Премини към съдържание

Тест драйв в Балканстар на новия Lancer Х


Препоръчано мнение

  • Admin

Днес по покана на БалканСтар всички членове на Фен Клуб Мицубиши България имаха възможността да направят тест драйв на новия Lancer X. :rulez:

Бяха предоставени два автомобила. Единият беше с бензинов мотор 1.5 литров DOHC MIVEC, като максималната мощност на агрегата е 109 конски сили и се достига при 6 000 об/мин. Максималният въртящ момент е 143 Нм при 4 000 об/мин. Максималната скорост на движение на Mitsubishi Lancer Sports Sedan достига 191 км/ч, а за ускоряването от 0 до 100 км/ч са необходими 11.6 секунди. В същото време, средният разход на гориво е едва 6.4 литра на 100 километра.

 

Дригият автомобил беше двулитров дизел със 140 конски сили, с максималният въртящ момент 310 Нм при ниските 1 750 об/мин, предлага максимална скорост от 207 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч за 9.6 секунди и среден разход на гориво от 5.9 литра на 100 километра.

 

Общите впечатления са крайно положителни, като скоро ще има детайлен преглед на автомобила и специален подробен репортаж изготвен от фен клуба с най-големи потробности, придружени с много снимков материал.

Както винаги организацията беше на много високо ниво. Предварително подготвен маршрут, който даваше свобода на всеки да изпробва новия модел в реални условия - на пътното платно. :)

От днес всеки, който има интерес към новия Lancer X и посещава клуба може да запише предварително час за тест драйв в БалканСтар.

Благодаря на всички от БалканСтар за организацията и специално на Виктор Мезан! :icon_clap:

 

 

http://images20.snimka.bg/004474064.jpg

 

http://images20.snimka.bg/004474060.jpg

 

http://images20.snimka.bg/004474049.jpg

 

Всички снимки от днес :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не може за толкова кратко време да се придобие пълно впечатление, но първото ми впечатление е много положително :icon_thumbup: За мен е много подобна на Галант като усещане, визия и интериор, дори седалките са същите... Аз тествах 1.5 бензин 109 коня, като правех сравнение ми се струва че има същата динамика като моя Галант /1.8 126 коня/ :icon_thumbup: Има същото леко замисляне в ниските /да речем 1500/ оборота на втора скорост, но бързо след това започва уверено да набира. Като тегло също са еднакви 1250 кг. Пътя беше мокър, а и нямаше възможност за тестване на максимална скорост, но от тръгване до 80-100 км динамиката ми изглежда същата. :icon_blush: Спирачките работеха уверено без излишно задействане на АБС-а. Возията е умерено мека....абе като на Галант :good: Двигателя е много компактен и лек, теглото идва вероятно от усиленото за безопасност купе...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах дизеловия Лансер - впечатленията са ми много положителни. Доста добре се ускорява за дизел и возията е добра - не е твърда за лансер, широк е, а и екстрите които притежава са много. Като цяло е супер. :mitsu-smiley: :first: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тюх...а пък аз имах гости тоя уикенд :icon_crying:

Искаше ми се да покарам лансера :icon_blush: ама нищо дано друг път имам възможност :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Testdrive-a мина много добре, организацията беше на ниво :icon_thumbup: , хората от Балканстар бяха много услужливи :icon_clap:

 

Аз тествах Лансера с дизеловия мотор, колата е страхотна, много добре ускорява, има доста екстри по модела, като цяло ми направи много добро впечатление.

 

В същото време колата ми се стори малко шумна, дори и за дизел.

Цената според мен е малко висока, в същия диапазон може да се вземе Грандис, но може това да е и просто заради по-ниската цена на Грандиса в момента.

 

Благодарности на Балканстар и на Светльо за предоставената възможност, прекарахме много добре :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте фенове благородно Ви завиждам че сте имали възможноста да го пробвате "тоя звяр" за съжеление аз не можах да дойда /бяхме на Априлци/ надявам се че следващия път ще успея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах ангажимент по-късно и можах да пробвам само дизела. Чувствах се малко притеснен, тъй като за втори път се качвам на дизел и колата беше далеч от това което мога да си позволя. Но "неприятното" усещане беше до тук. Като тръгнах, нещата си дойдоха на място, хем караш с лекота, хем си в космически кораб ;). Абе страшен гот. Колата според мен е перфектна за дълъг път. От трета на горе динамиката ми се стори много добра. Купето си е супер-просторно. Въпреки спортното окачване с което беше дизела, няколкото дупки, които нацелих не го уплашиха :icon_blush:

Надявам се колегите които се повозиха на бензина да споделят впечатления за динмиката и возията.

Поздрави и благодарности на BigBoss и БалканСтар за изживяването :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз побмръмчах малко на дизеловото звечче! И се позабавлявах добре.. за сметка на супервайзъра! хи-хи!

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Разказът по-долу е специален поздрав за Илианка, за да не се плаши от шофьорския курс

 

Тест-драйв в и около Балкан Стар или как за 3 минути да сътвориш 300 поразии с новия Лансер

 

Значи, дойде ми реда и казвам на младежа - искам да врътна само едно кръгче на паркинга. Той - добре. Слизат всички, оставаме двамата, тръгвам аз, той - ааа затворено е тука, излез на улицата и врътни до светофара. Добре, хубаво, подавам се аз, той - я дай тука вляво. Абе като го гледам аз, на насрещно ми прилича, викам, дясно искаш да кажеш нали? Не бе е тука вляво. Аз - локално ли има там? Той - миии мрън мрън, завивам аз в това време, докато се намотаме, смени светофара. Гледам, никакво локално няма, аз седя насред Резбарска в насрещното и срещу мене иде тир. Младежа почна да загрява, че работата става сериозна, попритесни се в един вид, взе да се надига в седалката. Аз нааай-сетне видях спасителната уличка, като изритах газта, лансерчето като скокна, залепи ни в седалките - аз се бях гепила за волана, няма проблем, ама него яко го метна назад, та както и да е, със страховит рев влитаме в улицата. Младежа явно доволен от щастливата развръзка, подскача жизнерадостно до мене по седалката и ми разправя - ееее тука малко нарушенийце направихме, ама нищо де, дай, дай газ сега натам. Аз - а тука дупки няма ли? Той- мииии не знам. И в тоя момент - дандандандааан право в наай-голямата дупка в най-дълбоката локва - колата в кал до покрива. Той - ъъъъ дали да не се връщаме вече, а?

Аз хоп-хоп, намушвам се в дворчето пред Балкан Стар, нагласям лансерчо да го паркирам, объщам се назад... лоша работа. Ни-що не се вижда! Нито през задното стъкло, нито през страничните.. попогледнах така през огледалата, тръгвам назад и му викам на младежа - бе я гледай сега да не ударим нещо, че аз нищо не виждам. Той - ама как така не виждаш, гледай, гледай в огледалата. Аз - пфууу въобще не знам туй дето го гледам в огледалата къде е. Той - миииии ох ох дай на преден тогава.. или е гледай по другата кола. хихиххи еее не съборих оградата на Балкан Стар, така че няма страшно! Не разбрах дали има парктроник - май не, защото младежа имаше време да ми го покаже, докато и двамата се мъчехме да паркираме колата - еее то аз паркирах а той се мъчеше, така бяха разпределени задачите. И забравих да се похваля, че 3-4 пъти включвах 6та вместу задна.. но в сравнение с останалите събития, това е маловажно! Много беше забавно! Сигурно обаче няма да ме пускат на тест драйв повече.. :rijden:

 

И.. май си харесах какво ще карам след 5-10 години :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам че вече знам какво искам да си купя. С две думи имам мечта и тя е новия дизелов Лансер. Проблема обаче е с финикийските знаци. Май ще трябва да се купуват пари, но най-вече да се спестява и то не само от закуски.

Тая кола дори още не съм я виждал на живо, а ми е в главата. А пък ако отида и да я покарам - е тогава вече наистина няма да мога да спя. Тоя двигател е същия дето се поставя на Аутлендъра нали. Точно в раздела за джиповете нали се обсъждаше, че може да му се сложи и чип и доста сериозно му се променят динамичните показатели- е те тогава ще стане малка лудница.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности на Балкан Стар и Биг Босса за предоставената възможност и организирането и и за това, че ни изчакаха да тестваме и ние лансера, че пристигнахме към 16:30! Та, аз лично се качих да карам дизеловия Лансер! Автомобила беше с най-високото оборудване и останах доста доволен от комфорта и динамичните характеритики на автомобила, седнах и отзад да се повозя и с целия ми ръст се чувствах комфортно без краката ми да опират отпред! Та, при шофирането искам да кажа че за този автомобил дизеловия мотор 140 коня си му е точно по мярка... :) Сега, знам че не е японски като бензиновия, но на Лансера стои доста по-добре отколкото на Грандиса! Динамичен на високи предавки, добре обезшумено купе, удобен за шофиране и с доста екстри, което е нормално за най-високото оборудване! Ако дизеловия мотор е сигурен и няма да предаде прекрасния автомобил, това е автомобила! :icon_thumbup: Не вярвам Мицубиши да са сложили първият им попаднал мотор, но все пак едно на ум с тези европейски двигатели! Аз лично ако си купувам Лансер ще е 1,8 мотора CVT :) Но и всеки трябва да пробва този автомобил, според мен е доста по-добър от прдходния модел на Лансер! Личи си че ММС не са си губили времето през тези няколко години! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля :icon_thumbup: Тази вечер тествах колата 2.0 DI-D и съм просто :icon_angel: :icon_clap: наистина са се постарали от :mitsu-smiley: колата предлага много вътрешно пространство, за дизайна няма какво да се коментира, че :first: Динамиката на този двигател, обаче ме в печатли, много добро ускорение и невероятна еластичност!!! Наистина колата е много добра, ако от :mitsu-smiley: пуснат малко реклама, съм убеден, че ще "убият рибата" Който има финансов възможност да я тества и да си я взема!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези които ще си вземат това :mitsu-smiley: бижу, искам да споделя на какво попаднах в интернет.

Явно има разлика в конструкцията или става дума за проектантско решение за по-добра сигурност.

Не знам от кога се произвежда модела ?

преди 11 май http://www.youtube.com/watch?v=j1Tf3VuP2DA...feature=related

след 11 май http://www.youtube.com/watch?v=nYrZIIEu3B4...feature=related

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И каква стана тя? Купувате си Мицубиши дизел и се радвате на японски автомобил. И после псувате немските коли, че били строшеняци и за нищо не ставали. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ква стана тя.купувате си митсубиши дизел и се радвате на японски автомобил.и после псувате немските коли че били строшеняци и за нищо не ставали :icon_clap:

за съжаление много малко са хората,които се радват тук на тази комбинация .......аз никога не бих си купил такава комбинация но ..................европейска му работа.....трябва да се спестяват пари.........бих си взел ЕВО Х, MIVEC.......... :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То пък голяма далавера да си вземеш немски дизел още повече сега като хем колите по скъпи, хем дизеловото гориво скочи до небето .. коментара оставям на вас

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Най-добре е да не разваляме темата с безмислени спорове. Това, че харесваме Мицубиши не ни пречи да ги критикуваме, че слагат немски или други мотори. На който не му харесват тези мотори няма да си купи колата и толкова. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То пък голяма далавера да си вземеш немски дизел още повече сега като хем колите по скъпи, хем дизеловото гориво скочи до небето .. коментара оставям на вас

:good: :good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...