Премини към съдържание

Препоръчано мнение

не се заблуждажаите за здравината на буталата,аз счупих бутала и то чисто нови,и то около 230-240 к.с. Казват че две Г буталата държали 400к.с. ама не рискуваи.

 

Проблемът е бил в нещо друго, не в буталата. Не "казват", ами е доказано многократно, държат 400кс на колелата спокойно, дори повече, всичко зависи от това дали имаш читава горивна система и правилни настройки на горивните и авансовите карти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Иван Здравков е много прав. Искам да си играя и по магистралата с разни по-слаби сток изпълнения на мерцедес, бмв, порше и т.н. :) Има астри по 400+ коня, голфове и т.н. защо да не стане и от еклипса човек :D Иначе Радо откъде ги намира тия оферти по 1000 лв за двигател?!? :(

 

 

от коя страна ти е скоростната кутия , като застанеш срещу двигателя( демек отвориш капака) ?

 

Намира се отляво.

http://i23.ebayimg.com/01/m/000/84/17/8b32_27.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях темата.... Покрай Радо ( с турбо еклипса) съм доста навътре и с тази кола!

Най-евтиния и най-успешния вариант за теб е да намериш един ударен или здрав ( зависи от парите , които си решил да инвестираш) DSM 1G , защото турбо конверсията , не е решение! кола повече от 200 коня ( даже и това са много) само с предно въобще не може да се кара! Ще чупиш дифове през 4-5 месеца от въртене на гуми! Разбира се се продават и щперове, но всички ще те задминават , докато ти си унищожаваш гумите , опитвайки се да потеглиш :rolleyes: Така , че ти трябват освен двигателя ( който е огледален на твоя и няма нищо общо...демек всичко му е на обратно), скорости , раздатка, кардан , заден диференциал, полуоски ( 4 бр.)...заден мост и то си стана цяла кола!

Иначе разликите между турбо мотор и такъв атмосверен, е в степента на сгъстяване, а не в компресията!! За целта атмосферния се разрежда . посредством плоча и 2 гарнитури , или само с дебела гарнитура , зависи от случая ! Слагат се маслени пръскалки на буталата ( коитио също се сменят , защото турбо буталата са по-здрави) ...колектор , турбина, електроника и си в джаза!!! :icon_dance: :icon_dance:

 

И на мен ми се вижбда интересна идеята за слага не на турбо към 4g63...

Просто няма смисъл да си давам колата за под 4000 лв....

Но това мнение на бете Гого ме плаши нещо :-)

Искам някой тука, който е извършвал такъв проект да сподели какво трябва и какво се слага.

Цени ? Място, където да се извърши ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега видях темата.... Покрай Радо ( с турбо еклипса) съм доста навътре и с тази кола!

Най-евтиния и най-успешния вариант за теб е да намериш един ударен или здрав ( зависи от парите , които си решил да инвестираш) DSM 1G , защото турбо конверсията , не е решение! кола повече от 200 коня ( даже и това са много) само с предно въобще не може да се кара! Ще чупиш дифове през 4-5 месеца от въртене на гуми! Разбира се се продават и щперове, но всички ще те задминават , докато ти си унищожаваш гумите , опитвайки се да потеглиш :rolleyes: Така , че ти трябват освен двигателя ( който е огледален на твоя и няма нищо общо...демек всичко му е на обратно), скорости , раздатка, кардан , заден диференциал, полуоски ( 4 бр.)...заден мост и то си стана цяла кола!

Иначе разликите между турбо мотор и такъв атмосверен, е в степента на сгъстяване, а не в компресията!! За целта атмосферния се разрежда . посредством плоча и 2 гарнитури , или само с дебела гарнитура , зависи от случая ! Слагат се маслени пръскалки на буталата ( коитио също се сменят , защото турбо буталата са по-здрави) ...колектор , турбина, електроника и си в джаза!!! :icon_dance: :icon_dance:

смениш ли буталата,защо ти е по дебела гарнитура-самите бутала свалят степента на сгъстяване.Ако не смениш пък буталата-ще отваряш скоро двигател

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поправете ме ако греша,но една кола със задно не е ли поне 200кг. по тежка.И не се ли губят доста коне по задвижването на тези допълнителни железарии.Ако по магистралата се гонят два Еклипса,по 200кс,единия със предно,а другия 4+4-кой ще е по бърз?????И по пътя Варна-Сф колко пъти тръгвате от място? Моята в момента е може би около 270кс на 0.7бара и си тръгвам сносно,толкова сносно че едно ауди с два ауспуха,настъпано,лъскаво-щеше да предизвика верижна катастрофа докато се мъчеше да ми вземе старта на един светофар....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хайде бе хора, стига сте спорили.

Дайте конструктивно мнение за да знам все пак и да имам впредвид.

Искам някой тука, който е извършвал такъв проект да сподели какво трябва и какво се слага.

Цени ? Място, където да се извърши ?

Колко ще ми излезе ?

Какво мога да очаквам ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хайде бе хора, стига сте спорили.

Дайте конструктивно мнение за да знам все пак и да имам впредвид.

Искам някой тука, който е извършвал такъв проект да сподели какво трябва и какво се слага.

Цени ? Място, където да се извърши ?

Колко ще ми излезе ?

Какво мога да очаквам ?

По горе писах,но не си го прочел.Трябва ти :

1.Компютър-тук е лесно щото имам резервен

2.Инсталация-лесна работа,щото се пускат 3-4кабела допълнително

3.Дебитомер[MAF]-мисля че Jason има

4.Бутала-в Сфия има фирма която ще ти ги достави-другият вариант е да поръчаш само 1 бр. а аз ще ти дам 3 бр. почти нови-на няколко хиляди км.

5.Изпуск.колектор-Jason ако няма,може да се изработи

6.Турбо-компресор-за 250-350 лв. има добри

7.Тръба след турбото-фасулска работа-изработва се от колена 3мм черни по4-6лв парчето,или 40-50лв.от хр.никел

8.Интерколер-50-100лв.по моргите

9.Тръби за въздуха-най-лесния начин е тънкостенни тръби от които правят ауспуси,щото имат машини за огъване-60-80лв.Баровците ще кажат алум.тръби,кривки SAMKO....парите са си твои,само дето няма да върви повече с ориг.кривки

10.Blow off-клапан за изпускане на излишното налягане преди дросела-някои са вградени в компресора,така че може да не се наложи да търсиш-абе

и с него може да те уредя-засега го пазя за резерва

11.Инжекторите са с по-голям дебит-но тои е за около 300-350 кс,така че като за начало твоите ще ти свършат работа-но не е проблем да ти ги намеря

12.Друго в момента не се сещам-мисля че бях изчерпателен.Моята кола беше ТАЛОН нон турбо-135 кс. минах по този път,не е лесно като нямаш инфо,

така че ако решиш ще мога да ти бъда от полза

13.Сетих се че ти трябва по-корав съединител-мисля не повече от 100-200лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ъъ на 0.7 бара не може да си 270кс. Това си е фабрично налягане.

не сам я замервал на стенд,но варви като за 270кс. и ще ти кажа защо мисля така:

дърпах се с пежо 205,не от място,на магистралата,а за него знам че е с двигател 2.0л 150-155кс.Мисля че има и др.подобрения,наи малкото е без гърнета,

т.е е не по малко от 160кс.На купе 840-860кг,това прави: 850/160=5.3

Моето купе е 1300кг т.е. 1300/х=5.3 следва,че х=245к.с. но понеже го дръпнах с лекота зотова слагам някои и друг кон отгоре.Може и да не е бил мн. в кондиция,но като се има пред вид ъпгреида които съм правил,може и да ги има тези коне.По точно казано има ускорение като за толкова коне,защото олекотяването на кол.вал не дава коне реални,а по скоро ефект на повече к.сили-450гр. свалени от кол.вал се равняват на 2.7к.с.!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

1.Интейк:

-спортен Филъър

-преграда на филтъра с/у горещия въздух

-отвор в/у капака на фара за студен въздух

-пътища 50мм

-тd 04-13G

-интерколер 3.0 ЛИТРА ЧИСТ ОБЕМ-ЧЕЛНО РАЗПОЛОЖЕН

-спортен всмук.колектор от хром никел

-изолиран EGR

-портната и полирана всм.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните

2.ЕКСХАУСТ:

-полирана изпуск.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните

-тръба след турбината-57мм вътр.диам.

-след меката връзка-2 реда хр.никелови тръби с общо сечение 65мм

-задно гърне право от хр.никел

3.ГОРИВНА СИСТЕМА:

-8 бр.дюзи

-2бр.бенз.регулатори-единия настроиващ се

-2 бр.бенз.помпи

4.МАСЛЕНА СИСТЕМА:

-маслен охладител от VW ТД

-прехвърлящ клапан към радиатора от GALANT

5.ВОДНА СИСТЕМА

-радиатор от ECLIPSE-по дебел

6.ЕЛ.СИСТЕМА:

-свещи DENZO IRIDIUM по-студени

7.ДВИГАТЕЛ:

-бутала JE PISTONS-900 кс

-биели EAGLE-900кс

-болтове ARP

-JE-сегменти

-шлайф до 2020 куб.см-от 1995

-разпр.валове с по-голяма гърбица с 0.4-0.5мм от ECLIPSE

-алум. ремъчна шайба на коляновия вал

8.СЪЕДИНИТЕЛ:

-маховик 4.5кг с/у 9кг сток

-притискател+керамичен диск 550 кс

9.СКОР>КУТИЯ:

-F5M31 oт ECLIPSE -пред.число 4.95 на дифер-а

10.ТАБЛО: от EAGLE TSI

11.ДАТЧИЦИ:

-boost

-темп.масло

-темп.газове-входящи и изходящи

-възд.бензинова смес

-налягане бензин

-волт метър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с 13G на 0.7 бара не правиш 270кс, няма значение кого си дръпнал. Та то е по-малко от фабричното 14b. Реално искаш да ми кажеш че си направил следното: от 195кс фабрично си сложил по-малко турбо, отворил си всмукателните и изпускателните пътища и само от това си вдигнал ок. 100кс, ами няма начин. Най-простото обяснение е да ти е развален boost gauge и да показва по-малко :)

 

А като имаш такъв мотор защо си с такава малка турбина?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По горе писах,но не си го прочел.Трябва ти :

1.Компютър-тук е лесно щото имам резервен

2.Инсталация-лесна работа,щото се пускат 3-4кабела допълнително

3.Дебитомер[MAF]-мисля че Jason има

4.Бутала-в Сфия има фирма която ще ти ги достави-другият вариант е да поръчаш само 1 бр. а аз ще ти дам 3 бр. почти нови-на няколко хиляди км.

5.Изпуск.колектор-Jason ако няма,може да се изработи

6.Турбо-компресор-за 250-350 лв. има добри

7.Тръба след турбото-фасулска работа-изработва се от колена 3мм черни по4-6лв парчето,или 40-50лв.от хр.никел

8.Интерколер-50-100лв.по моргите

9.Тръби за въздуха-най-лесния начин е тънкостенни тръби от които правят ауспуси,щото имат машини за огъване-60-80лв.Баровците ще кажат алум.тръби,кривки SAMKO....парите са си твои,само дето няма да върви повече с ориг.кривки

10.Blow off-клапан за изпускане на излишното налягане преди дросела-някои са вградени в компресора,така че може да не се наложи да търсиш-абе

и с него може да те уредя-засега го пазя за резерва

11.Инжекторите са с по-голям дебит-но тои е за около 300-350 кс,така че като за начало твоите ще ти свършат работа-но не е проблем да ти ги намеря

12.Друго в момента не се сещам-мисля че бях изчерпателен.Моята кола беше ТАЛОН нон турбо-135 кс. минах по този път,не е лесно като нямаш инфо,

така че ако решиш ще мога да ти бъда от полза

13.Сетих се че ти трябва по-корав съединител-мисля не повече от 100-200лв.

 

Извинявам се, но пак съм аз :-)

Ти си минал по този път, благодаря за обяснението.

Сега да ми кажеш и най-трудната част, ако може за да си мисля тука... като цена колко ще ми излезе при теб това ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз съм само фен,нямам сервиз-просто ти писах отделни цени

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с 13G на 0.7 бара не правиш 270кс, няма значение кого си дръпнал. Та то е по-малко от фабричното 14b. Реално искаш да ми кажеш че си направил следното: от 195кс фабрично си сложил по-малко турбо, отворил си всмукателните и изпускателните пътища и само от това си вдигнал ок. 100кс, ами няма начин. Най-простото обяснение е да ти е развален boost gauge и да показва по-малко :)

 

А като имаш такъв мотор защо си с такава малка турбина?

един път спорихме с теб за турбините,преди време...не знам каква е тая моята,но тя не е тд04-13г,а TD04HL-13G.Но има мн.малко инфо за нея в нета.Но когато я сравних с оригиналната,размерите и бяха доста по-големи.Както и да е-аз казах,че ускорява като за 270кс и че може би не са реални,но какво от това.По внимателно прочети за подобренията по колата.

-кованите бутала са по 317гр-срещу 400гр сток буталото

-маховика е 4.5кг-с/у 9-10кг сток

-шаибата,забравих,но и тя е по лека от сток чугунената

само от тук имаш мн.по добро ускорение-не реални коне,не знам дали ме разбираш.То е като да свалиш 100кила от колата,нямаш реални коне,но имаш

реално по-добро ускорение!!!!!!!!!!!!!!!

 

От шлаиф до 2020см3 т.е. 25см3-печелиш 4 к.с.!!!!!!!!!

От валовете с по голяма гърбица-също се печелят реални коне!!!!!!!!!

Всм.колектор е с 15см дължина на тръбите,с по голям обем на резервоара,полиран е--в USA рекламите са +20% коне????????? Не че вярвам,но все има коне отгоре.!!!!!!!!! Ориг.колектор е с по дълги пътища--около 30 см,и ужасно грапави-т.е.От това се губи мощност във високите обороти

 

Колега,ако продължавам така ще ги докарам до 400 коня :D

 

А турбината наистина плаче за по голяма,щото мотора би трябвало да издаржи мн.мн. повече-бензина е готов,с общо 8 бр.инжектори+2 бр.помпи+

два регулатора......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 0.7 бара този двигател реално повече от 230-240 коня са мечта, надуй го до 1.5 бара и върви го измери,

но е за предпочитане афтърмаркет ЕКУ и доста други неща за да стане наистина бързо ;-) Щом си вложил

за ковани бутала и читави биели, не се спирай на 0.7 бара ;-) Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох внимателно и прецених всички тия неща. Обаче те имат реален ефект едва по-нататък, при по-големите турбини и налягания. Алуминиевата шайба на коляновия вал обаче е грешка, особено за кола дето се кара ежедневно; фабричната има вътре демпфери против вибрациите. Дори много хора препоръчват още по-тежка Fluidampr. Тия 3-4кс дето печелиш не си струват срещу съкратения живот на двигателя.

 

Другото което ми е интересно е какво значи "два регулатора за гориво". Как са вързани? В момента не мога да се сетя за друга кола с повече от един.

 

Ся тая турбина дето казваш че пише 13G пък е по-голяма звучи много странно. Да не би да не разчиташ правилно надписите. Просто е физически невъзможно TD04H да е по-голям от TD05H (фабричното 14b). Може би трябва да потърсиш някой турбо специалист или направо направи някакви снимки от близък кадър и ще я видим каква точно е.

 

Още нещо, от списъка ти с модификации липсва електрониката, какво мислиш да правиш там, щото това е най-важния момент. Мисля че ще ти е лесно да си направиш един logger, намираш си някой стар Palm III с кабел със сериен изход, от там сам си правиш адаптер (три жички) и го връзваш за диагностичния порт дето е от ляво на педала на съединителя, качваш MMCD на Palm-а и си готов. Това е супер полезно, защото ти дава всички показатели на всички сензори непрекъснато. Това че си вързал 8 инжектора ме кара да мисля че ще имаш някакъв втори компютър за допълнителните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох внимателно и прецених всички тия неща. Обаче те имат реален ефект едва по-нататък, при по-големите турбини и налягания. Алуминиевата шайба на коляновия вал обаче е грешка, особено за кола дето се кара ежедневно; фабричната има вътре демпфери против вибрациите. Дори много хора препоръчват още по-тежка Fluidampr. Тия 3-4кс дето печелиш не си струват срещу съкратения живот на двигателя.

 

Другото което ми е интересно е какво значи "два регулатора за гориво". Как са вързани? В момента не мога да се сетя за друга кола с повече от един.

 

Ся тая турбина дето казваш че пише 13G пък е по-голяма звучи много странно. Да не би да не разчиташ правилно надписите. Просто е физически невъзможно TD04H да е по-голям от TD05H (фабричното 14b). Може би трябва да потърсиш някой турбо специалист или направо направи някакви снимки от близък кадър и ще я видим каква точно е.

 

Още нещо, от списъка ти с модификации липсва електрониката, какво мислиш да правиш там, щото това е най-важния момент. Мисля че ще ти е лесно да си направиш един logger, намираш си някой стар Palm III с кабел със сериен изход, от там сам си правиш адаптер (три жички) и го връзваш за диагностичния порт дето е от ляво на педала на съединителя, качваш MMCD на Palm-а и си готов. Това е супер полезно, защото ти дава всички показатели на всички сензори непрекъснато. Това че си вързал 8 инжектора ме кара да мисля че ще имаш някакъв втори компютър за допълнителните.

разработил съм си схема с 2 бенз.регулатора,2 бр.клапани за уест геита,втора бенз.помпа,допълнит.дюзи,допълнителен инжектор драивер.Идеята ми е с просто ключе+ел.магнитни клапани да променям настроиките на въздуха и горивото по време на движение т.е.да премина на по голям надув.Схемата деиства,но в момента превключвам м/у 0.7 и 0.9 бара,щото не ми е готов инж.драивера за другите дюзи и защото поради още неясна за мен причина надувът ми не може да мине 0.9 бара.Стигнах до извода че блоу офа ми изпуска налягане при надув.Не знам има ли значение,но е вграден в компресора.Пробвах с откачен уест геит,после го вързах с тел за да не се отваря евент.сам от изгорелите газове,гледах да не е разхерметизирана системата-и нищо.Мисля си че блоу офа се отваря при 0.9 бар надув , освен при вакуум за каквото е сложен там.Тои е само един клапан с пружина.

Всяко турбо би трябвало да мине 1 бар,дори да не може да го задържи ако е с малък компресор??????

 

Моето е TD04 HL - 13G Тези HL са странните,щото има и H,има и L, Не знам каква беше оригиналната,щото я хвърлих,но наистина ги мерих.Това което открих в нета е:HL е с по голяма турбина от L, HL имат по-голямо компр.колело от TD 04

Слагат се на ВОЛВО 850 2.0л 97 г. S 70 98 g. 850 2.5l 96-97 g.

Akо не съм сбъркал:TD04 HL - turbine wheel: inducer=1.86 inc exd.=1.625 inc houzing=6 cm2 Не знам точно какво значи това.

 

от електроника не вдявам мн,това ли е всичко което трябва да знам за ПАЛМ-а и вързването му? Ще говоря с един приятел да си набавя такова нещо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не сам я замервал на стенд,но варви като за 270кс. и ще ти кажа защо мисля така:

дърпах се с пежо 205,не от място,на магистралата,а за него знам че е с двигател 2.0л 150-155кс.Мисля че има и др.подобрения,наи малкото е без гърнета,

т.е е не по малко от 160кс.На купе 840-860кг,това прави: 850/160=5.3

Моето купе е 1300кг т.е. 1300/х=5.3 следва,че х=245к.с. но понеже го дръпнах с лекота зотова слагам някои и друг кон отгоре.Може и да не е бил мн. в кондиция,но като се има пред вид ъпгреида които съм правил,може и да ги има тези коне.По точно казано има ускорение като за толкова коне,защото олекотяването на кол.вал не дава коне реални,а по скоро ефект на повече к.сили-450гр. свалени от кол.вал се равняват на 2.7к.с.!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Колега не се заблуждавай, тази сметка а грешна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са важни конските сили,важно е съотношението тегло/ коне!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох внимателно и прецених всички тия неща. Обаче те имат реален ефект едва по-нататък, при по-големите турбини и налягания. Алуминиевата шайба на коляновия вал обаче е грешка, особено за кола дето се кара ежедневно; фабричната има вътре демпфери против вибрациите. Дори много хора препоръчват още по-тежка Fluidampr. Тия 3-4кс дето печелиш не си струват срещу съкратения живот на двигателя.

 

Другото което ми е интересно е какво значи "два регулатора за гориво". Как са вързани? В момента не мога да се сетя за друга кола с повече от един.

 

Ся тая турбина дето казваш че пише 13G пък е по-голяма звучи много странно. Да не би да не разчиташ правилно надписите. Просто е физически невъзможно TD04H да е по-голям от TD05H (фабричното 14b). Може би трябва да потърсиш някой турбо специалист или направо направи някакви снимки от близък кадър и ще я видим каква точно е.

 

Още нещо, от списъка ти с модификации липсва електрониката, какво мислиш да правиш там, щото това е най-важния момент. Мисля че ще ти е лесно да си направиш един logger, намираш си някой стар Palm III с кабел със сериен изход, от там сам си правиш адаптер (три жички) и го връзваш за диагностичния порт дето е от ляво на педала на съединителя, качваш MMCD на Palm-а и си готов. Това е супер полезно, защото ти дава всички показатели на всички сензори непрекъснато. Това че си вързал 8 инжектора ме кара да мисля че ще имаш някакъв втори компютър за допълнителните.

 

колега,

кои ти е казал че всички 1 G DSM-и са с ТД05 ? Талон автоматик до 94 г. например е с ТД 04-13Г!!!!!!!!!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................

Ужас !! Ужас !! Ужас!!! човек като ги чете тез работи , ще вземе да хукне веднага да си турбинира атмосферката.... ми то излизало по-евтино от смяна на масло бре...хахахахах

Не че се заяждам обаче с почти всичко , което си написал не съм съгласен...

Според мен колата ти не е повече от 200 коня, обаче най-точния начин е ...дино стенд..... лошото е ,че много ще се разстроиш! :icon_crying: Тия сметки , с маховици, шайби, филтри...са пълна глупост, щото тогава имаш поне 500 коня :rolleyes: ела дай едно време и скорост на 400 метра и пак , може да се каже относително точно колко коня си.....

Идеята с частите от моргите , купуването на 1 бутало, интеркулер от камион срязан......са най-пропадналата работа...... най-малко после ще ги замениш едно по едно всички , за да можеш да си караш колата :icon_crying:

А това със сравненията с пежото..... хахахха ... аз на един светофар задминах едно ферари с колата на жена ми ( форд пума) , значи тя е поне 600 коня, щото ферарито е 480 , а го задминах бързо....хахаха сори... не ти се подигравам, обаче.....ужас, ужас , ужас :icon_crying:

 

 

 

ПП и ковани, и всякакви бутала, можеш да ги строшиш и на 0.7 налягане при желание ( примерно една хубава смес от 16-17 под буст :icon_dance: )

ПП 2 При високите скорости (магистралата, където искаш да си бърз) , теглото НЕ играе почти никаква роля.....а само конските сили!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

смениш ли буталата,защо ти е по дебела гарнитура-самите бутала свалят степента на сгъстяване.Ако не смениш пък буталата-ще отваряш скоро двигател

Защото ще получа фабрична степен на сгъстяване на турбо мотор, а може да искам да карам на значително по-голямо налягане( за това слагаш и ковани бутала) , ако ли не ...ще си купя стандартни турбо бутала и няма да разреждам допълнително мотора :icon_dance: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... с пежо 205,не от място,на магистралата,а за него знам че е с двигател 2.0л 150-155кс....

Не съм много наясно с пежата, обаче такова няма!! има 1.6 - 115 коня и 1.9 -125 коня, освен ако не му е присаден двигател от Ми-16 ( модел 405)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП и ковани, и всякакви бутала, можеш да ги строшиш и на 0.7 налягане при желание ( примерно една хубава смес от 16-17 под буст :icon_dance: )

 

И аз точно това си мисля че е станало, понеже няма на практика никакъв контрол върху нищо. Има някакъв A/F gauge само, но това нещо не върши сериозна работа. Zdravkov, кажи нещо повече за втория инжектор драйвер какво точно представлява и как се настройва. MAF-а ти човъркан ли е отвътре? Не че в момента има значение, ама ако си се навил на голямо турбо ще ти е проблем. Другото е че без широколентова ламбда ще караш на сляпо и никакви ковани бутала няма да те спасят. Трябва ти някаква по-сериозна електроника. Веднага бих препоръчал чипосан компютър, само дето допълнителните инжектори ме объркват.

 

А иначе разбира се че знам че автоматиците са с 13G, просто не предполагах че може да си имал такова преди.

 

 

А, за palm-a, абе порових и кабелчето всъщност не е чак толкова просто, ама не мисля че ще е проблем за някой който се занимава с такива работи - трябва да си го намериш само ;) А бат Гого дали няма да знае от де да се намери готово, то е същото като за неговата кола.

 

Eто линк със схемата http://mmcdlogger.sourceforge.net/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...