Премини към съдържание

Може ли Галант 97г. да е с дискови спирачки отзад


Препоръчано мнение

Може ли Галант 97г. да е с дискови спирачки отзад,а освен това и сьс вентилирани дискове

Аз пък си мислех, че всички са с такива? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мислех, че всички са с такива? :rolleyes:
По учудващо ще е ако е с барабанни.......Моя е 92-ра-Е33А и е с дискови.......А това че са вентилирани е още един + за марката.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.

Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По учудващо ще е ако е с барабанни.......Моя е 92-ра-Е33А и е с дискови.......А това че са вентилирани е още един + за марката.......

Дизеловите галанти след 97 са с барабани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.

Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките?

Сирко, вентилираните дискове не са нарязани дискове. Вентилирани значи, че са двойни и между двата диска има специално оребряване за по-добро охлаждане. Иначе т.нар нарязани дискове които са уж тунинг нямат такова "ренде" сечение за да дялкат накладките, но пък затова имат по-добро охлаждане... ако разбира се не са ментета. Иначе всичко по дисковете, особено в тунинг контекст е свързано с охлаждане... По тая причина се произвеждат кевларени, керамични и сие дискове, чието основно преимущество е да се охлаждат по-ефективно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.

Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките?

 

Не, но животът им е по-кратък!

 

А иначе си прав - за отзад въобще няма смисъл, защото нямаш достатъчен поток, който да ги вентилира, пък и не се натоварват толкова, колкото предните... освен ако през ден не спираш от 200 до нула, не виждам защо да си слагаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Мерси за рязяснението, имах предвид тези които са "надупчени" т.е. при тях контакта с накладката е точно като ренде. Айде да не разводнявам темата с мойте глупости, че напоследък взе да ми става навик

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, но животът им е по-кратък!

 

А иначе си прав - за отзад въобще няма смисъл, защото нямаш достатъчен поток, който да ги вентилира, пък и не се натоварват толкова, колкото предните... освен ако през ден не спираш от 200 до нула, не виждам защо да си слагаш.

Това означава ли сега да вземе колегата да си изхвърли вентилираните, и да си търси обикновени дискове........Щото той каза че е приятно изненадан, което значи че неговите са вентилирани.........И освен това няма логика с обдухването, защото диска при въртене загребва въздух в каналине, и по този начин се охлажда..........М/у другото повечето нови коли, вече са и отзад с такива дискове, което показва че полза има........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял досега кола с надупчени дискове отзад. То отпред се слагат много рядко, камо ли отзад. Порше 996 и др. от класа, ги изключваме естествено. Във всеки случай, ако са сложени фабрично (отпред), то става въпрос за много коне и за голямо ускорение.

На спортните мотоциклети се монтират перфорирани дискове още преди ... 30 години сигурно. Дискът е 5 мм и като стане на 4,5 директно заминава. В никакъв случай такъв диск не "яде" накладките по-бързо. Дори да е така, разликата е малка, за сметка на доброто охлаждане и предотвратяване изкривяването на диска, в т. ч. прегряването и намаляването на спирачното закъснение.

При спиране около 75-80% от спирачното усилие поемат предните спирачки (неслучайно още на Москвич 2138 се монтират дискови спирачки отпред). При спортните байкове предното колело (с 2 диска винаги) поема от 90 до 100% от закъснението. Просто ако натиснеш повече, задната гума започва да се рее във въздуха. Ако не, то задното е блокирало отдавна с минимално спирачно усилие. Така че полза от перфориран диск при нормален сериен автомобил отзад аз не виждам.

Колкото до карбоновите и керамичните дискове, то те се използват за състезания. Само там могат да поддържат работна температура (800-1000 градуса някъде). Иначе кел файда от тях. За тях има специални накладки съответно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...