Премини към съдържание

Джанти 15 Vs Джанти 17


Препоръчано мнение

Моля помогнете със съвет. Карам Eagle Talon AWD Turbo с Джанти 15ки с гуми 205/55/15

Дават ми Джанти 17ки с гуми 225/45/17 изгодно

Кое според вас ще е по добре 15ки или 17ки за състезания на 400м.

Старта ще се подобри или влоши?

С 15ки 60фута ги земам за 1.70 :icon_crying: :mitsu-smiley:

С 17ки 60фута по добри или по зле ще e :icon_crying: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля помогнете със съвет. Карам Eagle Talon AWD Turbo с Джанти 15ки с гуми 205/55/15

Дават ми Джанти 17ки с гуми 225/45/17 изгодно

Кое според вас ще е по добре 15ки или 17ки за състезания на 400м.

Старта ще се подобри или влоши?

С 15ки 60фута ги земам за 1.70 :icon_crying: :mitsu-smiley:

С 17ки 60фута по добри или по зле ще e :icon_crying: :mitsu-smiley:

с 17-ките ще е по зле.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-големи джанти се слагат единствено за по-добър вид...е и за стабилност всъщност, щом са с по-широки гуми ! Усеща се разликата в завоите, но се усеща и че ставаш по тромав ! При мен качиха разхода с литър, литър и полвина !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-големи джанти се слагат единствено за по-добър вид...е и за стабилност всъщност, щом са с по-широки гуми ! Усеща се разликата в завоите, но се усеща и че ставаш по тромав ! При мен качиха разхода с литър, литър и полвина !

:good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама кола 400 коня дали не е по-добре да е с по-големи джанти? Или поне по-широки... :) Добре е да са малки джантите и широки и с по-дебела гума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да вземе едни 16" и да си свирка :rolleyes: Аз търсих точно 16 понеже е "златната среда" между 15 и 17 :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е по-добре....получаваш по-стабилно поведение на цената на малка загуба ускорение...за стрийт рейс си струва ...... обаче Джейсън не търси такова подобрение си мисля..само 400 метра са му в главата :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е по-добре....получаваш по-стабилно поведение на цената на малка загуба ускорение...за стрийт рейс си струва ...... обаче Джейсън не търси такова подобрение си мисля..само 400 метра са му в главата :icon_rock:

 

Да интересувам се единствено от състезания на 400м.

В клас стрит.

:icon_n_king: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Благодаря ви за съветите. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е

1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е

1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера

 

Ако съм с предно можеби щеше да е по добре с по широки гуми и по големи джанти,но аз съм 4х4 и мисля,че с по малките и по леки джанти ще съм по бърз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лекотата - не знам. Но по-ниската гума набира по-бързо по принцип. Ама тва за масово каране, не ви разбирам от състезанията. Говоря за външен диаметър на гумата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лекотата - не знам. Но по-ниската гума набира по-бързо по принцип. Ама тва за масово каране, не ви разбирам от състезанията. Говоря за външен диаметър на гумата.

 

 

Широката гума спира по-добре и повишава стабилността в категория "слалом на магистрала", освен това при спукване колата запазва стабилност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спази диаметъра/външния/ на гумата не би трябвало да си по тромав. Ориг.размер за Талон Турбо е 205/55/16 т.е. при 225-45-17 разликата е +2мм,т.е. никаква.По широката гума няма ли по-добро сцепление на сухо,и на дали ще затормози кола над 200к.с. Разликата в широчината на грайфера е

1 см.Не бързаите да скачате на клавиатурата.225 е широчината на балона,не на грайфера. Широчината на грайфера при гума примерно 235 може да е същия,като на 225.Ако искате по широка стъпка на асфалта,не гледайте какво пише отстрани на гумата,а вземете рулетка и мерете грайфера

 

Ще се опитам да ви изложа как разбирам отношението между сцеплението и ускорението! Нямам претенции да съм прав, не съм запознат с тънкостите във физиката, просто разсъждавам логично :

 

По-широка стъпка = повече сцепление = по-голямо съпротивление = нужда от по-голяма мощност за преминаване от статично към кинетично състояние.......при Джейсъна ще е минимално затормозяването на тоя як двигател, но принципно ще го има...

От друга страна, ако е с прекалено тесни гуми ще му липсва сцепление и ще върти гуми при старта.......общо взето на ниво физика се включват толкова много фактори, че уравнението ми идва сложно......А и нека не забравяме още нещо, много важно...нали се сещате че 17-ки + гуми са различни килограми от 15ки + гуми.......2 кила разлика да има и ето ти затормозяване в развъртането.....

Джейсън, не знам на какъв етап си от безкрайния път по тунинговане на колата, но моя съвет е да почнеш от по-елементарните работи......твоя дзвер примерно е тежичък......ако си толкова зарибен за 400 м. хвърляй баласта....всичко което можеш да прежалиш няма място в "бегачка".....ако имаш финансова възможност се замисли за олекотени елементи и силов тунинг.....

И много здраве на Бургас да пратиш, че не съм си ходил вкъщи от години :)

 

Ааа, и побъзикай се с налягането на гумите, чувал съм че става интересно ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комплект такива + комплект циганчета да му ги слагат преди състезание, че ако тръгне с такива из града, при първия дъжд е прескокнал през бордюра :icon_drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшни сте. :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_clap:

Talona ми е с LSD и тръгвам на 7000 оборота без да завърти гуми.

На този етап без да съм е олекотил с малката турбина 14б паднах под 13сек. на 400м.Целта ми е да направя рекорд под 12сек. със заводскта турбина и пълен интериор.

Налягането на гумите съм го докарал както трябва.

:mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley:

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение че не въртиш гуми на старт, и че си готов да прежалиш част от стабилността за сметка на ускорението...предполагам е по-добре да си търсиш не джанти 17 -ки, а гуми с по тясна стъпка за 15-ките които си имаш......ако и с такива не превърташ при старт, вероятно ще дадеш по-добро време !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малки гуми- по добре! От собствен опит го знам! С широките стартът ми бе тромав! Но трябва да се прецени и с какво са пълни гумите, какви са, джантите също, всичко друго е в сверата на догадките и предположенията!

 

 

:plane: :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение че не въртиш гуми на старт, и че си готов да прежалиш част от стабилността за сметка на ускорението...предполагам е по-добре да си търсиш не джанти 17 -ки, а гуми с по тясна стъпка за 15-ките които си имаш......ако и с такива не превърташ при старт, вероятно ще дадеш по-добро време !

 

Накрая ще сложа сликове на 15ките. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...