Ivan Zdravkov Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Ужас !! Ужас !! Ужас!!! човек като ги чете тез работи , ще вземе да хукне веднага да си турбинира атмосферката.... ми то излизало по-евтино от смяна на масло бре...хахахахахНе че се заяждам обаче с почти всичко , което си написал не съм съгласен...Според мен колата ти не е повече от 200 коня, обаче най-точния начин е ...дино стенд..... лошото е ,че много ще се разстроиш! :icon_crying: Тия сметки , с маховици, шайби, филтри...са пълна глупост, щото тогава имаш поне 500 коня :rolleyes: ела дай едно време и скорост на 400 метра и пак , може да се каже относително точно колко коня си..... Идеята с частите от моргите , купуването на 1 бутало, интеркулер от камион срязан......са най-пропадналата работа...... най-малко после ще ги замениш едно по едно всички , за да можеш да си караш колата :icon_crying: А това със сравненията с пежото..... хахахха ... аз на един светофар задминах едно ферари с колата на жена ми ( форд пума) , значи тя е поне 600 коня, щото ферарито е 480 , а го задминах бързо....хахаха сори... не ти се подигравам, обаче.....ужас, ужас , ужас :icon_crying: ПП и ковани, и всякакви бутала, можеш да ги строшиш и на 0.7 налягане при желание ( примерно една хубава смес от 16-17 под буст :icon_dance: )ПП 2 При високите скорости (магистралата, където искаш да си бърз) , теглото НЕ играе почти никаква роля.....а само конските сили!!! Bat Gogo,струва ми се че и ти си чел малко набързо! Четох за твоя проект и би трябвало да си по наясно с нещата.По горе писах за по евтиния вариант-не че аз карам с бутала от моргата,и че кривките 'Самко' не вдигат мощността.....Не би трябвало да не си съгласен,щото всичко което съм правил е минало през ръцете ми,нищо че съм лекар по образование.Че не може да е 200коня мисля е ясно на всички-щото 200к е сток мотора на 0.5 0.6 бара. М/у другото ЕКУ то ми е за турбо мотор! А за маховиците и шаибите пак го прочети-не съм казал че вдигат коне!!!!!!!!ЗА Пежото също не си разбрал- с присаден мотор е.И мисля че сравнението ти с Ферарито е наи малко тъпо.Твърдението ти за магистралата също е смешно,щото по тази логика Каиен С 380к.с с тегло 2.5 тона би трябвало да ме задминава като да съм спрял-а 60 км си правих гаргара с него!!!!!!!!! Разбира се ще кажеш,че е амортизиран-те 2 годишните Поршета мн бързо се скапват Извинявам се за малко по острия тон,но мисля,че преди да се пише трябва да се чете внимателно!Иначе респект към това което си направил със Стелта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Колега иронията ти е неуместна.Проблемът е че на много хора им е интересен проекта ти, но фактите са малко. Вместо факти даваш някакви странни сравнения, от които изводи не могат да се правят, защото отново няма данни. Bat Gogo те кара именно това - направи един дино тест или замерване при някакви ясни условия, където реално може да се сравни едно с друго с 10% грешка да речем. При твоите сравнения тя е поне 50% Малко по-систематичен подход трябва в случая... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Колега иронията ти е неуместна.Проблемът е че на много хора им е интересен проекта ти, но фактите са малко. Вместо факти даваш някакви странни сравнения, от които изводи не могат да се правят, защото отново няма данни. Bat Gogo те кара именно това - направи един дино тест или замерване при някакви ясни условия, където реално може да се сравни едно с друго с 10% грешка да речем. При твоите сравнения тя е поне 50% Малко по-систематичен подход трябва в случая...Проблема е че Тук нямаме писти,камо ли дино.Когато съм готов с електрониката и по голяма турбина,бих дошъл до Сф.Аз просто исках да дам малко инфо на колегата,защото надали са мн хората които са наясно,а тези коити сами са измили всяко болтче,сами са полирали канали,изработвали си сами всм. и изпускателни колектори,гърнета от хр,никел,преправяли инсталации......колко са??????Повече са хората с пари,които отиват в сервиза и казват"искам 300 коня отгоре".И аз имам пари,но ми е кеф да кажа после "Виж какъв колектор от хр.никел съм избачкал" и разните му маистори да мигат на парцали.Само че във Варна не съм чувал за сервиз,които да е способен да сътвори такова нещо.Исках да помогна,а тука разни теоретици скочиха в/у мен.От формули мн.не разбирам,но когато съм на трета предавка с 4 човека в колата и на 3500 оборота дам пълна газ и ЗАПОЧВАТ ДА СВИРЯТ ГУМИ на 0.9 бара----разбирам че работата е сериозна. Мир Вам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DarkRose Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 дам, голям спор се заформи...Благодаря отново за информацията. А иначе всички знаем, че с пари става лесно.Мисля, че и Ivan и бат Гого си заслужават адмирации, поради факта, че имат завършени проекти, а не да се карат(спорят)...А пък за мен ... не се знае дали ще се прави нещо по моето. Ще видим.Поздрави от мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Когато преди 2 год.започвах-зададох 2-3 въпроса в този форум.И ефекта какъв беше? Никои не си мръдна пръста да напише 2 реда.Може би защото не съм член на клуба? или не съм от Сф? С удоволствие бих членувал но съм на 500 км. от повечето членове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 18 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 18 октомври 2007 По-скоро едва ли еи мало някой, който да знае какво да ти помогне. Все пак не всеки ден се турбинират коли от потребителите на форума. А сега сме доста по-напред в сравнение с преди 2 години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Ivan Zdravkov, ако знаех че си от Варна, щях да се обадя да се видим преди един месец като си бях в Б-я. И сега нямаше да дискутираме поне 80% от нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Твърдението ти за магистралата също е смешно,щото по тази логика Каиен С 380к.с с тегло 2.5 тона би трябвало да ме задминава като да съм спрял-а 60 км си правих гаргара с него!!!!!!!!! Разбира се ще кажеш,че е амортизиран-те 2 годишните Поршета мн бързо се скапват Извинявам се за малко по острия тон,но мисля,че преди да се пише трябва да се чете внимателно!Иначе респект към това което си направил със Стелта Kолега, без да ескалирам диалога, но не са ти ясни основни положения. Наблюдавал си експериментални факти, но те са несвързани, без корелация. И си ги обясняваш неправилно. Мой съвет - отвори някоя физика от ВУЗ, глави Работа, Мощност, Момент, Сила, Кинетична енергия, Триене, Флуид, Движение на тяло във флуид, след това виж в Математически анализ 1 част, глави: Функции, граница на функция, производна. После виж и Аналитична Геометрия, що е то вектор и операции с вектори. Ще ти се изяснят много работи! Най-малкото което ще разбереш е, че мощността на колата ти е нелинейна функция на много аргументи, и че сравнение кола А срещу кола Б не може да даде абсолютна стойност на мощността ти. Единствените ти варианти са: Измерване с апаратура, или относително сравнение сам срещу себе си, при еднакви условия. Можеш да кажеш с голяма точност: След модификация Х, колата ми е по-мощна У пъти. Останалото е аматьорски раздувки. Казвам ти го с най-голямо уважение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Само да отбележа, че всякаква критика в тази тема е или градивна или насочена срещу неща които не помагат на спорта. Има точно два значими метода за мерене на мускули при колите и тва са динамометър и драг. Критиката не трябва да се приема лично, никой не се е родил научен. Аз преди година и половина се страхувах да си сменя сам маслото. 9 месеца по-късно си сменях сам двигателя (то беше една епопея ама това е една друга тема). Дайте сега да се върнем на важното, а то е да си помагаме, така че проектите ни да вървят успешно. Та мен ме интересува в момента каква точно е джаджата дето ще управлява допълнителните инжектори на Ivan Zdravkov, нещо като megasquirt или друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Само да отбележа, че всякаква критика в тази тема е или градивна или насочена срещу неща които не помагат на спорта. Има точно два значими метода за мерене на мускули при колите и тва са динамометър и драг. Критиката не трябва да се приема лично, никой не се е родил научен. Аз преди година и половина се страхувах да си сменя сам маслото. 9 месеца по-късно си сменях сам двигателя (то беше една епопея ама това е една друга тема). Дайте сега да се върнем на важното, а то е да си помагаме, така че проектите ни да вървят успешно. Та мен ме интересува в момента каква точно е джаджата дето ще управлява допълнителните инжектори на Ivan Zdravkov, нещо като megasquirt или друго?Идеята е както писах по горе,с об.ключе включвам реле: то включва-втора бенз.помпа,ел.маг.клапани+допълнит.дюзи,които са успор.свързани с основните.Но за да не товарят основните драивери,сигнала на ЕКУТО т.е. минуса минава през транзисторна схема играеща роля на обикн.реле.Но понеже об.реле би било мн. бавно-затова сигнала ще се подава от тази схема на вс.инжектор успоредно с основния.Тези инж-и ги готвя за евент. по голям надув,когато оригиналните няма да могат да се справят,но засега не ми трябват ,докато не разбера откъде ми издиша въздуха.Т.е цялата схема без допъл-е инжектори работи,но сменям м/у 0.7 и 0.9 бара.С цялата тая история мога да променям само две предварително направени настроики на горивна смес ,коидо разбира се прецизно трябва да направя в Сф.Само аванса не мога да променям,но съм чувал че съществуват аванс процесори-които мога да вържа към моята схема.Тук приемам констр.критики,защото тая схема я няма в никакви научни трудове,и за нея няма формули.Слабото и място е че няма към нея монитор за визуализиране на настроиките и датчиците и ще трябва да си направя труда да дойда до Сф за дино тест.Пък и тогава се надявам да се запознаем с някои от вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Bat Gogo,струва ми се че и ти си чел малко набързо! Четох за твоя проект и би трябвало да си по наясно с нещата.Не че се хваля, ама съм доста наясно с "нещата" :icon_dance: По горе писах за по евтиния вариант-не че аз карам с бутала от моргата,и че кривките 'Самко' не вдигат мощността.....Сега да поясня.... Първото ниво на тунинг по автомобил , обикновено се нарича оптимизация! Това ще рече , че един двигател ( фабричен) , който е 150 коня ( измерен пак във фабриката, без филтър, генерация и др. на стенд) , слагайки го в автомобила, той вече не е тези коне .... До асфалта достигат примерно 120. След това примерно някой мери колата на дино , показва 120 коня на колелата и човека казва : "имам 20 % загуби по трансмисията", а реално това не е така!!! Мисълта ми е , че олекотени шайби и маховици, спортни филтри, по-голяма генерация, самко маркучи( не се раздуват и теоретично намаляват лага), а реално са по-красиви и здрави( за налягания над 1.5 бара), са само оптимизаций, които намляват загубите, а не качват коне на мотора!!!!!!! реално качват коне на колелата! Но ти говориш навсякъде за коне на мотор.....пежото било 160 коня , заради генерация ..... :icon_crying: Не би трябвало да не си съгласен,щото всичко което съм правил е минало през ръцете ми,нищо че съм лекар по образование.Че не може да е 200коня мисля е ясно на всички-щото 200к е сток мотора на 0.5 0.6 бара. М/у другото ЕКУ то ми е за турбо мотор!Да сега като чета може и да не е 200 коня! 200 коня, е сток мотор на 0.7-0.8 с по-голяма турбина :rolleyes: така че може и 200 да нямаш, обаче това не е най-важното....... бъди внимателен с настройките, защото колкото повече компоненти имаш ( втори ред дюзи , втори комп( за управление на дюзите) , модул за управление на аванса....и т.н) толкова по-сложно за настройка, ще бъде и толкова по-ненадеждно!!!!Мой съвет е да си вземеш едни по-голями дюзи и някакъв стендалоун ( примерно вече момчета в БГ, имат много голям опит с мегаскуирта, а и е на много добра цена) , защото като гледам хардуерда по мотора ти с изключение на турбината е много добър, но електрониката , втория ред дюзи , евентуалната корекция на аванса и турбината под всякаква критика! А за маховиците и шаибите пак го прочети-не съм казал че вдигат коне!!!!!!!!ЗА Пежото също не си разбрал- с присаден мотор е.И мисля че сравнението ти с Ферарито е наи малко тъпо.Твърдението ти за магистралата също е смешно,щото по тази логика Каиен С 380к.с с тегло 2.5 тона би трябвало да ме задминава като да съм спрял-а 60 км си правих гаргара с него!!!!!!!!! Разбира се ще кажеш,че е амортизиран-те 2 годишните Поршета мн бързо се скапват Мислех че ме разбра , че става въпрос за разлики от порядъка на 300-400 кила , колкото е разликата м/у пежото и твойта кола( а то е дори и по-малко) , а не за разлика от 1.5 тона! по тази логика те и камионите са по 400-500 коня :icon_crying: Та не казах че килограм конска сила няма никакво значение, а само че не е най-важното както твърдеше Ти! Извинявам се за малко по острия тон,но мисля,че преди да се пише трябва да се чете внимателно!Иначе респект към това което си направил със Стелта Тука е момента да ти се извиня и аз , ако съм те обидил с нещо, и да ти кажа че ако мога да ти помогна с нещо съм на линия ! Телефона ми го има горе в "контакти" , а иначе във Варна имам дружки ( Келеша и Владо стелта) , които много са ми помогнали , и могат да помогнат и на теб! ПП Стелта е американска сглобка , копие на мицубишито, а моето е оригинално ЕВРОПЕЙСКО Мицубиши 3000 GT :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 ..........................АААА забравих и да спомена, води се от максимата, че " една верига е толкова здрава , колкото най-слабото звено".Свидетел съм на много случай с части вложени в автомобили за хиляди левове, без почти никакъв ефект!Пример, буталата, които си сложил и биелите, портовете по глави и колектори при теб нямат никакъв ефект, поради това че в момента както ги използуваш, по нищо не се отличават от фабричните!... биелите( оригиналните) се кривят примерно при мощности от над 500 коня, това че твойте са ковани и ще издържат на 800 примерно , няма значение, при положение че караш на 200 коня, същото е и с буталата ! ЗА по-нагоре също трябва да оправиш генерацията! 57мм вътрешно е много малко и ще се явява рестриктор! Прието е да се счита , че тръба 76 мм външно на 2мм дебелина е ефективна за кола до 500 коня! аз примерно от 4 дена вече съм с 90мм ( бях със 76мм до сега ) и мога да кажа че работа и звука на мотора се промени, обаче за ефекта......ще споделя, след замерванията ( един вид дали съм намалил загубите :icon_dance: т.е. качил коне на колелата , а не на мотора :icon_dance: ) :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 Бат Гого,с теб мислим еднакво,само че проблема е че контактуваме дистанционно.Сигурен съм ,че ако седнем на кафе ще се окажем от един отбор!!! 1.Първо аз съм сложил сток мотор+сток електроника от Игъл турбо,турбината с която съм сега-попетвам:е по добра! 2.Имам предвид,че кованите бутала+биели са по леки,не че вдигат конете.Но са със степен на сгъстяване 8.5:1 с/у 7.8:1 ,а шлаифа до 2020 см3 наистина би трябвало да спечели 4 к.с.-пишеше го някъде. 3.За леките маховици-потретвам: никъде не казвам,че качват коне!!!!!!!!! 4.Относно теглото на моята кола-1280кг. с 20-25 л бензин мерена на кантар!!!!!! Пежото по каталог го дават 880кг оборудвана маса,разлика точно 400кг Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 .......че ако седнем на кафе ще се окажем от един отбор!!! Ние СМЕ от един отбор!!!!! :icon_thumbup: :icon_dance:Относно по-леките бутала и биели...... ефекта е когато почнеш да въртиш мотора на много по-високи обороти примерно 10000 об/мин, или имаш достатъчно коне за рязко покачване на обороти под товар.... При теб в момента ефекта е символичен.. :icon_crying: Практически коне от това нямаш!Но стига с тия коне, най-добре измери колата ( може и с по-модерните G-теци) ( Владо стелта има такъв ) и виж къде се намираш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 АААА забравих и да спомена, води се от максимата, че " една верига е толкова здрава , колкото най-слабото звено".Свидетел съм на много случай с части вложени в автомобили за хиляди левове, без почти никакъв ефект!Пример, буталата, които си сложил и биелите, портовете по глави и колектори при теб нямат никакъв ефект, поради това че в момента както ги използуваш, по нищо не се отличават от фабричните!... биелите( оригиналните) се кривят примерно при мощности от над 500 коня, това че твойте са ковани и ще издържат на 800 примерно , няма значение, при положение че караш на 200 коня, същото е и с буталата ! ЗА по-нагоре също трябва да оправиш генерацията! 57мм вътрешно е много малко и ще се явява рестриктор! Прието е да се счита , че тръба 76 мм външно на 2мм дебелина е ефективна за кола до 500 коня! аз примерно от 4 дена вече съм с 90мм ( бях със 76мм до сега ) и мога да кажа че работа и звука на мотора се промени, обаче за ефекта......ще споделя, след замерванията ( един вид дали съм намалил загубите :icon_dance: т.е. качил коне на колелата , а не на мотора :icon_dance: ) :rolleyes:МНОГО те МОЛЯ,чети по внимателно! 57 мм е до меката връзка! От там тръгват два реда хр.никелови тънкостенни тръби-с общо сечение мисля 64 мм??? Да си призная това пак е моя измишлъо тина с двете тръби-не намерих една с голямо сечение.Но може да е за добро-те така стават големите открития :icon_doh: А понеже съм голям "тарикат" мисля да отпушя генерацията по др.начин-с клапан монтиран близо то турбината и командван с ел.магн.клапан-т.е ще се отваря при бууст.И моля да не почваме дебати по тая идея щото на запад вече я правят. А иначе когато доида до Сф. ще се обадя за кафе! Пак ти казвам различията ни идват не от липса на познания , а от друго! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 МНОГО те МОЛЯ,чети по внимателно!дУбре.. :rolleyes: :57 мм е до меката връзка!това колко е като дължина ....1 метър? от там и да тръгват тръби за улуци по 200мм ефекта е почти нулев!! Тъй наречения даун пайп или О2 хаузинг ( ако е къса тръбичка на която седи ламбда сондата) е първото нещо което се сменя на ЗАПАД.. :icon_dance: :icon_dance: без да се пипа генерацията , щот е рестриктор дори за сток турбо мотор :D А иначе когато доида до Сф. ще се обадя за кафе! Пак ти казвам различията ни идват не от липса на познания , а от друго!дУбре :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Аз четох внимателно и прецених всички тия неща. Обаче те имат реален ефект едва по-нататък, при по-големите турбини и налягания. Алуминиевата шайба на коляновия вал обаче е грешка, особено за кола дето се кара ежедневно; фабричната има вътре демпфери против вибрациите. Дори много хора препоръчват още по-тежка Fluidampr. Тия 3-4кс дето печелиш не си струват срещу съкратения живот на двигателя. Другото което ми е интересно е какво значи "два регулатора за гориво". Как са вързани? В момента не мога да се сетя за друга кола с повече от един. Ся тая турбина дето казваш че пише 13G пък е по-голяма звучи много странно. Да не би да не разчиташ правилно надписите. Просто е физически невъзможно TD04H да е по-голям от TD05H (фабричното 14b). Може би трябва да потърсиш някой турбо специалист или направо направи някакви снимки от близък кадър и ще я видим каква точно е. Още нещо, от списъка ти с модификации липсва електрониката, какво мислиш да правиш там, щото това е най-важния момент. Мисля че ще ти е лесно да си направиш един logger, намираш си някой стар Palm III с кабел със сериен изход, от там сам си правиш адаптер (три жички) и го връзваш за диагностичния порт дето е от ляво на педала на съединителя, качваш MMCD на Palm-а и си готов. Това е супер полезно, защото ти дава всички показатели на всички сензори непрекъснато. Това че си вързал 8 инжектора ме кара да мисля че ще имаш някакъв втори компютър за допълнителните. Колега,виж какво открих за TD04HL-13G. Group: MembersPosts: 4Joined: 22-June 06Member No.: 25,732Location: Batavia, OHDrives: '92 3000GT Vr4Status: OFFLINE I purchased these turbos to replace my stock 9b turbos on my 3000gt vr4 January 5, 2007. After looking farther into these turbos it would require a lot more work/time/money to integrate them onto my car then I can afford. I would have to have a set of custom maifolds and precats which would run me over $1500 to do. These turbos would be great for a DSM replacement turbo or a project turbo on a N/A car. I bought these from warehousejapan brand new. Feel free to email me for any questions you might have! Selling price (each): $330.00 negotiable+ ~$80.00 shipping To Get ahold of me:Email- Spyder44_@hotmail.comAIM- Spyder8u2or PM me.... Turbo Specs:TD04HL-13G Turbo T25 flangeMin CFM @2.0 PR- 90Rated CFM @2.0 PR- 360Practical Max CFM- 324Choke Flow CFM- 375Compressor Flow Map Pictures:(IMG:http://liveu-24.vo.llnwd.net/vidilife/image/2005/12/26/188180/1142724L.jpg)(IMG:http://liveu-25.vo.llnwd.net/vidilife/image/2005/12/26/188180/1142725L.jpg)(IMG:http://liveu-27.vo.llnwd.net/vidilife/image/2005/12/26/188180/1142727L.jpg)(IMG:http://liveu-28.vo.llnwd.net/vidilife/image/2005/12/26/188180/1142728L.jpg)(IMG:http://liveu-29.vo.llnwd.net/vidilife/image/2005/12/26/188180/1142729L.jpg) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Ето и разликите м/у двете турбини:TD04-вътр.диам. 40мм вън.д.47.2ммTD04HL 45.6 52.0 Ето и разликите м/у 9b и 13G компресорните перки 9b- вътр.диам. 34.8 вън.диам. 48.79 13г 41.5 56.00 Това имах в предвид,като писах по-голям турбо компресор от оригиналния Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Това имах в предвид,като писах по-голям турбо компресор от оригиналнияВсички мицубишита 3000 GT произведени за Япония или Европа ( моето е европейско) излизат от завода с 13G турбини, 2 броя....и те са по-големи от 9B( стелтовете и американските 3000GT са с такива турбини, 2 броя), но са по-малки от сток турбина на DSM :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Имаш в предвид 13г компресори,щото по-горе дадох разликите м/у турбините TD04 i TD04HL. [по 5мм в двата диаметъра] Това дали оказва влияние в/у ефективността на тур.компресора като цяло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.