Премини към съдържание

Какъв комутатор да си купя


Препоръчано мнение

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Пламен ще каже. Изгасна на едно кръстовище днес и туй то. Няма искри в свещите - отиде и на каризмичката делкото. Чека гасне, бензин има........

Преди 2-3 дни ми забачка на 3 цилиндъра за малко, но го отдадох на огромното количество киша, влага и пр... Явно ми е пуснало телеграмка.....

Тъй че, Божо, не е нито от свещите, нито от кабелите (знаеш ги моите, от теб съм ги взел).... На тоците им идва времето... Тогава сложих делко от Каризма и ха днес, ха утре да си оправя моето и те така.... Сега ще го оправя....

И пак добре, че стана в София!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече знам пътя до Фуго, а и го имаха лятото... Ще видим, последната дума е на Пламен, оставих му я да замерва и да видим кое се е прецакало и после ще се прави, какво друго да кажа.........

За 3 години ми е четвърти комутатор..... 2 на предната и 2 на тази.... Аман!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един сайт в Англия със страхотни цени, май го бях видял от тук, разглеждах го преди време и сега не мога да го намеря. АКо някой се сети - да пусне линка. Че освен на Роско току виж и на мен ми се е наложило да си търся :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цените не бяха страхотни, а страшни :) Продаваха възтановени дистрибутори и части мисля че с 3 месеца гаранция. Евентуално за част си струва нещо...

Аз се замислях, когато имах Галант-а да си взема за резерва, защото проблемите при 4g93 с комутатора са ясни, но с добри свещи и кабели проблем всъщност дори и сега няма...

 

 

ПП Може би не са толкова страшни

http://www.ignitioncoil.co.uk/Products.asp...G93&e2=4G93

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Божо, може би си искал да напишеш, че има проблем. Щото кабели и свещи са нови......

 

За да бъда коректен - делкото, което се прецака днес е купено настаро, не е от същия модел (4Г93, но от Каризма) и какво да продължавам нататък...... Старото си е старо..... Кой знае....

 

Милене, твоят двигател е друг. В разговори със Светльо и Пламен - това е проблем на моя двг..... Ама има Фуго. Цената лятото беше 154 лв за комутатор (без 20% отстъпка за клуба) и към 60 лв за бубина ................... Туй то.... Цената в Ратола я писах лятото.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, да почерпиш.Ето тука има цяло делко с все чаркалъци в него и е ново за няма и 190 лв. с включена доставка :)

http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-SPACERUNN...%3A1|240%3A1318

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека първо Пламен направи диагностиката, после ще умуваме. Че за 210 лв ще си ги купя нови и бобината, и комутатора.... А 2 седмици без кола просто не искам да го мисля.... Не, че няма да карам Мондео, де, но.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Различни делка са..... Тогава не можах да си намеря - дори не знам какво изгоря, че бях в Ботевград, взех друго делко, което даде фира днес.... Ще се разбере скоро.....

 

Между другото - наистина се замислям сега, като гледам на Милен проблемите - преди ден-два ми заработи някак си ... неравномерно.... като на 3 цилиндъра.... Бе ще видим..... Ще помоля Пламен да ги замери и двете делка и те така то..... Което е по-бързо въстановимо и ... до следващата кълбовидна мълния......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Различни делка са..... Тогава не можах да си намеря - дори не знам какво изгоря, че бях в Ботевград, взех друго делко, което даде фира днес.... Ще се разбере скоро.....

 

 

Здравей. Напълно те разбирам как сечувстваш защото и аз бях в твойто положение няколко месеца. Много трудно намерих "делко" за моето Колтче. Магазина от който го купих се намира веднага след пресечката на Симеон и Софроний Врачански от дясно по посока към Опълченска. Много малко магазинче но добре организирано. Продавача имаше тетрадка със всички резервни части с които разполагат а не почна да бърка в съндък пълен с какво ли не.А и цената беше доста по ниска от другите. За доставка от Англия има смисъл ако намериш някой познат там който да го поръча и да ти ги изпрати. Таксите на фирмите които те предлагат за да ти го доставят бяха убийствени. Ако е изгорял само комутатора има начин как да се възстанови. Аз правих проби с различни транзистори и резултатът беше окуражаващ но така и не намерих време и не събрах смелост да разрежа старият комутататор и да направя експерименти с него. Ако ти се занимава или имаш кой да го направи пробвай с един от тези Транзистори:STGF8NC60KD, STGP8NC60KD, IXBH 16N170A, IXBT 16N170A, NGD18N40CLB,MGP15N40CL, MGB15N40CL. Специално последните три са разработени за тази цел. Било много пипкава работа да се смени транзистора а когато е от вън и при най малката влага се поврежда, независимо от изолациите който правиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Божо, може би си искал да напишеш, че има проблем. Щото кабели и свещи са нови......

 

Да, за твоя проблем е ясно.

Имах в предвид за моя бившия Галант с 4G93, че няма такива проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За доставка от Англия има смисъл ако намериш някой познат там който да го поръча и да ти ги изпрати. Таксите на фирмите които те предлагат за да ти го доставят бяха убийствени.

 

Може да разгледате този магазин, има много неща за Митсубиши, цените са цените в БГ/3 дори и с доставката която е 25 лири ;) За качеството пише че е много висока, частите били ОЕМ, като гледам е продал над 17000 части а положителните отзиви са 99.6% :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има окъсени намотки в първичната на бобината. Поради ниското съпротивление много трудно се диагностицира. Разликата с изправна бобина е между десети и стотни от ома, а не всеки разполага с уред, работещ до 7-я знак след десетичната точка. Като резултат се получава по-високо напрежение към свещите и ако е с делко обикновенно изяжда електродите на калпавите свещи за 15 хил.километра. Когато са качествени (с платина) този ефект е почти незабележим и резултата е повреден комутатор, защото не издържа на високото напрежение с голям ток. Има свещи с вградено съпротивление за ограничаване на тока, но има такива без таково съпротивление като се разчита на съпротивлението вградено в палеца на делкото. Подобен случай имах с едно Уно преди 15 години. Някой специалист бе премостил изгорялото съпротивление в палеца, а по каталог свещите бяха без съпротивление. Резултата бе нови свещи всяка година, докато накрая ми светна да сменя всичко по тоците - бобина, делко и свещи по каталог и проблема се раши веднъж за винаги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви да ми помогнете, че съм наистина индианец! Помня, че лятото изрових едни номера на бобина и комутатор за моята кола, а сега не мога.... Има ли някой желаещ да ми помогне, да пише на л.с. да му пусна ВИН-а....

:help: :please:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля ви да ми помогнете, че съм наистина индианец! Помня, че лятото изрових едни номера на бобина и комутатор за моята кола, а сега не мога.... Има ли някой желаещ да ми помогне, да пише на л.с. да му пусна ВИН-а....

:help: :please:

 

Казах ти че за твоята няма отделно номер на комутатор............

Може би си видял това , но няма нищо общо с твоя, твоето делко е най долното...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такива дистрибутори гледам има и китайски. Имам доста съмнения, че и онези на английския сайт са такива...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да дам най-точна информация от извора - прясна-прясна.....

 

На комутатора има номер - J862. Като го въведоха в компа на Фуго излезе по техния каталог номер IG-MO23. Сега само остава чарка да пасне и сме ОК. За което ще ви информирам. Производството е на Mobiletron, Англия. Пише 12 мес гаранция, но не знам доколко е вярна. Цената е 151 лв, ползваме 15% отстъпка (т.е. 128лв.). Съветвам ви да си носите чарковете на място и да сравнявате, най-добре е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, и по-горе някой ти каза че изгарянето на комутатора е най-често е намотки накъсо в бобината. Като си купиш само комутатор нали се сещаш че пак ке опука. За моето делко намерих ремонтен комплект от бобина, комутатор, палец и още едни джаджи отвътре за 40 лири. Да потърся ли и за твоето?

При мен се оказа че искрата ми е добре, така че няма да си купувам макар че предпочитах да е там проблема поне да го зная защото сега всичко което сме проверили е ОК а вагончето си е болно :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен я мери бобината..... Гори второ делко, което ме навежда на мисълта, че проблемът е вън от него, да видим.... Като замери нещата дано стане ясно.... че с тези бебета покрай мен си е гърчаво да закъсам някъде..... Огледахме старото - вижда се къде е изпушило, спомена ми нещо за маса, ама аз с тоците съм индианец, нищо не разбирам, :icon_censored: .... Снощи ми черта диаграми кой датчик какви импулси давал, криви и перпендикуляри, а аз за импулс съм чувал по-малко, отколкото съм слушал Рок групата "Импулс"........ Така че - да мери там и да видим.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен я мери бобината..... Гори второ делко, което ме навежда на мисълта, че проблемът е вън от него, да видим.... Като замери нещата дано стане ясно.... че с тези бебета покрай мен си е гърчаво да закъсам някъде..... Огледахме старото - вижда се къде е изпушило, спомена ми нещо за маса, ама аз с тоците съм индианец, нищо не разбирам, :icon_censored: .... Снощи ми черта диаграми кой датчик какви импулси давал, криви и перпендикуляри, а аз за импулс съм чувал по-малко, отколкото съм слушал Рок групата "Импулс"........ Така че - да мери там и да видим.....

Проблема май го открих къде е ,ма да видим..............жичката ,по която тече +12 Волта към делкото беше прещипана и част от проводника е оголен от към ЕКУ-то, т.е. вътре -до джабката .Утре ще го меря пак и ще го изолирам.............А от теб ми трябва дистр. капасчка и палец, и по възможност - уплътнението на капачката.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уплътнението, ама не се сетих да взема...... :icon_censored:

Другото е доставено, капачката пасна, палеца е на делкото, че не ми се дърпаше да го вадя. Сложи сега това уплътнение, а аз ще го сменя после - това да му е кусура!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...