XEN Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 От лоши връзки може да отчетеш презареждане ако мериш на динамото (не винаги), но ако имаш презареждане на акумулатора на 98% е от алтернатора. Освен това японските коли много рядко страдат от лоши връзки независимо от годините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 ноември 2008 Сподели Публикувано 3 ноември 2008 ФАКТ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Карал съм Карина която имаше лоши маси на двигателя. Никой не запоява кабелни обувки по колите, а големите токове имат нужда от добра връзка. Извинявам се за обвинението на любимата марка, но аз си презапоявах вече компа! По въпроса за презареждането: най-често това се получава от алтернатора, наистина, но от думнал диод и набиване на променлива съставка в зарядния ток. Почти никога от зарядно реле не става това. От релето може да недозарежда.Като казах за лоши връзки, имах в предвид, че зарядното реле ползва акумулаторното напрежение за опорно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 6 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Вчера един майстор ми каза че за японските коли, и специално за колта, напрежението трябвало да е в границите 13.5-15.5V??? Тези граници давал неговия компютър ... и това което замери било добре ... чакам и моя майстор да се произнесе по въпроса, междувременно си я карам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Браво Зимните обувки сложи ли и? Ако не си, действай ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 6 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2008 През уикенда ... харесала съм си едни гудиър ултрагрип 7, само дето хич не са евтини ...Някой може ли да каже до какво напрежение max. е нормално да се измери на този колт при запалена кола без нищо включено и при включени всички консуматори? Вече започвам да се чудя колата ли не е наред или мен ме гони параноята ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 При изключени консуматори, и форсиран двигател, -14.7 V.......При включени фарове и др. консуматори, под 14.1- не трябва да пада напрежението....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 6 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Благодаря!Лошото е че при мен от време на време скача до 15-15.2V ... и един майстор казва - не е нормално, друг - ОК е ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 не е нормално. Нали ще сласгаш други уреди - музика, навигация, радари...мани какво ти говорят тия псевдо-майстори... над 14.4 е зле...дори 14.4 е много теоритично Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 не е нормално. Нали ще сласгаш други уреди - музика, навигация, радари...мани какво ти говорят тия псевдо-майстори... над 14.4 е зле...дори 14.4 е много теоритично Лео не я обърквай.....На Колта по каталог го дават-14.4 +/- 0.3 V....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Само Опелите зареждат повече до около 14,8. За Колта 15,2 е абсурд. Явно има проблем и скоро нещо ще се прецака, а това презареждане изобщо не е добре за акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Само Опелите зареждат повече до около 14,8. За Колта 15,2 е абсурд. Явно има проблем и скоро нещо ще се прецака, а това презареждане изобщо не е добре за акумулатора.Даже при -20 градуса, го дават до 15.4........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Даже при -20 градуса, го дават до 15.4........... :icon_hmm: До колкото прочетох от линка, на -20 градуса студ му дават 15.4V. На топличкото време в момента са си 14.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Прав си колега за това -20 - 15,4V, бях забравил. Но реално аз не съм го виждал това, а и не мога да си го обясня кое в алтернатора е толкова термочувствително че да се променя толкова много напрежението. И дори да е -20, колата като работи 5мин. и алтернатора става +20 (примерно), което значи че зарежда с 15 волта за много кратко време. И все пак сега е 15-20 градуса и затова си мисля че при колежката има проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ами проблема при нея ми се струва, че е от акумулатора който си е взела(втора употреба).....Както знаем от студа, акумулаторите падат, и за това на студено релето покачва напрежението, за да го зареди.......При нея изглежда си пада по бързо, и за това и при сегашните температури, и подава 15.2, което както казва тя, е на моменти.....Т.е. докато се позареди......След което започва да си дава нормалната стойност-14.4 +/-0.3..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Мисля че Марио е прав. Може да вдигне напрежението от факта, че акумулатора не държи тока и за това не лапа от алтернатора. Алтернатора се стреми да му набие акъл в главата с 15 V, но не успява Винаги съм твърдял че акумулатора е батерия и се подменя с лекота като такава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цвети Публикувано 7 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Акумулатора не е втора употреба, нов е, но го взех без гаранция; може и да е поседял по складовете; в началото мислех че наистина самия акумулатор не е зареден, и затова от време на време напрежението е високо; Вчера беше пак на майстор, и пак казали че всичко й е ОК ... така че сега си я карам, да видим какво ще излезе ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.