Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Моят '93 Eagle Talon Tsi Awd


Препоръчано мнение

http://boinaslava.net/ttt/egel_sim.jpg

 

http://boinaslava.net/ttt/egel-mishi1.jpg

 

http://boinaslava.net/ttt/eagle-ext-061607.jpg

 

Сега обаче не е с тия белите джанти ами с едни оригинални 16ки.

 

 

 

Всичко съм си казал в тази тема - http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=66870

 

Не ми се ще да копирам цялата боза, но ако модераторите рекат ще го направя.

 

Ето накратко подобренията

 

 

Engine

1g rods / 2g pistons

metal HG

Comp 200 cams

Emissions/BS/AC/Cruise/FIAV&ISC removed

90 style external oil cooler

Mishimoto aluminum radiator

 

Intake

Dejon hard intake

EvoIII 16G

Short-Route FMIC

Forge BOV

Cyclone intake manifold

 

Exhaust

EvoIII Exhaust manifold

Ported 2G O2 housing

2.5" Buschur SS downpipe

3" test pipe

3" Thermal cat-back

heatwrap

 

Ignition

8mm NGK wires

 

Fuel

rewired 190lph Walbro

full -6AN Stevetek fuel system

Aeromotive AFPR

950cc FIC injectors

 

Control

Socketed EPROM ECU

TunerPro

Palm Datalogger

Hallman Evolution in-car MBC

Stewart Warner boost & oil gauges

 

Transmission

ACT 2600

ACT Streetlite chromoly flywheel

 

Suspension

generic front strut brace

RRE rear strut brace

Prothane motor mounts

 

 

Ако ви интересува нещо питайте. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Времена не дава, щото трансмисията е за ремонт - става за каране, ама не и за драг. Конете също не са мерени, но като се има предвид всичко трябва да са ок. 300 на колелата.

 

Надявам се до пролетта всички глупости да са оправени и тогава ще хода на пистата и на динамометъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е! :drag:

 

Имам няколко въпроса:

1. Буталата от 2G викаш издържат тия 300 коня и то на колелата!?!?

2. Спирачките не са ли пипани

3. Тази бензинова помпа достатъчна ли е като дебит? Те, не че са много конете, ама всички пипани коли са с 250/255 помпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е! :drag:

 

Имам няколко въпроса:

1. Буталата от 2G викаш издържат тия 300 коня и то на колелата!?!?

2. Спирачките не са ли пипани

3. Тази бензинова помпа достатъчна ли е като дебит? Те, не че са много конете, ама всички пипани коли са с 250/255 помпи.

 

 

1. Комбинацията дето имам издържа до приблизително 500кс на коляновия вал, а някои са ги докарвали и по-нататък. Всичко зависи от тунинга. Мене целта ми беше 400 на колелата до края на тази година, с което мотора ще се справи спокойно, ама ми излязоха много други разходи и няма да стане. Може би пролетта. :) А ти може би се бъркаш с безтурбовите бутала или с тия от 420а дето разбира се нищо подобно не могат да понесат.

 

2. Спирачките не са защото от средата на '92 нататък AWD моделите са с двубутални апарати и по-големи дискове. Спира си прилично - засега. Иначе не че не искам да ъпгрейдвам и там ама всичко по реда си. На предната ми червена безтурбова кошница бях сложил същите апарати от GSX и тя спираше доста силно щото й идваха в повече спирачките :).

 

3. Тая помпа се води достатъчна до ок. 400 на колелата, така че за сегашното ми ниво е ок. Макар че ще се сменя евентуално, особено като се появи най-сетне Е85 наблизо. Истината е че помпата си беше в колата когато я купих, ако аз си я избирах разбира се щях да взема поначало 255. То разлика в цената в момента на практика няма.

 

ПП Ето я в момента как е с очуканите фабрични колелета.

 

http://boinaslava.net/ttt/egel-1007.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Колега доста чаркалаци си сложил на Талончето няма ли най накрая да е измериш на 1/4мил :drive: да видим има ли ефект от всичките чаркалаци и насторики. :rulez: Тогава ще се оцени всичко дет си нареждал из двигателя. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, FMIC -то ти готов кит ли е?

Снимкте на твоята кола много ми приличат на едни от първите коли на които беше сложен тоя кит миналата година.

Пича май се казваше Mike Brumm или нещо от сорта, а иначе моя дойде някъде от СА ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно същия е. :) Вероятно ми говориш за ревюто, което му писах в dsmtuners :)

 

:icon_thumbup: Знаех си , именно за това говоря, аз следях темата от самото начало, и накрая си купих и аз де, след като изгладиха всички недостатъци :)

 

Ти не беше от тези, дето рязаха радиатори в началото, нали, само бронята?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само бронята рязах и разширих двата отвора от двете страни на радиатора. Самият радиатор въобще не ми е пречил.

 

ПП и аз съм от Варна и съм си тук в момента на почивка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само бронята рязах и разширих двата отвора от двете страни на радиатора. Самият радиатор въобще не ми е пречил.

 

ПП и аз съм от Варна и съм си тук в момента на почивка :)

 

Видях един талон тия дни по бул. сливница, но и той караше бързо и аз в обратната посока, и нямах време да се загледам подробно...Да не си бил ти :) На Иван Здравков го зная и не е той с сигурност :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, значи нова звезда ще да е :) Напоследък виждам еклипси 1Г доста, и няколко 4Г, единият редовно го засичам ама не мога да се докопам до него да го викна в клуба :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да те питам...от къде го взе този кит?

 

... мислех че съм ти отговорил ама не съм... както се спомена по-горе, кита беше показан в една тема в dsmtuners и "авторът" почна да го продава. аз бях един от първите купувачи. Само че кита е само за 1G. Не знам дали има версия и за 2G.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... мислех че съм ти отговорил ама не съм... както се спомена по-горе, кита беше показан в една тема в dsmtuners и "авторът" почна да го продава. аз бях един от първите купувачи. Само че кита е само за 1G. Не знам дали има версия и за 2G.

 

 

Да, аз му писах на момчето, каза че е прехвърлил всички права върху кита на "пънишмънт-рейсинг". Също така спомена че бил чул, че може да стане и за 2г но не бил пробвал... СУПЕРМЕН, нямаш късмет :)

 

Между другото, още колко време си във Варна, може да пием по едно ако имаш време, хем ще те питам някои работи, които не са ми ясни още :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, нищо. И без това ми е големичък този кулер за мен. То се е видяло, че ще взимам този от Extreme Turbo Systems. А Тошко е супер пич и много отзивчив стига да покажеш малко пипе, но в момента е на пейнтбол така, че ще пише по-натам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, нищо. И без това ми е големичък този кулер за мен. То се е видяло, че ще взимам този от Extreme Turbo Systems. А Тошко е супер пич и много отзивчив стига да покажеш малко пипе, но в момента е на пейнтбол така, че ще пише по-натам :)

 

Ти много изпусна като не дойде :) беше страхотно и вероятно скоро няма да има второ подобно... имаше маниаци от Гърция и Сърбия и от цяла Б-я.

 

Във Варна ще съм от утре или вдругиден до към края на другата седмица, така че дай тел. на лс ако си там и ще се видим. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...