Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Съвет при покупка на Mitsubishi Pajero 4 3.8 бензин


Препоръчано мнение

Здравейте. Нов съм във форума и съм на път да закупя един екземпляр от 2009 годинал закупен от Балкан Стар на около 95000 км. Потчти съм сигурен че км са реални. Вчера го гледах и го карах. Има АГУ но няма омаслител и не е правен реглаж на клапаните, но това ще бъде направено. Моят газаджия кара същото Паджеро, така че това е ок. Няма никаки ръжди по купето, врати и прагове. От долу още не знам. Ще го видя и това. Двигателя е MIVEC 3.8 250кончета. Върви добре и на бензин и на газ. Двигателя го оставих да работи и на място - мърка! Не го чуваш. Като го настъпиш набира добре и издава хубав звук от Шестака. Автомат е - скоростите сменят добре няма придърпване и кикове и шумове. Карах го на всички видове задвижвания 4х4 и всичко ми се стори ок. Джипа е каран по-скоро като паркетен, не е бил в гората - така поне ми казаха, но ще го гледам по-детайлно. На пръв поглед няма удари, задната врата се отваря плавно, няма луфтове и не е усукана. Задния мост не съм го гледал детайлно но ще го закарам да му направят реглаж и на преден и на задния мост за да видя болтовете да не са претегнати много. Ще го качим на компютър за грешки и ще го гледам от долу за ръжди и течове. Сменено е маслото на двигателя и ангренаж. Маслото на скорстите и диференциалите не са сменяни. Единствено при запалването не си спомням колко впреме му трябваше, но и това пак ще го отиграя. Всичко вътре си работи безупречно а па музиката ми изкърти тиквата! Въпросът ми кам вас е - Има ли още нещо по-специфично на което трябва да обърна внимание? Брагодаря

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21501181552586798 - това е добичето

Редактирано от IvoPetrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тази кола е в мобилен повече от година и половина и още не е изчезнала. https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?/topic/38832-Функционалност-на-Pajero-4&share_tid=38832&share_fid=61010&share_type=tSent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще я видя детайлно тази седмица и ако има нещо ще излезе. Доколкото разбирам генерацията е с "лека" ръжда, но око до види ръка да пипне. Дали има някой спец във форума, който да има сервиз или с това да се занимава да му я водя да я прослуша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според историята и в мобилето е пусната на август.2017г на цена от 37800лв. Кви км е била нямам идея. собственика ми каза че не се кара много, но това дали е така не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще я видя детайлно тази седмица и ако има нещо ще излезе. Доколкото разбирам генерацията е с "лека" ръжда, но око до види ръка да пипне. Дали има някой спец във форума, който да има сервиз или с това да се занимава да му я водя да я прослуша?

.....човек ,който има такова бижу,много трудно се разделя с него....ако ще се разделя, цената ще е висока....та за това и тук е така,лошото е ,че хората ,които биха дали такава сума, биха предпочели да си взмат Мерцедеси, БМВ-та или Кю-та там разни,и това го правят само за гъзарията,а не защото са по добри от :mitsu-smiley: (имам такива приятели и не мога да им се начудя ......дават 50-60 бона за кола ,после се ръсят безобразно за някакви тъпи дефекти, отделно за консумативи,къде ще ви стане лошо ,ако разберете за какви пари става въпрос....)и така тази цена не е реална, защото само по себе си джипа е по малко амортизирам от същия такъв, но премиум клас,за това собствениците на такива коли трудно се разделят с тях.....аз моя го бях засилил преди година и половина и въпреки че дойде човек с парите , аз в последния момент се отказах и провалих сделката.....и сега не съжалявам въобще......даже лятото я "оптимизирах" :icon_thumbup: с нова маска и старателно запечатване на шасито отдолу ,като го почистих основно с пароструйката, после подсушаване, почистване на ръждата там , където имаше, после с преобразувател на ръжда, после с грунд и накрая с сукобит......и най накрая го изпръсках с автоемайллак :rolleyes: защото сукобита по принцип е порест и хидронеустойчив,а така водата се стича на секундата...... :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с мнението на DJ Tymbi. Всички ги тресе гъзарията за Х5, Х6 МЛ-и и Кайени и тем подобни... Но тази болест не се лекува. Продавача ми каза че се е опаричил и си е купил ТЛК чистак бърсак от ТМ АУто и дал Паджерото на жена му да я кара, обаче на нея и била голяма и тромава. Разбира се звучи тривиално това, но пък може и така да е. Освен това колата е бензинова, а повечето искат дизел. Преди години имах едно волво хс90 3.2 и жена ми наистина не го искаше по същата причина. Не е проблем да му сменя генерацията да го запечатам от долу, масла филтри раздатки и т.н. стига да е наред колата. Правим пазарлък и готово. Или става или не става. А и човека не ми се стори измамник, ма знае ли се.. :icon_doh:

Редактирано от IvoPetrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал в една друга тема наскоро за 3,8, тоози екземпляр в Балкан Стар не успяха да го закачат за диагностика, и цялата генерация беше в ръжда, имаше и др забележки по боята. Това Януари 2018.

Тогава беше на 34к лв, като го врънках да я даде за 29 се отказа. Сега му я смъкни на 26 :icon_thumbup:

Иначе човека изглеждапе свестен, похвали ми се и на мен за новата тойота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с мнението на DJ Tymbi. Всички ги тресе гъзарията за Х5, Х6 МЛ-и и Кайени и тем подобни... Но тази болест не се лекува. Продавача ми каза че се е опаричил и си е купил ТЛК чистак бърсак от ТМ АУто и дал Паджерото на жена му да я кара, обаче на нея и била голяма и тромава. Разбира се звучи тривиално това, но пък може и така да е. Освен това колата е бензинова, а повечето искат дизел. Преди години имах едно волво хс90 3.2 и жена ми наистина не го искаше по същата причина. Не е проблем да му сменя генерацията да го запечатам от долу, масла филтри раздатки и т.н. стига да е наред колата. Правим пазарлък и готово. Или става или не става. А и човека не ми се стори измамник, ма знае ли се.. :icon_doh:

 

В България битува мнението, че всички са измамници. Дотолкова, че ако някъде видиш изгодна оферта, веднага десет души ще ти кажат, че не може да е истина.

 

Защо не отидеш при DJ Tymbi, не виждам по-подходящ човек за мнение, особено за конкретния модел?

 

Един познат има такова бензиново Pajero и звукът на двигателя е уникален, особено в сравнение с тракащия дизел. Само проблем са специфичните резервни части за бензиновата версия ако ги търсиш втора употреба. При моя познат се беше развалила помпата на сервото. За да не дава 1600 лв. за нова, я търсих навсякъде в Германия, Великобритания, от коли втора употреба, дори английските фирми, които разглабят коли нямат Pajero 3.8. Накрая я намерих нова в Австралия на символична цена( https://www.ebay.com.au/itm/GENUINE-BRAND-NEW-Power-Steering-Pump-suit-Mitsubishi-Pajero-NS-NT-NW-Petrol-/201872202090?epid=715743824&hash=item2f0085596a%3Ag%3AkjIAAOSwhQhY3Cd1&nma=true&si=Edaxa2GDX3DyGlRRop8SxTFucBQ%253D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 ), но нямаше как да я поръчам от тук, трябваше да намеря някой местен, който да я купи и да ми я изпрати... Иначе оригинални нови резервни части от Русия и Близкия Изток има колкото искаш. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В България битува мнението, че всички са измамници. Дотолкова, че ако някъде видиш изгодна оферта, веднага десет души ще ти кажат, че не може да е истина.

 

Защо не отидеш при DJ Tymbi, не виждам по-подходящ човек за мнение, особено за конкретния модел?

 

Един познат има такова бензиново Pajero и звукът на двигателя е уникален, особено в сравнение с тракащия дизел. Само проблем са специфичните резервни части за бензиновата версия ако ги търсиш втора употреба. При моя познат се беше развалила помпата на сервото. За да не дава 1600 лв. за нова, я търсих навсякъде в Германия, Великобритания, от коли втора употреба, дори английските фирми, които разглабят коли нямат Pajero 3.8. Накрая я намерих нова в Австралия на символична цена( https://www.ebay.com.au/itm/GENUINE-BRAND-NEW-Power-Steering-Pump-suit-Mitsubishi-Pajero-NS-NT-NW-Petrol-/201872202090?epid=715743824&hash=item2f0085596a%3Ag%3AkjIAAOSwhQhY3Cd1&nma=true&si=Edaxa2GDX3DyGlRRop8SxTFucBQ%253D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 ), но нямаше как да я поръчам от тук, трябваше да намеря някой местен, който да я купи и да ми я изпрати... Иначе оригинални нови резервни части от Русия и Близкия Изток има колкото искаш. :rolleyes:

 

Утре в 9.30 съм с човека и Паджерото при него в сервиза! СтреснА ме с тая помпа бе човек!😲

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал в една друга тема наскоро за 3,8, тоози екземпляр в Балкан Стар не успяха да го закачат за диагностика, и цялата генерация беше в ръжда, имаше и др забележки по боята. Това Януари 2018.

Тогава беше на 34к лв, като го врънках да я даде за 29 се отказа. Сега му я смъкни на 26 :icon_thumbup:

Иначе човека изглеждапе свестен, похвали ми се и на мен за новата тойота.

 

Абе човека е свестен. Външни забележки и аз видях. Салона беше в много добро състояние. Утре ще видим в сервиза след огледа как е камиончето и дали и колко... Ма ако не е това друго ще е. Здраве да има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледахте ли колата?

 

Гледахме я! Аз се отказах. Боята е добре - дребни забележки.Двигателя е ок- трябва да се обслужи от до. Салона е добре - има дребни забележки по тавана отзад нещо. Обаче от долу положението е по-сериозно. Ръждички бате са налазили яко. Окачване - Спирачни апарти, биалетки, щарнирче, болтове заден мост..., дискове предни, накладки. Не е правено нищо от както е купена от магазина. Но това с ръждите е най-много работа. Ако ти се занимава и ти е мерак още на 25 ще ти я даде. Аз повече от 22 му казах че не давам и така сделка няма :rolleyes: Абе земеш ли я следващата година разхода по колата ще ти е над 4 бинберици. И пак "Ръждата Санчо, Ръждата или Свободата!" :shout:

Редактирано от IvoPetrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, е аз вече не търся отдавна.

Иначе няма лошо човек сам да си я постегне, ако първоначалната цена го устройва. Но в ръждата няма как да се справи. Иначе за 25 добре звучи, той след време и още ще падне сигурно.

 

Вчера се появи една дубайска - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21544947127124339&slink=94xhx8

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ръждата е малко или много даденост на моделите на Мицубиши след 2006 - явно защитата не е ОК, а и почти никой и никъде не се занимава професионално с антикорозионни покрития (както е направил DJ-а с неговия джип). Моят Аутлендър го взех на 4 години от Германия и за 2 български зими в неотоплен влажен гараж всичко отдолу ръждяса от-до. Сигурно над 50% от крепежите надали вече биха могли да се свалят без рязане. Старият Спейс Стар (2001-а) в същия гараж за 7 години беше в супер прилично състояние с минимална ръжда - сега още го кара един приятел, държи го навън и пак е по-добре от моя Outlander. Съвсем скоро бях в Балкан Стар за сервизна кампания на чистачките и тъй като влязох първоначално от грешния вход директно към сервиза (а не приемната) та стъпих вътре и се заговорих за малко с момчетата - на подемниците мицубишитата бяха нов L200, един ASX и един Lancer Sportsback - последните две точно толкова ръждясали, колкото моята. Така че или нещо пустинно ала Дубай и после яко защита и поддръжка срещу ръжда/корозия, или ако е от другаде и няма сериозни признаци за последното - да се пита къде е каран и нощувал - в отопляем гараж без много влага; навън - което пък си има минусите от слънцето през лятото и т.н. И естествено миене + обезмасляване (и евентуално четка и шкурка), Fertan и после вакси и защити - Tectyl, Waxoyl, Dinitrol, Por-15... вариантите са много и тук идва голямото гадаене :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ръждата е малко или много даденост на моделите на Мицубиши след 2006 - явно защитата не е ОК, а и почти никой и никъде не се занимава професионално с антикорозионни покрития (както е направил DJ-а с неговия джип). Моят Аутлендър го взех на 4 години от Германия и за 2 български зими в неотоплен влажен гараж всичко отдолу ръждяса от-до. Сигурно над 50% от крепежите надали вече биха могли да се свалят без рязане. Старият Спейс Стар (2001-а) в същия гараж за 7 години беше в супер прилично състояние с минимална ръжда - сега още го кара един приятел, държи го навън и пак е по-добре от моя Outlander. Съвсем скоро бях в Балкан Стар за сервизна кампания на чистачките и тъй като влязох първоначално от грешния вход директно към сервиза (а не приемната) та стъпих вътре и се заговорих за малко с момчетата - на подемниците мицубишитата бяха нов L200, един ASX и един Lancer Sportsback - последните две точно толкова ръждясали, колкото моята. Така че или нещо пустинно ала Дубай и после яко защита и поддръжка срещу ръжда/корозия, или ако е от другаде и няма сериозни признаци за последното - да се пита къде е каран и нощувал - в отопляем гараж без много влага; навън - което пък си има минусите от слънцето през лятото и т.н. И естествено миене + обезмасляване (и евентуално четка и шкурка), Fertan и после вакси и защити - Tectyl, Waxoyl, Dinitrol, Por-15... вариантите са много и тук идва голямото гадаене :D

Стара градска легенда: Колкото по-често миеш автомобилът си, толкова по-скоро ще ръждяса!!! Инвестирайте всички парични средства само и единствено за гориво и консумативи и така ще обикаляте повече из България и Европа (или където си поискате)...

Поздрави и Весели Празници!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ръждата е малко или много даденост на моделите на Мицубиши след 2006 - явно защитата не е ОК, а и почти никой и никъде не се занимава професионално с антикорозионни покрития (както е направил DJ-а с неговия джип)...... :D

.....охаа, моя така се престарах,че сигурно е по тежък с 20 кила само от боите и сукобитие,ама наистина.....като се замислям сега какво сътворих,мани......и като беше свалена бронята отпред цялата маска също съм я изпръскал, не жалих средства и икономии не съм правил.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте! Огледал съм се в едно Паджеро - https://www.cars.bg/offer/c2911990 . Нуждая се от няколко съвета :

 

1. Ако всичко е вярно и няма скрити проблеми, цената добра ли е?

2. При огледа за какво да гледам, имайки се предвид, че не съм технически грамотен :D

3. Има ли начин да разбера на място, дали колата някога е била с газова уредба?

4.Притеснява ме малко разхода и ще бъде газифиицирана.

- Коя е най-хубавата газова система за този автомобил? Бих дал повече пари, за по малко главоболия в бъдеще.

- какви може да са ми главоболията в бъдеще?

5. Какво задължително да направя след покупка? Масло и т.н., сигурен съм, че ще пропусна нещо :(

6. Пише, че е от Дубай и въпреки, че е регистрирана в Ловеч, дали няма да имам някакви грижи при регистрирането и в София, имайки се предвид ЕКО изискванията, споменати от DJ Tymbi?

7. Какво пропускам :)

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Огледал съм се в едно Паджеро - https://www.cars.bg/offer/c2911990 . Нуждая се от няколко съвета :

 

1. Ако всичко е вярно и няма скрити проблеми, цената добра ли е?

2. При огледа за какво да гледам, имайки се предвид, че не съм технически грамотен :D

3. Има ли начин да разбера на място, дали колата някога е била с газова уредба?

4.Притеснява ме малко разхода и ще бъде газифиицирана.

- Коя е най-хубавата газова система за този автомобил? Бих дал повече пари, за по малко главоболия в бъдеще.

- какви може да са ми главоболията в бъдеще?

5. Какво задължително да направя след покупка? Масло и т.н., сигурен съм, че ще пропусна нещо :(

6. Пише, че е от Дубай и въпреки, че е регистрирана в Ловеч, дали няма да имам някакви грижи при регистрирането и в София, имайки се предвид ЕКО изискванията, споменати от DJ Tymbi?

7. Какво пропускам :)

 

Благодаря предварително!

....не вярвам да е на толкова км пробег.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има начин, трябва добре да се огледа багажника и двигателният отсек.

Трудно се крият такива неща от набито око.

 

 

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цитат: Всичко по него е обслужвано в Балканстар" е сещай се за какво иде реч? Балканстар е Силвърстар от поне 2 години ако не се лъжа, т.е. май от тогава нищо не е пипано. Не е карана офф, но си имаме цял кит и го продаваме отделно. Прочети темите на Nininikolov от Варна и ще разбереш, че тези 99К км. са били на арматурното табло преди поне 5 години.

От справка в Гаранционния фонд, Гражданската отговорност е направена 29.12.2018 г., което да навежда на извод, че колата е вкарана миналата година.

От направена проверка на сайтовете за обяви какво виждам: на 6 Август 2019 г. в бричка.бг колата е на 98 500км и се продава за 28 500лв. на 15 септември в ауто.бг колата е на 96 500 км. и се продава за 23 500лв.излиза, че продавача е карал 2 000 км само на задна скорост

Обади се на продавача и питай преди да биеш път до Троян.цял месец.

поздрави и извинявай за скучния пост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...