Премини към съдържание

Смяна на волан на Pajero 92-97г.


Препоръчано мнение

Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.

Здравеи колега. Аз също имам с десен волан и го карам така вече четери месеца или около 7000 км. Това е предимно в София , мисалта ми е , че ако ти харесва джипа , взимаи го и с десен волан. Карането не е по-различно особено ако е автоматик. На мен ми предлагаха смяна на волана за 2500 лева , но като видях цените на частите втора употреба 1200-1400 лева и като помислих каква вратня е ....Абе трудно могат да ме убедят , че за 800-1000 лева ще свършат работа и ще имат печалба . Което е равностоино да я сваршат качествено.За съжаление телефона не го помня. Съжалявам но непогледнах дали си от София , ако си телефона ми е 0888899782 , обади се ако искаш , ще ти дам да покараш и да си прецениш. Аз лично съм ЗА такъв джип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.

Колега преди малко видях една обява за кола с десен волан и продавача пише , че съдеиства за обращането му. Ако искаш му званни и го попитаи по-подробно за нчкои които да ти свърши работа. Телефоните са му 0893580631 ; 0896752085

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте, аз карам с десен от доста време, вярно автоматик.

За града няма никакъв проблем

Дори и на извънградско не е толкова голям проблем.

Първо паджерото е над колите и е проблем ако пред теб е камион или автобус, но не толкова

А и ако не си сам в колата - въобще не е проблем :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

вярно е, че преди около месец бяха започнали нещо да коментират за това

но не мисля, че ще стане

а и смяна на волана винаги може да се направи

надявам се скоро да не ни се налага да правим това :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте,нов съм в този форум и не съм ги изчел целия,но моля да ми препоръчате сервиз където да ми обърнат волана на Паджеро.

Редактирано от rusev2
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. защо купувате коли с десен волан а след това искате да ги правите с ляв. И двете ми коли са дясна дирекция .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. защо купувате коли с десен волан а след това искате да ги правите с ляв. И двете ми коли са дясна дирекция .

Купуват ги, защото са по-евтини, а искат да си сложат волана на правилното място, защото е неудобно и опасно да се кара така. При това опастноста е колкото за тях, толкова и за другите участници в движението. Пред дилемата дали да се кара с десен волан или да се обърне, аз горещо подкрепям обръщането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За спиране на автомобили с десен волан едвали иде реч :) Може да спрат регистрацийте ,но да спрат движението на автомобили с дясна дирекция ще бъде абсурдно... :) Скоро 1 приятел обръща волана на фрий лендър тук в Добрич,ще попитам как стоят нещата с паджеро :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купуват ги, защото са по-евтини, а искат да си сложат волана на правилното място, защото е неудобно и опасно да се кара така. При това опастноста е колкото за тях, толкова и за другите участници в движението. Пред дилемата дали да се кара с десен волан или да се обърне, аз горещо подкрепям обръщането.

 

 

В случея с Еволюшъна не става въпрос за по-евтино.Просто тази кола се е произвеждала само с десен волан.И тъй като я купих за състезания,или трябва да се уча да карам отново,или да я направя нормална.Пък и контролите стоят от сраната на навигатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случея с Еволюшъна не става въпрос за по-евтино.Просто тази кола се е произвеждала само с десен волан.И тъй като я купих за състезания,или трябва да се уча да карам отново,или да я направя нормална.Пък и контролите стоят от сраната на навигатора.

 

Колега, ако не намериш в Пловдив кой да ти обърне волана, в Ямбол има хора, които се занимават само с това. Днес видях едно Паджеро да си чака реда при тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • преди 8 месеца ...

Като обръщате воланите погледнете и фаровете щото не е кеф някой да те заслепява. На тия коли десния фар свети по -високо от левия и като се карат в лявото платно бият в очите на другите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като обръщате воланите погледнете и фаровете щото не е кеф някой да те заслепява. На тия коли десния фар свети по -високо от левия и като се карат в лявото платно бият в очите на другите.

Така е, колега, прав си. Смяната на фаровете е "пропорционална мярка" и би трябвало да се изисква още при регистрацията на колите с десен волан, но явно не го правят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Така е, колега, прав си. Смяната на фаровете е "пропорционална мярка" и би трябвало да се изисква още при регистрацията на колите с десен волан, но явно не го правят.

Оказа се ,че и радиатора на pajero десн волан трябва да се сменя при обръщане.Това го научих когато спуках моя и от КОСЕР ме одраха 400лв за радиатор за десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си усложнявай живота със смяна на дирекцията-само ще съсипеш джипа, и аз карам с дясна дирекция и няма разлика освен ако изпреварваш ТИР на десен завой в някой проход - просто си подбираш подходящо място за изпреварване :drive: Иначе приказки на много велики майстори че за 2000 лв. ще ти обърнат дирекцията са пълни глупости, особено за японски джип. Ако толкова държиш да я обръщаш настройвай се за цени от 2000 евро нагоре и го направи в Турция за да стане качествено почти колкото в Германия да кажем, но не си хварляй джипа в ръцете на някой некъдърен самозван нашенски "майстор" щото със сигурност ще съжаляваш. Моя съвет е: карай си го така и не се хващай на глупостите за безопасното движение - има далеч по-опасни неща по БГ пътищата от колите с десен волан.

Редактирано от Mitsubishi
"4" е цифра, а не буква!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си усложнявай живота със смяна на дирекцията- само ще съсипеш джипа, и аз карам с дясна дирекция и няма разлика освен ако изпреварваш ТИР на десен завой в някой проход - просто си подбираш по подходящо място за изпреварване :drive: Иначе приказки на много велики майстори че за 2000 лв. ще ти обърнат дирекцията са пълни глупости, особено за японски джип. Ако толкова държиш да я обръщаш настройвай се за цени от 2000 евро нагоре и го направи в Турция за да стане качествено почти колкото в Германия да кажем, но не си хварляй джипа в ръцете на някой некъдърен самозван нашенски "маистор" щото със сигурност ще съжаляваш. Моя съвет е: карай си го така и не се хващай на глупостите за безопасното движение - има далеч по-опасни неща по БГ пътищата от колите с десен волан.

Аз пък горещо препоръчвам на колегата да сложи волана на правилното място. Подкрепям това да се направи от сервиз, който има опит в тази процедура. Аз съм скептично настроен за споменатата "качествена работа" на колегите от южната ни съседка, но това е мое лично мнение.

А що се отнася до безопасноста - няма да коментирам, защото на всички е ясно какъв сериозен риск предприемат шофиращите коли с десен волан. При това риска е не само за тях, но и за насрещнодвижещите се участници в движението.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък горещо препоръчвам на колегата да сложи волана на правилното място. Подкрепям това да се направи от сервиз, който има опит в тази процедура. Аз съм скептично настроен за споменатата "качествена работа" на колегите от южната ни съседка, но това е мое лично мнение

..........................................................................................

Колега аз също не съм привърженик на турските стоки и услуги но като става въпрос за автомобили, сервиз и поддръжка за наше съжаление те са много по-напред и свършената работа е наистина качествено свършена - казвам го от личен опит. А като пращаш човека в "специализиран сервиз" също от личен опит го съветвам никога да не стъпва в такъв сервиз за да не си тръгне от там разорен и с кола в незнайно какво състояние. По-добре да се довери на кварталния майстор, които има добра репутация или каквото може да си прави сам. А за десния волан значи ли че всички англичани които накупиха къщи в България и живеят тук трябва да си сменят дирекцията на колите, щото има такива дето дойдоха с по 4-5 коли.

Редактирано от Mitsubishi
"4" е цифра, а не буква!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бай бабо, да те не срещне точно такъв англичанин - с десен волан!

По-точно, не да те срещне - а да се опита да те задмине.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бай бабо, да те не срещне точно такъв англичанин - с десен волан!

По-точно, не да те срещне - а да се опита да те задмине.....

Вальо, а аз познавам доста англичани, които си купиха коли от тук с ляв волан, защо ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, много разбират тез хора, бе! "Не го сменяй, дръж го така, 2 000 евро".... Бе ей, джипката на тези години с десен волан струва 2000 евро....

Колега BG+ с 15 мнения, ние си следим форума, следим кой майстор какво прави, как го прави, дали обръща, как обръща, така че Вашите експертни мнения и оценки ако обичате си ги задръжте за Вашите квартални майстори(които явно Ви обслужват и създават погрешни представи у Вас), ако обичате! Ние знаем към кого да се обърнем за подобни операции.

И ако на Вас не Ви пречи да си карате колата така - всеки път, когато изпреварвате - просто се сещайте, че има поне няколко души наоколо, които псуват "баровеца", който се е поскъпил за нормална дирекция в момента.... Щото за обратната дирекция - всички сме чували :-)

Вальо, средностатистически са малко колите с десен волан и е малка вероятността да тръгнат да изпреварват едновременно на едно и също място един срещу друг....... Иначе да се е омазало съвсем по пътищата ни...... Ама тя празна пушка на 100 години един път гърми....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Роско, виждам че си с голям стаж във форума - моите уважения, вярно аз съм с 15 мнения, но човека иска мнение по въпроса и аз му казвам моето(то е лично и никой не ангажирам с него). Големи хора сме и всеки сам решава какво да прави с автомобила си. Но на въпроса: да, един такъв джип с десен волан струва 2-3 хил. евро и подобна операция се обезмисля (според мен). За така наречените специализирани сервизи категорично поддържам това което казах, ако ти имаш познат човек в такъв сервиз които ще обърне внимание на твоята кола по един начин (както трябва да бъде) на случаен човек се гледа по друг начин, плаща се на час (дори и за нищо, само защото колата е в сервиза и "майсторите" пият кафе например). Мисля, че би трябвало да се гледа по-безпристрастно на това с каква дирекция е колата - ако идем в Англия с нашите коли англичаните дали ще ни натискат да си обръщаме дирекцията или просто ще искат да спазваме закона и да сме внимателни на пътя - за което и без някой да ни кара трябва да се сещаме сами.

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обръщането на дирекцията на Галант бе извършено успешно, абсолютно качествено и както си трябва от наш съ-форумски майстор, който не си пие кафето, докато работи, а го прави съвестно! Колата е на друг наш човек, който пък е до такава степен педантичен към автомобилите си, поддръжката им и техническото им състояние, че едва ли има по-гледани коли от неговите. Така че - за качеството на работата мога да гарантирам не на 100, а на 1000%.

Що се отнася до цената - с всичките части, труд и пр. - съм абсолютно убеден, че не е стигнало 2 000 ЛВ, не евро.

Относно Англия - не съм запознат колко коли са регистрирани там с лява дирекция, дали е разрешено и пр. А за вниманието на пътя, и като гледам подписа Ви, че всичко е разрешено, ако не те хванат - го оставям без коментар.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: :icon_thumbup: конкретно отговарям на колегата: ако харесва колата да я купува и да не се притеснява от обръщането на волана, просто да не го прави. Или си купуваш колата с десен волан и си караш така, или си купи същата с ляв, смяна на волан в този случай е неизгодно. Сега относно другите мнения не мога да остана без глас :icon_n_king: , Нека поясня как е на острова:

Тук може да си регистрираш кола с десен, с ляв, с волан по средата, а ако искаш и без волан кола, стига да е годна и безопасна за експлоатация :icon_angel: , като за тази цел съществува институция наречена 'DVLA' и изпълнява всъщност функциите на нашия КАТ , но с една подробност, че системата работи. Три са основните неща, които трябва да имаш за да си легален на пътя, а не от коя страна ти е волана!

1. Валиден преглед (МОТ),

2. Валидна застраховка,

3. Платена пътна такса (Road ТАХ), и разбира се Талон на колата (Log book).

По улиците може да срещнеш коли с всякакви волани, тука има много каравани с леви волани, спортни коли внос от други страни, камионите, които почистват улиците са с леви волани , строителна техника с английски регистрации, а и тировете от Европа, които са страшно много, всичко за което можете да се сетите и за което неможете, и никой не им обръща такова внимание стига шофьорите да карат внимателно.

А сега да се върнем малко към България :icon_bye:

Първото ми впечатление е че всички ние, форумците сме се разделили на 2 групи - за и против десните волани и понякога забравяме какво ни обединява, а това не е добре. Съгласен с мнения и от двете групи бих искал да ви кажа че не мястото на волана е причина за тежки инциденти, а именно липсата на сиво вещество в главите на шофьорите и яроста по пътищата, на които сме свидетели всеки ден. Безспорно е че за България най-добре е да се кара кола с ляв волан както си е и по закон, но не бива на собствениците на коли с десни волани да се гледа така сякаш са престъпници. Закон за забрана най-вероятно няма да се издаде, ограничения може да се въведат, както и изисквания. За фаровете има лепенки които вършат работа и струват няколко паунда или подходяща регулировка, но колите с десни волани няма да изчезнат от нашата страна, то винаги си е имало но в по малки количества, а последните 2 години си беше просто хит, но отмина, както казват хората всяко чудо за 3 дни. Именно тази възможност да се купуват коли от Англия, които са доста по-евтини, а и в не малко случаи и по-хубави от колите от континента даде възможност да се поднови и подобри автопарка на стари коли в БГ.

Безопасност:

При изпредварване се оставя по-голямо разстояние до колата пред вас и така имате шанс да се покажете и гледате напред, използвате лепенки на фаровете да не пречите на останалите участници, на багажника на колата може да се залепи лепенка да показва че колата е с десен волан или да се ползва една от тези GB sticker пак ще подсказва, при кръговите също повишено внимание , като цяло са малко неудобствата да се кара кола с десен волан тук и дори понякога при разумен водач десния волан те кара да караш по спокойно и внимателно и да спазваш правилата за движение, което е основно за безопасността. Пред дилемата с какъв волан кола подреждам така:

1 Ляв

2 Десен

3 Десен с обръщане

 

Всеки е свободен да избира как да си харчи парите, но всеки е отговорен за безопастноста на другите и своята собствена.

Мястото на волана в колата не ни прави различни, а това колко сме съвестни когато сме зад него!!!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...