всичко си дойде на мястото! Мисля, че е доста странно това решение на конструкторите на модела! Благодаря за съветите колеги!
  4. Да така се оказа. Даже има повече предпазители отколкото предполагах.. за какво ли не.
  5. Автомобила е Mitsubishi Colt 2004 1.3 95hp - така както е записано и в описанието под темата. Прегледах всички предпазители свързани с светлините. На този модел късата светлина се формира от две крушки! Късата светлина просто липсва в целия фар - (и двете крушки не светят, но за сметка на това дългите работят) За всеки случай размених и предпазителите от левия на десния.. пак същото! Вероятно ще се наложи да разглобявам фара за да проверя по-обстойно кабелите до него, иначе няма място...
  6. Здравейте, онзи ден жената беше закъсала в снега. Минах помогнах и да изкара колата. Късите светлини и на двата фара светеха. По-късно се прибра, каза че пребоксувала още веднъж на някъде си и изведнъж и угаснал единият фар. Смених крушката без дори да погледна старата дали е наред (H7) и с изненада установих, че отново късата светлина на същият фар не работи!!! Едва ли е предпазител, защото не работи само единият фар. Прегледал кабеляците - нямаше видими поражения от късо и др. Да е запекло някое реле? Някакви предположения колеги?
  7. Мерси за подробностите... като сменя ще почерпя DJ!
  8. Благодаря за мнението колега. По-скоро ме интересуваше дали има тънкости при датчика за износване на накладките..
  9. и няма отговор? Хайде бе хора, не си ли поправяте сами автомобилите?
  10. В големите софийски задръствания дори 10/100 ми се стува нормално... иначе извънградско около 5/100, ненатоварено градско (рекорд) 6.4/100, но средно е около 8-9/100
  11. Има ли нещо специфично в спирачните апарати при новите модели на колт (от 2004)? Какво трябва да се съблюдава при смяна на предни накладки?! Какво представлява датчика за износване на накладките? Сменя ли се със смяната на накладките? Някакви препоръки? Благодаря предварително!
  12. DJ, абе нова е и малко карана, та дори не съм предполагал, че ще и липсва течност. Скоро и изтече гаранцията, а от Балканстар никой нищо не обели по въпроса за този консуматив след последният преглед. Ще я наблюдавам, пък да видим.
  13. Колата 2004 г произведена, жената я кара, обаче моя е вината, че не и гледам често под .. полите.. та долях антифриз и всичко е наред до сега. :icon_rock: Съвсем нормално си грее парното. Дано липсата на антифриз не е докарала някой друг проблем!!! :mitsu-smiley: Сега наблюдавам антифриза, колко е и дали го яде. Би трябвало, да се обезвъздуши сама по някое време и ако е нужно да долея още? Интересно къде е заминала течността като цяло!?!? Не видях да има течове... странно мм да.
  14. такаа, колата топла, топла, работила около час. Качвам се, духа топло, изведнъж почва да духа хладно. Купих антифриз и долях в разширителният съд. Там нямаше никой, съответно и като отворих капачката на радиатора пак никой се не виждаше.. Тръбата входящата към радиатора топла, изгходящата и тя. Перката върти - включва, изключва. След като долях, покарах около половин час и изобщо в купето стана баня! Изчезна горният проблем! Както и да е. Едва ли това е решило проблемите. Утре ще проверя, дали проблема се проявява отново и ако да отивам на сервиз.
  15. Благодаря DJ. Ще проверя по метода на маркучите... Възможно ли е, термостата да е отворил и така да е заседнал. Което би могло да докарва гореописаните проблеми?!
×
×
  • Създаване...