Vasil Sivkov-Noby Публикувано 15 юни 2008 Сподели Публикувано 15 юни 2008 :mitsu-smiley: днеска се събрахме малко хора от клуба на ханска шатра над слънчев бряг и там останових че моито Мицу е по ниско с около 4см от същия негов събрат. разликата между двете е, че другото беше с механични скорости и с ниския спойлер. това обаче според мен май не е решаващо за височината. при положение че и двете коли са нови на какво се дължи това. ако някой се сеща да каже. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2008 Сподели Публикувано 15 юни 2008 :mitsu-smiley: днеска се събрахме малко хора от клуба на ханска шатра над слънчев бряг и там останових че моито Мицу е по ниско с около 4см от същия негов събрат. разликата между двете е, че другото беше с механични скорости и с ниския спойлер. това обаче според мен май не е решаващо за височината. при положение че и двете коли са нови на какво се дължи това. ако някой се сеща да каже. :mitsu-smiley:Едното е със спортен кит............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 ... или другото с офроуд кит :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m9ck Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 В офертата от БС за моя модел (1.5 109 к.с.) е записано "Обща височина на автомобила" 1.490м . Ако някой друг колега провери неговата стойност, може и да открием някаква разлика м/у различните модификации :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 16 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2008 В офертата от БС за моя модел (1.5 109 к.с.) е записано "Обща височина на автомобила" 1.490м . Ако някой друг колега провери неговата стойност, може и да открием някаква разлика м/у различните модификации :rolleyes:Ок де, обаче тези и двата са Интенз. Само разлика в скоростните кутии, анти крилата и цвеата имат. Това ако е разлика ??????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Интересно,принципно дизеловите Outlander-и са по - ниски от бензиновите, но те са и по тежки.Щом става въпрос за еднакви двигатели да не би нещо да сте объркали мерките или да не сте мерили на равно и оттам да идва разликата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Колеги, незнам при тези Лансъри как е , но при Ево-тата има едни пластмасови вложки на пружините на амортесьорите, с цел повдигане на колата и избягване на евентуални повреди при транспорт, поради малкия клиренс до земята. Когато автомобила достигне крайната дестинация трябва да се свалят във фирмения сервиз. Нека Мирослав да се изкаже по въпроса, като най-вътрешен в тези неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2008 Колеги, незнам при тези Лансъри как е , но при Ево-тата има едни пластмасови вложки на пружините на амортесьорите, с цел повдигане на колата и избягване на евентуални повреди при транспорт, поради малкия клиренс до земята. Когато автомобила достигне крайната дестинация трябва да се свалят във фирмения сервиз. Нека Мирослав да се изкаже по въпроса, като най-вътрешен в тези неща.При сатарото Ево може да е така, но новото Ево е с височината на обикновенния (бензинов 1.8 и 2.0 ) Лансер. На моя, който е по-нисък не му е махано нищо, защото Аз бях там като ми го докараха с автовоза и си го взех без никои нищо да пипа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.