Премини към съдържание

Ремък


Препоръчано мнение

Колеги искам да ви запитам,защото доколкото четох из форума никъде не намерих на колко километра се сменя ангренажния ремък на :mitsu-smiley: , а моя е на 50000 километра.Трябва ли да го сменям ми е въпроса и къде

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От къде си сигурен,че е на толкова километри?Какви ремъци си и сменял и въобще какво си сменял след като си я взел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да ви запитам,защото доколкото четох из форума никъде не намерих на колко километра се сменя ангренажния ремък на :mitsu-smiley: , а моя е на 50000 километра.Трябва ли да го сменям ми е въпроса и къде

Това зависи от самият ремък.

Различните ремъци се сменят на различни КМ.

Оригинален Митсу се сменя на 90000км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервизната история(service history) пише,че е сменян на 120000,а сега колата е на 170000 км.,от там го знам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!!!

Разбирам те напълно и аз бях така объркан относно ремъка,но след консулатция с DJ -я и ощеняколко колеги ми стана ясно,че е най-добре да се подсигуря и да го сменям на 60 000,70 000 км. :) Пак зависи от ремъка :) аз имам ще доста да въртя моя :) смених го при покупката на колата.Съветвам те и ти да го направиш за да си вържеш гащите :)

 

Позрави !!! :)

 

Погледни тази тема за повече инфо

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...amp;#entry72897

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре го смени сега, защото ремъка и смяната му струват доста по-малко от това, което може да се случи, ако не се смени. Първоначалното обслужване на автомобила е едно от ной-важните неща, за да можеш да разчиташ на този автомобил. Сервизната книжка не е никаква гаранция, какво се е случило на колата. Токива "документи" можеш да си купиш за 5 евро в интернет. Изборът е твой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това със смяната на ремъка е много странна тема :)

Аз сменям ремък винаги на 40 000км, просто суеверие, аз така съм си решил, и знам, че може да кара още, но не ми се ще аз да съм този дето ще прави тест на ремъка :)

Сменяй го, и стига си му мислил. Ще похарчиш 50-60лв. за смяна и самият ремък, но ще ти е мирна главата ! И внимавай откъде го купуваш, да не е някои стоял на склад 5 години :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско колеги,явно ще я покарам още 6-7 хиляди километра и ще го сменя,че сега съм малко затруднен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй веднага. Моите не са от най-фирмените ремъци и ме посъветваха на 50 000 да ги зменям. А за пример давам себе си - с 4g63 двигател съм и скъсах единият ремък (уж го смениха в момента на покупката на колата от мен). Карах 12 000. Това, че се доверих, а не занесох колата на доверен човек и майстор, ми струва около 2 000 лв. ремонти и отделно неприятностите. Това при положение че поръженията са само в клапаните и около тях. А ако беше тръгнало и надолу по бутала. биели и .... Не ми се мисли. Така че сменяй. На колегата Rosko се скъса на 55 000. Не чакай, а сменяй.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам! И съм присъствал на смяната! А ти разчиташ на някаква книжка? Бе човек, не чакай! 3 дни преди да се скъса коментирах с приятел и стигнах до същото заключение - още малко ще изкара, че е сменен преди 1 година, дето се вика - пресен е.

После не ме заболя толкова сумата, колкото това, което причиних на колата си... С това шега не бива! Организирай се, знам, че са празници, но скътвай някой лев и действай. И не е само ремъка. Смени ролките, семерингите и да се види водната помпа от сериозен майстор. Не знам дали има обтегач на този двигател... бе отнеси се сериозно! Не е майтап......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяйте ги тези ремъци......Мнооого по-евтино е от ремонта на мотора после......Особенно пък ГДИ-то с тези цени на частите...малиии 65лв е един клапан......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги стреснахте ме много сериозно,от утре не,но от началото на другата седмица задвижвам работите(все пак студентски празник),че не искам да се случи нещо на :mitsu-smiley: ми.

П.С.

Учудвате ме в този форум колко добре сте настроени към по-неразбиращите и каква заинтересованост от чуждите проблеми се проявява(някак си не е типично за средностатистическия българин) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но не мисли, че ще минеш само с ремъци. Имаш и 2 ролки и водна помпа. Е, ако майстора прецени - можеш да спестиш водната..

Но трите ремъка/ангренажен и два пистови/ и ролките - задължително..

И ремъците - фирмени. Мицубоши или сън. Никакви компромиси...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги стреснахте ме много сериозно,от утре не,но от началото на другата седмица задвижвам работите(все пак студентски празник),че не искам да се случи нещо на :mitsu-smiley: ми.

П.С.

Учудвате ме в този форум колко добре сте настроени към по-неразбиращите и каква заинтересованост от чуждите проблеми се проявява(някак си не е типично за средностатистическия българин) :icon_thumbup:

Тук е така, обикновено. Винаги ще се намери някой да помогне. А ти вземи ги слушай колегите, щото наистина е много неприятно! От опит ти го казвам, тази есен изпокъсахме сигурно 10 ремъка във форума! И боли......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремъците, ролките, помпата, филтри - въздушен, маслен и горивен, масло, труд - около 400 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A колко струва цялото удоволствие (ремъци, ролки, водна помпа, труд....). :icon_angel:

 

П.С. За GDI двигателя имам предвид.

При мен излиза около 290 лв. 2-та ремъка и 3-те ролки.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен излиза около 290 лв. 2-та ремъка и 3-те ролки.............

 

 

A ролки, ремъци, масла, филтри + труд Без Водна помпа колко земаш :) Ако не е тайна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен излиза около 290 лв. 2-та ремъка и 3-те ролки.............

Що три ролки? :icon_hmm:

Не са ли две? Плюс водната помпа за трета?

............

При ГДИ-то не са ли два пистови ремъка - къс и по-дълъг, плюс ангренажния.. :bookk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчо е объркал 1.8 и 2.4 ....на 2.4 са два ремъка и три ролки, ако говорим само за ангренажа без пистовите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчо е объркал 1.8 и 2.4 ....на 2.4 са два ремъка и три ролки, ако говорим само за ангренажа без пистовите.

Опс......да , сега видях че е раздел Каризма..............1.8 са с 1 ремък и две ролки, 2.4 са с 2 ремъка и 3 ролки............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...