vodafon Публикувано 28 август 2008 Сподели Публикувано 28 август 2008 Колеги някой може ли да даде инфо за обслужване на това животно - ще ми я пращат от Англия и требва да я оправя (обслужа и регистрирам ) .Мотора е 1.8 автомат . В смисъл ако има някой запознат с автомобила де . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 28 август 2008 Сподели Публикувано 28 август 2008 Колеги някой може ли да даде инфо за обслужване на това животно - ще ми я пращат от Англия и требва да я оправя (обслужа и регистрирам ) .Мотора е 1.8 автомат . В смисъл ако има някой запознат с автомобила де . Дай още малко инфо. година , това онова ,каквото знаеш ?Утре мога да ти проверя и да пиша . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 28 август 2008 Автор Сподели Публикувано 28 август 2008 Дай още малко инфо. година , това онова ,каквото знаеш ?Утре мога да ти проверя и да пиша . 95-та година е (червена ) 1.8 автоматик 95 година ,червена със външни забележки за 500 паунда - само това знам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 28 август 2008 Сподели Публикувано 28 август 2008 Mitsubishi FTO e създаден през 1994 година. Замисъла на конструкторите на Мицубиши е да създадът спортен автомобил с различно шаси от другите си модели, като интегрират в него напреднали за времето си технологии. Автомобилът е произведен в не голям, скромен тираж, като се продава само в Япония. Същата година FTO е признат за автомобил на годината в страната на изгряващото слънце, което по само себе си е сензация, защото до тази година никоя кола от типа „спортно купе” не е била удостоявана с тази награда. В чест на това знаменито събитие фирмата Мицубиши пуска на пазара "Limited Edition" серия в жълт цвят и табела отразяваща тази награда на красивия модел. Бележейки големи признания в Япония този прекрасен автомобил така и не се разпространява в Европа и Америка. Неговото производство се преустановява през 2000 година, като се произвежда само с десен волан. Mitsubishi FTO може да се похвали с много съвременни технологии за своето време. Електрониката е доста в този автомобил серийно производство, като практиката показва, че тя не създава абсолютно никъкви проблеми на собствениците си. Уникална по рода си и е компактната вътрешност на колата. Тя е разработена като ”кокпит” по подобие на състезателните модели, но същевременно притежава целия лукс и удобство на скъпа лимузина. Тази загадъчна кола притежава магнетично въздействие при вида си. Ограничената бройка и малкото време, като съществуване на модела я правят особено ценна за феновете на марката Mitsubishi. На Mitsubishi FTO се монтират три вида двигатели, сред които трябва да отбележим 2-литровия V-образен 6-цилиндров двигател DOHC серия MIVEC с електронно управляеми вариативно изменящи се клапани, способни да развиват в горните обороти мощност от 200 к.с., при изключителен въртящ момент. Всичко това в съчетание с лекото купе, дава възможност за достигане на 100 киломтеровата граница за под 6 секунди. Това е и първият японски автомобил, на който е монтирана 4-степенна автоматична трансмисия INVECS-II (Innovative Vehicle Control System – II), със спортен режим и возможност за механично управление. Най-мощната от сериите модификации се води GPX, освен нея съществува и GR (170 к.с.) и GS (125 к.с.). През 1996 година автомобила претърпява малък рейстлинг. През 1997 година е добавена и абревиатурата GP, характерна с тунинг детайли. Всички тези показатели правят Mitsubishi FTO без аналог в света. Мисля , че ще ти е доста трудно да се сдобиеш с части и консумативи за това диамантче.Но пък определено ще правиш впечатление от където минаваш.Пожелавам ти успех и ако може там да ти го обслужат , ще е идеално. Ако провериш в Mobile.de , Mobile.bg или Autoscot24 ще видиш , че в раздела Mitsubishi въобще няма такъв модел , мисля че дова е достатъчно да разбереш колко лесно ще ти е да търсиш каквато и да е част за модела , А в същото време колко гордо ще го караш понеже ще си един малкото в света собственици на Mitsubishi FTO. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Предполагам си видял тази тема:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...40&start=40За съжаление няма много инфо за колата, но в скоро време се надявам и аз да карам такава! Пиши какви са ти впечатленията и всичко за колата, защото пряко ме интересуват тези :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 В Бургас питах на няколко места за цени на ремъци и други консумативи за ФТО , повечето магазини не бяха чували за модела а на другите ,които го бяха чували не можаха да го намерят в каталога мисля , че проблема с намирането на резервни части няма да е малък , най добре ще е тези тето ще ти карат колата ако магат да я обслужат в Англия , а пък после тука ще му мислиш ако се наложи да се сменя нещо друго . Все пак честно казано не съм отделил повече от 40-50 мин за търсене ,а ти ако имаш повече време може да откриеш повече :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 В Бургас питах на няколко места за цени на ремъци и други консумативи за ФТО , повечето магазини не бяха чували за модела а на другите ,които го бяха чували не можаха да го намерят в каталога мисля , че проблема с намирането на резервни части няма да е малък , най добре ще е тези тето ще ти карат колата ако магат да я обслужат в Англия , а пък после тука ще му мислиш ако се наложи да се сменя нещо друго . Все пак честно казано не съм отделил повече от 40-50 мин за търсене ,а ти ако имаш повече време може да откриеш повече :icon_thumbup: 1.8 4G93 е същия като на Каризма, но не е GDI(май :icon_hmm: ). Т.е. търсиш части за Каризма :icon_dance: . В линка който постнах в предишният си пост има малко, но полезно инфо за колата........Притеснява ме само цаната на която ще закупиш колата(500лири). Тези които гледам аз са около 1500 лири и много хора ми казват, че ФТО за тези пари, няма да е в много добро състояние. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 За 500 паунда няма да е нещо кой знае какво и ще иска да се наливат доста парички по нея, а за обслужването не го прави в Англия, че колата ще легне с 1000 отгоре, само вземи частите и си ги смени в БГ. Виж и кога е минала МОТ, колкото по-рано, толкова по-добре. Чекни я и в сайта на RAC за всеки случай.Ако се закучи за някоя част и не може да се намери в БГ мога да я пратя от тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Ако вече си я купил то четито и със здраве да си я караш и милиони безаварийни километри. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 За 500 паунда няма да е нещо кой знае какво и ще иска да се наливат доста парички по нея, а за обслужването не го прави в Англия, че колата ще легне с 1000 отгоре, само вземи частите и си ги смени в БГ. Виж и кога е минала МОТ, колкото по-рано, толкова по-добре. Чекни я и в сайта на RAC за всеки случай.Ако се закучи за някоя част и не може да се намери в БГ мога да я пратя от тук. В Ebay се движат между 500-1200 GBP и като спечелиш отиваш гледаш и ако ти хареса -плащаш Относно обслужването - мисля че в Плевен има един сервиз обладан от Митсу фенове и ще се оправят . ДВГ-то се монтира и на други модели (предполагам ) така че май няма да е проблем с обслужването .Чудя се на база на кое шаси е това дзверче - не е ик. оправдано да се прави за 38 хил бройки отделна разработка на шаси и ДВГ - ако някой има инфо ще ми е от полза . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vodafon Публикувано 29 август 2008 Автор Сподели Публикувано 29 август 2008 1.8 4G93 е същия като на Каризма, но не е GDI(май :icon_hmm: ). Т.е. търсиш части за Каризма :icon_dance: . В линка който постнах в предишният си пост има малко, но полезно инфо за колата........Притеснява ме само цаната на която ще закупиш колата(500лири). Тези които гледам аз са около 1500 лири и много хора ми казват, че ФТО за тези пари, няма да е в много добро състояние. Според мене е по удачно да се търси за 1.8 на Галант http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1089 същите параметри - 126 кс при 6000 об при каризмата са 125 кс при 5500 об- има нещо различно (сигурно клапаните или друго) а за 500 лири - има козметични забележки и утре и изтича застраховката и другите мющерии ( казаха ми че са 1300 лирки ) та идеята е да се оправи и регистрира тука пък ще се кара в Англия ( или в БГ )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 29 август 2008 Сподели Публикувано 29 август 2008 Тя застраховката дали изтича утре или след 10 месеца все тая, така или иначе за теб няма как да важи. А преди малко ги гледах и в ebay цените са една идея по ниски от сайтовете аналози на mobile.bg. Неудобството е че ако колата е далеч и не ти хареса се набутваш за огледа. Щом колата ще се кара и тук (UK) би трябвало да се притесняваш за цените в сервизите а не за части.П.С. Моя галант и аз го взех от ebay. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Имам един френд, който бачка в UK и сега си е тук. Та го разпитвах за :mitsu-smiley: в UK и по-специално за FTO. Той ми твърди, че негов колега кара FTO 200 коня, т.е. GPX Mivec на газ :rolleyes: . Нали този тип двигатели не могат да работят на газ? За това предполагам, че неговото е GR - 170 коня...Дайте експертно мнение , че бас сме хвали :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Mivec е система за променливо газоразпределение, няма никакъв проблем с газта, единствено GDI двигателите на митсубиши не работят на газ, което е всеизвестно Мивек са Outlander 2.4 170конски сили, правили сме такъв и работи добре (на колегата pepes от форума) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Mivec е система за променливо газоразпределение, няма никакъв проблем с газта, единствено GDI двигателите на митсубиши не работят на газ, което е всеизвестно Мивек са Outlander 2.4 170конски сили, правили сме такъв и работи добре (на колегата pepes от форума) Бях убеден, че няма начин да се сложи газ. Мислех че Mivec е нещо като по-ново GDI :icon_blush:. Мерси за инфото, въпреки че съм назд с няколко бири от баса :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Колега vodafon,ако колата ти е пристигнала ела днес на Total Eclipse срещата на OMV Бояна хем да ти чиститим колата хем да и се по-радваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Бях убеден, че няма начин да се сложи газ. Мислех че Mivec е нещо като по-ново GDI :icon_blush:. Мерси за инфото, въпреки че съм назд с няколко бири от баса :D . MIVEC няма нищо общо с GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 23 септември 2008 Сподели Публикувано 23 септември 2008 Такова "чудо" FTO видях в събота в Пазарджик съвсем случайно и наистина трябва да ви кажа, че грабва окото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 23 септември 2008 Сподели Публикувано 23 септември 2008 Такова "чудо" FTO видях в събота в Пазарджик съвсем случайно и наистина трябва да ви кажа, че грабва окото.Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано . Таман щях да изкажа възхищението си от мадамата, която го кара и се сетих, че е с десен волан Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 27 септември 2008 Сподели Публикувано 27 септември 2008 Колата е наистина уникална, особено с МИВЕК двигателя 2.0 200 конски сили, но това което е изключително неприятное че е с предно разположен двигател и най-вече само с предно предаване.... т.е. можеш да караш само направо :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Колата е наистина уникална, особено с МИВЕК двигателя 2.0 200 конски сили, но това което е изключително неприятное че е с предно разположен двигател и най-вече само с предно предаване.... т.е. можеш да караш само направо :rolleyes: Причината да продавам Галанта си е точно това FTO. Изчетох всичко, което може да се намери в нета за нея. Тест драйва който са правили различни журналисти и състеатели е красноречив! Перфектна динамика и сигурно поведение на пътя(не колкото на EVO предполагам). Като недостатък е посочено само това, че двигателя не може да се ъпгрейдва много. Изпитателите, също в началото се опасяваха, че колата е само с предно и е 200 коня, но след кратко пилотиране, опясенията им изчезнаха напълно :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано . Знете ли дали българските пилоти на ФТО влизат във форума? Воубще имате ли представа как мога да се свържа с тях?До седмица, две ще пътувам за UK, за да си избера една кола с GPX надпис отзад, но никога не съм я виждал на живо :icon_blush: Мого ще съм благодарен на някой, и разбирасе ще го почерпя, ако направи едно показно на тази уникална кола! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Знете ли дали българските пилоти на ФТО влизат във форума? Воубще имате ли представа как мога да се свържа с тях?До седмица, две ще пътувам за UK, за да си избера една кола с GPX надпис отзад, но никога не съм я виждал на живо :icon_blush: Мого ще съм благодарен на някой, и разбирасе ще го почерпя, ако направи едно показно на тази уникална кола! :mitsu-smiley:В българското мобиле гледам , че се продава една 1,8 125к.с. обявена е като еклипс за 5500 . Ако не ти се разкарва до Англия :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 ... се продава една 1,8 125к.с. обявена е като еклипс за 5500...Тази няма така важния надпис GPX отзад. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.