Премини към съдържание

genadi5

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

genadi5's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги. Колебая се между двата, но незнам нищо за това Монтеро - американско ли е, има ли разлики с европейското Паджеро Спорт. Интересува ме също и Пинина - здравина, има ли някакви слаби места, общо взето какво да гледам като купувам ( освен обичайните неща ). Та ако някои има повече впечатления от един от двата нека ми пише. Предварително благодаря.
  2. Здравейте колеги, решил съм да си купя такава машина, но имам няколко питанки - продавача ми каза, че има проблем с тази вакум помпичка (била счупена някаква пружинка) и понякога гасне. Ако имате някакво понятие за какво става въпрос пишете ми, а ме интересува и всякаква друга полезна информация - ( разход, АГУ, части,.....) Благодаря.
  3. genadi5

    Смяна на волан .

    А при тези дето не са VR4 как стои въпроса, пак ли е толкова сложно ?
  4. genadi5

    Смяна на волан .

    Е колко да е голям този филм, някои пробвал ли е да смени, не може да няма някой с опит . Така и така съм решил да взимам един и ще пробвам, ако не стане ще го режа на части, естествено не лично ще се доверя на някои набеден майстор.
  5. Здравеите колеги Реших да си купя Галант от Англия, спрял сам се на VR4, или спортната версия, там са доста по евтини, а и няма да плащам акциза. Мисълта ми е някои сменявал ли е волан досега, и има ли нещо по-специфично. Благодаря предварително
  6. Здравейте, колеги Тия дни си купих Паджеро 3.0 V6 24v , от Германия произведено е 94г. То е от Германия само че е с датски документи, и не пише колко конски сили е, поначало знам че са 150 ама като го видях че е 24v много се притесних, че трябва да му се плаща акциз. Аз знам че има и по 170 ама след 96г. Та молбата ми е ако някои има точна представа тази година (1994) на производство дали е вазможно да има и по 170.
  7. Колега цената е 2650 евро, а и неговата Астра не е цвете, целия мотор и е в масло, та всичко си е коректно.
  8. Да за климатроника си прав че може да не знае, аз се опитах да кажа че, Мицубишито е доста класи над Астрата, та дори и по-нова да е по принцип. Та като видях, че в тази тема ства дума за маята кола, ми беше малко смешно, човек които си казва че не разбира да дава оценки на кола която дори не е пробвал.
  9. Здравеите колеги. Аз имам Галант, но ми предлагат много изгодно Pajero с десен волан, от модела които е с най-много екстри, попитах тук там за смяна но не рзбрах много, само че е със сектор, а не с реика, и уж ставало по лесно. Ако някои има опит с тези заигравки нека да ми пише. Предварително ви благодаря.
  10. Качих няколко в bgalbum ,там може да се види. Ще се радвам да си дадете мнението. Моя Галант е малко по рядък модел, и ако знае някои нещо по специфично за него нека ми пише. А също снимки могат да се видят в mobile.bg колата е винена и е побликувана на цена 2650.
  11. Здравейте колеги. Аз сам собственика на Галанта. Въпросният купувач дори не се качи да пробва колата, и не можеше да си пусне климатроника, а също така нямаше никаква представа от техническите характеристики на колата. Но не се сърдя, че ми обижда колата, той не е виновен, че не разбира, карал е само Опел Астра на газ, сега следва Голф 3 с бели стопове. А ето и няколко снимки на Мицубиши-то, за да се види какво обсъждаме. Съжалявам че не можах да кача снимките, но по-късно ще пробвам пак.
  12. Здравейте колеги. Пак имам проблем с моя Галант ( 96г. 2.0 24v, V6 ). Преди време ви писах че имам проблем с оборотите при палене ( като я запаля студена държи 400-600 оборота, ако даже не изгасне, а като загрее държеше нормални обороти ). Тогава DJ-я ме посъветва да сменя степ моторчето, ама аз го почистих хубаво пробвах го на сухо и уж работеше - само че като загрее вече държи 1100, а на студено пак старата песен, все едно на обратното. След много обикаляне по набедени майстори, ще се оправям сам. По моя преценка може вина да има датчика за ТОПЪЛ - СТУДЕН МОТОР, ама другия проблем е че не знам къде е. Ако някои може да ми даде съвет, или да ме светне къде е тоя датчик, за да го тествам. Много Ви благодаря предварително.
  13. genadi5

    Обороти при палене

    Намерих го, и го разглобих цялото, беше много замърсено, изчистих го и го тествах само като беше на буксата без да е монтирано - като дам на контакт имаше една вибрация, дано сам го оправил, но не можах да разбера по оборотите,че колата беше вече загряла, ако не съм ,знам каде е проблема, и ще го сменя със ново. МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ .........
  14. genadi5

    Обороти при палене

    След напътствията ти погледнах колата, но не мога да го открия, до колкото разбрах е от страната на въздушния филтър около жилото на газта, но такъв куплонг не видях.
  15. genadi5

    Обороти при палене

    Много ти благодаря за информацията колега .
×
×
  • Създаване...