rousefff Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Здравейте! Виждам автомобили, които шофьори са сложили картон или найлон пред радиатора /маската/ може би за да загряват по-бързо ли, що ли незнам. Нека тези от ВАС които са наясно да кажат повече за това какви са плюсовете и минусите :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Дори 20 годишния ми галант загрява в студеното (-15 градуса) за по-малко от 3-4 минути на празен ход,за да има страхотно парно, винаги ми е много топло в него, независимо от температурите вън :mitsu-smiley: А тези с картоните са в пълно заблуждение, както спомена Мирослав, при изправен термостат, преди да отвориняма никаква циркулация през радиатора, единственото леко спомагане за по-бързото загряване може би произлиза от това че навлиза много по-малко студен въздух при двигателя, но едва ли е забележима разликата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Според мен полза от картон, кожа или наелон пред радиатора имаше при много старите руски бангии където перката която духа на радиатора не се задвижваше от ел. мотор, а чрез ремък от коляновия вал....Просто перката си варти винаги и охлажда постоянно дори и в студеното време... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Според мен полза от картон, кожа или наелон пред радиатора имаше при много старите руски бангии където перката която духа на радиатора не се задвижваше от ел. мотор, а чрез ремък от коляновия вал....Просто перката си варти винаги и охлажда постоянно дори и в студеното време... :good: Така е...Освен това при престоите с изключен двигателпримерно на градско по-бавно изстива... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 При мен на Волвото има една кора която се слага на бронята отдолу където има отвор за по бързо загряване през зимата и се маха през лятото за по бързо охлаждане и това е направено фабрично. Но има си отвор през решетката на капака и по този начин не е запушен радиатора напълно, според мен и така трябва да бъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 17 януари 2008 Сподели Публикувано 17 януари 2008 Предназначението на радиатора е да охлади (отдаде топлината от) охлаждащата течност за да се поддържа оптимален температурен режим на двигателя, за който пък се грижи термостата. Той е поставен, обикновено, на входа на радиатора за да пропуска охлаждаща течност към него (ако е необходимо охлаждане). Дали термостата ще бъде отворен 12 секунди или 2 минути (т.е дали има картон или не) няма никакво значение, защото при изтиване на течността той веднага реагира и затваря големия кръг на охлаждащата система. Така, че каруцарите от "Татово" време са в голяма заблуда и могат да си отворят такава беля..... Хора, при съвремените автомобили потока на охлаждаща течност в радиатора и потока на въздух през питата на радиатора също се изчисляват, и всяка намеса е рискована или най малко ненужна, а автомобилите са придружени с информация за какви климатични условия са предназначени (т.е изчислени). :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 януари 2008 Сподели Публикувано 17 януари 2008 А пък ако видя някой с митсу с картон ще го ритам у дупата Моето митсу един ден такова рали му направих, и стрелката на температурния датчик не мръдна! А всички коли които съм карал преди това отиваха към 100-те градуса за норматив...Просто охлаждането е номер 1! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 17 януари 2008 Сподели Публикувано 17 януари 2008 според мене: + за шофиране извън града , не духа студено в купето , по бързо стопля парното / от опит го пиша/- за градско шофиране - може да стане беля ,особено ако стоите повечко по задръствания , трябва да се внимава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niky Публикувано 23 януари 2008 Сподели Публикувано 23 януари 2008 Това с картона говори само за едно - неизправен термостат - от там проблеми с големия разход, а пък за естетика няма да говоря.... е ако става дума за баба ЛАДА или дядо АЗЛК ... за тях може :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 24 януари 2008 Сподели Публикувано 24 януари 2008 Ами на мен предишната ми кола беше немска, та не само лада и москвич. Карах зимата и едвам стопляше пустата кошница, хем уж си беше наред всичко според майсторите. А :mitsu-smiley: хехе няма връзка, както са писали повечето от вас, 3-4 мин. :beach: и става баня. Газ, газ, газ и стрелката не трепка седи си забучена на едно място и си викаш "ей къде съм спал до сега, тия японци са луда нация" :heat: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.