Jason Публикувано 7 февруари 2008 Сподели Публикувано 7 февруари 2008 Моля помогнете със съвет. Карам Eagle Talon AWD Turbo с Джанти 15ки с гуми 205/55/15Дават ми Джанти 17ки с гуми 225/45/17 изгодноКое според вас ще е по добре 15ки или 17ки за състезания на 400м.Старта ще се подобри или влоши? С 15ки 60фута ги земам за 1.70 :icon_crying: :mitsu-smiley:С 17ки 60фута по добри или по зле ще e :icon_crying: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Моля помогнете със съвет. Карам Eagle Talon AWD Turbo с Джанти 15ки с гуми 205/55/15Дават ми Джанти 17ки с гуми 225/45/17 изгодноКое според вас ще е по добре 15ки или 17ки за състезания на 400м.Старта ще се подобри или влоши? С 15ки 60фута ги земам за 1.70 :icon_crying: :mitsu-smiley:С 17ки 60фута по добри или по зле ще e :icon_crying: :mitsu-smiley:с 17-ките ще е по зле............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 По-големи джанти се слагат единствено за по-добър вид...е и за стабилност всъщност, щом са с по-широки гуми ! Усеща се разликата в завоите, но се усеща и че ставаш по тромав ! При мен качиха разхода с литър, литър и полвина ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 По-големи джанти се слагат единствено за по-добър вид...е и за стабилност всъщност, щом са с по-широки гуми ! Усеща се разликата в завоите, но се усеща и че ставаш по тромав ! При мен качиха разхода с литър, литър и полвина ! :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Да, ама кола 400 коня дали не е по-добре да е с по-големи джанти? Или поне по-широки... Добре е да са малки джантите и широки и с по-дебела гума... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ми да вземе едни 16" и да си свирка :rolleyes: Аз търсих точно 16 понеже е "златната среда" между 15 и 17 :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Принципно е по-добре....получаваш по-стабилно поведение на цената на малка загуба ускорение...за стрийт рейс си струва ...... обаче Джейсън не търси такова подобрение си мисля..само 400 метра са му в главата :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 8 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Принципно е по-добре....получаваш по-стабилно поведение на цената на малка загуба ускорение...за стрийт рейс си струва ...... обаче Джейсън не търси такова подобрение си мисля..само 400 метра са му в главата :icon_rock: Да интересувам се единствено от състезания на 400м.В клас стрит.:icon_n_king: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Благодаря ви за съветите. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е 1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 8 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е 1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера Ако съм с предно можеби щеше да е по добре с по широки гуми и по големи джанти,но аз съм 4х4 и мисля,че с по малките и по леки джанти ще съм по бърз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 За лекотата - не знам. Но по-ниската гума набира по-бързо по принцип. Ама тва за масово каране, не ви разбирам от състезанията. Говоря за външен диаметър на гумата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 За лекотата - не знам. Но по-ниската гума набира по-бързо по принцип. Ама тва за масово каране, не ви разбирам от състезанията. Говоря за външен диаметър на гумата. Широката гума спира по-добре и повишава стабилността в категория "слалом на магистрала", освен това при спукване колата запазва стабилност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е 1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера Ще се опитам да ви изложа как разбирам отношението между сцеплението и ускорението! Нямам претенции да съм прав, не съм запознат с тънкостите във физиката, просто разсъждавам логично : По-широка стъпка = повече сцепление = по-голямо съпротивление = нужда от по-голяма мощност за преминаване от статично към кинетично състояние.......при Джейсъна ще е минимално затормозяването на тоя як двигател, но принципно ще го има...От друга страна, ако е с прекалено тесни гуми ще му липсва сцепление и ще върти гуми при старта.......общо взето на ниво физика се включват толкова много фактори, че уравнението ми идва сложно......А и нека не забравяме още нещо, много важно...нали се сещате че 17-ки + гуми са различни килограми от 15ки + гуми.......2 кила разлика да има и ето ти затормозяване в развъртането.....Джейсън, не знам на какъв етап си от безкрайния път по тунинговане на колата, но моя съвет е да почнеш от по-елементарните работи......твоя дзвер примерно е тежичък......ако си толкова зарибен за 400 м. хвърляй баласта....всичко което можеш да прежалиш няма място в "бегачка".....ако имаш финансова възможност се замисли за олекотени елементи и силов тунинг..... И много здраве на Бургас да пратиш, че не съм си ходил вкъщи от години Ааа, и побъзикай се с налягането на гумите, чувал съм че става интересно ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 едни такива ще ти дойдат добре :Dhttp://izabell.wordpress.com/category/drag-racing/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Комплект такива + комплект циганчета да му ги слагат преди състезание, че ако тръгне с такива из града, при първия дъжд е прескокнал през бордюра :icon_drive: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 8 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Страшни сте. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_clap: Talona ми е с LSD и тръгвам на 7000 оборота без да завърти гуми.На този етап без да съм е олекотил с малката турбина 14б паднах под 13сек. на 400м.Целта ми е да направя рекорд под 12сек. със заводскта турбина и пълен интериор.Налягането на гумите съм го докарал както трябва. :mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tstslv Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 При положение че не въртиш гуми на старт, и че си готов да прежалиш част от стабилността за сметка на ускорението...предполагам е по-добре да си търсиш не джанти 17 -ки, а гуми с по тясна стъпка за 15-ките които си имаш......ако и с такива не превърташ при старт, вероятно ще дадеш по-добро време ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 8 февруари 2008 Сподели Публикувано 8 февруари 2008 Малки гуми- по добре! От собствен опит го знам! С широките стартът ми бе тромав! Но трябва да се прецени и с какво са пълни гумите, какви са, джантите също, всичко друго е в сверата на догадките и предположенията! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 8 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2008 При положение че не въртиш гуми на старт, и че си готов да прежалиш част от стабилността за сметка на ускорението...предполагам е по-добре да си търсиш не джанти 17 -ки, а гуми с по тясна стъпка за 15-ките които си имаш......ако и с такива не превърташ при старт, вероятно ще дадеш по-добро време ! Накрая ще сложа сликове на 15ките. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.