Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Бензин - 2 лева!


Препоръчано мнение

  • Admin

Разбрах, че от тази нощ бензина вече ще е 2 лева :vsurprise: Не ми се говори :( :mad:

Tова вече е прекалено :angry2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

:mad: :confused1: :icon_n_furious: :icon_n_giljotiini: :icon_censored: :mega_shok: :icon_death: :icon_thumbdown: :icon_n_evil2:

Колко ли е станала нафтата....?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........ооо,какво се чудите, то беше ясно че така ще стане.......до 2.30лв. ще се вдига и то до края на годината..............сумата е стряскаща, но това е положението....... :icon_censored: Слагайте АГУ или метан и си свиркайте като карате.......... :first: :D Аз лично усетих разликата ( а тя е голяма) по джоба преди около 2 месеца.............така че не се замисляйте а слагайте алтернативни източници...... :D :first: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DANI MG, колко беше до сега....?

6480[/snapback]

До скоро беше 1,48 от седмица е над 1,60 , а сега кой знае колко е станала! :icon_censored:

DJ, а за дизеловите автомобили каква алтернатива да слагаме... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде честито да ни е :icon_censored: :icon_censored: само като запаля колата и ми отиват 2 кинта през ауспуха.... :icon_death: .... а всеки ден до работата и обратно са ми около 5 на ден...гррррррррр.... :icon_censored: аз да не съм милионер.Харесва ми нехаресва и аз ще минавам на газ.Аз да не съм германец да взимам 3000 евро заплатка и да не ми пука колко ще ми е бензина.....неееее...няма да стане тая. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизелите има алтернатива, и тя е метан, по принцип един дизелов мотор може да мине на метан, но..............този вариант си е скъп.........малко по скъп от на бензиновите мотори метановата уредба..................ако искате да бъде както трябва и да не се усеща разликата във вървенето й........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........ооо,какво се чудите, то беше ясно че така ще стане.......до 2.30лв. ще се вдига и то до края на годината..............сумата е стряскаща, но това е положението....... :icon_censored: Слагайте АГУ или метан и си свиркайте като карате.......... :first:  :D Аз лично усетих разликата ( а тя е голяма) по джоба преди около 2 месеца.............така че не се замисляйте а слагайте алтернативни източници...... :D  :first:  :D

6481[/snapback]

 

DJ, трябва да си направим една среща на клуба на тема АГУ :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизелите има алтернатива, и тя е метан, по принцип един дизелов мотор може да мине на метан, но..............този вариант си е скъп.........малко по скъп от на бензиновите мотори метановата уредба..................ако искате да бъде както трябва и да не се усеща разликата във вървенето й........... :D

6489[/snapback]

Благодаря :dj: !

Имам няколко съществени въпроса?

Скъп, в пари какво означава...? :icon_blush:

Как е зимата паленето на метан при дизеловият автомобил?

А вървенето няма ли да е по-добро, защото октана на метана е по-висок отколкото на нафтата?

Когато се сложи метанова уредба, може ли да се кара пак с нафта /ако случайно свърши метана на път/ ?

Има ли някакви негативни страни употребата на алтернативно гориво като метан при дизелите?

Искам да кажа че ме интересува от гледна точка на икономичност!

Това че няма да върви с 150км/ч не ме притеснява или че ще тежат 100-ина кг отзад, също не ме притеснява.

Интересува ме специално двигателя как ще се чувства на метан като до сега 400000км е минал на нафта? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
:icon_hmm: момчета, мицу правят ли велосипеди? :(  :D

6490[/snapback]

 

Да, правят велосипеди заедно с фирмата MONTAGUE. Mitsubishi e първата компания в света, която предлага модела си Montero в комбинация с mountain bike MONTAGUE. Това е X-Series™ ( на снимката).

Имат и MITSUBISHI BICYCLE ENGINE KIT 1.2 HP, 23cc, 2 Cycle :biker:

Виж Тук

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, правят велосипеди заедно с фирмата MONTAGUE. Mitsubishi e първата компания в света, която предлага модела си Montero в комбинация с mountain bike. MONTAGUE Това е X-Series™ ( на снимката).

Имат и MITSUBISHI BICYCLE ENGINE KIT 1.2 HP, 23cc, 2 Cycle  :biker:

Виж Тук

6494[/snapback]

:icon_drive: А колко струва такова удоволствие?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
:icon_drive: А колко струва такова удоволствие?

6496[/snapback]

 

Най-долу в линка виждам, че има цена на двуцилиндровото моторче от 349.00 $, но това е за САЩ и Канада. Тук няма такива :no2:

Вече незнам какво да кажа......хората ходят за 300 лв на работа цял месец, а бензина - 2лв/литър :whip: :icon_censored:

Помислих си с поста за велосипеда малко да поразвеселиме обстановката.... , че направо не е за говорене с тия цени на бензина :icon_censored:

И ще стане до края на годината както казва DJ Tymbi 2.30 за литър :rtfm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доста време обмислям да слагам метан на мойта дизелова количка,но още не съм решил окончателно. В случая обаче двигателя не работи само на газ,ами на смесен цикъл,някъде 80/20 - газ/дизел. Много неща четох по темата и все още плюсовете или минусите не могат да натделеят.

А наиситна който знае да каже колко ще струва да се сложи метанова уредба на дизелов двигател. :D :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, трябва да си направим една среща на клуба на тема АГУ :icon_rock:

6492[/snapback]

 

Какво те интересува конкретно??? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доста време обмислям да слагам метан на мойта дизелова количка,но още не съм решил окончателно. В случая обаче двигателя не работи само на газ,ами на смесен цикъл,някъде 80/20 - газ/дизел. Много неща четох по темата и все още плюсовете или минусите не могат да натделеят.

А наиситна който знае да каже колко ще струва да се сложи метанова уредба на дизелов двигател. :D  :good:

6498[/snapback]

 

Прав си,на дизелов мотор който работи на метан ,той работи и на двата вида гориво...........едновременно, друг е въпроса че съотношението е 1/5 в полза на метана........ :DКонструктивно, по мотора нищо не се променя,( имам в предвид конструктивно - сваляне на глави, за да се намали един вид степента на сгъстяване и т.н.) ..............има два начин на подаване, единия е подобно като на бензиновите мотори с инсталирана АГУ..............а другия е с дюзи ,сложени на всмукателните колектори, по подобие на газов инжекцион...........първия вариант е доста по евтин но е доста по неспоучлив..........защото не може да се постигне това смесообразуване каквото му трябва.................при втория вариант този недостатък е решен, но пък е скъпо........................до колкото знам , само дюзите са към 600 лв. ами има и ЕКУ, има дадчици и т.н..........................така че около 1800 -2000лв. ще струва това удоволствие..................... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизеловите решението е друго - слънчогледово олио, а сега щели да правят и рафинерия за такова и от рапица. В един друг форум обсъждаха да си правят - има и схеми на пречистващата инсталация за използвано олио от пържене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еййй тая газ хич ама хич не я харесвам :icon_box: на 2 лева бензин няма да карам!!! :bang: :icon_thumbdown: а днеска ми направи впечатление че има различни цени на бензина.Няква пълна какафония е с тия цени! :icon_n_dunno:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама DJ нали на дизела може да се сложи не само метан ами и просто пропан-бутан? В такъв случай няма ли да е доста по-евтино,или пак има някакви особености които оскъпяват, поради дизеловия мотор?

Аз полседно на там съм се насочил и си правя сметката че въпреки смесения цикъл много бързичко ще си избия парите :good: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво те интересува конкретно??? :)

6499[/snapback]

 

Не съм се замислял още за газ, но като гледам как вървят нещата... :icon_hmm: Не разбирам много от газови уредби, но сигурно има различни видове, та идеята беше за малко консултация. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.............ще си изроня клавишите по клавиатурата ак отръгна да давам консултации, а пък ако се срещнем, там пък ще ме заболи ченето от обяснения....... :D :D :D

В случая имаш три варианта, единия е обикновенна АГУ , с "цедка" , изпарител, и бутилка.............този тип АГУ-та са така наречените вакуумни...........има и друг тип............те са електрически, но това не означава че не са пак вакуумни, а на електрическото им викат така, тъй като те са с електрически обогатител..................и нищо повече.............

има втори вид АГУ.............това е така наречения газов инжекцион............той има вече не цедка, а дюзи, които впръскват газта, имат и помпа, имат и ЕКУ, което управлява процесите по идентичен начин така както ги управлява ЕКУ-то на инжекциона............ :D Там ,освен дюзите, които се слагат допълнително, трябва да се сложат и няколко дадчика други, които са като другите,оригиналните, но при тях те са настроени така, че да работят на бензин, а като работи на газ ,тогава чуствителността им се нарушава или изостря, и те няма да подават правилните сигнали и ЕКУ-то ще бърка оптимизацията на мотора.........за това се слагат отделно ,паралелно работещи на оригиналните дадчици.............

има и друг вид електроника ,това е симулативната електроника, тя се грижи, мотора докато работи на газ , да не трупа грешки в оригиналното ЕКУ.......било то от инжекторите, било то от ламбда сондата и т.н. :D

Втория вид АГУ-та са за метан.............там има също няколко разновидности...........

Най важното нещо е, че автомобил,пригоден на метан трябва задължително да има спец електроника, която поне да управлява аванса.................в противен случай колата ви няма да върви така както трябва да върви............ще бъде мудна.............. :D Това е повърхностно обяснение на нещата......... :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето са с газови уредби сега много се кефят :rolleyes: ,а на мен кво ми е с тоя GDI за който дори неможе да стане газова ,не че искам да си развалям колата !

Надявам се някой да се връзумят и да си свалят бензина на 1.50, че с тая цена ще банкрутирам ! :icon_censored: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как стоят нещата в Хамерика - инфо от първа ръка: "3,78l= 1gallon tuk, a cenata mu e 2,27-9$"

Това е цитат от писмо, което получих днес от приятел там. Питах го какви са цените на горивата. Става дума за бензин, а такива работи като дизел, пропан-бутан и метан не знаели какво е!

Какво ми прави впечатление - разработили са си горива за всеки джоб и вкус. За някой 10 литров нужник Додж с компресия 6 в цилиндрите - евтино гориво! А ако искаш да караш японски или немски пилачки - секира!

Ето защо може би там виждаме само огромни джипове и пикапи с огромни, но ненатоварени мотори

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...