naro78 Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Здравеите колеги, Наскоро си купих Паджеро 2,5 тди автоматик и както всички реших да си му направя пълно обслужване.Всичко е наред до момента в които започнах да търся масло за автоматичната кутия,немога да намеря никаде.Обясниха ми че с маслото трябва да има и някакъф филтър също,моля които си го е сменял да сподели с мен от каде го е поръчал и на какви цени че ми се струва че неможе за един толкова масов джип да няма масло.Благодаря предварително П.С Скоро карах същия джип на един приятел и да ви кажа е доста по пъргав от моя.Мисля че това е от автоматика,моят доста по тромаво превключва прадавките.Моля за някакъв савет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Здравеите колеги, Наскоро си купих Паджеро 2,5 тди автоматик и както всички реших да си му направя пълно обслужване.Всичко е наред до момента в които започнах да търся масло за автоматичната кутия,немога да намеря никаде.Обясниха ми че с маслото трябва да има и някакъф филтър също,моля които си го е сменял да сподели с мен от каде го е поръчал и на какви цени че ми се струва че неможе за един толкова масов джип да няма масло.Благодаря предварително П.С Скоро карах същия джип на един приятел и да ви кажа е доста по пъргав от моя.Мисля че това е от автоматика,моят доста по тромаво превключва прадавките.Моля за някакъв савет.Да ,има маслен филтър ,който е за A/T само, на него си го пише отгоре.............да не сложите такъв за бензинов мотор че ще стане едно мазало..........двата филтъра са еднакви конструктивно и външо ,но имат коренна разлика в принципа на действие........При теб масления филтър на отора е доста голям ,затова предупреждавам като взимаш този за ск.. кутия да го гледаш мн. внимателно да не са ти дали такъв от бенз. мотор.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 Един приятелски съвет. Не се чуди какво масло да си вземеш и от къде ,а направо отивай в Ратола да си купиш оригинално което с филтрите излиза към 300 лв. Има и по- евтин вариант да вземеш Кастрол :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naro78 Публикувано 23 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2008 Един приятелски съвет. Не се чуди какво масло да си вземеш и от къде ,а направо отивай в Ратола да си купиш оригинално което с филтрите излиза към 300 лв. Има и по- евтин вариант да вземеш Кастрол :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Благодаря много за инфото че малко се притеснявах за тези неща но май наистина ще си взема оригиналните неща че по някога евтиното излиза по скъпо.А някой не може ли да каже нещо за това защо джипа е по тромав аз мисля че е от кутията, защото двигателя го првериха турбото работи добре интеркулера е чист а и не пуши дали ще има промяна след смяната на маслото във пъргавоста му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 23 Май 2008 Сподели Публикувано 23 Май 2008 По принцип този двигател си е тромав и като добавиш ,че е автомат,това го прави още по-тромав. :mitsu-smiley: Карай си спокойно колата и не му мисли, но маслото в скоростите задължително го смени,защото после един ремонт излиза доста солено. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 6 юни 2008 Сподели Публикувано 6 юни 2008 По принцип този двигател си е тромав и като добавиш ,че е автомат,това го прави още по-тромав. :mitsu-smiley: Карай си спокойно колата и не му мисли, но маслото в скоростите задължително го смени,защото после един ремонт излиза доста солено. :mitsu-smiley:Lubenti,в книгата е упоменато само спецификацията на маслото но не и марка,какво е оригиналното,на мен също ми предстои смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 8 юни 2008 Сподели Публикувано 8 юни 2008 Transmission, automatic 4/1 -7,5 liter Texamatic 7045 E -Check 15000 km / 12 months / Change 45000 km / 36 monthsTEXAMATIC 7045E 1 L 14,10лв със ДДС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Transmission, automatic 4/1 -7,5 liter Texamatic 7045 E -Check 15000 km / 12 months / Change 45000 km / 36 monthsTEXAMATIC 7045E 1 L 14,10лв със ДДСbate pleven,откъде в Плевен мога да си го купя,утре съм там,а също и филтрите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 Transmission, automatic 4/1 -7,5 liter Texamatic 7045 E -Check 15000 km / 12 months / Change 45000 km / 36 monthsTEXAMATIC 7045E 1 L 14,10лв със ДДСТова не е ОРИГИНАЛНОТО масло за мицубиши :icon_blush: Това е маслото АTF - и номера Миро да ти го каже!! :icon_dance: Цената е около 2-пъти по-скъпа :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 16 юни 2008 Сподели Публикувано 16 юни 2008 В книгата е записано-9.8л.ATF DEXRON II или еквивалент и това е :icon_blush: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 SHOGUN 2.8 GLX-96г.ск.кутия SUPER SELECT 4WD Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 bate pleven,откъде в Плевен мога да си го купя,утре съм там,а също и филтрите?Обадими се ако искаш 0888552906 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 17 юни 2008 Сподели Публикувано 17 юни 2008 Обадими се ако искаш 0888552906Другия вторник ще звънна,всеки вторник съм в града,така че ще се видим,много съжалявам че няма да мога да дойда с вас на срещата,много исках да се запознаем,но съм на изпит за ловец в понеделник и събота и неделя ще тренирам :icon_box: .Но следващата няма да я пропусна,стига да не е много далеч,че моя дзвер харчи по 30лв.на 100км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naro78 Публикувано 18 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2008 Щом е така значи нямаш проблеми, наливаш някакво ATF масло и си готов, то едва ли ще намериш Dexron II, но Dexron III покрива по-старата спецификация. А какво е Паджерото? От инфото от форума и от малко ровене по каталози за масла стигнах до извода че можем да ползваме АTF Dextron 3 без проблем но ако искате маслото да е наистина по добро изберете Dextron 4 -помага за по добро превлючване на скоростите и особено когато джипа е студен.Намерих го на немската фирма FUCHS в магазина на АУТО ПЛЮС -СЛИВЕН но проблема с филтъра на кутията остава. Моля ако някои знае оригинален номер или може да даде такъв на вече сменен филтър да го напише. Имам програма която може да му намери заместител с например БОШ или МАНН което ще е приличен вариант като цена-качество. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VALE Публикувано 19 юни 2008 Сподели Публикувано 19 юни 2008 От инфото от форума и от малко ровене по каталози за масла стигнах до извода че можем да ползваме АTF Dextron 3 без проблем но ако искате маслото да е наистина по добро изберете Dextron 4 -помага за по добро превлючване на скоростите и особено когато джипа е студен.Намерих го на немската фирма FUCHS в магазина на АУТО ПЛЮС -СЛИВЕН но проблема с филтъра на кутията остава. Моля ако някои знае оригинален номер или може да даде такъв на вече сменен филтър да го напише. Имам програма която може да му намери заместител с например БОШ или МАНН което ще е приличен вариант като цена-качество.Има неща от които може да спестиш,но при цена на кутията от 10000лв. и цена на оригинален филтър+гарнитура от Ратола-90,00лв.не знам дали си заслужава.Ти сам си прецени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggy Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 имам много елементарен въпрос, но ви моля да ми обясните.имам Паджеро автоматик 2,5 - как да проверя дали маслото на автоматика е достатъчно.има 4 отметки и маслото е над тяхне зная има ли значение кога се проверява - при работещ или спрял двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 Двете трябва да са за мин/макс при топъл /по-високите/, другите две за студен. Не пише ли на щеката hot/cold? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggy Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 при спрян или работещ двигател Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 Погледнах в ръководството /което и ти би могла да направиш /е на английски е// за точната процедура. Кара се докато маслото стигне 70-80 градуса. Спираш на равно и гасиш. Местиш лоста през всички позиции и го оставяш на N.Тогава маслото трябва да стига до hot маркера - те са мин и макс там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 Погледнах в ръководството /което и ти би могла да направиш /е на английски е// за точната процедура. Кара се докато маслото стигне 70-80 градуса. Спираш на равно и гасиш. Местиш лоста през всички позиции и го оставяш на N.Тогава маслото трябва да стига до hot маркера - те са мин и макс там.Тази процедура важи ли и за Галант 2,5 автомат/с типтроник/или там си има различен начин на измерване! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 Да, същата е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbikz75 Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 (редакция) Аз знам че мотора трябва да е работещ.Т.е.след каране поне 10км лятно време или около 20км.зимно време,спираш но не гасиш мотора.Минаваш през всички сектори на лоста като на всеки сектор се спираш за около 7-10 секунди,и после оставяш лоста на P ...НЕ ГАСИШ МОТОРА...Слизаш и отиваш да видиш щеката...Трябва да е във графата HOLD...Само не съм сигурен точно във кой сектор трябва да е лоста когато се мери маслото.Един казва във положение P...други казват D и дръпната ръчна..Нека някой който наистина е сигурен да напише точно къде се оставя лоста Редактирано 5 юни 2015 от fbikz75 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 Аз знам че мотора трябва да е работещ.Т.е.след каране поне 10км лятно време или около 20км.зимно време,спираш но не гасиш мотора.Минаваш през всички сектори на лоста като на всеки сектор се спираш за около 7-10 секунди,и после оставяш лоста на P ...НЕ ГАСИШ МОТОРА...Слизаш и отиваш да видиш щеката...Трябва да е във графата HOLD...Само не съм сигурен точно във кой сектор трябва да е лоста когато се мери маслото.Един казва във положение P...други казват D и дръпната ръчна..Нека някой който наистина е сигурен да напише точно къде се оставя лоста.........ако трябва да сме точни, лоста трябва да е на Д,но разликата е пренебрежимо малка, и затова става и с П..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbikz75 Публикувано 6 юни 2015 Сподели Публикувано 6 юни 2015 (редакция) .........ако трябва да сме точни, лоста трябва да е на Д,но разликата е пренебрежимо малка, и затова става и с П.....Само че аз когато го меря на P и D,има разлика във нивота.Значи маслото при загрял мотор във положение P,ми показва около 2мм под макс във графата HOLD..Но когато го меря във положение D,нивото е със 2-3мм над последна чертичка HOLD,което говори за малко повече масло.Сега се чудя как е правилно да се мери..Трябва да има точна процедура...А дали мога със тънка шлауфка да изсмуча през щеката на автомата малко количество масло.Предполагам че не е проблем да пъхна някакъв вид тънък маркуч?..Другото което ме интересува е,знам че маслото трябва да е във графата HOLD,но самата графа е около 1 см..Точно къде трябва да е,във средата или около най горната чертичка на HOLD Редактирано 6 юни 2015 от fbikz75 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbikz75 Публикувано 7 юни 2015 Сподели Публикувано 7 юни 2015 Не колега.Кутията си включва перфектно.Попитах само за информация,защото исках да знам какво е количеството на моята кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.