Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на Mitsubishi Lancer X


Hikone

Препоръчано мнение

Здравей, Стоян! Би ли могъл да споделиш какво още да споделиш, и го няма в посочения от теб клип. Аз също го гледах :)

LiX, това означава ли, че при нужда от закупуване на някои части, ще трябва да се търсят извън Европа и ще има забавяне при ремонт?

 

Да, има различни части, но на 90% са еднакви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола е (с една степен) по-ниско ниво на оборудване, което освен козметични неща, е свързано с това, че аудио-то ми е по-елементарно, а там въпросът е, че осветеността на радио панела е много слаба и почти не се вижда на дневна, да не говорим слънчева светлина. Много собственици търсят варианти за смяна на радиото. Нямам сензори за паркиране и не мога да коментирам тяхната работа. Потвърждавам усещанията при каране и возене - окачване, спирачки, нива на шум. Ако мога да се изразя крайно - тази кола е (почти) само волан, педали и скоростен лост (6 МТ). :) Чисто състезателна кола. Обаче на мен ми подхожда перфектно, все пак си я карам сам, леко съм нервак и обичам да ръчкам.

 

Двигателят при мен е дизел, на VW, 140 к.с. Колата е лека (много пластмаса, тънко лаково покритие) и с тоя двигател върви екстра. Но аз не съм избирал нито нивото на оборудване, нито технологията - такава ми попадна от проверен продавач и с удостоверен произход, реших да я купя.

 

Колата вече е на 10 г., 110 хил. км. Преди две години смених накладките, но не и дисковете. Миналото лято (най-накрая) отказа оригиналният акумулатор и купих нов. Също миналото лято възникнаха изглежда типичните проблеми с ABS модула, но намерих екип, който да го поправи. Монтирал съм си спойлер на багажника и така отварям багажника по-лесно :)

 

Преди три години беше направена консервация на дъното. Преди месец ходих на ГТП в пункт на СБА, където са много подробни и техникът каза, че двигателят работи перфектно, а изгледът на колата отдолу го впечатлил - като липса на ръжда и течове, дори ме пита къде и кой ми я поддържа.

 

Да се върна на двигателя - моят е версия BWC. Опитът ми сочи, че двигателят е много чувствителен на некачествено гориво, затова зареждам само на проверени обекти, дори на едни и същи колонки. При възможност зареждам гориво G-Drive на Gazprom. В годините съм ползвал и някои добавки, а през миналото лято известно време добавях необходимите количества 2-тактово масло Husqvarna за очистване на горивната система, най-вече на дюзите, тъй като изглежда имаше налепи и при студен старт двигателят работеше неравномерно и пушеше. Бях изневерил на принципите си и няколко пъти зареждах на по-евтини обекти, за което после съжалих. Изгарянето на 2-тактово масло имаше очистващ и смазващ ефект. Преустанових употребата му, сега всичко работи по часовник. Ако вместо това, бях закарал колата за преглед и ремонт на двигателя, най-малко щях да се отърва с почистване с ултразвук, което сигурно щеше да е 500-600 лв., или комплект крадени дюзи за около 1200 лв. Трябва много да се внимава къде се ходи, какво ти казват и колко пари искат да ти вземат, мамка му...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София или околността и искаш - обади се този уикенд, ела, ще ти покажа колата, да огледаш, да пипнеш, може да пообиколим, но моята не е бензин, да се помни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди три години беше направена консервация на дъното. Преди месец ходих на ГТП в пункт на СБА, където са много подробни и техникът каза, че двигателят работи перфектно, а изгледът на колата отдолу го впечатлил - като липса на ръжда и течове.

Къде си правил консервация и в какво се състои?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В една автомивка в Красна поляна, но тази автомивка вече не е там, т.е. не е на същите хора и не знам дали предлагат същите услуги, мисля че не. Този, който тогава я държеше или беше управител, се казва Галин. Беше ми казал, че ще правят нов пункт, но последно когато говорих с него по телефона, каза, че се занимава с друго. И повече не съм се интересувал. Процедурата включваше третиране с няколко препарата, като работникът беше в защитно облекло от глава до пети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на Стоян още веднъж за отделеното време днес и това, че ми показа този прекрасен екземпляр. Даде ми отправна точка, за това какво да гледам при избора си. Наистина много вдигна летвата и не знам дали ще намеря такава кола като неговата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както когато на мен са ми помагали и обръщали внимание, когато съм имал нужда, така и аз, когато се открива възможност. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото помислих си, че когато взема Lancer няма ли и аз да попадна в твоята ситуация.

Искам да споделя пред съфорумниците, че Стоян днес отдели от времето си, за да ми покаже колата която кара. Обясни ми много неща, с които се е сблъсквал. Дори ми предостави възможност да я покарам, до Перник и обратно. Предложих му да му платя горивото но ми отказа. Благодарен съм още веднъж, за жеста който направи и времето което отдели на един непознат. Предполагам това е духа на Мицубиши. :mitsu-smiley:

 

Станислав Костадинов, може ли да споделиш как мина огледа на https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x .

Редактирано от Hikone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Станислав Костадинов, може ли да споделиш как мина огледа на https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x .

 

Видях я, перфектно изглежда. Аз бих се пазарил за 10 500 - 11 000 някаъде ... но

 

Там има проблем с човека който я предлага. Нещо за мен не е точно. На един и същ въпрос зададен 5 пъти по 5 различни начина отговорите са 5 различни.

 

Предпочитам да не ти създавам предварителна нагласа, отиди и я виж и прецени за теб как са нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели

Днес на бартер ми попадна уникално Evo X купумано ново от Балканстар

Сега на 80000 и доста пипнато

Обявил съм го, цената подлежи на коментар и бартер, заслегава си, погледнете

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543707711761080

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова неграмотно е написано, чак ме страх да натисна в/у линка! Направо е съмнително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обявата е съмнителна, явно търговеца не знае какво продава или не се е постарал да напише достатъчно в обявата.

 

Ево със заводска турбина не прави 500 коня!80000 км за обикновена кола е малко, но за SST това е много, а пък за обявените коне е абсурдно без подмяна на съединителите!

Въобще нищо не се споменава за AWC помпата. За тези км ще трябва да е минала през сервизиране или подмяна.

 

За неопитните обявата може да звучи WOW, но за опитните поражда много съмнения. Причина за продажбата може да е молещата за ремонт скоростна кутия.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте пичове,

 

Реших да пиша в тази вместо да правя нова тема.

 

Аз също си търся Lancer X, 1.8/2.0 бензин, седан, като за предпочитане е да е ръчка (четох, че автоматичните кутии дават проблеми при неправилна поддръжка и нередовна смяна на маслото, та затова смятам, че CVT си е риск).

Попаднах на следната обява и тъй като не разбирам от автомобили реших да се допитам до вас за нея - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543241354801320&slink=935yjw

 

Силно ме съмнява километрите да са реални. Цената също ми се вижда леко височка. На пръв поглед впечатление ми направи протрития волан (Въпреки че съм чувал, че това е честно явление при лансерите още над 100к км) и липсата на емблемата и надписа Lancer oтзад.

Ще се радвам да споделите мнение, също да посъветвате за какво евентуално да гледам на място.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Bullseye
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове,

 

Реших да пиша в тази вместо да правя нова тема.

 

Аз също си търся Lancer X, 1.8/2.0 бензин, седан, като за предпочитане е да е ръчка (четох, че автоматичните кутии дават проблеми при неправилна поддръжка и нередовна смяна на маслото, та затова смятам, че CVT си е риск).

Попаднах на следната обява и тъй като не разбирам от автомобили реших да се допитам до вас за нея - https://www.mobile.b...20&slink=935yjw

 

Силно ме съмнява километрите да са реални. Цената също ми се вижда леко височка. На пръв поглед впечатление ми направи протрития волан (Въпреки че съм чувал, че това е честно явление при лансерите още над 100к км) и липсата на емблемата и надписа Lancer oтзад.

Ще се радвам да споделите мнение, също да посъветвате за какво евентуално да гледам на място.

 

Благодаря предварително.

 

От това което се вижда, Лансера е внос от Северна Америка и му свети лампата за TPMS - системата за измерване на налягане на въздуха в гумите.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От това което се вижда, Лансера е внос от Северна Америка и му свети лампата за TPMS - системата за измерване на налягане на въздуха в гумите.

 

Има ли повод за притеснение фактът, че е американка? От това, което съм чел разликите с европейските екземпляри са минимални.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Има ли повод за притеснение фактът, че е американка? От това, което съм чел разликите с европейските екземпляри са минимални.

 

Tук LiX е обяснил накратко какви са разликите. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=38869

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...