BAlexandrov Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Какво е станало? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Пламен ще каже. Изгасна на едно кръстовище днес и туй то. Няма искри в свещите - отиде и на каризмичката делкото. Чека гасне, бензин има........ Преди 2-3 дни ми забачка на 3 цилиндъра за малко, но го отдадох на огромното количество киша, влага и пр... Явно ми е пуснало телеграмка..... Тъй че, Божо, не е нито от свещите, нито от кабелите (знаеш ги моите, от теб съм ги взел).... На тоците им идва времето... Тогава сложих делко от Каризма и ха днес, ха утре да си оправя моето и те така.... Сега ще го оправя.... И пак добре, че стана в София! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Лоша работа... дано се оправиш лесно... То човек като не му върви в едно му върви в друго ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Аз вече знам пътя до Фуго, а и го имаха лятото... Ще видим, последната дума е на Пламен, оставих му я да замерва и да видим кое се е прецакало и после ще се прави, какво друго да кажа......... За 3 години ми е четвърти комутатор..... 2 на предната и 2 на тази.... Аман! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Имаше един сайт в Англия със страхотни цени, май го бях видял от тук, разглеждах го преди време и сега не мога да го намеря. АКо някой се сети - да пусне линка. Че освен на Роско току виж и на мен ми се е наложило да си търся :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Цените не бяха страхотни, а страшни Продаваха възтановени дистрибутори и части мисля че с 3 месеца гаранция. Евентуално за част си струва нещо...Аз се замислях, когато имах Галант-а да си взема за резерва, защото проблемите при 4g93 с комутатора са ясни, но с добри свещи и кабели проблем всъщност дори и сега няма... ПП Може би не са толкова страшниhttp://www.ignitioncoil.co.uk/Products.asp...G93&e2=4G93 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Божо, може би си искал да напишеш, че има проблем. Щото кабели и свещи са нови...... За да бъда коректен - делкото, което се прецака днес е купено настаро, не е от същия модел (4Г93, но от Каризма) и какво да продължавам нататък...... Старото си е старо..... Кой знае.... Милене, твоят двигател е друг. В разговори със Светльо и Пламен - това е проблем на моя двг..... Ама има Фуго. Цената лятото беше 154 лв за комутатор (без 20% отстъпка за клуба) и към 60 лв за бубина ................... Туй то.... Цената в Ратола я писах лятото......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Това често изгаряне на комутатор обикновено говори за проблем с бобината... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Роско, да почерпиш.Ето тука има цяло делко с все чаркалъци в него и е ново за няма и 190 лв. с включена доставка http://cgi.ebay.co.uk/MITSUBISHI-SPACERUNN...%3A1|240%3A1318 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Нека първо Пламен направи диагностиката, после ще умуваме. Че за 210 лв ще си ги купя нови и бобината, и комутатора.... А 2 седмици без кола просто не искам да го мисля.... Не, че няма да карам Мондео, де, но....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 март 2009 Admin Сподели Публикувано 23 март 2009 Роско, сега може да не е комутатора, а бубината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 Различни делка са..... Тогава не можах да си намеря - дори не знам какво изгоря, че бях в Ботевград, взех друго делко, което даде фира днес.... Ще се разбере скоро..... Между другото - наистина се замислям сега, като гледам на Милен проблемите - преди ден-два ми заработи някак си ... неравномерно.... като на 3 цилиндъра.... Бе ще видим..... Ще помоля Пламен да ги замери и двете делка и те така то..... Което е по-бързо въстановимо и ... до следващата кълбовидна мълния...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Различни делка са..... Тогава не можах да си намеря - дори не знам какво изгоря, че бях в Ботевград, взех друго делко, което даде фира днес.... Ще се разбере скоро..... Здравей. Напълно те разбирам как сечувстваш защото и аз бях в твойто положение няколко месеца. Много трудно намерих "делко" за моето Колтче. Магазина от който го купих се намира веднага след пресечката на Симеон и Софроний Врачански от дясно по посока към Опълченска. Много малко магазинче но добре организирано. Продавача имаше тетрадка със всички резервни части с които разполагат а не почна да бърка в съндък пълен с какво ли не.А и цената беше доста по ниска от другите. За доставка от Англия има смисъл ако намериш някой познат там който да го поръча и да ти ги изпрати. Таксите на фирмите които те предлагат за да ти го доставят бяха убийствени. Ако е изгорял само комутатора има начин как да се възстанови. Аз правих проби с различни транзистори и резултатът беше окуражаващ но така и не намерих време и не събрах смелост да разрежа старият комутататор и да направя експерименти с него. Ако ти се занимава или имаш кой да го направи пробвай с един от тези Транзистори:STGF8NC60KD, STGP8NC60KD, IXBH 16N170A, IXBT 16N170A, NGD18N40CLB,MGP15N40CL, MGB15N40CL. Специално последните три са разработени за тази цел. Било много пипкава работа да се смени транзистора а когато е от вън и при най малката влага се поврежда, независимо от изолациите който правиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Божо, може би си искал да напишеш, че има проблем. Щото кабели и свещи са нови...... Да, за твоя проблем е ясно. Имах в предвид за моя бившия Галант с 4G93, че няма такива проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 За доставка от Англия има смисъл ако намериш някой познат там който да го поръча и да ти ги изпрати. Таксите на фирмите които те предлагат за да ти го доставят бяха убийствени. Може да разгледате този магазин, има много неща за Митсубиши, цените са цените в БГ/3 дори и с доставката която е 25 лири ;) За качеството пише че е много висока, частите били ОЕМ, като гледам е продал над 17000 части а положителните отзиви са 99.6% Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Според мен има окъсени намотки в първичната на бобината. Поради ниското съпротивление много трудно се диагностицира. Разликата с изправна бобина е между десети и стотни от ома, а не всеки разполага с уред, работещ до 7-я знак след десетичната точка. Като резултат се получава по-високо напрежение към свещите и ако е с делко обикновенно изяжда електродите на калпавите свещи за 15 хил.километра. Когато са качествени (с платина) този ефект е почти незабележим и резултата е повреден комутатор, защото не издържа на високото напрежение с голям ток. Има свещи с вградено съпротивление за ограничаване на тока, но има такива без таково съпротивление като се разчита на съпротивлението вградено в палеца на делкото. Подобен случай имах с едно Уно преди 15 години. Някой специалист бе премостил изгорялото съпротивление в палеца, а по каталог свещите бяха без съпротивление. Резултата бе нови свещи всяка година, докато накрая ми светна да сменя всичко по тоците - бобина, делко и свещи по каталог и проблема се раши веднъж за винаги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 24 март 2009 Автор Сподели Публикувано 24 март 2009 Колеги, моля ви да ми помогнете, че съм наистина индианец! Помня, че лятото изрових едни номера на бобина и комутатор за моята кола, а сега не мога.... Има ли някой желаещ да ми помогне, да пише на л.с. да му пусна ВИН-а.... :help: :please: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Колеги, моля ви да ми помогнете, че съм наистина индианец! Помня, че лятото изрових едни номера на бобина и комутатор за моята кола, а сега не мога.... Има ли някой желаещ да ми помогне, да пише на л.с. да му пусна ВИН-а.... :help: :please: Казах ти че за твоята няма отделно номер на комутатор............Може би си видял това , но няма нищо общо с твоя, твоето делко е най долното........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Какъв му е номера - T6T57671? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Такива дистрибутори гледам има и китайски. Имам доста съмнения, че и онези на английския сайт са такива... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Да дам най-точна информация от извора - прясна-прясна..... На комутатора има номер - J862. Като го въведоха в компа на Фуго излезе по техния каталог номер IG-MO23. Сега само остава чарка да пасне и сме ОК. За което ще ви информирам. Производството е на Mobiletron, Англия. Пише 12 мес гаранция, но не знам доколко е вярна. Цената е 151 лв, ползваме 15% отстъпка (т.е. 128лв.). Съветвам ви да си носите чарковете на място и да сравнявате, най-добре е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Роско, и по-горе някой ти каза че изгарянето на комутатора е най-често е намотки накъсо в бобината. Като си купиш само комутатор нали се сещаш че пак ке опука. За моето делко намерих ремонтен комплект от бобина, комутатор, палец и още едни джаджи отвътре за 40 лири. Да потърся ли и за твоето?При мен се оказа че искрата ми е добре, така че няма да си купувам макар че предпочитах да е там проблема поне да го зная защото сега всичко което сме проверили е ОК а вагончето си е болно :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Пламен я мери бобината..... Гори второ делко, което ме навежда на мисълта, че проблемът е вън от него, да видим.... Като замери нещата дано стане ясно.... че с тези бебета покрай мен си е гърчаво да закъсам някъде..... Огледахме старото - вижда се къде е изпушило, спомена ми нещо за маса, ама аз с тоците съм индианец, нищо не разбирам, :icon_censored: .... Снощи ми черта диаграми кой датчик какви импулси давал, криви и перпендикуляри, а аз за импулс съм чувал по-малко, отколкото съм слушал Рок групата "Импулс"........ Така че - да мери там и да видим..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 Пламен я мери бобината..... Гори второ делко, което ме навежда на мисълта, че проблемът е вън от него, да видим.... Като замери нещата дано стане ясно.... че с тези бебета покрай мен си е гърчаво да закъсам някъде..... Огледахме старото - вижда се къде е изпушило, спомена ми нещо за маса, ама аз с тоците съм индианец, нищо не разбирам, :icon_censored: .... Снощи ми черта диаграми кой датчик какви импулси давал, криви и перпендикуляри, а аз за импулс съм чувал по-малко, отколкото съм слушал Рок групата "Импулс"........ Така че - да мери там и да видим.....Проблема май го открих къде е ,ма да видим..............жичката ,по която тече +12 Волта към делкото беше прещипана и част от проводника е оголен от към ЕКУ-то, т.е. вътре -до джабката .Утре ще го меря пак и ще го изолирам.............А от теб ми трябва дистр. капасчка и палец, и по възможност - уплътнението на капачката....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 март 2009 Автор Сподели Публикувано 25 март 2009 Уплътнението, ама не се сетих да взема...... :icon_censored: Другото е доставено, капачката пасна, палеца е на делкото, че не ми се дърпаше да го вадя. Сложи сега това уплътнение, а аз ще го сменя после - това да му е кусура! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.