Премини към съдържание

От утре стартира рали ДАКАР


Препоръчано мнение

Моето мнение е че :mitsu-smiley: се изложиха доста този път.

Защо махнаха Паджерото,беше си перфектно,ми на всичкото отгоре махнаха и бензиновия двигател.

Дано да финишират в челната петица.

На абсолютно същото мнение съм . Въобще не ми харесва този нов DHD 3.0 V6 . А сутринта прочетох , че при прехода един камион е блъснал цивилна кола и е убил двама души . :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Първа ''радостна'' новина за VW. И на тях им ''проработи'' късмета в лицето на захлупилият се Сайнц :icon_clap: Не че се радвам ама няма само :mitsu-smiley: да имат такъв късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че :mitsu-smiley: се изложиха доста този път.

Защо махнаха Паджерото,беше си перфектно,ми на всичкото отгоре махнаха и бензиновия двигател.

Дано да финишират в челната петица.

 

Аз не съм на това мнение!

Щяха да се изложат ако бяха отново с бензинов агрегат.

Просто никой бензинов автомобил неможе да се сравнява със съвременния дизелов!

Май не следите Льо Ман :icon_dance:

Миналата година TDI отново го спечели, въпреки, че HDI-то на Пежо беше с 5сек. по-бързо на обиколка!

Просто френските коли се чупят повече :rolleyes:

А бензиновите бяха мноооого назад.

 

 

Така, че ЕВАЛА на Митсу, че застава срещу TDI и си тества новия автомобил!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За жалост, тази година, заводският отбор на Мицубиши няма да има финиширали представители. Рома е отпаднал поради повреда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тест, и то какъв! На Дакар....

Колеги, ралито напредва и шансовете ни намаляват с всеки етап, но не забравяйте, че това е съвсем нова кола! Ако победи - просто трябва да забранят другите марки.... За чисто нов автомобил - трето място е много добре, според мен! Хайде да не сме нихилисти, :mitsu-smiley: си е :aero:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм на това мнение!

Щяха да се изложат ако бяха отново с бензинов агрегат.

Просто никой бензинов автомобил неможе да се сравнява със съвременния дизелов!

Май не следите Льо Ман :icon_dance:

Миналата година TDI отново го спечели, въпреки, че HDI-то на Пежо беше с 5сек. по-бързо на обиколка!

Просто френските коли се чупят повече :rolleyes:

А бензиновите бяха мноооого назад.

 

 

Така, че ЕВАЛА на Митсу, че застава срещу TDI и си тества новия автомобил!

 

Цялата работа добре, ама само не ми е ясно, кога Мицубиши ще успеят да направят колата конкурентна по издръжливост? На VW им трябваше доста време....

П.С. Паджерото може и да е бензин, ама с него щяха да ошляпат фашистите, а сега ще има години тестване и премахване на възникналите проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дакар не е място за тестване на автомобили,а за доказване на автомобили/марки/модели и отбори.

Спокойно можеха да карат с Паджерото и бензиновия двигател това състезание и да тестват новата машина повече докато я изпипат.

Както и да е,те вече са го разбрали,но връщане на зад няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap:

Nani Roma спаси честта на :mitsu-smiley: днес в етапа, записвайки първата победа за Мицубиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дакар не е място за тестване на автомобили,а за доказване на автомобили/марки/модели и отбори.

Спокойно можеха да карат с Паджерото и бензиновия двигател това състезание и да тестват новата машина повече докато я изпипат.

Както и да е,те вече са го разбрали,но връщане на зад няма.

А дали умишлено избързаха да сменят колата?

Все пак това не е само мотор, или само шаси, а цялата кола? Защо?

Според мен :mitsu-smiley: видяха че немците 5 години ляха,ляха ............ама се оляха да наливат пари за разработката на Таурег-а и в крайна сметка те постигнаха целите си още миналата година, и само малшанса ги лиши от победи............ :mitsu-smiley: виждайки това че им дишат във врата решиха да сменят колата за да няма срам тази година.............сега Тауреците печелят ,но срещу една нова напълно нова кола с нов мотор............Безумие е да се хвърлят по 250 мил. евро всяка година за разработката на Таурега , докато при нас ситуацията беше само с 40-50 млн. но долара .............Според мен за това се отказаха от Паджерото............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвате ли, че на всички снимки в eurosport дават все VW? Дори сега, когато Рома печели пак тиквите са на снимката. Смятам, че би трябвало да преобладават колите на дългогодишните шампиони, а не навсякъде само VW VW VW VW VW :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвате ли, че на всички снимки в eurosport дават все VW? Дори сега, когато Рома печели пак тиквите са на снимката. Смятам, че би трябвало да преобладават колите на дългогодишните шампиони, а не навсякъде само VW VW VW VW VW :icon_censored:

По принцип всичко европейско се изтъква у нас в Европа, така че няма какво да се чудиш.......аз от одавна го видях това и ми е ясно,в Америка или пък Азия не е така, но нали сме Европа...............

Освен това един от спонсорите на VW е именно Евроспорт...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Болката от загубата след 7 поредни победа е голяма :icon_crying: , но любовта към трите ромба вечна :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип всичко европейско се изтъква у нас в Европа, така че няма какво да се чудиш.......аз от одавна го видях това и ми е ясно,в Америка или пък Азия не е така, но нали сме Европа...............

Освен това един от спонсорите на VW е именно Евроспорт...........

 

Вие не разбрахте ли че така именно трябва да бъде, не живеем в Япония все пак. Аз съм за VW да спечели, за да има продажби на VW и балъците да купуват, така че да има работа за такива като мен. Мен Мицубиши не ме храни, само ме вози. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Е това е гадно вече :icon_crying:, не бяха достатъчно подготвени за сегашното рали и това ги срина допълнително. Поредният гигант, който се оттегля от света на спорта, но поне не се дадоха без бой :icon_box: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това е гадно вече :icon_crying:, не бяха достатъчно подготвени за сегашното рали и това ги срина допълнително. Поредният гигант, който се оттегля от света на спорта, но поне не се дадоха без бой :icon_box: :mitsu-smiley:

Съгласен съм за всичко , но не и че не сме се дали без бой . Според мен последното участие на любимия ни отбор може да се определи само с една дума - позор . По-добре да се бяха отказали , та поне последното ни Рали Дакар да беше победното от 2007 :mitsu-smiley: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за всичко , но не и че не сме се дали без бой . Според мен последното участие на любимия ни отбор може да се определи само с една дума - позор . По-добре да се бяха отказали , та поне последното ни Рали Дакар да беше победното от 2007 :mitsu-smiley: :icon_blush:

Така е, но ако не сгреши човек никога няма да узнае дали е на прав път ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брутална грешка - Лансер на Париж-Дакар. Друго си беше Паджерото, но японска работа. Проба-грешка-харакири. Дано да следва победа след тази поредица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но ако не сгреши човек никога няма да узнае дали е на прав път ;)

Абсолютно си прав , а пътят към успеха е поредица от върхове и провали :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Криза!Какво да се прави?Ще мине и после пак ще сме :first:

Но, за съжаление няма. Няма да участва засега в никакви състезания!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но, за съжаление няма. Няма да участва засега в никакви състезания!

Засега! :) Но след кризата ще бъде като птицата феникс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли вече да се састезават.... лелееее немците пак на власт.... толкова години им показаха че Мицубиши Японската сила няма равен, а сега.. ц,ц,ц//

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голяма глупост беше да карат последното състезание с нова кола. Сега хем се отказват, хем са дали парите за развойна дейност. Все пак това са тестове, след време ще се внедрят някои неща в масовото производство, но.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Японският производител официално съобщи, че се оттегля от Рали Дакар и всички други крос-кънтри ралита.

 

Мицубиши са печелилили Рали Дакар 12 пъти, включително и седем поредни титли от 2001 до 2007 година. В края на краищата обаче компанията се отказва поради финансови причини.

 

В официално съобщение на Мицубиши се твърди: „Внезапното влошаване в глобалната икономика накара компанията да съсредоточи малко ресурсите си. Поради тази причина бе взето решението екипът Мицубиши Моторс да бъде оттеглен от всички крос-кънтри състезания.”

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...