bozhidar 48 Публикувано 4 август 2019 Сподели Публикувано 4 август 2019 Здр. Колеги, ако на някой му придърпва колата към 1800-2000 оборота, може да пробва със смяна на въздушния филтър. Моя беше на 7к. и започна да придърпва, мислех че е от ЕГР, но със смяната на филтъра колата спря да придърпва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 5 август 2019 Сподели Публикувано 5 август 2019 Дано греша,но мисля че се заблуждаваш-просто съвпадение.При мен придръпването не беше постоянно ,а когато му кефне.Ако е от запушен филтър щеше да придръпва постоянно,защото ако е затлачен филтъра няма как веднъж да е добре ,а после да не е.Докато ЕГРа си прави магариите когато му скимне-т.е. отваря без закономерност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Genadiev Публикувано 26 август 2019 Сподели Публикувано 26 август 2019 Здравейте колеги, Нов съм във Форума, както и от скоро съм притежател на Аутлендър 2008 2.2 хди. Като цяло впечатления ми от този агрегат са повече чудесни. Имам обаче няколко записани грешки които ме притесняват:- P1351- P2408- P0420Малко предистория - колата я чета с обикновен OBD-bluetooth адаптер. Наложи се да го правя след като на магистрала с 130-140 км.ч. отчетливо започна да прекъсва, в крайна сметка успях да стига безпроблемно до крайната си цел. След това прекъсване нямаше проблем цяла седмица градско (София) и път от София до Варна. В неделя на прибиране от Варна, веднага след като напълних резервоара до горе светна предупреждение check DPF. Реално няма промяна в държанието на колата освен че, предупреждението се появява всеки път веднага след запалване.Моля за съвет какво предполагат грешките и на къде да се насоча. П.П. До сега съм изминал с колата около 7к. км. и не съм усещал описаните за регенерация симптоми. Възможни е и да не съм обърнал внимание. Предварително Ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 5 октомври 2019 Сподели Публикувано 5 октомври 2019 (редакция) След премахнат ДПФ софтуерно и физически.направен ремап и изолиран софтуерно ЕГР с разкачена букса отново ми придърпва.Не е затапван с ламаринка ЕГР.Не го беше правила доста време .,но сега като захладня времето пак се прояви проблема.Прави го на студен или леко загрял мотор ,но не винаги.След каране на колата съм пипал тръбата на ЕГРа към всмукателния колектор и не е гореща.Светещи лампи няма. Редактирано 5 октомври 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 5 октомври 2019 Сподели Публикувано 5 октомври 2019 Подметнаха ми нещо за датчик колянов вал-има ли връзка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 16 октомври 2019 Сподели Публикувано 16 октомври 2019 Здр. колега, в какви обороти ти придърпва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 октомври 2019 Сподели Публикувано 16 октомври 2019 Придръпваше ми само докато е студена-обороти не съм гледал,като загрее е пушка-само път и дай.Вчера като я карах за съединител и датчика след обед и беше топло времето нямаше проблем-само в студено време го правеше.Ще видим като сменят датчика,но на диагностика това излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 октомври 2019 Сподели Публикувано 18 октомври 2019 Сменени-съеднител комплект,лагер помпа,маховик,семеринг колянов вал и датчик колянов вал-частите от АМК.Тотал-1788 пари с труда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 26 октомври 2019 Сподели Публикувано 26 октомври 2019 (редакция) Ами всъщност е доста добре - само маховикът преди струваше толкова, че и отгоре. То това си е позната конструктивна слабост в моделите преди 2009 - при някои "късметлии" капе масло върху съединителя заради кофти проектирани уплътнения от страната на скоростната кутия или при коляновия вал и заради това придърпва. Редактирано 26 октомври 2019 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 26 октомври 2019 Сподели Публикувано 26 октомври 2019 Ползвах отстъпка 15%.Сух си беше стария съединител,семеринга е бил леко тръгнал и за всеки случай е сменен.Сега отделя супер отдолу и малко ме дразни още-но ще се свикне.Оказа се,че в АМК оригиналните части са най евтини в сравнение с Ауто+ и прочее доставчици.Вчера нахлузих и зимните гуми докато е сухо времето,че най мразя да слагам в багажника мокри гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 26 октомври 2019 Сподели Публикувано 26 октомври 2019 (редакция) От семеринга (MN982076) е проблемът при 90% от случаите - и при мен капе оттам, но изтича навън. Явно не са се справили добре при проектирането и изборът му. В немските форуми през годините има стотици постове по темата с едни и същи оплаквания и решения. За съжаление не всеки нов семеринг е ОК като дизайн и материал (оригиналните са твърде плитки и прекалено твърди (PTFE), което явно е неудачно).Иначе вероятно при загряване маслото изгаря и затова дърпа само на студено. Редактирано 26 октомври 2019 от Celeborn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.