Премини към съдържание

Моля някой да ми обясни с 3-4 думи -Галант 2.0


dreemer

Препоръчано мнение

Здравейте на всички!

Понеже 1-вата ми кола беше един миничък,повратлив,сивичък Галант'89,а после така се случи че карах една ниссан примера,сега пак такава карам,но първата ми любов си остава Галант-а!!!

Видя ли Галант,винаги адски много се кефя!!

Та въпроса ми е-спрял съм се на Галант 97-98-99,иска ми се да е 2-ката,133 коня....

Примата в момента ми е 1.6,пълната инжекция,99 коня-гори ми адски добре на газ и бензин,малък данък...

Та с 3-4 думи някой да изкаже мнение-подръжка,данъка й колко е,разход гориво,евентуално газ,цени на части(предполагам има части и части)

Ще съм много благодарен на всички изказали се!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега :) Първо Galant-а с мотор 2.0 е 136 коня.Да правим сравнение с Примера-та...Мисля,че не е уместно.За подръжка-като цяло цените не са много високи,има много разисквани теми за това.Данъка е около 160 лв(аз карам Galant с 2.0 мотор).Газта му понася добре,като по-добрия вариант е ГИ.Ако намериш кола,внос от Холандия,газовата може да бъде и LPi.Относно разхода-отново има теми,в които това е разисквано.По-добре поразгледай обстойно форума,в частност раздела"Galant",и ще получиш отговори на въпросите си :good: Поздравления за насоката ти към автомобил :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър избор. Аз мога спокойно да се изкажа като настоящ собственик на галант и примера :icon_thumbup: Галантът си има своите кусури, особено като за кола на 10 години. Подробно е описано, но нещата, на които трябва да се обърне внимание са: тропащи хидравлични повдигачи, повредени синхронизатори на 1 и 2 скорост, изгнили задни вежди, криви спирачни дискове и блокиращи спирачни апарати. Е това са горе долу болките. Примерата сам си знаеш какви са й недостатъците, твоята вероятно е П11. Галантът е несравнимо по-красив, значително по-комфортен като возия и струва ми се по-надежден от примата. Толкова накратко. А, и в допълнение, тук сме 5,6 бивши и настоящи собственици на примери...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та с 3-4 думи някой да изкаже мнение-
Прочети ми подписът (това е с 3-думи)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скачай в Галанта без да му мислшиш много! Колата е супер! Аз карам същата и съм адски доволен. Мотора е 4G63 - култов агрегат на :mitsu-smiley: . Колегите са ти изброили болките на колата, които не са много. Частите не са скъпи, а хубавото е че повечето Хюндай-и са по образец на нашите :plane: и имат едни и същи части. Можеш да си купуваш орогинални части от Хюндай на доста разумни цени, а и също оригиналните :mitsu-smiley: са на сравнително прилични цени! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл във форума!

Преди години карах Lancer 86г (който и до сега си върви), след това минах на Primera P10, 1.6, 103 к.с., 95 г., без газова и от няколко месеца карам Galant комби 2.0,LPI, внос от Холандия.

Впечатления до момента:

- относно цените на резервните части - по мое мнение на Галанта са по-високи с приблизително 25%, което е доста отосително, защото например при смяна на ангренажен ремък и ролка се сменя и ремъка, който задвижва балансиращия вал - разликата е повече от 25%. От друга страна свещите са на приблизително същата цена (NGK- ок. 7 лв). Въздушния филтър е между 25 и 40 лв. При окачването (носачите) цените са даже по-ниски. Тук имам превид качествени/докакзани части;

- относно експлоатацията - несравнимо по-здраво и надежно окачване, както на асфалт, така и по-черен път (за комфорт на каране не искам даже да коментирам); несравнимо по-качествена сглобка - на Примерата й личи във всичко (освен двигателя), че е сглобвана в Европа. Всичко в колата освен часовника работи като ново. Двигателите и на двете коли са здрави и надеждни, като този на Галанта е определено доста по-еластичен и мощен (оразмерен за теглото на колата) - това най-добре се усеща при изпреварване. Разхода на бензин при Галанта е по-висок, но е пропорционален на разликата в мощността. Скоростите се превключват по-лесно. Дизайн и оборудване - зависи от личния вкус, аз имам усещането, че Галанта е правен за мен. Удоволствието от карането е друга тема, която според мен може да бъде разбрана само след като покараш колата известно време (повече от 15-20 мин);

- относно поддръжката - Нисана, го поддържах в сервиз Митвас, с части доставени от тях. Галанта не може да бъде поддържан от "универсални" майстори - моят го поддържа DJ_Tymbi, който меко казано доста разбира от Галанти (разбирай най-добрия в София), винаги е готов да помогне и НИКОГА няма да те излъже; подобни отзиви съм чел и за Milen_z от Пловдив, както и за някои други. Информацията в този форум е много точна и изчерпателна, хората са интелигентни и добронамерени - разрови се и ще видиш.

 

Заключение: по-високите цени и поддържа на Галанта (спрямо Примерата) са многократно компенсирани от по-високата надеждност, качество и комфорт. Лично аз считам, че Галанта е с осезаемо по-голям ресурс от всички коли в този сегмент и ценови клас, поради което е изключително изгоден при покупка на старо. Ако имаш някакви въпроси, ще се радвам, ако съм в състояние да ти отговоря (0886 918 053, Станислав).

 

Препоръки: има автотърговци, които познават и внасят Галанти. Ако искаш ще ти дам телефона на този (казва се Симо) от който купих моя. Когато, купуваш си заведи хора, които разбират от Галанти. Гледай за ръжда, защото това се заформя като най-големия проблем на колите на повече от 10 г. - аз има усешането, че колите за южна Европа са с по-слаба антикорозионна защита, отколкото тези предназначени а северна Европа. Ако мислиш да слагаш газ, си вземи кола от Холандия с ГИ - по-добре отколкото монтирана такава в БГ.

 

Поздрави и успех с покупката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта трудно може да се сравнява с Примера, личи си кое е истинския японец, много по-лачен от Нисана.

Единствения проблем на LPi холандските газови уредби с течна фаза, е че помпата в бутилката се поврежда , а нова струва доста пари :)

Чувам, че се рециклират , но колко е надеждно не знам, по-добър вариант е обикновен ГИ , доста по-безпроблемен е .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че Галант-а не може да се сравнява с Примерата-и все пак еГТ на Ниссан може би донякъде все пак..

Благодаря на всички,които сте писали в темата!

И така ще е -Галант ще е!

2004 бях на косъм да взема,ма в полседния момент пропадна работата,сега твърдо ще е -просто настръхвам като го видя тоя Галант и това е!

Първата любов ръжда не хваща!

:mitsu-smiley:

Станиславе,благодаря за подробния отговор!

Бих се радвал някой ден да се присъидиня към клуба ви с подхящата за целта кола!

:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скачай в Галанта без да му мислшиш много! Колата е супер! Аз карам същата и съм адски доволен. Мотора е 4G63 - култов агрегат на :mitsu-smiley: . Колегите са ти изброили болките на колата, които не са много. Частите не са скъпи, а хубавото е че повечето Хюндай-и са по образец на нашите :plane: и имат едни и същи части. Можеш да си купуваш орогинални части от Хюндай на доста разумни цени, а и също оригиналните :mitsu-smiley: са на сравнително прилични цени! :rulez:

За съжаление колега имат едни същи части, но все имат по-малка разлика и от там не стават на Галанта

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...