quiksilver Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Здравейте пилоти и фенове на :mitsu-smiley: ! Както добре знаем, нашите Галантни коли, по специално Галант 6, често има проблем с хидравлични повдигачи. Като взех колата цъкаха леко и то само сутрин, докато не е загряла, но скоро забелязах, че и дори след минали 50км, цъкането си продължава :icon_hmm: Притеснява ме! и незнам дали е сериозен проблем. Мога ли да скапя нещо по колата така? И има ли начин да я закрепя с добавка....? Все си мисля, че е от новото масло или от студеното време? Но знам ли - Галант, всички знаем как изглежда, пък да цъка :icon_blush: 10х предварително! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Здравейте пилоти и фенове на :mitsu-smiley: ! Както добре знаем, нашите Галантни коли, по специално Галант 6, често има проблем с хидравлични повдигачи. Като взех колата цъкаха леко и то само сутрин, докато не е загряла, но скоро забелязах, че и дори след минали 50км, цъкането си продължава :icon_hmm: Притеснява ме! и незнам дали е сериозен проблем. Мога ли да скапя нещо по колата така? И има ли начин да я закрепя с добавка....? Все си мисля, че е от новото масло или от студеното време? Но знам ли - Галант, всички знаем как изглежда, пък да цъка :icon_blush: 10х предварително! :mitsu-smiley:Зависи колко ти "чука" и дали е на един или няколко повдигача..........За начало промий мотора с някаква добавка, и сложи друго масло......в този случай пак не е гаранция че ще се оправи ,но за съжаление такава е процедурата - първо се почва от най дребните неща..........2. Дори и преди да сложиш новото и хубаво масло , препоръчвам ти да сложиш и специално промивно масло, масло за тази цел , като смениш м. филтър ,след като поработи там 20-30 мин. на празен ход, се източва маслото и се сменя пак филтъра след което слагаш хубавото масло.........3. Ако и така не помогне , тогава в новото масло можеш да сложиш добавка за хидр. повдигачи..........4. Ако и тогава не се оправи , тогава вече имаш износени повдигачи и се налага тяхната смяна.........Тази процедура ( от 1 до 3 ) се прави с цел да си спестиш отварянето на мотора..........проблема е че в повечето случаи каналчетата и клапичките на повдигачите се зацапват в течение на времето и те не държат налягане вътре в повдигача, съответно ще тропат , а като почне да тропа, значи че има луфт м/у тях и кобилицата и с течение на времето се наранява и се налага вече тяхната смяна............Затова правя първо тази процедура , и после му мисля за други неща ако не се оправи...........Ако се кара дълго време така, има опасност да се счупи лагерчето на кобилицата и става вече кофти , ттъй акто полсе ще е скъп ремонта ти.........Има и друг вариант , да се отвори мотора , да се свали надстройката на клапаните и да се свалят повдигачите, след което се киснат в спец разтвор и се почистват по специална процедура ............след това се слагат обратно на мотора и се затваря ,..............така може също да се оправят повдигачите......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Иначе карайки го така няма какво да скапеш (не е желателна продължителна експлоатация в това състояние), но все пак не прекалявай, по-добре да се намери къде е проблема и да се отсрани, но маслото е добре да го смениш по-скоро защото ако е лошо (и допуснем, че повдигачите са ти добре) може да доведе до проблем с повдигачите.Ако се кара така ,ще се опитам да обясня какво ще стане /става в течение на времето ......... :D В началото ще има увеличение на въглеводородите в изгорелите газове..........след това ще има по висок разход и по мудна кола/ мотор.............накрая ( след около 100 000км ) ще се счупи на някоя кобилица лагерчето и става кофти ,а преди това ще се износват повдигачите от горната страна............Виждал съм такъв случай и ремонта му излезе над 1500 лв. като за труд пари не му взех(около 100 лв. само).......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Мерси за изчерпателното обяснение!!! :icon_thumbup: Маслото го смених преди 1000-1500км. Mobil 1 - 10w40. Преди това пак цъкаше! И сега и преди, от време на време изчезва, но като цяло си цъка :icon_crying: Мога ли да наля нещо преди да го сменям пак? Иначе в понеделник ще слагам Г.И. и понеже съм лаик се чудя дали газта няма да влоши нещата....Иначе някаква марка добавки или те са си аналогични....10х отново!!! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Ако се кара така ,ще се опитам да обясня какво ще стане /става в течение на времето ......... :D В началото ще има увеличение на въглеводородите в изгорелите газове..........след това ще има по висок разход и по мудна кола/ мотор.............накрая ( след около 100 000км ) ще се счупи на някоя кобилица лагерчето и става кофти ,а преди това ще се износват повдигачите от горната страна............ А иначе сега колата си върви :icon_blush: Предната беше 120 кноя и тази е :plane: в сравнение с нея, но предната все пак беше френска :icon_blush: И разхода е като по книжка - в София 11.7, извън града ще я засека в понеделник, понеже ще отскоча до Плевен да слагам газчица Иначе сага рядко придърпва при 2500 оборота, но това предполагам е филтър..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 И сега и преди, от време на време изчезва, но като цяло си цъка :icon_crying: Мога ли да наля нещо преди да го сменям пак?Това показва че все още нямаш износване на повдигачи , а просто трябва хубаво да се промие мотора ти............Но и това не е гаранция, защото има един момент и той е че при даден момент може повдигача да се измести от леглото му ( той се върти ) и в дадено положение да се намества с по неизносената част фронтално спрямо кобилицата и така да спира да чука.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Мерси за изчерпателното обяснение!!! :icon_thumbup: Маслото го смених преди 1000-1500км. Mobil 1 - 10w40. Преди това пак цъкаше! И сега и преди, от време на време изчезва, но като цяло си цъка :icon_crying: Мога ли да наля нещо преди да го сменям пак? Иначе в понеделник ще слагам Г.И. и понеже съм лаик се чудя дали газта няма да влоши нещата....Иначе някаква марка добавки или те са си аналогични....10х отново!!! :rulez:Ами - не знам...........така и не мина да го видим тоз Галант , голям призрак е .............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Ами - не знам...........така и не мина да го видим тоз Галант , голям призрак е .............. :D Дано да е малката беля :icon_blush: Иначе, тогава много ми дожаля за колта и още същия ден напът за работа неиздържах, спрях в първия сервиз и набързо смених маслото на скоростите и всичко заспа :icon_rock: Помпите изглежда са ОК. Само цъкането и съединителче остана да се прави и ще е слънце Иначе дано да се виждате с колата само по хубави поводи..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristin Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 И аз имам много сходен проблем. потраква ми рано сутрин и после уж се пооправя малко, но понякога се чува и постоянно. Когато карам извън града и поддържам към 2500 оборота примерно и усещам леко предърпване отвреме на време. имате ли представа от какво може да е това. Знам само че имам проблем с дроселовата клапа и ще ходя някой ден до Милен в Пловдив. Това дали може да има нещо общо с нея? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanairframe Публикувано 3 декември 2007 Сподели Публикувано 3 декември 2007 Понеже видях че си говорите за повдигачи ,кобилици и клапани .Та бих искал да попитам DJ Tymbi , който явно е човек с опит по :mitsu-smiley: Дали има разлика между кобилиците за изпускателен и всмукателен клапан на 4G63 двувалка ,или са еднакви (RAMI6) както на мен ми изглеждат на пръв поглед? И дали не ти е изостанала някоя втора ръка, но да не е износена прекалено! Може и да ви се струва тъп впроса ,но в един сайт от който могат да ми продадат ги наричат (Intake Rocker Arm RAMI6)Та си мисля като има INTAKE да неби да има и EXHAUST и да са различни !!?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Ами има и са различни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 И аз имам много сходен проблем. потраква ми рано сутрин и после уж се пооправя малко, но понякога се чува и постоянно. Когато карам извън града и поддържам към 2500 оборота примерно и усещам леко предърпване отвреме на време. имате ли представа от какво може да е това. Знам само че имам проблем с дроселовата клапа и ще ходя някой ден до Милен в Пловдив. Това дали може да има нещо общо с нея? :icon_hmm: Трябва да са много разтракани повдигачите за да придърпва от тях, все пак доста променят газоразпределението. Но при теб мисля че е от дросела, а има и друг вариант, но ще го проверим като доидеш, на изуст не обичам да говоря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Понеже видях че си говорите за повдигачи ,кобилици и клапани .Та бих искал да попитам DJ Tymbi , който явно е човек с опит по :mitsu-smiley: Дали има разлика между кобилиците за изпускателен и всмукателен клапан на 4G63 двувалка ,или са еднакви (RAMI6) както на мен ми изглеждат на пръв поглед? И дали не ти е изостанала някоя втора ръка, но да не е износена прекалено! Може и да ви се струва тъп впроса ,но в един сайт от който могат да ми продадат ги наричат (Intake Rocker Arm RAMI6)Та си мисля като има INTAKE да неби да има и EXHAUST и да са различни !!??Различни са и нямам такива неща в момента.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanairframe Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Наистина последния път огледах кобилиците набързо и ми се сториха еднакви на външен вид.Днес ще ги погледна пак и ще търся маркировки по тях.Ще поствам и снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 За какъв автомобил говориш, дай рама - например при Еклипс с 4G63 с два разпределителни вала (DOHC) всичките кобилици са еднакви (всмукателни и изпускателни), същата е ситуацията и при предпоследния Лансер с 4G63. Мисля че са с различен ъгъл на атака.......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 декември 2007 Сподели Публикувано 4 декември 2007 Наистина по рама ще е най-добре, защото аз гледах за Галант /такъв мисля има колегата/ 4G63 SOHC и там са различни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanairframe Публикувано 8 декември 2007 Сподели Публикувано 8 декември 2007 Благодаря за желанието да помогнете .Става въпрос за Галант 1989 DOHC 2.0 L VIN JA3CR56R6LZ01.... Рамата е Е33. Мотора е 4G63JD.Пак да кажа, че кобилиците на вид са еднакви .Материала от който са направени освен да е различен за изпускателни и всмукателни ,но не ми се вярва да са стигнали чак до там Японците.Пък и всички се охлаждат с масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 9 декември 2007 Сподели Публикувано 9 декември 2007 Аз също имам проблем с с хидравличните повдигачи.Мото бая си почуква еле ако е студен.Правих промивки на мотора,сменях масла и все така.Само единствено има подобрение от добавката Motor kote.Сега ми се появи едно прекъсване на мотора когато е студен,като загрее няма никакви проблеми.На газ си работи перфектно.Мислих си , че са дюзи-почистих ги и без успех.Не мисля, че е от газоразпределението.Според мен може да е от дебитомера,катализатора или филтърчето на горивната помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 10 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2007 Аз също имам проблем с с хидравличните повдигачи.Мото бая си почуква еле ако е студен.Правих промивки на мотора,сменях масла и все така.Само единствено има подобрение от добавката Motor kote.. Колега, от това "Motor kote" се оправи проблема с почукването, така ли? Кажи къде мога да го намеря, как се използва и дали това му е точното име......Поздрави!!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 10 декември 2007 Сподели Публикувано 10 декември 2007 Погледни тази темаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2548 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 10 декември 2007 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2007 Погледни тази темаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2548 Колега, мерси за линка - май се зарибих, но по-скоро за скоростната курия :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 Аз може би малко късно се включвам по темата :icon_blush: Моите хидравлични повдигачи също "почукваха" при студен двигател.И решението на този проблем се казва DJ TYMBI :icon_thumbup: Написал е какви са стъпките.Сложи ми добавка за промиване на двигателя,ново масло и добавка за повдигачи.На втория ден след като смених маслото,повдигачите млъкнаха :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyudmil Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 И аз имах същият проблем.Особенно сутрин когато беше студена колата, тракаше, все едно мели консерви вътре в двигателя :icon_hmm: ....бях сложил некво измислено масло - Bizol - 5w40, щото в сервиза много ми го прехвалиха, било немско...бля бля бля....дори motor kote-to не помагаше тракаше да си :icon_censored: мамата....преди няколко дни сложих Castrol magnatec, 5w40, цената му е малко височка (около 25лв. за литър) , но според мен си заслужаваше. Работата на двигателя се промени коренно, почукването изчезна напълно, и като цяло работи доста по тихо. Остана ми сега само да разбера защо ми стържат и скоростите :icon_hmm: , има едно леко стържене, като карам на скорост и върна газта, между 3500 - 2500 оборота, звучи ми като лагер, ама аз по принцип не сам много в час с ремонтите :icon_blush: И там бях сложил некво масло, дето даже не си спомням каква марка беше :icon_hmm:, ,Ще пробвам първо да сменя маслото (този път няма да пестя :icon_thumbup: ) , и ако и тогава пак стърже ще влизам в box-a Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 И аз имах същият проблем.Особенно сутрин когато беше студена колата, тракаше, все едно мели консерви вътре в двигателя :icon_hmm: ....бях сложил некво измислено масло - Bizol - 5w40, щото в сервиза много ми го прехвалиха, било немско...бля бля бля....дори motor kote-to не помагаше тракаше да си :icon_censored: мамата....преди няколко дни сложих Castrol magnatec, 5w40, цената му е малко височка (около 25лв. за литър) , но според мен си заслужаваше. Работата на двигателя се промени коренно, почукването изчезна напълно, и като цяло работи доста по тихо. Остана ми сега само да разбера защо ми стържат и скоростите :icon_hmm: , има едно леко стържене, като карам на скорост и върна газта, между 3500 - 2500 оборота, звучи ми като лагер, ама аз по принцип не сам много в час с ремонтите :icon_blush: И там бях сложил некво масло, дето даже не си спомням каква марка беше :icon_hmm:, ,Ще пробвам първо да сменя маслото (този път няма да пестя :icon_thumbup: ) , и ако и тогава пак стърже ще влизам в box-aКолега,и аз сложих същата марка масло само че с вискозитет 10W-40 полусинтетика.В Хасково ми го смениха ,сигурно в същия сервиз защото са си вносители на тази марка масло.И със старото масло си работеше добре двигателя,и сега си работи по същия начин.Така че не вярвам проблеам да е в двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.