Pepone Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Здравеите,купих си Каризма 98 края 1.8GDI с климатроника и съм мноооого доволен от автомобила по отношение на возия,вървене,комфорт и разбирасе разхода на бенз. Имам едно въпросче , надявам се MILEN_z ще ми помогне защото прочетох доста от този форум и разбрах , че момчето разбира доста от този автомобил, ако трябва и до Пловдив ще ходя, та значи проблема ми е че ми тракат повдигачите или е един незнам но поне маистор ми каза,че е повдигач,лесно ли се поправя този проблем и колко пари ще ми струва , защтото ми казаха че по добре да не я пипам и да си я карам така но този шум ме дразни и изкам да го премахна.Колата ме кефи абсолютно от всякаде и изкам да си я карам по дълго време,затова държа всичко да е безупречно.Моля дайте ми съвет,ще съм много благодарен. P.S. Някой знае ли саит в които мога да погледна цените на резервни части за Каризма и по специално питам за амортисиори,мисля да ги сменям,че са доста омекнали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Виж поразгледаи из форума има много писано по темата. Повдигачите моя съвет е да се сменят всичките. Цени също има из форума, намират се англииски някакви на цена около 35лв. хубави при Мирослав в Ратола по около 70лв. броиката. За смяната се развиват над 250 болта и за да нямаш проблеми после всичко се стяга на килограми (има го в сервизното описание). А относно идването ти до Пловдив, няма смисъл . В всеки сервиз в които маистора знае какво прави може да ти ги сменят. И още нещо с какво масло караш, пробваи с пълна синтетика, в случаи че си с нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 И аз съм с ГДИ и точно сега ще трябва да сменям масло /сега го карам с ЕЛФ 10В 40 /, но дали да не пробвам да сложа синтетика-каква ще ми препоръчате :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 И аз съм с ГДИ и точно сега ще трябва да сменям масло /сега го карам с ЕЛФ 10В 40 /, но дали да не пробвам да сложа синтетика-каква ще ми препоръчате :mitsu-smiley: Под 10W40 не слагай, защото тракането най-вероятно ще се увеличи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 19 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2007 ами аз в момента карам с полусунтетика но ми казаха че съм сгрешил с ибора на масло сложих Валволин после ми казаха че Мобил било наи добре за Японките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 19 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Виж поразгледаи из форума има много писано по темата. Повдигачите моя съвет е да се сменят всичките. Цени също има из форума, намират се англииски някакви на цена около 35лв. хубави при Мирослав в Ратола по около 70лв. броиката. За смяната се развиват над 250 болта и за да нямаш проблеми после всичко се стяга на килограми (има го в сервизното описание). А относно идването ти до Пловдив, няма смисъл . В всеки сервиз в които маистора знае какво прави може да ти ги сменят. И още нещо с какво масло караш, пробваи с пълна синтетика, в случаи че си с нещо друго. Мерси за отговора , но само да ти кажа че не съм много на ясно с двигателите и незнам колко са повдигачите .Имаш ли представа каде в Варна мога да съм спокоен да си оставя колата в сервиз кадето си имат представа от Японски коли и да ми я направят кадърно,защото съм се парил от ''МАЙСТОРИ'' и колко горе долу може да ми струва цялата работа.Маслото ми е Валволин полусинтетика , но после ми казаха че не било добро за Японските коли,казаха ми че Мобил било добро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 19 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2007 всъщност тракането го имаше и преди да и сменя маслото тъи че не мисля че ще се оправи от маслото наи вероятно ще трябва да се сменят и за това ме интересуват подробности и цената горе долу с оригиналните повдигачи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 всъщност тракането го имаше и преди да и сменя маслото тъи че не мисля че ще се оправи от маслото наи вероятно ще трябва да се сменят и за това ме интересуват подробности и цената горе долу с оригиналните повдигачиТова е проблем на всички мотори на :mitsu-smiley: а и не само те............повдигачите са ти 16 броя и всеки един струва по 60-70 лв. (оригинални в Ратола ) и по 30-35 лв. неоригинални..........възможно е да попаднеш и на по евтини............ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 октомври 2007 Сподели Публикувано 20 октомври 2007 Чух добри отзиви че утихват повдигачите с това масло Q8 F1 extreeme full synthetic 10W50. Цената е около 70 лв/4 л.Опитай и сподели! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 20 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2007 Чух добри отзиви че утихват повдигачите с това масло Q8 F1 extreeme full synthetic 10W50. Цената е около 70 лв/4 л.Опитай и сподели! казаха ми да не слагам пълна синтетика че щели да се разтракат повече.На коя марка е това масло ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 казаха ми да не слагам пълна синтетика че щели да се разтракат повече.На коя марка е това масло ? Не четеш какво ти пише колегата. На Q8 e Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Не искам да те отчайвам, но според мене нито едно масло няма да спре повдигачите да си тракат. Може би частично да утихнат. А пък за смяна на повдигачи - ти си решаваш, но ако се насочиш към ротола 16x50=800 лв. Са си доста, като се вземе под внимание, че тракат точно 4-5 мин след запалването на колата и после изчезва този звук.Така че моя съвет е не бързай да се хвърляш да оправяш всяко нещо по колата, все пак си я купил втора ръка не е нова, няма да стане заводска. А и най-важното е според мен, че това тракане няма да ти навреди на двигателя в никакъв случай, карай и се не бой както казва Милен - "на този двигател му дават 750 000 км гаранци, господата японци". Всичко най-хубаво, не искам да те подвеждам направи така както мислиш, че е най-добре за теб! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepone Публикувано 21 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2007 ами по принцип и мен така ме посаветваха да не се занимавам с това , но при мен ракането е и след като загрее двигателя:( просто ми се изкаше да премахна това неприятно почукване , но щом цената е такава може и да бързам с ремонта им :icon_blush: , ще пробвам с маслото дано има някакъв намаляващ шума ефект. Благодаря ви колеги за мненията ви. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 ами по принцип и мен така ме посаветваха да не се занимавам с това , но при мен ракането е и след като загрее двигателя:( просто ми се изкаше да премахна това неприятно почукване , но щом цената е такава може и да бързам с ремонта им :icon_blush: , ще пробвам с маслото дано има някакъв намаляващ шума ефект. Благодаря ви колеги за мненията ви. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Ниастина ли "на този двигател му дават 750 000 км гаранци, господата японци". :mitsu-smiley: :icon_rock: ОМи ще се пенсионирам с тая кола бре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 23 октомври 2007 Сподели Публикувано 23 октомври 2007 Затова си прав Мирославе, иначе като си купуваше нова кола, щяха да и дават 750 000 км или 20 години. :D Нека духът на колегите е приповдигнат, но аз мисля, че всеки зависи как си експлоатира колата от това зависи доста колко километра ще караш безпроблемно. Ако я караш на Божурище и я настъпваш по цял ден, може и 10 000 да не изкараш. Но си има и хора, които повече от 80 не вдигат, и не тормозят двигателя, сигурно при една такава експлоатация, може да се стигне и до 750 000 км със значително по-малко ремонти или просто задължителни такива. Както аз открих демпферната шайба, че е заминала по случайност, то се вижда с просто око но трябва да се загледаш, а последствията може да са доста по-скъпи. А и един познат си купи еклипс и това засега му е единствения ремонт същата шайба, така че май това се очертава слабо място на по-новите коли имам предвид след 1995 г. (ако се броят за такива). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.