Премини към съдържание

Моля за помощ относно моята Carisma


Plam

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,първо се извинявам,че трябва да създам специална тема заради моята болежка,но искам да бъда забелязан възможно най-бързо по ред субективни причини.

 

Става на въпрос за моята Каризма която е 95г. 1.8 16v 116к.с.Днес бях на майстор и от един въпросен магазин в София са ми пратили 2 ролки,въпреки,че знаех,в последствие,че е само една,ако може някой да ми прати графика на тази ролка за до мога да я принтирам и да покажа на фирмата какво искам да ми доставят! Второто което се оказа малко май-проблемче е ,че от доста време всъщност откакто имам колата задна скорост понякога ми влиза доста трудно.Днес като отидох на майстор той констатира,че проблема е в спадането на нивото на маслото в скоростната кутия до тук добре,но се оказа,че то е протекло,защото има проблем с маншона и въртящия се в него лагер или каре от ляво,незнам какво е точно, за скоростната кутия.Въпроса ми е ,скъп ли е този маншон с този лагер/каре? И понеже майстора ми каза,че е същото като на Рената,а друг познат ме светна,че било същото като на Renaut Megane 1.6 90к.с ,дали може да се купи това на рено ако е по евтино и да се сложи то на мястото на вече повреденото? Моля ви за отчетлив отговор,спешно се нуждая от вашите съвети,защото частите трябва да се поръчат довечера и попадам в една глуха,където незнам какво да поръчам за да не загубя отново пари от части който не ми вършат в последствие работа.След като попитах тук там,ме посъветваха после да налея на скоростната кутия това масло - Transmission Oil 75w/80w марка Kroon Oil!Мисълта ми е за това масло дали няма да е малко гъсто за моята скоростна кутия особенно зимата,и колко трябва да влея,за да знам колко да купя,защото и то не е никак евтино.Другия ми въпрос е отностно ръчната спирачка,имам такава но хваща едва когато се натегне до край,а накладки има,и според въпросния майстор не е в тях проблема,според него проблема бил в някакви апарати който били свързани заедно с крачните и ръчната спирачки.Ако може някой да ми каже дали това е евентуалния проблем и дали той има радикално разрешение! Публикувам и малка схема която сам направих ,за да ви обясня какво точно ако не съм успял с думи ми трябва за скоростната кутия.С жълто е полоската ,с червено е семирингата,синьо е въпросния лагер или каре както там точно се казва, и със черно е маншона.Схемата е некадърна, и формите нямат нищо общо с частите,но до толкова ми стигат познанията и възможностите. :icon_blush: :icon_crying:

Много ви благодаря предварително за съветиете и помоща която съм сигурен ,че ще получа както винаги от вас! :rolleyes: :mitsu-smiley: :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги никой ли неможе да ми помогне???

Надявах се поне във форума да намеря утеха и помощ за проблемите си :( Малко съм разтроен,защото точно това обяснявах на един приятел,че в малките градове като нашия хората който карат японски автомобили едва ли не са линчувани от сервизи и магазини за части,но поне в този форум получавам подкрепа и компетентно мнение,но сега найстина мога спокойно да кажа,че се чувствам изоставен и точно когато имам ной-голяма нужда от вас забравен :bej:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Докато си си играл да рисуваш схема, можеше да отидеш до първият магазин на Рено, и да си купиш въпросният лагер-семеринг......Има го и отделно, има го и в комплект с маншона, и става и от 1.2-1.4-1.6-моторите и на Меган и на клио че и на 1.9-дизела е същият......Ръчната спирачка също се оправя без проблем, с раздвижване на ексцентриците, но за целта се разглобяват спирачните апарати......За ролката сега не мога да ти кача схема, че сървъра е в отпуска..... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като попитах тук там,ме посъветваха после да налея на скоростната кутия това масло - Transmission Oil 75w/80w марка Kroon Oil!Мисълта ми е за това масло дали няма да е малко гъсто за моята скоростна кутия особенно зимата,и колко трябва да влея,за да знам колко да купя,защото и то не е никак евтино.

Мога да ти помогна само за маслото.Масло скорости - 3.2л - 75W80 - маслото е специално - Elf Tranself, Esso BV или Total BV.Поне моята събира толкова и затова си мисля,че и при теб ще е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една елементарна Аутодата поне да отворят, там си го има чертежа. Една ролка е и оригиналния и номер ако не се лъжа е MD320174. Относно другите въпроси mario64 вече ти е отговорил.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Докато си си играл да рисуваш схема, можеше да отидеш до първият магазин на Рено, и да си купиш въпросният лагер-семеринг......Има го и отделно, има го и в комплект с маншона, и става и от 1.2-1.4-1.6-моторите и на Меган и на клио че и на 1.9-дизела е същият......Ръчната спирачка също се оправя без проблем, с раздвижване на ексцентриците, но за целта се разглобяват спирачните апарати......За ролката сега не мога да ти кача схема, че сървъра е в отпуска..... :D

 

 

Колега, наистина ви благодаря за помощта, а относно това, за което ме критикувате, да съм отишъл в магазин на рено и там да ми кажели вместо да си стоя вкъщи мога да се оправдая със следното: в гр.Троян е нещо страшно, карам японски коли от 5 години. Досега не съм купувал и 1 част от магазините за части в Троян, проста причина, че изобщо и понятие си нямат кое може да се замести, ще отворят каталозите на Мицубиши без да се замислят и веднага ще кажат, май че е това ама не съм сигурен, как да дам после пари за нещо, което се поръчва от тях. Демек нямат в наличност и май, че е то??? Защо да не попитам тук, нали затова е форума за проблеми и дискусии??? Всичките ми части, който някога съм поръчвал са били от разстояние ,чрез приятели и спедиторски фирми, затова ми трябваше точна и сигурна информация, защото всичко е свързано с пари и няма място за грешки, след поредната. Когато моля за помощ,то е защото в моят град пазара за части е най-силно развит за немски и френски возила, но за японски е без коментар. Нагледал съм се на какви ли не небивалици. Благодаря отново!

 

Модераторски контрол: Колега, обърнете сериозно внимание на правописа си. При следващ подобен текст ще Ви бъде повишено предупредителното ниво!

Грешките са коригирани от модератор!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Ако си с един разпределителен вал, ролката ти е една......Кат.№-3263 -по GMB....В Пловдив е на 60лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пусни VIN номера, че да се види точно какво търсиш...

Въпреки че и mario64, и Milen_z, и Evgeni K ти казаха какво ти трябва... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пусни VIN номера, че да се види точно какво търсиш...

Въпреки че и mario64, и Milen_z, и Evgeni K ти казаха какво ти трябва... :yes3:

Няма смисъл....Във ВИН-декодера излизат каталожните номера само на двувалките.......За неговата няма информация......Да я търси по този номер дето съм му дал по GMB, те си имат в магазините сравнителни каталози и ще му я изкарат и по NSK и KOYO......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наистина ви благодаря за помощта, а относно това за което ме критикувате, да съм отишъл в магазин на рено и там да ми кажели вместо да си стоя вкъщи-мога да се оправдая със следното. В гр.Троян е нещо страшно карам японски коли от 5 години досега не съм купувал и 1 част от магазините за части в Троян, проста причина , те изобщо и понятие си нямат кое може да се замести, ще отворят каталозите на Мицубиши без да се замислят и веднага ще кажат,май.че е това ама не съм сигурен,как да дам после пари за нещо което се поръчва от тях,демек нямат в наличност и май, че е то??? Защо да не попитам тук, нали затова е форума за проблеми и дискусии??? Всичките ми части, който някога съм поръчвал са били от разстояние, чрез приятели и спедиторски фирми, затова ми трябваше точна и сигурна информация, защото всичко е свързано с пари и няма място за грешки, след поредната. Когато моля за помощ, то е защото в моя град пазара за части е най-силно развит за немски и френски возила, но за японски е без коментар, нагледал съм се на какви ли не небивалици. Благодаря отново

Колега мога да ти препоръчам магазин за авточасти в Габрово, аз лично от там си пазарувам частите и за Лансера и за Галанта, определено съм доволен от тях до сега не съм имал проблеми с неставащи части.

Работят с еконт и европът.Телефона им е 066805087 магазин Самурай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега сърдечно ти благодаря за информацията. При следваща нужда от части,ще се възползвам от твоя съвет,а за момента съм принуден да използвам услугите на старата фирма в София,защото трябва да им върна първо грешните ролки,а те пари няма да ми върнат и направо по тях ще поръчам нужната ми част!

Между другото оня ден те видях с Лансера пред Автокъща Бовес минаваше:) Предполагам не съм се объркал :)

 

P.s Благодаря и на останалите колеги за информацията която бяха така добри да ми дадат.

 

Модераторски контрол:

Колега, оформяйте добре постовете си.

Мнението Ви беше редактирано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега сърдечно ти благодаря за информацията. При следваща нужда от части,ще се възползвам от твоя съвет,а за момента съм принуден да използвам услугите на старата фирма в София,защото трябва да им върна първо грешните ролки,а те пари няма да ми върнат и направо по тях ще поръчам нужната ми част!

Между другото оня ден те видях с Лансера пред Автокъща Бовес минаваше:) Предполагам не съм се объркал :)

 

P.s Благодаря и на останалите колеги за информацията която бяха така добри да ми дадат.

Ако става въпрос за неделя следобед не си се объркал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

С мъка и дълбока скръб колеги искам да ви съобщя, че моята Каризма вчера се счупи :icon_crybaby: . И според мен ще бера големи ядове с ремонта. Не знам колко пари ще ми струва, но май повече ме е страх какво ще излезе като проблем. Както си тръгвах от едно кръстовище с лек ляв завой малко и запалих гумите на първа, при превключване на втора предавка колата отказа да набира, веднага отбих и я изгасих. Малко по късно като запалих установих, че която и предавка да и сложа и като пусна съединителя, тя не потегля грам. Предположенията ми са за пръснато вътрешно каре, или за срината скоростна кутия. Между другото не чух никакъв звук при повредата, тя просто си спря. Мъка ми е на сърцето, мъка ми е голяма, поначало съм голяма паника и лесно се сдухвам, но не мога да се справя с това състояние и това е. Моля ви искрено колеги, когато разбера какво е , да ми помогнете с каквото можете, със съвети, със части или там каквото трябва, защото аз съм още нов с тази кола и не съм наясно почти с нищо. Просто тръпки ме побиват от нещата който ще науча може би утре или в други ден, и не знам как изобщо ще си намеря части и ще я оправя. Искрено ви моля да ми помогнете при нужда. Защото тук в Троян е страшно да имаш японска кола, нито части, нито кой знае каква помощ можеш да получиш. Плаче ми се и съм адски тъжен, не мога да повярвам, че въпреки многото грижи и любов с който обграждах тази кола трябваше да се стигне до там, да я дърпам и да ме изостави на пътя. Дано все още има добри хора и ми помогнат ! Благодаря ви предварително ! :help: :icon_crybaby:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много жалко, колега.

Дано да я оправиш, колицата. Наистина са добри машини, но ремонта принципно не е евтин (като за всички японски коли).

За съжаление, Каризмите имат проблем с посоченият от теб маншон...Дано не си закъснял със смяната му. Важното е да сме живи и здрави, друго всичко се оправя.

Успех и споделяй как въврви ремонта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! Не бързай да се стресираш, докато не сте открили проблема........Може само с каренце да се разминеш.......А пък и кутията да е , те са на Рено, и са взаимозаменяеми.......Така че спазвай спокойност, и като откриете какво е , пиши пък ще помагаме с каквото можем.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дена мълчание по моя проблем, с надеждата, че днес ще бъда усмихнат. Ето, че мога вече да разкажа всичко в детайли. Миналата неделя колата ме изостави на пътя, без никакви признаци или каквото и да е, че нещо се случва и случи. Логично, нали все пак лошите неща бързо ни застигат. Оставям колата светкавично на майстор, във вторник мен ме огрява щастието да отворят скоростната кутия и да видят какво е. Цял ден се държа за главата, охкам и се тюхкам, идва новина, може би добра. Майстора излиза със епикриза, че скоростната кутия е напълно здрава, просто съм счупил някаква шайба и зегерка. Частите се поръчват и на другия ден са на лице, оригинална шайба и зегерка на Рено, срещу скромната сума от 40- и няколко лева така и не разбрах колко точно. Сменя се чисто ново масло, и се обслужва колата с ремък, ролка, нов антифриз, водна помпа, и ново масло за скоростната кутия. Идва днес деня на вземане, още от сутринта нещо ме жикаше притеснително, че аз не съм чак такъв късметлия , че да мина само със този проблем. Но докато ходя към колата си мисля, е може би живота ме е направил прекален скептик, нека малко повярвам и аз в доброто. Отивам, вземам си колата - пушка и половина, същата красавица, но този път съм по нежен отвсякога със нея. Бях си взел вчера едни тонколонки от София. Реших малко да погъделичкам нищожното ми его, ей така да заздравя раните от болежките с нещо приятно. Та взимам колата и потеглям, отивам, правя си колонките - стана прекрасно, такъв звук не съм и мечтал да имам в Каризмата, ама нещо резервоара ми сълзави отдолу, никакъв проблем, ама отивам пак аз при майсторите - да си запазя час, че да го оправим и него и да знам, че ми е мирна главицата. Качвам колата на тротоар в сервиза и завивам леко наляво и чувам странен шум, все едно каре ми чука, спирам, включвам пак скорост, няма никой! Нито скорости , нито следа , че съм правел ремонт. Изчаках търпеливо да се нахранят момчетата и да дойдат да ми кажат какво да правя. През това време изпуших поне 6-7 цигари а главата ми беше по зачервена и от генерация при спортно каране. Идват момчетата и заключават: - Колата се нуждае от нова скоростна кутия, чопчето в което влиза зегерката е разбито, безсмислено е да го правиш отново, защото това е алуминий и не се дава гаранция дали ще изкара дори и месец. Тръгва ходене по мъките за скоростна кутия. Накрая я намирам при един колега от Шумен, Ангел се казва момчето, по телефон много сговорно и свястно момче. Дай боже и кутията да е добра и да нямам вече проблеми. Благодаря му засега от тук, че ми обърна внимание и се държеше с мен без да ме познава подобаващо. А в момента ми е адска мъка на сърцето, минават ми хиляди мисли в момента през главата.

- Тази кутия, дали ще промени с нещо вървенето на колата, дали няма пак да стане така, че да опра пак до кутия, просто толкова мисли ми минават, и вече цял ден нищо не може да ме успокои. Изкарах паричките си в Англия с толкова мъка , а с каква любов си купих Мицубишито пък - дори не искам да обяснявам. И сега чувствам колата си като изнасилена, имам чувството, че никога вече няма да е същото, дори чувството когато я карам няма да е същото, а от финансова гледна точка не искам и дума да обелвам, пред фалит съм и не знам как ще се оправя. Дано поне БОГ, здраве ни дава и дълголетие. Защото винаги има по важни неща от просто една купчина ламарина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще се оправи колега! Отивай да гушнеш жената, пък колата не мисли ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дена мълчание по моя проблем, с надеждата.......

 

Разбирам те много добре колега! И аз се чувствах по същия начин, когато ми се повреди Галанта. Имах чувството, че всичкия антикъсмет на земята е дошъл при мен. Но има нещо друго - няма и да повярваш какво е чувството, когато колата ти най-накрая е готова и почне пак да мърка по пътищата. Така че недей я мисли много, всичко ще е наред и пак ще си е същия звяр като преди! :mitsu-smiley: Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно каретата, стават от меган, аз карам с такова. Няма проблем, скоростната кутия е от рено. А ролките са две - едната е обикновена, а другата играе ролята на водна помпа. До колкото си спомням, какво казаха майсторите за ролките като ги сменяха. А за каретата съм сигурен, щото сменях карета и диференциал . :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...