nor3play Публикувано 16 февруари 2019 Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Привет на всички. От два дни съм собственик на Galant 2.5i V6 163коня. Искам да ви попитам дали има варианти за леко засилване на автомобила. В идните дни ще ревизирам кабели, свещи, горивна помпа и ще почистя дюзите. Освен това мисля върху слагането на спортен филтър( премахване на панелния филтър и поставяне на коносовиден такъв), генерация и ремап. Само по себе си, всяко от тези неща няма да имат голям ефект, но от трите взети заедно очаквам около 20-30коня разлика. Какво мислите по този въпрос? Също как стоят нещата с ремапа и дали въобще е възможно, защото когато се обадих на известен тунинг център, те ми отговориха, че няма какво да направят за този двигател. Благодаря за вниманието! Извинявам се ако има вече такава тема и очаквам вашите коментари и предложения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 февруари 2019 Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Само по себе си, всяко от тези неща няма да имат голям ефект, но от трите взети заедно очаквам около 20-30коня разлика. Какво мислите по този въпрос?Мен ако питаш, мисля, че си голям оптимист .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nor3play Публикувано 16 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Може и така да е. Затова питам за мнения на хора, които са запознати. 😁 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 16 февруари 2019 Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Прочетох тук, че може да се увеличи мощността с 15-ина к.с.:https://www.torquecars.com/forums/threads/galant-2-5-v6-induction-kit-exhaust.5877/ А тук виждам продават чип, който 'на хартия' вдига мощността с 15-на %:https://www.ebay.co.uk/itm/UK-Chip-Tuning-MITSUBISHI-Galant-VI-2-5-120kW-136HP-97-04-Performance-Power-CS1/153350071665?fits=Car+Make%3AMitsubishi%7CModel%3AGalant&epid=17009511368&hash=item23b4606571:g:A6YAAOSwp3dcSFZx Дали някой не е пробвал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 февруари 2019 Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Инвестирай предвидения бюджет за повечко 100 октанов бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 16 февруари 2019 Сподели Публикувано 16 февруари 2019 Първо, честито, и да си я караш с кеф и много безаварийни километри! Иначе... И 1000 октанов бензин да сложи, това няма да промени мощността по никакъв начин. Високия октан гориво е за други цели... За възд. филтър, препоръчвам да оставиш фабричната кутия, и да смениш филтъра с такъв тип, който е направен да влиза като заводско, но пак да е тип 'спортен'. Нещо от сорта на K&N номер 33-2794. За ремапа... Много хора са с грешно впечатление какво е то дефакто и как/на кои автомобили може да се прави. На повечето такива Мицубишита, особено по-старите (1990-2003/4), ако компютъра (ЕКУ-то) не е вид ЕПРОМ (програмируем), то тогава няма начин да се ремапне или да се пипа каквото и да било. Алтернатива е самостоятелно ЕКУ, но там цените започват от 1000 лева и нагоре. Освен това, дори и да може да се ремапне специално този автомобил, трябва да се помисли за увеличаване обема на всмукван въздух. Ремапа, общо казано, променя горивните карти на компютъра. За всеки даден оборот и количество въздух, се увеличава количеството впръсвано гориво. Повече въздух = повече мощност, но само ако има достатъчно гориво, иначе поразии колкото искаш. Само с един филтър, дори и цялостен алуминиев интейк кит, не може да се постигнат тези нужни количества допълнителен въздух. Най-ефективно оказват влияние естествено разпраделителни валове с увеличен лифт и продължителност, увеличаване на самия обем на двигателя (по няколко начина), или директно монтиране на турбина или суперчарджър. Но за тези неща говорим сериозни пари и читави майстори/тунери... Лично аз бих препоръчал да си я караш така. Инвестирай някой лев в потенциални ремонти, които чакат (например криви дискове, ръждиви вежди/бомбета) и т.н. Покарай я така. И ако прецениш, че това е колата за теб (Галант като цяло), чукваш "VR-4" и почваш да планираш как да го намериш туй чудо и как ше го храниш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nor3play Публикувано 17 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2019 Благодаря за изчерпателния отговор. До преди да взема галант-а карах бмв и там "тунинга" се случваше една идея по-лесно. Ще продължа да чета относно чипосване, интейк и т.н. Ако намеря нещо интересно ще го споделя тук и ще очаквам вашите коментари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodaman Публикувано 17 февруари 2019 Сподели Публикувано 17 февруари 2019 Аз ровя за много неща за моята. Да кажа аз в какво ще инвестирам К§Н 33-2794 сега се намира в БГ на същата цена както навън.Колегата е прав да си ползваш кутията а не тия конични филтри, който изглеждат гъзарски но дърпат от горещия въздух в коша.Друго моето можеш да направиш, намери си кутия или поне само тръбата от където се засмуква въздуха от VR4 защото е с по-голям дебити съответно виж къде има отвори на предната решетка в горния десен ъгъл пак на VR-a. Едва ли ще усетиш някаква брутална разлика но защо пък не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 февруари 2019 Сподели Публикувано 17 февруари 2019 (редакция) Само тръбата(фунията) от VR4 няма да му свърши работа, трябва да намери и входната част на кутията за филтъра, отвора към фунията е доста по-голям от на обикновения Галант. Фунията от обикновения Галант направо влиза в отвора на VR4.Но не мисля, че ще усети разлика при тази смяна с фуния от VR Редактирано 17 февруари 2019 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivmvrati Публикувано 27 февруари 2019 Сподели Публикувано 27 февруари 2019 Сподели снимки да го видим ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 Май 2019 Сподели Публикувано 2 Май 2019 (редакция) Не мисля че му трябва още гориво. Той и така няма изхранване като се натисне. Двигателят е настроен за равномерен ход и еластичност. На 2000 оборота има 90 процента от максималния въртящ момент. Кутията е само с 5 ръчни предавки, които са оразмерени за нормално пътуване. Да бяха шест и с по-малки падове на оборотите щеше да се освободи двигателната тяга. А така е като завързан - голяма каросерия, предавки, плавно развърта е без втори тласък и тн. Редактирано 2 Май 2019 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 Май 2019 Сподели Публикувано 15 Май 2019 По-добре инвестирай в качествено и пълно обслужване. Смени свещи и, ако трябва, дистрибутора, горивен филтър, почисти дюзите, провери си налягането на горивото.Иначе съм пробвал с K&N и не се усеща кой-знае какво. Единствения път, когато усетих разлика е когато свалих катализатора, и то не в посока ускорение, ами по-добра еластичност - на 5-та имаше чувствително по-голям въртящ момент. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.