Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на Mitsubishi Lancer X


Hikone

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

От скоро ми се върти идеята за смяна на колата която ползвам. Търсех различни модели и на очи ми се наби Mitsubishi Lancer X. Почнах да чета за модела, тъй като не разбирам от коли, изявявам се в друга сфера. Разгледах няколко модела, по-долу ще поставя линкове. Моля за вашето мнение. Колебая се м/у 109 к.с. (1.6 мотор) и 143 к.с. (1.8). Предпочитам да е бензин, а и разбрах, че двигателите на дизел са на VW - не толкова надеждни колкото бензина. Като цяло колата ще се ползва повече за градско каране, така че разхода би оказал влияние ( тук имаме 1 точка за по-малкия мотор ;) ). Виждам по техническите характеристики, че 1.8 двигателя му дават 10л/100, докато 1.6 7,4/100. https://www.auto-data.net/bg/mitsubishi-lancer-x-1.8i-143hp-15635 . Не е ли доста за 1.8 двигател? Какви са вашите наблюдения?

За мощността на двигателя, като цяло карам икономично. Не обичам големите скорости. На магистралата държа 100-120, рядко със 140.

Бюджета както ще видите е около 10-14 000 лв. Като може и малко отгоре но не виждам на къде. Следващите "предложения" идват на 18-19 000 където е Ralliart-а. Сетих се, че предпочитам да е с ръчно скоростна кутия. Как се представя автоматичната при този модел?

До колко километрите в обявите могат да наклонят везните? Могат ли да се манипулират?

Четох че Lancer-а е доста по здрав от неговия еквивалент на Субару. Като цяло как се представя този модел спрямо другите марки в този ценови диапазон? Гледах други коли давам пример с Мазда комби ( при интерес ще дам линкове) с по-голям двигател на същата цена, а и по ниска. Тук говорите за качество или?

Специално за този модел, какво е подръжката? Цена и честота на влизане в сервиз. Четох, че трябва да се внимава с накладките.

 

Имам и още въпроси, които ще възникват в процеца на дискусията.

 

Ето и линкове на няколко бройки:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11535549436667288&slink=8uiu6x

На малко км с по-малкия двигател, но цената спрямо другите с тези параметри е по-висока. Но пък си личи, че собственика се е грижил за нея

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534935102916190&slink=8uiu6x

 

Пак на малко километри. Въпроса е до колко км са реални в тези обяви? Тази с по-мощния двигател. Нямам нищо против. Но пък е с автоматична скоростна кутия.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528284264563123&slink=8uiu6x

 

Спрямо другите модели ми се струва добре като цена, но пък е на доста киломтери. Sportback е което за мен е предпочинат вариант

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x

 

Още един Sportback на малко по-висока цена, но пък с по-големия двигател и по-малко км. Според мен това е най-балансирания вариант от посочените.

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542051211020507&slink=8uiu6x

 

Още един модел 2011 година.

 

Цвета не е от значение на този етап.

 

Интересува ме какво ще получа повече от кола на същата цена от друг модел с по-мощен двигател ( давам пример с https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542051211020507&slink=8uiu6x макар,че е комби)?

Разхода на гориво м/у 109 и 143 к.с. колко е голям?

Колко надежна е от сервизна гледна точка - скъпа ли е подръжката?

 

П.С. Ако администраторите/модераторите преценят може да махнат линковете.

 

Ако има някъде където мога да прочета допълнителна информация ще се радвам да споделите линк :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега....Много добър избор на автомобил....Лансера няма да те предаде....Но защо не погледнеш за коли при извора,изпращам ти линкове за размисъл....

Успех в избора....https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/24408984 https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/24303840 https://www.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/24231639

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избрал третото ... съотношение цена / километри (ако са истински) ... за градско и до 110 км/ч е идеално.

Вярно голо е от към екстри, но зависи кой на какво най-много държи ... говоря за Швейцарските.

 

За тези от България бих избрал - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x

 

И ако се чудиш ... сигурно уикенда ще отида да го гледам, но бих го взел ако е перфектно и цената падне до 11500, повече не бих дал и то само ако отговаря на изискванията ми.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да повярвай истински са,на никой не му се ходи в затвора,а тук е престъпление да се въртят километри,да не говорим че Швейцария е 2,5 по малка от България,а и тези са мързеливи и повече летят....

Успех с покупката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а и на това от втората обява какво му е 2014 година с новият мотор 117к.с....моето е с този мотор и с тукашният бензин дава комбиниран разход 5,7...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви дам съвет като собственик на Лансер купен от магазина в далечната 2008-ма година.

1. Търсете си кола закупена от БГ, продавана от собственика. Шансът да е манипулиран километража е минимален в този случай. Всякакъв внос, дори и той от Швейцария е под съмнение. Километража няма да го врътнат в чужбина защото е криминално, но нашите "вносители" по авто къщите са царе на занаята. Дори кола втора ръка предлагаща се от официален вносител може да е с превъртян километраж! Да, така е. Правят го!

2. Търсете кола на малко км. Дори да е по-стара, ако условие 1 е спазено, собственика ще може да ви покаже на какви км е минавала преглед/обслужване.

 

3. Най-надеждни са бензиновите мотори в комбинация с ръчни скорости.

 

4. Ако разхода е фактор - търсете с по-малък бензинов мотор 1.5 или 1.6. Имате вариант с 1.8 и ако не сте доволни от разхода може да му сложите газ.

 

Успех!

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Адаш мерси много за линковете. Ако трябва да съм честен и на мен втората много ми хареса. Дори бих дошъл на място да я взема :drive: Няма такава цена. От линковете виждам, че като цени са доста добре самите модели спрямо колите тук, но нормално. Предполагам и са добре подържани то там какви пътища има. :plane: В началото си мислех, че сайта е чешки .ch не знам защо, но с този немски се замислих, че греша.

 

Stanislav Konstantinov ако успеш да смъкнеш цената на исканата от теб и отговаря на изискванията ти супер. Пожелавам ти успех! :) Пиши как е минал огледа.

 

В България не се срещат много специално тези модели. Вчера и днес се насвидях 2-3 такива, но не можах да ги огледам. Бях в движение. Прибирам се до вкъщи и какво да гледам, някой от блока има такава ( да си признае веднага кой е). Останах приятно изненадан от размерите на колата. Може би съм отвикнал в момента карам Пежо 206 1.4 :icon_blush: Иначе преди това Фиат Мареа комби. Сега като се прибирам от работа пак ще хвърля едно око ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо да споделя, за по-малко повече от половин година, имам навъртяни вече над 10к километра, досега единственият ремонт е смяната на един нормален накрайник,става въпрос за седан, 1.8 с ръчни скорости

От личен опит споделям че разхода в градски условия ми е винаги над 10/100.

Само за информация да споделя, че колата се кара в градски условия основно на къси разстояния.

На магистралата се кара на максималната разрешена скорост и разхода ми е около 9/100

Изцяло подкрепям колегата LiX, да се търси кола купувана от България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кратко ще нахвърлям някой изречения, в някой от тях ще се повторя! Наблюденията и размишленията ми са на първи собтвеник на седан 1.5(109к.с) след 170000км!

 

Купуването от първи собственик винаги е за предпочитане, независимо коя народност.

Да купуването на малко километри винаги е по-добре.

Но малкото километри не винаги са по-добре или гаранция за по-лека експлоатация! Пример: две коли на еднакви километри, обаче едната е българска, а другата е от “европейска” държава, като знаем какви са ни пътищата, ще предпочета тази от “европата”. Та дори да е на повече километри, но за по-кратко време. Разбрахте ме!

Lancer е шумна кола, особено над 110км/ч ! С времето става по-шумна.

Окачването не е от най-финните.

Ергономията в колата според мен е доста добра, отпред и отзад.

Ако и когато купуваш обезателно провери дали работи ABS-тракшън, дори тествай! Това е масов проблем. Отремонтирането не е гаранция, а нов струва 4200лв. !

Напоследък често при стартиране не ми включва сервото на волана ! Внимавай!

Възможно е да не работи заводското хендс фри, отново масов проблем! Възможно е в някой момент бутоните на волана да за почнат да не работят.

Ремонти до сега съм правил само по окачването. Доста неща съм сменил, основната причина са нашите пътища!

Накладките не са проблем, по-скоро проблема са дисковете. Но когато сложиш хубави няма проблем.

Колата за един западно европеец е перфектна защото до 150000 не е дала почти никакъв проблем и след това ще я изпратил за България, там бай Ганьо да му мисли!

Колата като инженерна задача, изпълнение и ценови клас е перфектно реализирана, защото е изкарала гаранцията без абсолютно никакъв проблем, а до 100000 км. поооочти не е имала проблем, а до 150000км. тук таме е имало какво да се оправи. От там нататък на инженерната задача не я интересува, дали бай Ганьо ще псува!

Аз лично незнам дали бих искал да купя Lancer втора ръка и изобщо се съмнявам ако купя друга марка втора ръка дали ще е по-добре и какво ще ми донесе или снесе!

Уви, пари за чисто нова кола трудно се събират!

Май не стана кратко с няколкото изречения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че в Германия, Австрия, Франция, Швейцария никой не дава 5 - 6 или 7 години гаранция. Давата се стандартно 2, с доплащане може 3 и толкова. Колите масово се правят по-скоро със счетоводна задача да изкарат гаранцията или 100 000 км и после да носят печалба от подръжка.

 

Швейцария е малка държава, но хората пътуват много, за което е по-евтино до Франция, Германия и Италия и то често и навъртат порядъчен километраж за кратко време. Масовото каране се смята по 1000 - 1500 км на седмица, във всяка развита Европейска държава. А и никой не си купува кола, за да не я кара и да я пази, за да я продаде на клиент от България некарана и обезценена за 20% от първоначалната цена. Такива благодетели няма, та и на свой роднина едва ли ще направи такъв подарък, като ги знам колко са пресметливи и стиснати. Ако е някой балканска душа по-може да му отпусне края, но пък той няма да я е подържал толкова акуратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да споделя моето мнение като човек който живее от 7 години в Швейцария,първо гаранцията не се дава от търговеца а от производителя,тоест ако автомобил купен от България има 5 годишна гаранция със сигурност и тук ще е с 5 години гаранция която е валидна в цяла Европа а и извън нея,второ което съм забелязал че за разлика от България тук има много малки гаражи който предлагат нови автомобили и съответно конкуренцията е голяма а от там и цената е по добра.Ако в България има един представител на определена марка с 4-5 филиала в страната,тук са 20 -30 гаражи на различни собственици които вземат коли от един представител ,но цените си ги определят самите те,сама за инфо в момента тече акция на Есклипс крос с всички екстри 4 по 4 и струва 24хил.франка,което е доста по евтино от България и това е около 5-6 заплати тук,и за разлика от България тук в семействата има по 2-3 коли,така че километрите със сигурност са реални а и цените

са такива защото ако си купиш нова кола и тя ти е струвала 6 заплати,след 5-7 години е нормално да я продадеш за една.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз докато живеех в Швейцария бях при хора, които имаха 7 автомобила, повечето стари, но не антики или олдтаймери, а кабриолети на Мерцедес и БМВ, запазени за пътешествия до Южна Италия и участие в ралита на марките. За всичките коли имаха два регистрационни номера, които прехвърляха на колите които карат. Съответно за евридейка караха два автомобила - едно Субару Импреза и едно Рено Меган комби и двете бензинки. Като тръгвах бяха решили да продават Рендето, на 6 години (2009 г, ноември) на 260 000 км, 2000 кубика бензин с вариатор и искаха 8500 Франка. Говориме за нещо, което се е случило през 2016 година. Аз лично за това Рено не бих дал такива парички, като се има предвид планинския характер на страната, тежкия климат на Алпите и химията, с която се обработват пътищата през поне едно 4 месеца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а за дизелите от този модел какво бихте казали? Виждам, че са по евтини. На какво се дължи това?

 

 

примерни обяви:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540404585337287&slink=8v2a8a

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11542354625045470&slink=8v2a8a

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11541955953695094&slink=8v2a8a

 

без да съм разглеждал много.

 

В момента съм с дизел и... абе предпочитам бензина, но все пак.

 

Какво ще означава това DID Diamond?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че когато се продаваше нов, Лансера дизел беше няколко хиляди по-скъп от бензин с еквивалентно оборудване. Сега втора ръка дизела е по-евтин.Мотора е стара разработка на VW, има много повече потенциални и скъпи проблеми в сравнение с бензина - DPF, EGR, турбина, двумасов маховик. Всичките тези неща при бензина ги няма. Купувайки кола на 150 000+ км си вкарвате само проблеми с дизела и ако въобще случите на такава с реални км.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа по темата, че точно днес сутринта я видях колата на 117 117 км като отивах към работа :drive:

Нова съм е вземал преди 9 години и половина почти, 1.8, ръчка. Колата си е здрава, шумна и си гори, но още си ме кефи.

Този разход 10, който го дават е верен ама на магистралата :D И то около ограничението 140-150, нагоре става доста повечко.

В града е 12-13 (това е в София и Пловдив).

Успех с избора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа по темата, че точно днес сутринта я видях колата на 117 117 км като отивах към работа :drive:

Нова съм е вземал преди 9 години и половина почти, 1.8, ръчка. Колата си е здрава, шумна и си гори, но още си ме кефи.

Този разход 10, който го дават е верен ама на магистралата :D И то около ограничението 140-150, нагоре става доста повечко.

В града е 12-13 (това е в София и Пловдив).

Успех с избора!

Ако свалиш на 120 км/ч. ще даде 7.5 - 8/100.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да попитам за тези модели със 152 к.с. с какъв двигател са?

 

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11542826911397980&page=1&searchres=28plhpd1

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11534935102916190&page=1&searchres=28plhpd1

 

Виждам, че са с автоматична скоростна кутия, което на мен лично не ми се нрави много. Все още се колебая м/у 109 к.с. и малко по-мощен двигател 144 к.с.

 

Бях чел, че моторите след 2010 са по-добри. Може и някой от коментарите в темата да споменал този факт. Както и че 1.8 са може би най-надежни от серията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

152 e 2.0 двигател, внос от Щатите или Канада, защото в Европа не се предлага. Надеждността е абсолютно същата. Блока и главата на двигателя са еднакви. Разликата във вместимостта идва от дължината на биелите, различните бутала и колянов вал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам дизел с VW двигател 2.0 ДИ-Д. Иначе онзи ден попаднах на тоя клип и хем съм се смял, хем мога да кажа, като се имам предвид, че съм собственик от 5 години, че почти почти всичко е вярно, а има и още :)

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Стоян! Би ли могъл да споделиш какво още да споделиш, и го няма в посочения от теб клип. Аз също го гледах :)

LiX, това означава ли, че при нужда от закупуване на някои части, ще трябва да се търсят извън Европа и ще има забавяне при ремонт?

Редактирано от Hikone
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...