totomoto Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Може ли Галант 97г. да е с дискови спирачки отзад,а освен това и сьс вентилирани дискове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Може ли Галант 97г. да е с дискови спирачки отзад,а освен това и сьс вентилирани дискове Аз пък си мислех, че всички са с такива? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Аз пък си мислех, че всички са с такива? :rolleyes:По учудващо ще е ако е с барабанни.......Моя е 92-ра-Е33А и е с дискови.......А това че са вентилирани е още един + за марката....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 14 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2008 Аз пък си мислех, че всички са с такива? :rolleyes:Благодаря, просто останах приятно изненадан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 По учудващо ще е ако е с барабанни.......Моя е 92-ра-Е33А и е с дискови.......А това че са вентилирани е още един + за марката.......Дизеловите галанти след 97 са с барабани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките?Сирко, вентилираните дискове не са нарязани дискове. Вентилирани значи, че са двойни и между двата диска има специално оребряване за по-добро охлаждане. Иначе т.нар нарязани дискове които са уж тунинг нямат такова "ренде" сечение за да дялкат накладките, но пък затова имат по-добро охлаждане... ако разбира се не са ментета. Иначе всичко по дисковете, особено в тунинг контекст е свързано с охлаждане... По тая причина се произвеждат кевларени, керамични и сие дискове, чието основно преимущество е да се охлаждат по-ефективно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Ако слагаш вентилирани дискове май няма да има файда от тях ако са отзад, по-добре отпред-вентилирани, отзад-гладки.Аз винаги съм се чудил вентилираните не изяждат ли по-бързо накладките, все пак са като ренде спрямо гладките? Не, но животът им е по-кратък! А иначе си прав - за отзад въобще няма смисъл, защото нямаш достатъчен поток, който да ги вентилира, пък и не се натоварват толкова, колкото предните... освен ако през ден не спираш от 200 до нула, не виждам защо да си слагаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 ...Мерси за рязяснението, имах предвид тези които са "надупчени" т.е. при тях контакта с накладката е точно като ренде. Айде да не разводнявам темата с мойте глупости, че напоследък взе да ми става навик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Не, но животът им е по-кратък! А иначе си прав - за отзад въобще няма смисъл, защото нямаш достатъчен поток, който да ги вентилира, пък и не се натоварват толкова, колкото предните... освен ако през ден не спираш от 200 до нула, не виждам защо да си слагаш.Това означава ли сега да вземе колегата да си изхвърли вентилираните, и да си търси обикновени дискове........Щото той каза че е приятно изненадан, което значи че неговите са вентилирани.........И освен това няма логика с обдухването, защото диска при въртене загребва въздух в каналине, и по този начин се охлажда..........М/у другото повечето нови коли, вече са и отзад с такива дискове, което показва че полза има........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Не съм видял досега кола с надупчени дискове отзад. То отпред се слагат много рядко, камо ли отзад. Порше 996 и др. от класа, ги изключваме естествено. Във всеки случай, ако са сложени фабрично (отпред), то става въпрос за много коне и за голямо ускорение.На спортните мотоциклети се монтират перфорирани дискове още преди ... 30 години сигурно. Дискът е 5 мм и като стане на 4,5 директно заминава. В никакъв случай такъв диск не "яде" накладките по-бързо. Дори да е така, разликата е малка, за сметка на доброто охлаждане и предотвратяване изкривяването на диска, в т. ч. прегряването и намаляването на спирачното закъснение.При спиране около 75-80% от спирачното усилие поемат предните спирачки (неслучайно още на Москвич 2138 се монтират дискови спирачки отпред). При спортните байкове предното колело (с 2 диска винаги) поема от 90 до 100% от закъснението. Просто ако натиснеш повече, задната гума започва да се рее във въздуха. Ако не, то задното е блокирало отдавна с минимално спирачно усилие. Така че полза от перфориран диск при нормален сериен автомобил отзад аз не виждам.Колкото до карбоновите и керамичните дискове, то те се използват за състезания. Само там могат да поддържат работна температура (800-1000 градуса някъде). Иначе кел файда от тях. За тях има специални накладки съответно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.