Георги Павлов Публикувано 29 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2008 Последно за настройките на ECU на газовия инжекцион питах дали има инструкции: Thank you for the information. Is there a system setup guide for the ECU settings on the CD? Отговор:Yes universal install guides & software file to load to get you started with tunning Сега ще обиколя няколко сервиза за газови инжекциони, ще се консултирам с тях дали биха се наели да се запознаят със софтуера и инструкциите за монтаж и настройка.След това ще се запозная и аз с тях и ще решавам тогава дали да се заемам.По груби сметки икономията излиза следнатаАко разходите за уредбата за към 2200 лева (950 лева е само газовият инжекцион)При среден разход 11л/100 бензинЗа около 28000 км ще се изплати инвестицията (за около година и 2 месеца). Дали бихте ме насочили към сервизи, където биха се заинтересували от подобно упражнение? Мисля, че ако системата тръгне, ще има доста желаещи да монтират... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Дори и да тръгне, в момента имаш само далечни уверения и никаква гаранция от производителя. Представи си че тръгне, но не работи добре в някой от режимите - примерно на празен ход предварението е твърде малко - пак ще работи, но след месец ще сменяш клапани, представи си че се сработи още по-добре, но след година стигнеш до основен ремонт на двигател... Можеш ли да го съдиш?Кой друг би рискувал, след колко време? Порови по чуждите форуми и виж реални впечатления - аз, освен рекламни такива от дистрибутори в различни страни, отзиви на хора, които я ползват не съм видял. Не се ли питаш защо?Мисля, че просто не знаеш, че нищо не знаеш... Аз нямам предрасъдъци към газта, защото от както имам книжка съм карал само на газ и с български уредби, и с чужди и въпреки че доста знам, знам че нищо не знам за GDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Ама колеги, нещо не мога да разбера от чий зор ще преправяте цялата горивна система на GDI и да го направите да работи на газ-това е пълна простотия............става , като му изтръгна помпата, като му орежа цялото управление на дюзите и т.н. и ще го направя на обикновен мотор 4G64 2.4литров който ще харчи като нормален 2.4 литров мотор........абсолютна измислица е според мен ...........логично е да си купиш 2.4 ECI-Multi и да си сложиш АГУ ,така хем ще си го караш на бенз, хем далеч по евтино ще е , хем не го мислиш въобще.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2008 Сподели Публикувано 29 януари 2008 Така е Миро , но на твоя човек му давам още най много 40 000 км. и следва основен ремонт на мотора..........а и едва ли сега работи както трябва..........да не стане като с някои хора идвайки при мен и викат.........." моята кола перфектно работи , никви грижи и ядове" ....кога я пали и се хващам за главата....... :icon_doh: пали на 3 цилиндъра , работи много лошо ,но все пак движи , не върви ,а движи.......свалям му свещите - те нямат анод вече............високото напрежение на всеки цилиндър ходи до 40 000 волта и излиза от скалата на осциоскопа, въглеводородите отиват на над 1000 , ламбда фактора го няма никакъв и т.н. .....това ако е перфектно за него , за мен е мъртвец.............. .... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 Пламене, за да е най-обективна оценката, ако имаш възможност, направи си измерване на газовете.Може да отидем на презентация на продукта събота от 14.00 часа хотел Шипка. От там ще вземем и хапчета. Ефекта е ПОРАЗИТЕЛЕН !!! А :icon_rock: УСПУХА МИ Е ЧИСТ !!!Що не му препоръчате хапчета? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Павлов Публикувано 30 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2008 Миро, благодаря за телефона.Този твой клиент монтира ли газови инжекциони по принцип. Имам предвид дали е запознат с работата на ECU на мотора и на АГУ.Ще му се обадя следващата седмица. Ако мога преди това ще поискам от Волтран да пратят някакви инструкции и Мануели за монтаж и настройки. Искам да ги разуча, искам и твоят клиент да се запознае с тях и да каже мнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 30 януари 2008 Сподели Публикувано 30 януари 2008 ... Ако мога преди това ще поискам от Волтран да пратят някакви инструкции и Мануели за монтаж и настройки. Искам да ги разуча, искам и твоят клиент да се запознае с тях и да каже мнение.Виж тук може да ти свърши работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 август 2012 Сподели Публикувано 20 август 2012 http://www.gazovi-uredbi.net/bg/polezna_informacia.html?id=11 - Гледайте какви работи обещават. Интересно дали не включва само монтаж и после да си я гледаш за красота... :icon_doh: Нещо гнила работа - "Елате на място"... Единствения начин за който си мисля, че има минимален шанс е да се вкара течна газ в системата предвидена по принцип за бензин... (Нещо като Vialle LPdi) И какво ли ще се случи след регулаторите на налягането и дали ще може да се адаптира работата на мотора в някаква степен... И газта ще се изпарява по-бързо след впръскване и дали ще се получи правилно смесообразуване и т.н... Но те явно предлагат решението на тези и други проблеми. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Това ще е интересно ако стане и работи безпроблемно във времето. Някой няма ли да мине да поразпита? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 (редакция) Както казах в другата тема имам сериозни съмнения относно живота на инжекторите с такава система. Най-вероятно представлява почти стандартен газов инжекцион пускащ от време на време малко и през бензиновите инжектори, което отлага малко тяхното стапяне. Някъде имаше качени снимки на такова нещо. Но дори и да работи както трябва ще приемем, че след като е ГИ ще гори поне с едни 15% отгоре (15% повече от стандартен MPI, не GDI) и за да отложи смъртта на бензиновите инжектори 25% бензин постоянно. Цената също ще е по-висока от на най-обикновения ГИ и дори и да работи както трябва икономията на средства ще е много съмнителна. Другия вариант - да са измислили как да вкарват течна газ през бензиновата система и да го накарат да работи нормално. В повечето случаи си мисля, че ще е по-скъпа системата от колата на която се ще монтира. Решението е колт или лансър 1,3 с газов инжекцион. Разхода трябва да е почти същия, само че на газ. Редактирано 28 август 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Колеги, а някой знае ли от къде мога да закупя компютър за ГИ - Bluetronic ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.