Премини към съдържание

Някакъв проблем при колт, но не знам какъв точно


dimas4

Препоръчано мнение

От 1 ден започна да ми свети една лампичка - оранжева на цвят, която се намира точно след тази на акумулатора. Това се случва по време на движение. Включва се и след секунда две се изклюва. Явно има някакъв проблем, но какъв точно?

Колата е Колт 1.3 1998-ма!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 1 ден започна да ми свети една лампичка - оранжева на цвят, която се намира точно след тази на акумулатора. Това се случва по време на движение. Включва се и след секунда две се изклюва. Явно има някакъв проблем, но какъв точно?

Колата е Колт 1.3 1998-ма!

Ами свържи се с Милен че си от Пловдив и така...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз, имах същия проблем и се оказа датчика на разпределителния вал. Като я оставиш да работи на празен ход на място светва ли тази лампичка? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тази сутрин, като тръгвах започна да ми свети лампата Check engine, запалих, вдигна обороти и като започна да загрява и да падат оборотите светна лампата. При подаване на газ гаснеше, но като паднат оборотите на около 1000 отново светва. И после като загря колата всичко се оправи. Някои имал ли е подобен проблем? Може да е лош контакт, защото събота и неделя колата не беше карана а сутринта си беше бая влажничко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то невъзможни работи няма, но за да ти е мирна главата, най-добре отиди на една диагностика при DJ-я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тази сутрин, като тръгвах започна да ми свети лампата Check engine, запалих, вдигна обороти и като започна да загрява и да падат оборотите светна лампата. При подаване на газ гаснеше, но като паднат оборотите на около 1000 отново светва. И после като загря колата всичко се оправи. Някои имал ли е подобен проблем? Може да е лош контакт, защото събота и неделя колата не беше карана а сутринта си беше бая влажничко.

 

Здравей!

Аз имах такъв проблем преди време, като се оказа че е Air Temperature Sensor... Развива се с ключ 17 и се намира на удобно място след дросела. Моя беше покрит с много гнус и очевидно нещо грешно е отчитал, знам ли... Изчистих го и оттогава нямам грижи.

 

Но може да е сигурно още 20 неща, затова е по-добре да идеш на диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тази сутрин, като тръгвах започна да ми свети лампата Check engine, запалих, вдигна обороти и като започна да загрява и да падат оборотите светна лампата. При подаване на газ гаснеше, но като паднат оборотите на около 1000 отново светва. И после като загря колата всичко се оправи. Някои имал ли е подобен проблем? Може да е лош контакт, защото събота и неделя колата не беше карана а сутринта си беше бая влажничко.

Проблема ти е като моя. Преди една седмица колата ми правеше същите номера като твоите. Като ти чета редовете все едно аз ги казвам за моето колтче........Та на въпроса: при мен се оказа един тъп датчик на разпределителния вал. Позачистих го малко и сега не ми прави номера, но да видим докога. Майстора ми каза, че не е фатално и може да си карам колата така, но ще гледам да си го сменя, само да намеря от къде да го купя.... :bg:

 

Модераторски контрол:

Поста е редактиран!

Моля, започвайте изреченията си с главни букви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Miroslav може да си го купиш датчика ;) Преди година струваше 260 лв. за моя колт. Датчик на Хол се казва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Miroslav може да си го купиш датчика ;) Преди година струваше 260 лв. за моя колт. Датчик на Хол се казва :)

Може и от Ceno83 да си го купи, че му е по близко Софийската Ратола...... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно....е как така ще купувате датчици възоснова на предположения. Ходете на диагностика, те тези уреди затова са измислени. След като се види грешката и параметрите се правят ред замервания, и тогава се купува.

Пример: клиент си купува моторче за празния ход, че колата не поддържа обороти, и после се оказа че е изгорял чипа в компютъра....и какво да го правим моторчето после. Ето от тази тема:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7691

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милене, и двамата с Марин, първо съветваме да се иде на диагностика...Разбира се, че си прав...Това сам да решиш какво ще смениш е пълен абсурд...Ако някой смята да отстрани проблема си на принципа на елиминацията (т.е. да сменя чарк по чарк докато се оправи), то трябва да приготви една торба пари :) Просто, колегата делев пита от къде да си го намери този датчик...Дали му е за смяна е друг въпрос :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, ще се ходи на диагностика, няма начин. Въпреки че не го прави вчера и днес. Координати на DJ някъде из форума ли има?
Ами и в тая тема има координати......Прочети съобщение № 2, ей това е човека......Пиши му на лични, и се разберете кога може да те приеме..... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...