chrischo Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Здравейте,Знам, че темата бе засегната в друг пост, но сега конкретно се обръщам кам собствениците на :mitsu-smiley: Аутлендър (поради спецификата на двигателя)- какъв дизел ползвате и има ли разлика, която да сте усетили при различните марки горива (разбирай от различни бензиностанции). Поздрави PS - До момента съм зареждал само на ЕКО и нямам впечатление от другите горива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Хай да се повторя.Баничарката, която е HDi последният път я бях заредел на ОМВ, колата даде приличен разход, но се усещаше загуба на мощност.Домомента Outlander-а го рареждаме в Еко и си мисля ако ще сменям бензиностанцията тя да бъде Ромпетрол или другата не се сещам, как точно се казваше, но горивата навсякъде са вносни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 ...но горивата навсякъде са вносни. Това не е много сигурно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 За съжаление ще се повторя :icon_hmm: От приятел, който работеше в администрацията на Темпо, знам, че Темпо,Еко, Ромпетрол и имаше още една бензиностанция, но не се сещам, коя беше си внасят бензина и нафта.Като зареждах на Лукоил колата, нямаше мощност, придърпваше и даваше голям разход. После реших да пробвам и Шел, при тях заредих само веднъж и не мисля да повторя.За момента дори да им е Български дизела на Еко от него съм най - доволен и не мисля да го сменям. Но в крайна сметка всеки сам решава къде и какво да зарежда колата си. Поздрави :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 28 Май 2008 Сподели Публикувано 28 Май 2008 Печалната истина е, че трудно можеш да получиш достоверна информация от някой доставчик на горива откъде точно получават продуктите си.Администрацията не знае за какво става въпрос и те препраща от телефон на телефон. Момчетата по бензиностанциите не знаят или неволно дезинформират потребителя.Добавете и факта, че се намираме в България, а тук са разрешени всякакви компромиси с цените и качествата на горивата. Има разлики в горивата на различните бензиностанции, както и при зареждане от една и съща бензиностанция, но от различни партиди. Toва което знам и не претендирам за 100% достоверност, поради посочените по-горе причини, е следното: 1. От гамата горива V Power на Шел само бензин Шел Ви Пауър Рейсинг идва директно от Гърция със 104 октана по документи. Изключителен бензин, но с единствен недостатък висока цена - в момента 2,61 лв/л. Другият бензин Шел Ви Пауър се бърка в Лукойл с добавки на Шел. На трето място е дизелът Шел Ви Пауър, който е с произход Ромпетрол и с добавки на Шел. В момента цената му е 2,70 лв/л. Доста джипове Туарег и Нисан съм виждал да зареждат Шел Ви Пауър Дизел. Това едва ли е случайно.При зареждане от Шел трябва да се внимава бензиностанцията да е оригинална на Шел, а не някоя от тези, които използват търговската марка Шел с франчайзингов договор.2. В едно интервю генералният директор на ОМВ за България каза, че горивата им са с произход Лукойл, Ромпетрол или Австрия и с добавки на ОМВ. Доставчикът на горива за ОМВ в даден момент зависи от цените на пазара. Изглежда, обаче, има споразумение между ОМВ и Шел за изравняване цената на Шел Ви Пауър Дизел и на Премиум Дизела на ОМВ. За ОМВ има изписани много приказки из форумите, като преобладават разочарованите потребители. Нямам лично мнение за ОМВ, не зареждам оттам.3. Ромпетрол има добра репутация на горивата си, за разлика от нашенския Лукойл. Цените на Ромпетрол са и малко по-високи.4. Еко доставя дизел от Гърция. Независимо от това се наблюдават разлики в качеството на различните партиди, което не говори добре за това гориво. Останалите горива са от Лукойл със съответни добавки. Не добре развита е мрежата от бензиностанции Еко в Бъгария. Цените им не са от ниските. Колегата Milen Dimitrov е прав, че "в крайна сметка всеки сам решава къде и какво да зарежда колата си". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 За сега моя Аутлендър (2.2л) го заредих с ОМВ Премиум и ми даде среден разход при последното каране средно 6.5 разход. За сега съм доволен от горивото .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
l69 Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 С моя аутлендър пътувах към края на април до Испания и обратно. С четири души и малко багаж само по магистрали на автопилот през повечето време разхода беше от 7,8 до 8,4 със скорост 140 км/ч. Слагал съм нафта на различни вериги бензиностанции, само евродизел /по-скъпия/. Най добрия разход бе в Словения и Франция. В България зареждам само на ЕКО и дизела ми се струва, че не е по-лош от западноеворпейския. Моторът е 2,0 TDI. Зареждал съм и в Гърция, където сякаш е по-зле от тука.Само да добавя,че разход от порядък на 6,5-7 литра означава 2-ма души и скорост не-повече от 100-110 км/ч. за този автомобил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 29 Май 2008 Сподели Публикувано 29 Май 2008 На мен вчера в София за 70км ми даде 10,6 като в това число влизаше и една гавра с едно Ауди на Цариградско.9 - 10/100 за София ми се вижда нормално. А иначе една вечер стигнах до 6,3, но тогава карах по околовръстното с 70 на автопилот.Но както един колега е написал в подписа си:Кефа цена няма :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 На мен вчера в София за 70км ми даде 10,6 като в това число влизаше и една гавра с едно Ауди на Цариградско.9 - 10/100 за София ми се вижда нормално. А иначе една вечер стигнах до 6,3, но тогава карах по околовръстното с 70 на автопилот.Но както един колега е написал в подписа си:Кефа цена няма :rulez:Колеги,виждам,че никой не спомена най-стария доставчик на гориво в България,а именно "ПЕТРОЛ".За 7 год.съм сменил 3 чисто нови служебни автомобила,които зареждам само там и нито 1 до сега не е влязъл в бокса заради кофти гориво.Приятели от други фирми зареждат от ШЕЛ и се майтапят как са прибирали шефовете си зимата с HDI мотори от пътищата.Винаги когато съм влизал в сервиза за текуща смяна на масла и филтри съм искал да видя горивния филтър и никога не съм откривал вода или парафин или някакви боклуци в него.Това е моето мнение и исках да го споделя с вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanly_anastasov Публикувано 3 юли 2008 Сподели Публикувано 3 юли 2008 Здравейте, колеги.Отскоро карам Аутлендър 2.2 дизел и общо взето съм доволен, но не мога да разбера, защо не мога да му сваля разхода извънградско.Опитвам икономично каране и пак харчи около 8,5 - 9 литра.Казаха ми от Балканстар, че след 4-5 хил. километра щял да стане по-икономичен, но моя е вече на 3000 км. и разлика не виждам.И аз като последно изказалият се колега сипвам само на Петрол в последните 5 години и не съм имал проблеми с дизела, та не вярвам да е от доставчика.Явно колата е неикономична, а пишат по книгите и рекламите друго.Има ли някой наблюдения и опит по въпроса да сподели ? . . . или да се примирявам с високия разход и да си я карам както аз си знам ? То се е видяло, че от това пари не се пестят, но ме дразни, че пишат едно, а на практика е друго. Намалява ли с времето разхода и има ли някой, който да е постигнал ( без попътен вятър ) разход от 6,5 - 7 литра извън града ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 3 юли 2008 Сподели Публикувано 3 юли 2008 .....Намалява ли с времето разхода и има ли някой, който да е постигнал ( без попътен вятър ) разход от 6,5 - 7 литра извън града ? Здравей,веднъж съм карал с разход под 7, НО карах с круиз и с 70 км/ч по околовръстното. Иначе на магистралата 160 - 180 км/ч около 8,5 (без климатроник). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanly_anastasov Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Здравей,веднъж съм карал с разход под 7, НО карах с круиз и с 70 км/ч по околовръстното. Иначе на магистралата 160 - 180 км/ч около 8,5 (без климатроник).[/quote Благодаря, за информацията !Явно това са параметрите, но аз все още не съм ги достигнал.Според мен, относително високия разход на извънградско не кореспондира добре със сравнително малкия обем на резервоара.Далеч по-икономични коли имат резервоар 65 - 70 литра, което е важно, особено при дълги пътувания и в чужбина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Далеч по-икономични коли имат резервоар 65 - 70 литра, което е важно, особено при дълги пътувания и в чужбина. С нормално каране можеш да постигнеш пробег от около 800 км. с един резервоар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Технически данниВерсия 2,0 DI-D 6-степенна механична трансмисия Собствено тегло (кг) 1650Максимално тегло (кг) 2360Работен обем (куб.см.) 1968 куб.смМинимален разход на гориво:При градско движение (литри/100 км) 8,5 л/100При извънградско движение (литри/100 км) 5,7 л/100Комбинирано (литри/100 км) 6,7 л/100Обем на резервоара (литри) 60 л © Балкан Стар - София 1510, ул. Резбарска 5; тел. 02 91 988, факс: 02 945 44 60. Design & development by ConsultCommerce Както виждате, вместимостта на резервоарз е разчетена за 1000 км. при заводски разход между комбиниран-6,7 л/100 км и извънградски-5,7 л/100 км. Забележете, че данните са за германския дизел. Френският дизел, който се появи в началото на 2008 г. и чийто технически данни все още липсват на сайта на вносителя, добавя още 1 литър към горепосочения разход. Конструктивно, обаче, разчетите са за германския двигател - 60 литра обем на резервоара за 1000 км.И при другите марки автомобили сметките са същите.Заводският разход на гориво е даден при идеални /почти непостижими условия/ - 90-100 км/ч, разработен двигател, изправна отвсякъде кола, оптимален товар и пътни условия.Какво да се прави, това е положението Според мен, въпросът е не колко гори една кола, а колко ще ми гори на мен, с моя стил на шофиране.Така че, моля, не се сърдете ако този прекрасен SUV Mitsubishi Outlander ви гори повече, отколкото пише в книжките. Лек и безавариен път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Колега Ицубеше,Ако искаш виж тук за 2,4 мотора и тук за 2,2 мотора.А това са техническите характеристики от БС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 ... вместимостта на резервоарз е разчетена за 1000 км. при заводски разход между комбиниран ... и извънградски...Kолега такова понятие няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Kолега такова понятие няма. Съгласен!Но тогава как се определя вместимостта на резервоара?Едва ли цифрата е случайна........ Колега Milen Dimitrov, snimka.bg иска данни за вход: потребител и парола.За справката от catalog.auto.ru благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Но тогава как се определя вместимостта на резервоара?Едва ли цифрата е случайнаЦифрата (ако говориш за 1000км) първо не отговаря на истината, и второ е различна за бензина и за дизела, защото резервоара е еднакъв. Вместимостта на резервоара се определя като компромис между голям пробег и ниско тегло и най-вече зависи от пространството, което може да се задели отдолу, без да се нарушава функционалността. Естествено, един автомобил, който се позлва предимно за дълги пътувания, напр. миниван Грандис, да има по-голям резервоар и съответно по-голям пробег. Производителите винаги се съобразяват с конкуриращите модели и няма да се изхвърлят и да сложат 20 литра повече - напр. Outlander, X-Trail, CR-V имат сходен обем на резервоарите - съответно 60 - 65 - 58л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 5 юли 2008 Сподели Публикувано 5 юли 2008 .....Колега Milen Dimitrov, snimka.bg иска данни за вход: потребител и парола..... Сега трябва всичко да е наред: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=260658 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Аз извънградско в най-добрия случай и с климатроник го направих на 6.1 на моя 2.2л Аутлендър.Иначе нормално ако си караш джипа разхода е до 7.5 (до 120 км/ч) с климатроник. По планините при 17 км изкачване 800 метра денивилация и спускане с чести тръгвания и спирания разхода ми беше 7.1. При мен още от самото начало разхода още от първите 100 км на колата е около 7 на сто. Дизела е ОМВ Премиум.Така, че колега има нещо което не е наред при теб .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 7 юли 2008 Сподели Публикувано 7 юли 2008 Ники спирам да ти чета постовете относно разхода, че ме депресираш 6,1/100 :icon_thumbup: аз под 7,5/100 на магистралата не падам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 Колегида споделя разхода от днешния пробег София - Смолян - София.Като пътувах към Смолян по магистралата разхода беше 8,5-9,0/100 с включен круиз на 130 км/ч после да Смолян разхода падна на 7,5/100.На връщане до магистралата според компютъра разхода беше 5,5/100 :first: и като прибрах колата разхода беше 7,4/100 като на магистралата не паднах под 160 км/ч. PS: забравих да кажа, че дизелът е Еко, последните няколко няколко пъти коли дават много добър разход с техният дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.