Здравейте. Нов съм във форума и съм на път да закупя един екземпляр от 2009 годинал закупен от Балкан Стар на около 95000 км. Потчти съм сигурен че км са реални. Вчера го гледах и го карах. Има АГУ но няма омаслител и не е правен реглаж на клапаните, но това ще бъде направено. Моят газаджия кара същото Паджеро, така че това е ок. Няма никаки ръжди по купето, врати и прагове. От долу още не знам. Ще го видя и това. Двигателя е MIVEC 3.8 250кончета. Върви добре и на бензин и на газ. Двигателя го оставих да работи и на място - мърка! Не го чуваш. Като го настъпиш набира добре и издава хубав звук от Шестака. Автомат е - скоростите сменят добре няма придърпване и кикове и шумове. Карах го на всички видове задвижвания 4х4 и всичко ми се стори ок. Джипа е каран по-скоро като паркетен, не е бил в гората - така поне ми казаха, но ще го гледам по-детайлно. На пръв поглед няма удари, задната врата се отваря плавно, няма луфтове и не е усукана. Задния мост не съм го гледал детайлно но ще го закарам да му направят реглаж и на преден и на задния мост за да видя болтовете да не са претегнати много. Ще го качим на компютър за грешки и ще го гледам от долу за ръжди и течове. Сменено е маслото на двигателя и ангренаж. Маслото на скорстите и диференциалите не са сменяни. Единствено при запалването не си спомням колко впреме му трябваше, но и това пак ще го отиграя. Всичко вътре си работи безупречно а па музиката ми изкърти тиквата! Въпросът ми кам вас е - Има ли още нещо по-специфично на което трябва да обърна внимание? Брагодаря https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21501181552586798 - това е добичето