Lyubo Dimitrov Публикувано 9 април 2010 Сподели Публикувано 9 април 2010 (редакция) Така е до някъде, но нивомата си е 'екстра'. По тази логика дай да зарежем примерно климатроника ако му се спука кондензатора, щото е 300-400лв. А смяната с амортисьори от седан до колкото подочух, не изкарвала много преди да увисне задницата, и тогава какъв е варианта? (ако не си обърнал внимание, амортисьорите за комби са по-дебели, пружините също са други, не става директна замяна с обикновени амортисьори като за седан за съжаление, а няма афтърмаркет директен реплейсмънт като за комби). Редактирано 9 април 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 9 април 2010 Сподели Публикувано 9 април 2010 Така е до някъде, но нивомата си е 'екстра'. По тази логика дай да зарежем примерно климатроника ако му се спука кондензатора, щото е 300-400лв. А смяната с амортисьори от седан до колкото подочух, не изкарвала много преди да увисне задницата, и тогава какъв е варианта? (ако не си обърнал внимание, амортисьорите за комби са по-дебели, пружините също са други, не става директна замяна с обикновени амортисьори като за седан за съжаление, а няма афтърмаркет директен реплейсмънт като за комби). Тогава логиката ти е правилна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 (редакция) Прочетох още малко, и най-вече благодарение на тази статиика и използвайки този онлайн каталог мисля да мина на варианта замяна на нивомата (1200лв за амортисьори трудна работа) с обикновено окачване, но не от седан, ами от комби след 2001-а. До колкото видях амортисьорите са същите, но има разлика в пружините, като си има оригинално тънки пружини за комби (номера е различен от същите за седан!), които вероятно няма да клекнат след 1 година. Ето номера на частите които трябва да се сменят за да стане подмяната: MR455682 амортисьор от тънкитеMR403198 пружина за комбиMB864787 прахоуловителMB242352 тампонMB338614 чашкаMR235628 втулка долнаMR235627 втулка горна Докато рових по каталога (не по вин, а по година и модел) ми направи впечатление, че за EA2W излиза вариант и за 'HIGH GROUND CLEARANCE SUSP' , т.е. по-"вдигнато" окачване, съответно обаче и отпред пружини и амортисьори са различни. Много се блазня дали да не си взема именно такова за отзад, някой знае ли подробности, например с колко по-високо е от нормалното ? Същия вариант обаче не излиза за EA5W, доста интересно ми е да разбера повече... Редактирано 5 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2010 Прочетох още малко, и най-вече благодарение на тази статиика и използвайки този онлайн каталог мисля да мина на варианта замяна на нивомата (1200лв за амортисьори трудна работа) с обикновено окачване, но не от седан, ами от комби след 2001-а. До колкото видях амортисьорите са същите, но има разлика в пружините, като си има оригинално тънки пружини за комби (номера е различен от същите за седан!), които вероятно няма да клекнат след 1 година. Ето номера на частите които трябва да се сменят за да стане подмяната: MR455682 амортисьор от тънкитеMR403198 пружина за комбиMB864787 прахоуловителMB242352 тампонMB338614 чашкаMR235628 втулка долнаMR235627 втулка горна Докато рових по каталога (не по вин, а по година и модел) ми направи впечатление, че за EA2W излиза вариант и за 'HIGH GROUND CLEARANCE SUSP' , т.е. по-"вдигнато" окачване, съответно обаче и отпред пружини и амортисьори са различни. Много се блазня дали да не си взема именно такова за отзад, някой знае ли подробности, например с колко по-високо е от нормалното ? Същия вариант обаче не излиза за EA5W, доста интересно ми е да разбера повече... Кой парт номер на каяба ти трябва за задните с твоето комби? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 (редакция) След замяната мисля 341213 (имаше още един номер май). Но оригиналните са на цена около 80EUR, не знам дали си струва да се взема kayaba. Редактирано 5 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2010 След замяната мисля 341213 (имаше още един номер май). Но оригиналните са на цена около 80EUR, не знам дали си струва да се взема kayaba. Оригиналните пак са каяби, питам щото имам две неразпечатани каяби в багажника, които са на добра цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 Дай на ЛС :D. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 5 юли 2010 Сподели Публикувано 5 юли 2010 (редакция) Между другото пружини на каяба излизат тези: 'RC5864 K-Flex' и уж и в техния каталог са си с различен номер за комбито и седана, обаче на няколко места онлайн излиза че този номер отговаря на ОЕ номера за седан, така че не знам и аз вече на какво да се вярва, май ОЕ пружини за по-сигурно е най-добре, Пламен като се появи се надявам да сподели практиката какво показва :D ... Редактирано 5 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2010 2000куб.см бензин комби - 6 варианта за задни пружини25000куб.см - комби - 5 варианта за задни пружини2000куб.см бензин седан - 5 варианта за задни пружини2500куб.см бензин седан - 6 варианта за задни пружини. Няма обаче вариант, при който задните пружини на комби и седан да са еднакви. Има единственно припокриване на вариантите за пружини за комбитата с различните двигатели, същата е ситуацията и със седаните. Търсете по номер на рама оргиналния номер и след това евентуално неговия аналог по каталозите, защото иначе има много-голяма вероятност да сбъркате. Афтърмаркет производителите ги дават еднакви пружините за седан и комби...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 (редакция) НЕ, не ги дават. Ето за Каяба например, според онлайн каталога им RC5864 са за комби, RC5860 за седан. Между другото разбрах и нещо друго интересно, 341241 амортисьори Каяба са аз офроуд окачване, 341213 за нормално, това ако някой се чуди каква е разликата. Значи все пак има фабрично слагано офроуд окачване, интересно. Редактирано 6 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 (редакция) Да но Mitsubishi ги дават различни, аз имам по-голямо доверие на Mitsubishi. Явно афтърмаркет производителите са си избрали някаква твърдост и така са си улеснили живота като предлагат "универсален" продукт, въпроса е дали автомобила ще се държи по същия начин с такива пружини. Освен това някои пружини на комбитата са и с по различни габаритни размери. Мирослав, можеш ли да напишеш какви са цените в Ратола за тези амортисьори и пружини MR455682 и MR403198, които аз извадих като за нормално окачване на комби (без нивомати и не офроуд), мисля че би било полезно като информация. Редактирано 6 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 (редакция) Тук е мястото да кажа, че не всички комбита са с нивомат, моето е с някакви дебели амортисьори, но без нивомат. Колко се навирах отзаде да го търся, след като прочетох тук и накрая схванах, че търся нещо дето го нямам... Всъщност по партиден номер излиза, че имам(същия е като този в статията) :( , явно това е друга система "нивомат", а не това, за което си си мислех. Редактирано 6 юли 2010 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 юли 2010 Сподели Публикувано 6 юли 2010 (редакция) Дебелите СА нивомат. Друг е въпроса дали работи. Моя работи още, правило ми е впечатление няколко пъти вече като натоваря хора и багаж и после разтоваря, но амортисьорите са почнали да чаткат и ме дразнят. Може би го бъркаш със системата като на субару и ситроен, където може да си регулираш клиренса от купето, но това е различно и работи без електроника или управление, по-скоро е на принципа на скачените съдове до колкото разбрах - когато натовариш задницата, в първия момент си кляка, но след като минеш 100-ина метра, главния цилиндър се напомпва от допълнителен съд (който си е вътре в тялото на амортисьора) и колата се вдига. Шом я разтовариш в първия момент се вирва яко нагоре, но после след 100-ина метра пак излишната течност се връща обратно и задницата слиза. Това съм го наблюдавал няколко пъти вече, много е готино, но за 1200лв срещу 300-400 ще го прежаля. Заради това са и по-дебели тези амортисьори (и толкова скъпи). Добре е да се отбележи, че тази система я имат само някой аудита/бмв-та висок клас, и то като опция (май и някой Волва), т.е. за времето си Галанта наистина е къртил мивки . Редактирано 6 юли 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.