Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги някой може ли да даде инфо за обслужване на това животно - ще ми я пращат от Англия и требва да я оправя (обслужа и регистрирам ) .Мотора е 1.8 автомат .

 

В смисъл ако има някой запознат с автомобила де .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колеги някой може ли да даде инфо за обслужване на това животно - ще ми я пращат от Англия и требва да я оправя (обслужа и регистрирам ) .Мотора е 1.8 автомат .

 

В смисъл ако има някой запознат с автомобила де .

 

 

Дай още малко инфо. година , това онова ,каквото знаеш ?

Утре мога да ти проверя и да пиша .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай още малко инфо. година , това онова ,каквото знаеш ?

Утре мога да ти проверя и да пиша .

 

95-та година е (червена ) 1.8 автоматик 95 година ,червена със външни забележки за 500 паунда - само това знам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi FTO e създаден през 1994 година. Замисъла на конструкторите на Мицубиши е да създадът спортен автомобил с различно шаси от другите си модели, като интегрират в него напреднали за времето си технологии. Автомобилът е произведен в не голям, скромен тираж, като се продава само в Япония. Същата година FTO е признат за автомобил на годината в страната на изгряващото слънце, което по само себе си е сензация, защото до тази година никоя кола от типа „спортно купе” не е била удостоявана с тази награда. В чест на това знаменито събитие фирмата Мицубиши пуска на пазара "Limited Edition" серия в жълт цвят и табела отразяваща тази награда на красивия модел. Бележейки големи признания в Япония този прекрасен автомобил така и не се разпространява в Европа и Америка. Неговото производство се преустановява през 2000 година, като се произвежда само с десен волан. Mitsubishi FTO може да се похвали с много съвременни технологии за своето време. Електрониката е доста в този автомобил серийно производство, като практиката показва, че тя не създава абсолютно никъкви проблеми на собствениците си. Уникална по рода си и е компактната вътрешност на колата. Тя е разработена като ”кокпит” по подобие на състезателните модели, но същевременно притежава целия лукс и удобство на скъпа лимузина. Тази загадъчна кола притежава магнетично въздействие при вида си. Ограничената бройка и малкото време, като съществуване на модела я правят особено ценна за феновете на марката Mitsubishi. На Mitsubishi FTO се монтират три вида двигатели, сред които трябва да отбележим 2-литровия V-образен 6-цилиндров двигател DOHC серия MIVEC с електронно управляеми вариативно изменящи се клапани, способни да развиват в горните обороти мощност от 200 к.с., при изключителен въртящ момент. Всичко това в съчетание с лекото купе, дава възможност за достигане на 100 киломтеровата граница за под 6 секунди. Това е и първият японски автомобил, на който е монтирана 4-степенна автоматична трансмисия INVECS-II (Innovative Vehicle Control System – II), със спортен режим и возможност за механично управление. Най-мощната от сериите модификации се води GPX, освен нея съществува и GR (170 к.с.) и GS (125 к.с.). През 1996 година автомобила претърпява малък рейстлинг. През 1997 година е добавена и абревиатурата GP, характерна с тунинг детайли. Всички тези показатели правят Mitsubishi FTO без аналог в света.

 

 

Мисля , че ще ти е доста трудно да се сдобиеш с части и консумативи за това диамантче.Но пък определено ще правиш впечатление от където минаваш.Пожелавам ти успех и ако може там да ти го обслужат , ще е идеално.

 

Ако провериш в Mobile.de , Mobile.bg или Autoscot24 ще видиш , че в раздела Mitsubishi въобще няма такъв модел , мисля че дова е достатъчно да разбереш колко лесно ще ти е да търсиш каквато и да е част за модела , А в същото време колко гордо ще го караш понеже ще си един малкото в света собственици на Mitsubishi FTO. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си видял тази тема:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...40&start=40

За съжаление няма много инфо за колата, но в скоро време се надявам и аз да карам такава! Пиши какви са ти впечатленията и всичко за колата, защото пряко ме интересуват тези :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Бургас питах на няколко места за цени на ремъци и други консумативи за ФТО , повечето магазини не бяха чували за модела а на другите ,които го бяха чували не можаха да го намерят в каталога мисля , че проблема с намирането на резервни части няма да е малък , най добре ще е тези тето ще ти карат колата ако магат да я обслужат в Англия , а пък после тука ще му мислиш ако се наложи да се сменя нещо друго . Все пак честно казано не съм отделил повече от 40-50 мин за търсене ,а ти ако имаш повече време може да откриеш повече :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Бургас питах на няколко места за цени на ремъци и други консумативи за ФТО , повечето магазини не бяха чували за модела а на другите ,които го бяха чували не можаха да го намерят в каталога мисля , че проблема с намирането на резервни части няма да е малък , най добре ще е тези тето ще ти карат колата ако магат да я обслужат в Англия , а пък после тука ще му мислиш ако се наложи да се сменя нещо друго . Все пак честно казано не съм отделил повече от 40-50 мин за търсене ,а ти ако имаш повече време може да откриеш повече :icon_thumbup:

 

1.8 4G93 е същия като на Каризма, но не е GDI(май :icon_hmm: ). Т.е. търсиш части за Каризма :icon_dance: . В линка който постнах в предишният си пост има малко, но полезно инфо за колата.

.......Притеснява ме само цаната на която ще закупиш колата(500лири). Тези които гледам аз са около 1500 лири и много хора ми казват, че ФТО за тези пари, няма да е в много добро състояние.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 500 паунда няма да е нещо кой знае какво и ще иска да се наливат доста парички по нея, а за обслужването не го прави в Англия, че колата ще легне с 1000 отгоре, само вземи частите и си ги смени в БГ. Виж и кога е минала МОТ, колкото по-рано, толкова по-добре. Чекни я и в сайта на RAC за всеки случай.

Ако се закучи за някоя част и не може да се намери в БГ мога да я пратя от тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако вече си я купил то четито и със здраве да си я караш и милиони безаварийни километри. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 500 паунда няма да е нещо кой знае какво и ще иска да се наливат доста парички по нея, а за обслужването не го прави в Англия, че колата ще легне с 1000 отгоре, само вземи частите и си ги смени в БГ. Виж и кога е минала МОТ, колкото по-рано, толкова по-добре. Чекни я и в сайта на RAC за всеки случай.

Ако се закучи за някоя част и не може да се намери в БГ мога да я пратя от тук.

 

В Ebay се движат между 500-1200 GBP и като спечелиш отиваш гледаш и ако ти хареса -плащаш

Относно обслужването - мисля че в Плевен има един сервиз обладан от Митсу фенове и ще се оправят . ДВГ-то се монтира и на други модели (предполагам ) така че май няма да е проблем с обслужването .

Чудя се на база на кое шаси е това дзверче - не е ик. оправдано да се прави за 38 хил бройки отделна разработка на шаси и ДВГ - ако някой има инфо ще ми е от полза .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.8 4G93 е същия като на Каризма, но не е GDI(май :icon_hmm: ). Т.е. търсиш части за Каризма :icon_dance: . В линка който постнах в предишният си пост има малко, но полезно инфо за колата.

.......Притеснява ме само цаната на която ще закупиш колата(500лири). Тези които гледам аз са около 1500 лири и много хора ми казват, че ФТО за тези пари, няма да е в много добро състояние.

 

Според мене е по удачно да се търси за 1.8 на Галант http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1089

 

същите параметри - 126 кс при 6000 об

при каризмата са 125 кс при 5500 об- има нещо различно (сигурно клапаните или друго)

 

а за 500 лири - има козметични забележки и утре и изтича застраховката и другите мющерии ( казаха ми че са 1300 лирки )

 

та идеята е да се оправи и регистрира тука пък ще се кара в Англия ( или в БГ ))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя застраховката дали изтича утре или след 10 месеца все тая, така или иначе за теб няма как да важи. А преди малко ги гледах и в ebay цените са една идея по ниски от сайтовете аналози на mobile.bg. Неудобството е че ако колата е далеч и не ти хареса се набутваш за огледа. Щом колата ще се кара и тук (UK) би трябвало да се притесняваш за цените в сервизите а не за части.

П.С. Моя галант и аз го взех от ebay.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Имам един френд, който бачка в UK и сега си е тук. Та го разпитвах за :mitsu-smiley: в UK и по-специално за FTO. Той ми твърди, че негов колега кара FTO 200 коня, т.е. GPX Mivec на газ :rolleyes: . Нали този тип двигатели не могат да работят на газ? За това предполагам, че неговото е GR - 170 коня...Дайте експертно мнение , че бас сме хвали :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mivec е система за променливо газоразпределение, няма никакъв проблем с газта, единствено GDI двигателите на митсубиши не работят на газ,

което е всеизвестно :) Мивек са Outlander 2.4 170конски сили, правили сме такъв и работи добре (на колегата pepes от форума) ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mivec е система за променливо газоразпределение, няма никакъв проблем с газта, единствено GDI двигателите на митсубиши не работят на газ,

което е всеизвестно :) Мивек са Outlander 2.4 170конски сили, правили сме такъв и работи добре (на колегата pepes от форума) ;-)

 

Бях убеден, че няма начин да се сложи газ. Мислех че Mivec е нещо като по-ново GDI :icon_blush:. Мерси за инфото, въпреки че съм назд с няколко бири от баса :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега vodafon,ако колата ти е пристигнала ела днес на Total Eclipse срещата на OMV Бояна хем да ти чиститим колата хем да и се по-радваме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях убеден, че няма начин да се сложи газ. Мислех че Mivec е нещо като по-ново GDI :icon_blush:. Мерси за инфото, въпреки че съм назд с няколко бири от баса :D .

 

MIVEC няма нищо общо с GDI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такова "чудо" FTO видях в събота в Пазарджик съвсем случайно и наистина трябва да ви кажа, че грабва окото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такова "чудо" FTO видях в събота в Пазарджик съвсем случайно и наистина трябва да ви кажа, че грабва окото.

Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано .

post-812-1222159926_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано .

 

Таман щях да изкажа възхищението си от мадамата, която го кара и се сетих, че е с десен волан :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е наистина уникална, особено с МИВЕК двигателя 2.0 200 конски сили, но това което е изключително неприятно

е че е с предно разположен двигател и най-вече само с предно предаване.... т.е. можеш да караш само направо :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е наистина уникална, особено с МИВЕК двигателя 2.0 200 конски сили, но това което е изключително неприятно

е че е с предно разположен двигател и най-вече само с предно предаване.... т.е. можеш да караш само направо :rolleyes:

 

Причината да продавам Галанта си е точно това FTO. Изчетох всичко, което може да се намери в нета за нея. Тест драйва който са правили различни журналисти и състеатели е красноречив! Перфектна динамика и сигурно поведение на пътя(не колкото на EVO предполагам). Като недостатък е посочено само това, че двигателя не може да се ъпгрейдва много. Изпитателите, също в началото се опасяваха, че колата е само с предно и е 200 коня, но след кратко пилотиране, опясенията им изчезнаха напълно :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня , че в Пазарджик съм виждал 2 ФТО - едното е със сребристи джанти/извинявам се за качеството на снимката/ , а другото със черни , но малко поочукано .

 

Знете ли дали българските пилоти на ФТО влизат във форума? Воубще имате ли представа как мога да се свържа с тях?

До седмица, две ще пътувам за UK, за да си избера една кола с GPX надпис отзад, но никога не съм я виждал на живо :icon_blush:

Мого ще съм благодарен на някой, и разбирасе ще го почерпя, ако направи едно показно на тази уникална кола! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знете ли дали българските пилоти на ФТО влизат във форума? Воубще имате ли представа как мога да се свържа с тях?

До седмица, две ще пътувам за UK, за да си избера една кола с GPX надпис отзад, но никога не съм я виждал на живо :icon_blush:

Мого ще съм благодарен на някой, и разбирасе ще го почерпя, ако направи едно показно на тази уникална кола! :mitsu-smiley:

В българското мобиле гледам , че се продава една 1,8 125к.с. обявена е като еклипс за 5500 . Ако не ти се разкарва до Англия :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...