eXistenZ Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Колеги, нуждая се от малко помощ! Днес както карах по София и ми угасна касетофона и часовника на Галанта :icon_crying: ! Освен това установих, че след като се случи това нещо и централното на вратите спря да работи. Бих оценил всяка ваша помощ, за да разкоспирирам проблема. А забравих да добавя, че малко след като тръгнах да се прибирам и всичко се оправи, като с магическа пръчка. Но за съжаление това не ми е първия път, в който се случва подобно нещо. Даже доста често се получава едно прекъсване на касетофона, което съм сигурен, че е от същия проблем. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Прекъснал бушон най-вероятно...Виж какво точно спира да работи.... касетофона не е ясен... централното може би също. Трябва да видиш часовника кой му е бушона и дали е общ с нещо от другите спрели неща. Ел схеми има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 Ще погледна по обстойно нещата и ще пиша пак! Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Според официалната книжка на Галант, която си върви оригинално с колата, ето кои са номерата на бушоните, които захранват местата, които си споменал: На централно заключване - бушон №3, капацитет: 10АНа централната конзола, в това число касетофона - бушон №11, капацитет: 10А Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Вчера нямах време, но днес ще ги проверя, даже съм си взел спрей за почистване на контакти. Интересното е, че нещата си работят и в един прекрасен момент - хоп и касетофона, часовника и централното угасват. След време пак си тръгват, това ме навежда на мисълта, че евентуално може да има зацапани клеми на предпазител или наслоена мръстоия в гнездото с бушоните. Благодаря за информацията! Като проверя и ще напиша какво се е случило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Случва се самия бушон да е прекъснал механично и трудно се вижда, така че направо ги смени и виж как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valev Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Аз имах същия проблем със Спейс стар.Оказа се,че бушоните са излезли леко от леглата си.При натискане потъват с около 1-2мм.От тогава нямам проблем.Инъче мислех,че в колата има ПОЛТЪРГАЙС. :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Благодаря на отзовалите се! Днес почистих контактите на самите бушони и после внимателно ги натиснах докрай в гнездата. Сега ще видя резултата дали ще оправдае очакванията ми. Само ми направи впечатление, че по каталог дават бушона за осветлението вътре в купето ми да е 10А, а е сложен 15А бушон. Надявам се това да не предизвика някакви усложнение за в бъдеще. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
илиянчо Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Имах сьщия проблем.Под капака от ляво отваряш капачето на бушоните и има два бушона в една жьлта стойка.Вадиш стойката,проверяваш бушоните и гнеэдата дали са эдрави и слагаш бушоните по отделно беэ таэи стойка.Така эабравих эа тоэи проблем вече повече от година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Илиянчо,похвално е,че искаш да помогнеш,ама колегата за 3 години,сигурно го е отстранил тоя проблем вече . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Че може и колата да е продал :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Имах сьщия проблем.Лоша работа тогава ..Колегата eXistenZ 1 година след този случай смени и двигател, дано на теб да ти се размине .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
илиянчо Публикувано 5 Май 2011 Сподели Публикувано 5 Май 2011 Извинявам се,че не сьм видял датата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.