milenjs Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Добре че го забелязах навреме, бях спрял и забелязах пара изпод капака, отворих - гледам на съединението от горния край на радиатора към термостата една миниатюрна струйка вода. В неделя успях да намеря с подобна форма от лада, поставих го, вчера минах около 800км. с него без проблем но се чудя дали може да остане така? Или да търся оригиналното? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Милене ! Търси си оригинално, или подобно, но от някаква западна кола.....Тези за Ладата, на нашият пазар са Турски, и са много некачествени....За 5-6 месеца, и се нацепва каучука, все едно е на 10 години......Освен това, много малко оребряване има, и се пукат много по лесно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Благодаря, и аз се притеснявах, дебел е маркуча но малко плат ми се видя в него - почти никакъв слой по средата. Ще потърся оригинално или ако е много скъпо нещо за друг автомобил, дано да не е пак турско. А за всеки случай си нося и едно резервно да не се чудя някъде какво да правя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Аз бях взел мисля че турски точно от магазин за водни съединения и не е правил проблем вече повече от година май Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2008 Миро ми каза че има - оригинално на супер цена така че няма какво повече да търся... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 22 октомври 2008 Сподели Публикувано 22 октомври 2008 И моя маркуч между радиатора и главата се спука преди седмица, една дупчица като от игла, добре че го видях на времебеше изтекъл около литър антифриз само Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Тези дни се каня да монтирам оригиналното водно съединение като съчетая монтажа със смяна на антифриза. Майстора ми каза че е добре и да промием системата та имам няколко въпроса относно това.Има ли пробка на блока и къде е?Да използвам ли препарат за промиване?Взех си червен концентрат на Приста, на промоция 5 л. за 30 лв., добър ли е и колко е добре да го разредя? 1:1 за -40С или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Миро е прав! И аз се направих на арктик миналата година и го набухах с концентрат и вода да търпи над -35 студ.... Резултатът - текна водната помпа...... И тогава малкият дявол беше на смяна, че стана в града и го засякох...... Иначе за промиване - по-скоро на радиатора, но това е за лятото, според мен. За пробка на блока на твоя двигател не знам, на моя е отпред на блока, зад изпускателните колектори (откъм ск. кутия.) Пробката ми за обезвъздушаване е до термостата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Да разбирам ли, че червеният антифриз не става и за моя галант, защото именно с такъв на Приста го карам, а на всичкото отгоре го карам и без никакво разреждане. И може ли това да е някаква причина за бавната му загуба? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Да разбирам ли, че червеният антифриз не става и за моя галант, защото именно с такъв на Приста го карам, а на всичкото отгоре го карам и без никакво разреждане. И може ли това да е някаква причина за бавната му загуба? :icon_blush:Разбирай Веско.....Червеният е за алуминиеви блокове, а не за чугунени.....Сменяй си го с зелен, па тоя го подари на някой авер с БМВ-...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 Разбирай Веско.....Червеният е за алуминиеви блокове, а не за чугунени.....Сменяй си го с зелен, па тоя го подари на някой авер с БМВ-...... Тенкю бате Марине. Отново бърз, точен и изчерпателен. Не мога да си представя форума без теб. :specool: :typing: Само ако го намеря ония дето ми каза, че зеления не струва и скапвал охладителната система и който ми продаде червен за 14 лева литъра... :nunjaku: :guns: :icon_hammering: :icon_wwf: :icon_box: :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Само ако го намеря ония дето ми каза, че зеления не струва и скапвал охладителната система и който ми продаде червен за 14 лева литъра... :nunjaku: :guns: :icon_hammering: :icon_wwf: :icon_box: :giggle:14-лв. литъра, или литър и половина ??? ако е за литър, направо те е прецакал.......И зелените и сините не скапват системата, когато са качествени.......Немските-на АРАЛ и I.G.A.T.-и 5-6 години да ги караш, си остават със първоначалния цвят, и не позволяват образуването на ръжда и утайки..... И са в разфасовки по литър и половина-13-14 лева....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Бат Марине, а аз какво да правя? Да го сменя ли със друг този червен концентрат или да го използвам?Аз се подведох по това че пише че червения е по качествен и е за алуминиеви двигатели, а на мен май само смукателния колектор ми е халумин :(@Thel този на червения на Приста ми излезе по 6 лв. литъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Ами за червения пише че освен за традиционни двигатели, осигурявал и добра защита за алуминиевите детайли......Ама невидях да е само за алуминиеви.......пък може и да не съм догледал нещо. http://www.prista-oil.com/technical/pdf/bg...FREEZE-LONG.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 4 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Ами адаш и аз това гледах, някъде попаднах на статия в нета че имало два вида, този червения бил по нов с подобрени характеристики та затова си взех него.За концентрацията ми е ясно вече, само се чудя, да го сменям ли с зелен/син или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Ами адаш и аз това гледах, някъде попаднах на статия в нета че имало два вида, този червения бил по нов с подобрени характеристики та затова си взех него.За концентрацията ми е ясно вече, само се чудя, да го сменям ли с зелен/син или не? Според спецификацията за корозия ASTM D 1384 даже за чугун е по-добър от нормалните антифризи - а за цветните метали е направо перфектен. Но и цената му е по добра :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Според спецификацията за корозия ASTM D 1384 даже за чугун е по-добър от нормалните антифризи - а за цветните метали е направо перфектен. Но и цената му е по добра :rolleyes: Абе и на мен така ми казаха и аз затова реших, че 10-20 лева отгоре за червен антифриз не са проблем, щом ще е за доброто на колата. Друг е ,доколкото разбирам проблема с това, че го карам пълен концентрат и не му сипвам и капчица вода. А относно цената на която казах, че съм взел антифриза, 13-14 лв. за литър(вече не си спомням) не е за Приста (него си го взех за доливане, че малко ми се губи хант'фриз), а е на GM. Слагали го на новите Опел-и. Бате Марин сигурно го знае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Абе и на мен така ми казаха и аз затова реших, че 10-20 лева отгоре за червен антифриз не са проблем, щом ще е за доброто на колата. Друг е ,доколкото разбирам проблема с това, че го карам пълен концентрат и не му сипвам и капчица вода. А относно цената на която казах, че съм взел антифриза, 13-14 лв. за литър(вече не си спомням) не е за Приста (него си го взех за доливане, че малко ми се губи хант'фриз), а е на GM. Слагали го на новите Опел-и. Бате Марин сигурно го знае. Този антифриз се препоръчва за товарни автомобили с период на смяна 650 000км или 8000 р.ч. - а товарни автомобили с алуминиеви блокове са голяма рядкост. И спокойно може да го разреждаш 1:1 с вода /ако си намериш дестилирана е оше по добре/. То моито стана малко кат реклама :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Този антифриз се препоръчва за товарни автомобили с период на смяна 650 000км или 8000 р.ч. - а товарни автомобили с алуминиеви блокове са голяма рядкост. И спокойно може да го разреждаш 1:1 с вода /ако си намериш дестилирана е оше по добре/. То моито стана малко кат реклама :rolleyes: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.