Премини към съдържание

Здравейте и аз съм с Каризма Gdi


Pepone

Препоръчано мнение

Здравеите,купих си Каризма 98 края 1.8GDI с климатроника и съм мноооого доволен от автомобила по отношение на возия,вървене,комфорт и разбирасе разхода на бенз. Имам едно въпросче , надявам се MILEN_z ще ми помогне защото прочетох доста от този форум и разбрах , че момчето разбира доста от този автомобил, ако трябва и до Пловдив ще ходя:), та значи проблема ми е че ми тракат повдигачите или е един незнам но поне маистор ми каза,че е повдигач,лесно ли се поправя този проблем и колко пари ще ми струва , защтото ми казаха че по добре да не я пипам и да си я карам така но този шум ме дразни и изкам да го премахна.Колата ме кефи абсолютно от всякаде и изкам да си я карам по дълго време,затова държа всичко да е безупречно.Моля дайте ми съвет,ще съм много благодарен.

 

P.S. Някой знае ли саит в които мога да погледна цените на резервни части за Каризма и по специално питам за амортисиори,мисля да ги сменям,че са доста омекнали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж поразгледаи из форума има много писано по темата. Повдигачите моя съвет е да се сменят всичките. Цени също има из форума, намират се англииски някакви на цена около 35лв. хубави при Мирослав в Ратола по около 70лв. броиката. За смяната се развиват над 250 болта и за да нямаш проблеми после всичко се стяга на килограми (има го в сервизното описание). А относно идването ти до Пловдив, няма смисъл . В всеки сервиз в които маистора знае какво прави може да ти ги сменят. И още нещо с какво масло караш, пробваи с пълна синтетика, в случаи че си с нещо друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ГДИ и точно сега ще трябва да сменям масло /сега го карам с ЕЛФ 10В 40 /, но дали да не пробвам да сложа синтетика-каква ще ми препоръчате :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с ГДИ и точно сега ще трябва да сменям масло /сега го карам с ЕЛФ 10В 40 /, но дали да не пробвам да сложа синтетика-каква ще ми препоръчате :mitsu-smiley:

 

Под 10W40 не слагай, защото тракането най-вероятно ще се увеличи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами аз в момента карам с полусунтетика но ми казаха че съм сгрешил с ибора на масло сложих Валволин после ми казаха че Мобил било наи добре за Японките

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж поразгледаи из форума има много писано по темата. Повдигачите моя съвет е да се сменят всичките. Цени също има из форума, намират се англииски някакви на цена около 35лв. хубави при Мирослав в Ратола по около 70лв. броиката. За смяната се развиват над 250 болта и за да нямаш проблеми после всичко се стяга на килограми (има го в сервизното описание). А относно идването ти до Пловдив, няма смисъл . В всеки сервиз в които маистора знае какво прави може да ти ги сменят. И още нещо с какво масло караш, пробваи с пълна синтетика, в случаи че си с нещо друго.

 

Мерси за отговора , но само да ти кажа че не съм много на ясно с двигателите и незнам колко са повдигачите .Имаш ли представа каде в Варна мога да съм спокоен да си оставя колата в сервиз кадето си имат представа от Японски коли и да ми я направят кадърно,защото съм се парил от ''МАЙСТОРИ'' и колко горе долу може да ми струва цялата работа.Маслото ми е Валволин полусинтетика , но после ми казаха че не било добро за Японските коли,казаха ми че Мобил било добро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

всъщност тракането го имаше и преди да и сменя маслото тъи че не мисля че ще се оправи от маслото наи вероятно ще трябва да се сменят и за това ме интересуват подробности и цената горе долу с оригиналните повдигачи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

всъщност тракането го имаше и преди да и сменя маслото тъи че не мисля че ще се оправи от маслото наи вероятно ще трябва да се сменят и за това ме интересуват подробности и цената горе долу с оригиналните повдигачи

Това е проблем на всички мотори на :mitsu-smiley: а и не само те............повдигачите са ти 16 броя и всеки един струва по 60-70 лв. (оригинални в Ратола ) и по 30-35 лв. неоригинални..........възможно е да попаднеш и на по евтини............ :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чух добри отзиви че утихват повдигачите с това масло Q8 F1 extreeme full synthetic 10W50. Цената е около 70 лв/4 л.

Опитай и сподели!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чух добри отзиви че утихват повдигачите с това масло Q8 F1 extreeme full synthetic 10W50. Цената е около 70 лв/4 л.

Опитай и сподели!

 

казаха ми да не слагам пълна синтетика че щели да се разтракат повече.На коя марка е това масло ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

казаха ми да не слагам пълна синтетика че щели да се разтракат повече.На коя марка е това масло ?

 

Не четеш какво ти пише колегата. На Q8 e

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те отчайвам, но според мене нито едно масло няма да спре повдигачите да си тракат. Може би частично да утихнат. А пък за смяна на повдигачи - ти си решаваш, но ако се насочиш към ротола 16x50=800 лв. Са си доста, като се вземе под внимание, че тракат точно 4-5 мин след запалването на колата и после изчезва този звук.

Така че моя съвет е не бързай да се хвърляш да оправяш всяко нещо по колата, все пак си я купил втора ръка не е нова, няма да стане заводска. А и най-важното е според мен, че това тракане няма да ти навреди на двигателя в никакъв случай, карай и се не бой както казва Милен - "на този двигател му дават 750 000 км гаранци, господата японци".

Всичко най-хубаво, не искам да те подвеждам направи така както мислиш, че е най-добре за теб!

 

:icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами по принцип и мен така ме посаветваха да не се занимавам с това , но при мен ракането е и след като загрее двигателя:( просто ми се изкаше да премахна това неприятно почукване , но щом цената е такава може и да бързам с ремонта им :icon_blush: , ще пробвам с маслото дано има някакъв намаляващ шума ефект. Благодаря ви колеги за мненията ви. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами по принцип и мен така ме посаветваха да не се занимавам с това , но при мен ракането е и след като загрее двигателя:( просто ми се изкаше да премахна това неприятно почукване , но щом цената е такава може и да бързам с ремонта им :icon_blush: , ще пробвам с маслото дано има някакъв намаляващ шума ефект. Благодаря ви колеги за мненията ви. :mitsu-smiley:

:icon_thumbup: Ниастина ли "на този двигател му дават 750 000 км гаранци, господата японци". :mitsu-smiley: :icon_rock: О

Ми ще се пенсионирам с тая кола бре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова си прав Мирославе, иначе като си купуваше нова кола, щяха да и дават 750 000 км или 20 години. :D Нека духът на колегите е приповдигнат, но аз мисля, че всеки зависи как си експлоатира колата от това зависи доста колко километра ще караш безпроблемно. Ако я караш на Божурище и я настъпваш по цял ден, може и 10 000 да не изкараш. Но си има и хора, които повече от 80 не вдигат, и не тормозят двигателя, сигурно при една такава експлоатация, може да се стигне и до 750 000 км със значително по-малко ремонти или просто задължителни такива. Както аз открих демпферната шайба, че е заминала по случайност, то се вижда с просто око но трябва да се загледаш, а последствията може да са доста по-скъпи. А и един познат си купи еклипс и това засега му е единствения ремонт същата шайба, така че май това се очертава слабо място на по-новите коли имам предвид след 1995 г. (ако се броят за такива).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...