Премини към съдържание

Luka

Потребител
  • От него общо

    110
  • Регистрация

  • Беше тук

За Luka

  • Рожден ден 12/17/1962

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    30319139

Информация за профила

  • Кара
    Pajero I 2.5TD 1991г. къса база
  • Интереси
    коли, електроника, коли, компютри, коли...

Luka's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това е честа болежка при ГНП-то на този модел. Нищо сложно, един семеринг на оста, но сигурно няма да се справиш сам.
  2. Хм, странен въпрос за начало :rolleyes: "Zexel" е. Обаче бензиновите са по-добри. Какъв е този "Sport" с няма и 100 коня тракторен двигател(дизеловия) :icon_doh:
  3. Не са зацепени правилно или изобщо не са закачени балансиращите валове. Той всъщност проблемът със сблъсъка бутало<->клапани от там е тръгнал. Прегряването само е помогнало. Много пари и труд си хвърлил... дано се оправиш, но не ми се вярва...
  4. Много интересен казус :rolleyes: В заглавието - Pajero 2.5 TD. Обаче двигателят е 4D55, значи 2.3 TD По VIN кода пък въобще не е с дизелов, а с бензинов двигател. Двигателят е сменяван, най-вероятно със скоростите и раздатката, затова карданът се е оказал къс. Това всичкото може да означава и проблеми с регистрацията.
  5. Казваш "релетата". От тук си правя извод, че системата ти е Super quick glow, другите са с по едно реле. На тази пък не виждам лампата, за която говориш. Провери си я сам: http://img145.imageshack.us/img145/8691/superquckglowna0.th.jpg
  6. Времето не е постоянно - зависи от температурата на охл. течност. Затова е и датчика, а ел. блок изчислява времето според температурата - по-студено - > по-дълго време. Освен това има различни схеми (quick glow, super quick glow, self regulating glow) а и различни свещи за да е кашата пълна Да, същият съм. Ето как изглежда блокчето и къде се намира http://img255.imageshack.us/img255/388/podgrmw3.jpg
  7. Не е с биметал. На главата има двоен температурен датчик(близо до изходния маркуч към радиатора). Единия е за уреда на таблото, а другия е именно за подгряването на свещите според температурата на двигателя. Сигналът се подава на електронен блок, който управлява релето. Размърдай клемите на датчика, на блока(до левия ти крак) и ако не се оправи търси спец.
  8. Ако не се лъжа ти си с раздатка Super Select 4WD-II. Тя има опция за автоматично блокиране на централния диференциал ако пробоксува някое от колелата. При сегашните условия едва ли ще пробоксува при сух път, значи си мисля за някой от датчиците по колелата че е дефектен. Но това си е гадаене :unsure:
  9. Аз имам само съмнения относно годината... През 1998 правят фейслифт на модела, а това ми изглежда от преди . VINа ще каже най-точно
  10. Машините са ви гаранционни и е грехота да си цапате ръцете, но по принцип ресьор скърца само от износени пластмасови вложки между листовете или попаднали гадости пак там. Също и от втулки на ушите към рамата. Най-трайното решение е поръсване на графитен прах или графитна грес по вложките, но става и с WD40. По предния мост местата са много и аз процедирам така: слизам с WD40 в ръка в канала, а един клати отгоре машината Пръсвам по малко на съмнителните места и като улуча то веднага спира да скърца. Това е само диагностиката разбира се. Решението е според случая. Успех на тези, които си цапат ръцете! :icon_thumbup:
  11. Охо!! 84 - 90 :icon_doh: 6 години! Познах, че е подмладена, но чак пък толкова! Гадове... :icon_censored:
  12. Последното Паджеро с ресьори е произведено през 1988г., следователно на колежката ти са и го "подновили" при покупката, честа практика. Ако кажете VIN ще разберем от кога е. А да не би тя да те е заблудила и да търси пружини?!?
  13. Сигурно това - "Tuning Is Not A Crime, It's A Pure Passion" :D
  14. Ако таблото ти е като това на снимката можеш ли да кажеш коя лампа свети? http://img131.imageshack.us/img131/6664/screen01uj3.jpg
×
×
  • Създаване...