Премини към съдържание

Помощ за токовете...


Препоръчано мнение

Колеги, нуждая се от малко помощ! Днес както карах по София и ми угасна касетофона и часовника на Галанта :icon_crying: ! Освен това установих, че след като се случи това нещо и централното на вратите спря да работи. Бих оценил всяка ваша помощ, за да разкоспирирам проблема. А забравих да добавя, че малко след като тръгнах да се прибирам и всичко се оправи, като с магическа пръчка. Но за съжаление това не ми е първия път, в който се случва подобно нещо. Даже доста често се получава едно прекъсване на касетофона, което съм сигурен, че е от същия проблем. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекъснал бушон най-вероятно...

Виж какво точно спира да работи.... касетофона не е ясен... централното може би също. Трябва да видиш часовника кой му е бушона и дали е общ с нещо от другите спрели неща. Ел схеми има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според официалната книжка на Галант, която си върви оригинално с колата, ето кои са номерата на бушоните, които захранват местата, които си споменал:

 

На централно заключване - бушон №3, капацитет: 10А

На централната конзола, в това число касетофона - бушон №11, капацитет: 10А

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера нямах време, но днес ще ги проверя, даже съм си взел спрей за почистване на контакти. Интересното е, че нещата си работят и в един прекрасен момент - хоп и касетофона, часовника и централното угасват. След време пак си тръгват, това ме навежда на мисълта, че евентуално може да има зацапани клеми на предпазител или наслоена мръстоия в гнездото с бушоните. Благодаря за информацията! Като проверя и ще напиша какво се е случило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случва се самия бушон да е прекъснал механично и трудно се вижда, така че направо ги смени и виж как ще е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем със Спейс стар.Оказа се,че бушоните са излезли леко от леглата си.При натискане потъват с около 1-2мм.От тогава нямам проблем.Инъче мислех,че в колата има ПОЛТЪРГАЙС. :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се! Днес почистих контактите на самите бушони и после внимателно ги натиснах докрай в гнездата. Сега ще видя резултата дали ще оправдае очакванията ми. Само ми направи впечатление, че по каталог дават бушона за осветлението вътре в купето ми да е 10А, а е сложен 15А бушон. Надявам се това да не предизвика някакви усложнение за в бъдеще. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Имах сьщия проблем.Под капака от ляво отваряш капачето на бушоните и има два бушона в една жьлта стойка.Вадиш стойката,проверяваш бушоните и гнеэдата дали са эдрави и слагаш бушоните по отделно беэ таэи стойка.Така эабравих эа тоэи проблем вече повече от година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Илиянчо,похвално е,че искаш да помогнеш,ама колегата за 3 години,сигурно го е отстранил тоя проблем вече .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах сьщия проблем.

Лоша работа тогава ..

Колегата eXistenZ 1 година след този случай смени и двигател, дано на теб да ти се размине ..:)

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...