Stanislav Konstantinov Публикувано 15 август 2019 Автор Сподели Публикувано 15 август 2019 На 1,8 DI-D MIVEC, при регенерация вдига оборотите на 900 и при подаване на газ звучи малко по-различно, няма друга индикация. Лошото е, че вдига нивото на маслото. Вчера за последно прави регенерация, само 460 км след предната и то при положение, че повечето от тях са извънградско. Какво ще рече, че вдига нивото на маслото ? Незгоряло гориво влиза от горивната камера в картера ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 (редакция) Вдига се нивото на маслото при прекъсната регенерация, иначе не би трябвало. Редактирано 15 август 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 Е да, де. Имам чувството, че колегата постоянно ги прекъсва, щом му светва ламБата. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 А, и при последните две регенерации забелязах и голямо покачване на разхода. Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 август 2019 Сподели Публикувано 15 август 2019 Нормално е -нали прави 5-ти такт на впръскване на гориво за да изгори саждите във ДПФа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 16 август 2019 Автор Сподели Публикувано 16 август 2019 Освен 900-те оборота на празен ход и включеният вентилатор за охлаждане на мотора на максимални обороти и подгрев на задното стъкло, друга индикация няма за процеса на регенерация, така ли ?Оранжевата лампа на компа на мотора не светва явно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 Не,чек лампата светва при проблем,а това не е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 16 август 2019 Сподели Публикувано 16 август 2019 Това с вентилатора и подгрева на стъклото не съм го усетил на ASX-a, колегата е с C-CROSSER, който пък е със съвсем друг мотор и явно е малко по-различно. Лампа не свети при редовна регенерация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 18 август 2019 Автор Сподели Публикувано 18 август 2019 Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте. Е това вече ме довърши. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт. Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 18 август 2019 Сподели Публикувано 18 август 2019 Ох, с какъв трепет я гледам тая щека, като ученичка тест за бременност Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 18 август 2019 Сподели Публикувано 18 август 2019 Ходих да сменям маслото на двигателя. Механика ме светна, че на щеката има три показания. Минимум и максимум за маслото са ясни, но има още един максимум който е масло плюс нафтата, която влиза при маслото, при регенарицийте. Е това вече ме довърши. Около литър и половина нафта може да влезе при маслото. За мен двигател който обърква маслото с горивото е за ремонт, след употреба. Не ми е ясно нафтата и маслото в такова съотношение какво причиняват на всички метални повърхности в контакт. Ако знаех това, преди да взема колата е много възможно да бях взел друго решение.Та все пак с литър нафта в маслото какво се случва ?Стигне ли нивото втория максимум маслото трябва да се смени. При смяна настоявайте да ви налеят маслото до първия максимум. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 19 август 2019 Автор Сподели Публикувано 19 август 2019 Стигне ли нивото втория максимум маслото трябва да се смени. При смяна настоявайте да ви налеят маслото до първия максимум. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Колега благодаря ти. И механика в автосервиза ми каза, че сипва до първия максимум. Предупреди ме да го следя много редовно, навик който имам.Въпроса е, че никак спокойно няма да ми е да карам с масло, което увеличава нивото си поради наличие на гориво в него.Интересно ми е, като прави регенерация на топъл мотор при каране в обороти дали пак качва нивото, или това става при прекъсната регенерация, в неоптимален температурен режим или такава при по-ниски обороти на място ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 19 август 2019 Сподели Публикувано 19 август 2019 И аз да споделя нещо от 3 месеца съм собственик на lancer 1.8 mivec 150 к.с 2011г. За 2 месеца му навартях 8 000км и вдигна нивото на щеката до хикса масло Бардал 5W30 Diesel OMV.След което следва смяна на маслото MITSUBISHI DIAMOND EVOLUTION 5W30 Diesel Rompetrol EN590 това го пише и на капачката на резервоара,в момента съм изминал 6 000км и нивото на щеката 5мм над максимума,докато стигне хикса по моите наблюдения ще трябва са съм изминал 15 000.Аз го сменям на 10 000 което за сега е добре,така пише в книжката на mitsubishi има и 4 белег колеги на тази щека.А сега и за карането,след като влезе в регенерация ви трябват 15км отсечка 4предавка 3000 оборота да изгаря навтата,не да се стича по цилиндрите и да влиза в картера разхода на гориво се увличава когато няма обороти.Затова работи и по гърлено твърдо пр тези 900 оборота.Това са моите наблюдения за сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 19 август 2019 Автор Сподели Публикувано 19 август 2019 И аз да споделя нещо от 3 месеца съм собственик на lancer 1.8 mivec 150 к.с 2011г. За 2 месеца му навартях 8 000км и вдигна нивото на щеката до хикса масло Бардал 5W30 Diesel OMV.След което следва смяна на маслото MITSUBISHI DIAMOND EVOLUTION 5W30 Diesel Rompetrol EN590 това го пише и на капачката на резервоара,в момента съм изминал 6 000км и нивото на щеката 5мм над максимума,докато стигне хикса по моите наблюдения ще трябва са съм изминал 15 000.Аз го сменям на 10 000 което за сега е добре,така пише в книжката на mitsubishi има и 4 белег колеги на тази щека.А сега и за карането,след като влезе в регенерация ви трябват 15км отсечка 4предавка 3000 оборота да изгаря навтата,не да се стича по цилиндрите и да влиза в картера разхода на гориво се увличава когато няма обороти.Затова работи и по гърлено твърдо пр тези 900 оборота.Това са моите наблюдения за сега. Колега, това ще рече, че от дизела на Ромпетрол си по-доволен от обикновенния на OMV ? Аз поне мисля, че това е основния фактор за по-добро изгаряне, разбира се и основно извънградското каране.Би ли споделил дали караш основно градско или извънградско и най-вече, като запалиш да караш градско, колко км минаваша на един път ? Поне на мен механика ми каза, запаля ли колата да минавам поне 30 км, иначе да махам ДПФ-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 19 август 2019 Сподели Публикувано 19 август 2019 Да по доволен съм от Rompetrol 7% биопродукт EN 590 това пише на пистолета и на капачката на резервоара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 19 август 2019 Сподели Публикувано 19 август 2019 А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 19 август 2019 Сподели Публикувано 19 август 2019 А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 19 август 2019 Сподели Публикувано 19 август 2019 А относно километрите всеки ден е различно днес съм минал 150км всеки момент трябва да вляза в регенерация и като настъпи момента излизам за 15 км извън града 3 000 оборота 4та предавка колата е пуснах като TAXI извън града съм минавал и по 600км на ден без да влиза в регенерация иска път.Със ползване на старт стоп системата при градско каране регенерацията се увеличава с 50км пробег понеже автомобила не работи на място,избягвай и задръстванията.Не барай тук което работи колата си го пказва,премахването на ДПФа ти е най малкия проблем,не я оставяй да се чисти при 900 оборота на едно място помогни и. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
livereal Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Да, ясно. Ок, тогава как се разбира че е задействан режим на регенерация на ДПФ-а ? Изписва ли нещо ? Колега,аз карам от година и половина АСХ с тоя двигател, като предимно го карам точно както описваш - 4 км до работа и 4 км обратно. Събота и неделя навън да регенерира и издуха. Ефектът обаче е, че на всеки 5 к км трябва да сменям масло, а напоследък ми омръзна - източвам, сипвам добавка Бардал, доливам масло и те така, докато дойде време за редовната смяна на масло и филтри. А това се получава точно защото се включва регенерацията на ДПФ-а, поради късото разстояние същата не може да бъде завършена и на следващото каране пак се включва и те така... Да де, ама като не може да бъде завършена влиза нафта в маслото и се вдига нивото - стигало ми е и до над Х-а. Нафтата е отврат в маслото, защото го отмива прекрасно от всички части, които следва да бъдат мазани. Трябва да се сменя маслото, ама на всеки 5 к км това никак не е рентабилно. Ония от Силвър Стар казаха че нищо не може да се направи и те така, т.е колата не е за градско на къси разстояния. Инак двигателя е много хубав и колата е много икономична, ама действително много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 (редакция) Моите километри градско са още по-малко (1-2-3), но важното е да не се прекъсва регенерацията - като усетя, че е започнала и хайде навън и както колегата описа и аз на автопилот на 4та със 100 км/ч - 3000 оборота и за 10-15 километра е готово. Мисля, че профилактичното излизане извън града, когато не е в регенерация е безсмислено. Маслото ми е над максимума, но имам съмнения, че така беше още при смяната, но тогава изобщо не знаех за този таралеж и не го проследих. Но оттогава не качва повече за 8000 км, но усетя ли че ръмжи и вдигне оборотите - и хайде на разходка. Редактирано 20 август 2019 от nikipp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
livereal Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Моите километри градско са още по-малко (1-2-3), но важното е да не се прекъсва регенерацията - като усетя, че е започнала и хайде навън и както колегата описа и аз на автопилот на 4та със 100 км/ч - 3000 оборота и за 10-15 километра е готово. Мисля, че профилактичното излизане извън града, когато не е в регенерация е безсмислено. Маслото ми е над максимума, но имам съмнения, че така беше още при смяната, но тогава изобщо не знаех за този таралеж и не го проследих. Но оттогава не качва повече за 8000 км, но усетя ли че ръмжи и вдигне оборотите - и хайде на разходка.Да, това с "разходката" е много правилно и много хубаво, само дето не се получава когато с в адско градско задръстване. За сведение - идвам на работа за 12 мин., а ронякога по същия път се прибирам за 45!? Смятай на ниски обороти и в регенерация колко е гадно за колата това. А на този етап не искам некви шарлатани да ми бъзикат, скопяват и осакатяват колата и ще си я карам така, дано не я прецакам заради "рядко" масло, ама ми се струва че добавката е направила някъв филм и мазането не е толкова зле Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Що се тормозите ами не ги махате тия филтри та да си карате спокойно колите?То само разправиите със смяната на маслото си е повод за махане.А и може да си скапете моторите по този начин.Тя,че екологията няма да стане е ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
livereal Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Що се тормозите ами не ги махате тия филтри та да си карате спокойно колите?То само разправиите със смяната на маслото си е повод за махане.А и може да си скапете моторите по този начин.Тя,че екологията няма да стане е ясно.Ми щото, първо нямам доверие на майсторите дето ги махат и второ ако верно герберасите вкарат РЕАЛНО еконормите при ГТП, кво прайм? И още нещо - ако ставаше въпрос за немска бангия, ясно е че ДПФ-а е просто за камуфлаж, ама щом японеца или французина го е сложил, ми считам че колата си е идеално изчислена и напасната да си работи с него. И те така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Така е,и аз моя го държах до последно ама кат взе да прави регенерации през стотина км и като как става мазало турбото кат се запуши и действах радикално.Добре,че поне на моята бангия не и вкарва нафта в маслото.В интерес на истината преди да го махна ауспуха беше огледало и след махането още на третия ден вече имаше сажди-вършат работа значи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sasho 70 Публикувано 20 август 2019 Сподели Публикувано 20 август 2019 Станислав това ти е грешката,че точиш масло при следваща регенерация вкарва повече гориво аз направих твоята грешка и го смених на 8 000км.За година и половина тази кола не можа ли да те научи как да я караш....Спри да ползваш 5 6 предавка в градски цикъл мотора е много динамичен дръж го 2000 2 500 оборота по спортно каране 3 4 пръдавка наслаждавай се на жуженето на турбинката и няма да имаш проблем. nikipp само така усетил си япончето поздравления.До X нема проблем да се кара проблема е четвъртия белег на щеката превеждай ти си книжката на mitsubishito първо.Японеца го е измислил 1литър нафта на 5.3 литра масло нищо работа,без запекли сигменти.Не оставяйте регенерация при 900 оборота равносилно е на прекъсване.Търсете обходни,околовръстни пътища. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.