LiX Публикувано 23 ноември 2018 Сподели Публикувано 23 ноември 2018 Здравей, Стоян! Би ли могъл да споделиш какво още да споделиш, и го няма в посочения от теб клип. Аз също го гледах LiX, това означава ли, че при нужда от закупуване на някои части, ще трябва да се търсят извън Европа и ще има забавяне при ремонт? Да, има различни части, но на 90% са еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 24 ноември 2018 Сподели Публикувано 24 ноември 2018 Моята кола е (с една степен) по-ниско ниво на оборудване, което освен козметични неща, е свързано с това, че аудио-то ми е по-елементарно, а там въпросът е, че осветеността на радио панела е много слаба и почти не се вижда на дневна, да не говорим слънчева светлина. Много собственици търсят варианти за смяна на радиото. Нямам сензори за паркиране и не мога да коментирам тяхната работа. Потвърждавам усещанията при каране и возене - окачване, спирачки, нива на шум. Ако мога да се изразя крайно - тази кола е (почти) само волан, педали и скоростен лост (6 МТ). Чисто състезателна кола. Обаче на мен ми подхожда перфектно, все пак си я карам сам, леко съм нервак и обичам да ръчкам. Двигателят при мен е дизел, на VW, 140 к.с. Колата е лека (много пластмаса, тънко лаково покритие) и с тоя двигател върви екстра. Но аз не съм избирал нито нивото на оборудване, нито технологията - такава ми попадна от проверен продавач и с удостоверен произход, реших да я купя. Колата вече е на 10 г., 110 хил. км. Преди две години смених накладките, но не и дисковете. Миналото лято (най-накрая) отказа оригиналният акумулатор и купих нов. Също миналото лято възникнаха изглежда типичните проблеми с ABS модула, но намерих екип, който да го поправи. Монтирал съм си спойлер на багажника и така отварям багажника по-лесно Преди три години беше направена консервация на дъното. Преди месец ходих на ГТП в пункт на СБА, където са много подробни и техникът каза, че двигателят работи перфектно, а изгледът на колата отдолу го впечатлил - като липса на ръжда и течове, дори ме пита къде и кой ми я поддържа. Да се върна на двигателя - моят е версия BWC. Опитът ми сочи, че двигателят е много чувствителен на некачествено гориво, затова зареждам само на проверени обекти, дори на едни и същи колонки. При възможност зареждам гориво G-Drive на Gazprom. В годините съм ползвал и някои добавки, а през миналото лято известно време добавях необходимите количества 2-тактово масло Husqvarna за очистване на горивната система, най-вече на дюзите, тъй като изглежда имаше налепи и при студен старт двигателят работеше неравномерно и пушеше. Бях изневерил на принципите си и няколко пъти зареждах на по-евтини обекти, за което после съжалих. Изгарянето на 2-тактово масло имаше очистващ и смазващ ефект. Преустанових употребата му, сега всичко работи по часовник. Ако вместо това, бях закарал колата за преглед и ремонт на двигателя, най-малко щях да се отърва с почистване с ултразвук, което сигурно щеше да е 500-600 лв., или комплект крадени дюзи за около 1200 лв. Трябва много да се внимава къде се ходи, какво ти казват и колко пари искат да ти вземат, мамка му... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 24 ноември 2018 Сподели Публикувано 24 ноември 2018 Ако си от София или околността и искаш - обади се този уикенд, ела, ще ти покажа колата, да огледаш, да пипнеш, може да пообиколим, но моята не е бензин, да се помни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 25 ноември 2018 Сподели Публикувано 25 ноември 2018 Преди три години беше направена консервация на дъното. Преди месец ходих на ГТП в пункт на СБА, където са много подробни и техникът каза, че двигателят работи перфектно, а изгледът на колата отдолу го впечатлил - като липса на ръжда и течове.Къде си правил консервация и в какво се състои?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 25 ноември 2018 Сподели Публикувано 25 ноември 2018 В една автомивка в Красна поляна, но тази автомивка вече не е там, т.е. не е на същите хора и не знам дали предлагат същите услуги, мисля че не. Този, който тогава я държеше или беше управител, се казва Галин. Беше ми казал, че ще правят нов пункт, но последно когато говорих с него по телефона, каза, че се занимава с друго. И повече не съм се интересувал. Процедурата включваше третиране с няколко препарата, като работникът беше в защитно облекло от глава до пети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hikone Публикувано 25 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2018 Искам да благодаря на Стоян още веднъж за отделеното време днес и това, че ми показа този прекрасен екземпляр. Даде ми отправна точка, за това какво да гледам при избора си. Наистина много вдигна летвата и не знам дали ще намеря такава кола като неговата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 25 ноември 2018 Сподели Публикувано 25 ноември 2018 Както когато на мен са ми помагали и обръщали внимание, когато съм имал нужда, така и аз, когато се открива възможност. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hikone Публикувано 25 ноември 2018 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2018 (редакция) Между другото помислих си, че когато взема Lancer няма ли и аз да попадна в твоята ситуация. Искам да споделя пред съфорумниците, че Стоян днес отдели от времето си, за да ми покаже колата която кара. Обясни ми много неща, с които се е сблъсквал. Дори ми предостави възможност да я покарам, до Перник и обратно. Предложих му да му платя горивото но ми отказа. Благодарен съм още веднъж, за жеста който направи и времето което отдели на един непознат. Предполагам това е духа на Мицубиши. :mitsu-smiley: Станислав Костадинов, може ли да споделиш как мина огледа на https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x . Редактирано 25 ноември 2018 от Hikone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 26 ноември 2018 Сподели Публикувано 26 ноември 2018 Станислав Костадинов, може ли да споделиш как мина огледа на https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11524590549377569&slink=8uiu6x . Видях я, перфектно изглежда. Аз бих се пазарил за 10 500 - 11 000 някаъде ... но Там има проблем с човека който я предлага. Нещо за мен не е точно. На един и същ въпрос зададен 5 пъти по 5 различни начина отговорите са 5 различни. Предпочитам да не ти създавам предварителна нагласа, отиди и я виж и прецени за теб как са нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxxroyal Публикувано 1 декември 2018 Сподели Публикувано 1 декември 2018 Здравейте приятелиДнес на бартер ми попадна уникално Evo X купумано ново от БалканстарСега на 80000 и доста пипнатоОбявил съм го, цената подлежи на коментар и бартер, заслегава си, погледнете https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543707711761080 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 2 декември 2018 Сподели Публикувано 2 декември 2018 Толкова неграмотно е написано, чак ме страх да натисна в/у линка! Направо е съмнително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 2 декември 2018 Сподели Публикувано 2 декември 2018 Обявата е съмнителна, явно търговеца не знае какво продава или не се е постарал да напише достатъчно в обявата. Ево със заводска турбина не прави 500 коня!80000 км за обикновена кола е малко, но за SST това е много, а пък за обявените коне е абсурдно без подмяна на съединителите! Въобще нищо не се споменава за AWC помпата. За тези км ще трябва да е минала през сервизиране или подмяна. За неопитните обявата може да звучи WOW, но за опитните поражда много съмнения. Причина за продажбата може да е молещата за ремонт скоростна кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bullseye Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 (редакция) Здравейте пичове, Реших да пиша в тази вместо да правя нова тема. Аз също си търся Lancer X, 1.8/2.0 бензин, седан, като за предпочитане е да е ръчка (четох, че автоматичните кутии дават проблеми при неправилна поддръжка и нередовна смяна на маслото, та затова смятам, че CVT си е риск). Попаднах на следната обява и тъй като не разбирам от автомобили реших да се допитам до вас за нея - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11543241354801320&slink=935yjw Силно ме съмнява километрите да са реални. Цената също ми се вижда леко височка. На пръв поглед впечатление ми направи протрития волан (Въпреки че съм чувал, че това е честно явление при лансерите още над 100к км) и липсата на емблемата и надписа Lancer oтзад.Ще се радвам да споделите мнение, също да посъветвате за какво евентуално да гледам на място. Благодаря предварително. Редактирано 15 декември 2018 от Bullseye Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 Здравейте пичове, Реших да пиша в тази вместо да правя нова тема. Аз също си търся Lancer X, 1.8/2.0 бензин, седан, като за предпочитане е да е ръчка (четох, че автоматичните кутии дават проблеми при неправилна поддръжка и нередовна смяна на маслото, та затова смятам, че CVT си е риск). Попаднах на следната обява и тъй като не разбирам от автомобили реших да се допитам до вас за нея - https://www.mobile.b...20&slink=935yjw Силно ме съмнява километрите да са реални. Цената също ми се вижда леко височка. На пръв поглед впечатление ми направи протрития волан (Въпреки че съм чувал, че това е честно явление при лансерите още над 100к км) и липсата на емблемата и надписа Lancer oтзад.Ще се радвам да споделите мнение, също да посъветвате за какво евентуално да гледам на място. Благодаря предварително. От това което се вижда, Лансера е внос от Северна Америка и му свети лампата за TPMS - системата за измерване на налягане на въздуха в гумите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bullseye Публикувано 15 декември 2018 Сподели Публикувано 15 декември 2018 От това което се вижда, Лансера е внос от Северна Америка и му свети лампата за TPMS - системата за измерване на налягане на въздуха в гумите. Има ли повод за притеснение фактът, че е американка? От това, което съм чел разликите с европейските екземпляри са минимални. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hikone Публикувано 2 януари 2019 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2019 Има ли повод за притеснение фактът, че е американка? От това, което съм чел разликите с европейските екземпляри са минимални. Tук LiX е обяснил накратко какви са разликите. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=38869 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.