genadi5 Публикувано 18 ноември 2008 Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.Здравеи колега. Аз също имам с десен волан и го карам така вече четери месеца или около 7000 км. Това е предимно в София , мисалта ми е , че ако ти харесва джипа , взимаи го и с десен волан. Карането не е по-различно особено ако е автоматик. На мен ми предлагаха смяна на волана за 2500 лева , но като видях цените на частите втора употреба 1200-1400 лева и като помислих каква вратня е ....Абе трудно могат да ме убедят , че за 800-1000 лева ще свършат работа и ще имат печалба . Което е равностоино да я сваршат качествено.За съжаление телефона не го помня. Съжалявам но непогледнах дали си от София , ако си телефона ми е 0888899782 , обади се ако искаш , ще ти дам да покараш и да си прецениш. Аз лично съм ЗА такъв джип. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.Колега преди малко видях една обява за кола с десен волан и продавача пише , че съдеиства за обращането му. Ако искаш му званни и го попитаи по-подробно за нчкои които да ти свърши работа. Телефоните са му 0893580631 ; 0896752085 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggy Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 здравейте, аз карам с десен от доста време, вярно автоматик.За града няма никакъв проблемДори и на извънградско не е толкова голям проблем.Първо паджерото е над колите и е проблем ако пред теб е камион или автобус, но не толковаА и ако не си сам в колата - въобще не е проблем :icon_clap: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 А дали няма да забранят да се карат автомобили с десен волан по пътищата? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggy Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 вярно е, че преди около месец бяха започнали нещо да коментират за товано не мисля, че ще станеа и смяна на волана винаги може да се направинадявам се скоро да не ни се налага да правим това :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev2 Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 (редакция) Здравейте,нов съм в този форум и не съм ги изчел целия,но моля да ми препоръчате сервиз където да ми обърнат волана на Паджеро. Редактирано 28 юни 2009 от rusev2 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorj Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Здр. защо купувате коли с десен волан а след това искате да ги правите с ляв. И двете ми коли са дясна дирекция . Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Здр. защо купувате коли с десен волан а след това искате да ги правите с ляв. И двете ми коли са дясна дирекция . Купуват ги, защото са по-евтини, а искат да си сложат волана на правилното място, защото е неудобно и опасно да се кара така. При това опастноста е колкото за тях, толкова и за другите участници в движението. Пред дилемата дали да се кара с десен волан или да се обърне, аз горещо подкрепям обръщането. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ninormal Публикувано 6 юли 2009 Сподели Публикувано 6 юли 2009 За спиране на автомобили с десен волан едвали иде реч Може да спрат регистрацийте ,но да спрат движението на автомобили с дясна дирекция ще бъде абсурдно... Скоро 1 приятел обръща волана на фрий лендър тук в Добрич,ще попитам как стоят нещата с паджеро Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev2 Публикувано 9 юли 2009 Сподели Публикувано 9 юли 2009 Купуват ги, защото са по-евтини, а искат да си сложат волана на правилното място, защото е неудобно и опасно да се кара така. При това опастноста е колкото за тях, толкова и за другите участници в движението. Пред дилемата дали да се кара с десен волан или да се обърне, аз горещо подкрепям обръщането. В случея с Еволюшъна не става въпрос за по-евтино.Просто тази кола се е произвеждала само с десен волан.И тъй като я купих за състезания,или трябва да се уча да карам отново,или да я направя нормална.Пък и контролите стоят от сраната на навигатора. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 юли 2009 Сподели Публикувано 9 юли 2009 В случея с Еволюшъна не става въпрос за по-евтино.Просто тази кола се е произвеждала само с десен волан.И тъй като я купих за състезания,или трябва да се уча да карам отново,или да я направя нормална.Пък и контролите стоят от сраната на навигатора. Колега, ако не намериш в Пловдив кой да ти обърне волана, в Ямбол има хора, които се занимават само с това. Днес видях едно Паджеро да си чака реда при тях. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev2 Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Само да го докарам в Бг и се заемам веднага с обръщането на волана.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRO Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Като обръщате воланите погледнете и фаровете щото не е кеф някой да те заслепява. На тия коли десния фар свети по -високо от левия и като се карат в лявото платно бият в очите на другите. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Като обръщате воланите погледнете и фаровете щото не е кеф някой да те заслепява. На тия коли десния фар свети по -високо от левия и като се карат в лявото платно бият в очите на другите. Така е, колега, прав си. Смяната на фаровете е "пропорционална мярка" и би трябвало да се изисква още при регистрацията на колите с десен волан, но явно не го правят. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest borkir Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 Така е, колега, прав си. Смяната на фаровете е "пропорционална мярка" и би трябвало да се изисква още при регистрацията на колите с десен волан, но явно не го правят.Оказа се ,че и радиатора на pajero десн волан трябва да се сменя при обръщане.Това го научих когато спуках моя и от КОСЕР ме одраха 400лв за радиатор за десен волан. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BG+ Публикувано 23 Май 2010 Сподели Публикувано 23 Май 2010 (редакция) Колега, не си усложнявай живота със смяна на дирекцията-само ще съсипеш джипа, и аз карам с дясна дирекция и няма разлика освен ако изпреварваш ТИР на десен завой в някой проход - просто си подбираш подходящо място за изпреварване Иначе приказки на много велики майстори че за 2000 лв. ще ти обърнат дирекцията са пълни глупости, особено за японски джип. Ако толкова държиш да я обръщаш настройвай се за цени от 2000 евро нагоре и го направи в Турция за да стане качествено почти колкото в Германия да кажем, но не си хварляй джипа в ръцете на някой некъдърен самозван нашенски "майстор" щото със сигурност ще съжаляваш. Моя съвет е: карай си го така и не се хващай на глупостите за безопасното движение - има далеч по-опасни неща по БГ пътищата от колите с десен волан. Редактирано 24 Май 2010 от Mitsubishi "4" е цифра, а не буква! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Колега, не си усложнявай живота със смяна на дирекцията- само ще съсипеш джипа, и аз карам с дясна дирекция и няма разлика освен ако изпреварваш ТИР на десен завой в някой проход - просто си подбираш по подходящо място за изпреварване Иначе приказки на много велики майстори че за 2000 лв. ще ти обърнат дирекцията са пълни глупости, особено за японски джип. Ако толкова държиш да я обръщаш настройвай се за цени от 2000 евро нагоре и го направи в Турция за да стане качествено почти колкото в Германия да кажем, но не си хварляй джипа в ръцете на някой некъдърен самозван нашенски "маистор" щото със сигурност ще съжаляваш. Моя съвет е: карай си го така и не се хващай на глупостите за безопасното движение - има далеч по-опасни неща по БГ пътищата от колите с десен волан. Аз пък горещо препоръчвам на колегата да сложи волана на правилното място. Подкрепям това да се направи от сервиз, който има опит в тази процедура. Аз съм скептично настроен за споменатата "качествена работа" на колегите от южната ни съседка, но това е мое лично мнение.А що се отнася до безопасноста - няма да коментирам, защото на всички е ясно какъв сериозен риск предприемат шофиращите коли с десен волан. При това риска е не само за тях, но и за насрещнодвижещите се участници в движението. Редактирано 24 Май 2010 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BG+ Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 (редакция) Аз пък горещо препоръчвам на колегата да сложи волана на правилното място. Подкрепям това да се направи от сервиз, който има опит в тази процедура. Аз съм скептично настроен за споменатата "качествена работа" на колегите от южната ни съседка, но това е мое лично мнение..........................................................................................Колега аз също не съм привърженик на турските стоки и услуги но като става въпрос за автомобили, сервиз и поддръжка за наше съжаление те са много по-напред и свършената работа е наистина качествено свършена - казвам го от личен опит. А като пращаш човека в "специализиран сервиз" също от личен опит го съветвам никога да не стъпва в такъв сервиз за да не си тръгне от там разорен и с кола в незнайно какво състояние. По-добре да се довери на кварталния майстор, които има добра репутация или каквото може да си прави сам. А за десния волан значи ли че всички англичани които накупиха къщи в България и живеят тук трябва да си сменят дирекцията на колите, щото има такива дето дойдоха с по 4-5 коли. Редактирано 26 Май 2010 от Mitsubishi "4" е цифра, а не буква! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Бай бабо, да те не срещне точно такъв англичанин - с десен волан!По-точно, не да те срещне - а да се опита да те задмине..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Бай бабо, да те не срещне точно такъв англичанин - с десен волан!По-точно, не да те срещне - а да се опита да те задмине..... Вальо, а аз познавам доста англичани, които си купиха коли от тук с ляв волан, защо ли? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Ей, много разбират тез хора, бе! "Не го сменяй, дръж го така, 2 000 евро".... Бе ей, джипката на тези години с десен волан струва 2000 евро....Колега BG+ с 15 мнения, ние си следим форума, следим кой майстор какво прави, как го прави, дали обръща, как обръща, така че Вашите експертни мнения и оценки ако обичате си ги задръжте за Вашите квартални майстори(които явно Ви обслужват и създават погрешни представи у Вас), ако обичате! Ние знаем към кого да се обърнем за подобни операции. И ако на Вас не Ви пречи да си карате колата така - всеки път, когато изпреварвате - просто се сещайте, че има поне няколко души наоколо, които псуват "баровеца", който се е поскъпил за нормална дирекция в момента.... Щото за обратната дирекция - всички сме чували Вальо, средностатистически са малко колите с десен волан и е малка вероятността да тръгнат да изпреварват едновременно на едно и също място един срещу друг....... Иначе да се е омазало съвсем по пътищата ни...... Ама тя празна пушка на 100 години един път гърми.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BG+ Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 (редакция) Колега Роско, виждам че си с голям стаж във форума - моите уважения, вярно аз съм с 15 мнения, но човека иска мнение по въпроса и аз му казвам моето(то е лично и никой не ангажирам с него). Големи хора сме и всеки сам решава какво да прави с автомобила си. Но на въпроса: да, един такъв джип с десен волан струва 2-3 хил. евро и подобна операция се обезмисля (според мен). За така наречените специализирани сервизи категорично поддържам това което казах, ако ти имаш познат човек в такъв сервиз които ще обърне внимание на твоята кола по един начин (както трябва да бъде) на случаен човек се гледа по друг начин, плаща се на час (дори и за нищо, само защото колата е в сервиза и "майсторите" пият кафе например). Мисля, че би трябвало да се гледа по-безпристрастно на това с каква дирекция е колата - ако идем в Англия с нашите коли англичаните дали ще ни натискат да си обръщаме дирекцията или просто ще искат да спазваме закона и да сме внимателни на пътя - за което и без някой да ни кара трябва да се сещаме сами. Редактирано 30 Май 2010 от Mitsubishi Правописни грешки. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 Май 2010 Сподели Публикувано 28 Май 2010 Обръщането на дирекцията на Галант бе извършено успешно, абсолютно качествено и както си трябва от наш съ-форумски майстор, който не си пие кафето, докато работи, а го прави съвестно! Колата е на друг наш човек, който пък е до такава степен педантичен към автомобилите си, поддръжката им и техническото им състояние, че едва ли има по-гледани коли от неговите. Така че - за качеството на работата мога да гарантирам не на 100, а на 1000%. Що се отнася до цената - с всичките части, труд и пр. - съм абсолютно убеден, че не е стигнало 2 000 ЛВ, не евро. Относно Англия - не съм запознат колко коли са регистрирани там с лява дирекция, дали е разрешено и пр. А за вниманието на пътя, и като гледам подписа Ви, че всичко е разрешено, ако не те хванат - го оставям без коментар......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 Май 2010 Сподели Публикувано 29 Май 2010 (редакция) :mitsu-smiley: :icon_thumbup: конкретно отговарям на колегата: ако харесва колата да я купува и да не се притеснява от обръщането на волана, просто да не го прави. Или си купуваш колата с десен волан и си караш така, или си купи същата с ляв, смяна на волан в този случай е неизгодно. Сега относно другите мнения не мога да остана без глас :icon_n_king: , Нека поясня как е на острова:Тук може да си регистрираш кола с десен, с ляв, с волан по средата, а ако искаш и без волан кола, стига да е годна и безопасна за експлоатация :icon_angel: , като за тази цел съществува институция наречена 'DVLA' и изпълнява всъщност функциите на нашия КАТ , но с една подробност, че системата работи. Три са основните неща, които трябва да имаш за да си легален на пътя, а не от коя страна ти е волана!1. Валиден преглед (МОТ), 2. Валидна застраховка, 3. Платена пътна такса (Road ТАХ), и разбира се Талон на колата (Log book). По улиците може да срещнеш коли с всякакви волани, тука има много каравани с леви волани, спортни коли внос от други страни, камионите, които почистват улиците са с леви волани , строителна техника с английски регистрации, а и тировете от Европа, които са страшно много, всичко за което можете да се сетите и за което неможете, и никой не им обръща такова внимание стига шофьорите да карат внимателно.А сега да се върнем малко към България :icon_bye: Първото ми впечатление е че всички ние, форумците сме се разделили на 2 групи - за и против десните волани и понякога забравяме какво ни обединява, а това не е добре. Съгласен с мнения и от двете групи бих искал да ви кажа че не мястото на волана е причина за тежки инциденти, а именно липсата на сиво вещество в главите на шофьорите и яроста по пътищата, на които сме свидетели всеки ден. Безспорно е че за България най-добре е да се кара кола с ляв волан както си е и по закон, но не бива на собствениците на коли с десни волани да се гледа така сякаш са престъпници. Закон за забрана най-вероятно няма да се издаде, ограничения може да се въведат, както и изисквания. За фаровете има лепенки които вършат работа и струват няколко паунда или подходяща регулировка, но колите с десни волани няма да изчезнат от нашата страна, то винаги си е имало но в по малки количества, а последните 2 години си беше просто хит, но отмина, както казват хората всяко чудо за 3 дни. Именно тази възможност да се купуват коли от Англия, които са доста по-евтини, а и в не малко случаи и по-хубави от колите от континента даде възможност да се поднови и подобри автопарка на стари коли в БГ.Безопасност:При изпредварване се оставя по-голямо разстояние до колата пред вас и така имате шанс да се покажете и гледате напред, използвате лепенки на фаровете да не пречите на останалите участници, на багажника на колата може да се залепи лепенка да показва че колата е с десен волан или да се ползва една от тези GB sticker пак ще подсказва, при кръговите също повишено внимание , като цяло са малко неудобствата да се кара кола с десен волан тук и дори понякога при разумен водач десния волан те кара да караш по спокойно и внимателно и да спазваш правилата за движение, което е основно за безопасността. Пред дилемата с какъв волан кола подреждам така:1 Ляв2 Десен3 Десен с обръщане Всеки е свободен да избира как да си харчи парите, но всеки е отговорен за безопастноста на другите и своята собствена.Мястото на волана в колата не ни прави различни, а това колко сме съвестни когато сме зад него!!! Редактирано 30 Май 2010 от Mitsubishi Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение