Guncheff Публикувано 22 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2019 Привет, колеги. При мен проблема се оказа от дроселовата клапа. След като дпф-а тотално се беше задръстил и след всяко палене веднага гаснеше, я закарах в сервиз. На диагностиката излезе клапата, като сярата в дпф-а беше на 70%, саждите на 80% смених я срещу 340лв от СФА и сега се надявам проблема да е решен. След смяната й, пича в сервиза е направил регенерацията на място, следователно сярата пада на 0%, а саждите на 70%. Сега от мен се иска едно яко изпъване по магистралата, за да си направи регенерацията както трябва и да изчисти дпф-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Привет, колеги. При мен проблема се оказа от дроселовата клапа. След като дпф-а тотално се беше задръстил и след всяко палене веднага гаснеше, я закарах в сервиз. На диагностиката излезе клапата, като сярата в дпф-а беше на 70%, саждите на 80% смених я срещу 340лв от СФА и сега се надявам проблема да е решен. След смяната й, пича в сервиза е направил регенерацията на място, следователно сярата пада на 0%, а саждите на 70%. Сега от мен се иска едно яко изпъване по магистралата, за да си направи регенерацията както трябва и да изчисти дпф-а.....а скоростната кутия как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 Впрочем и при мен на диагностика показваше дроселова, та дроселова...Наистина не работеше, но един път не отчете проблем с ЕГР.А се оказа от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 23 февруари 2019 Сподели Публикувано 23 февруари 2019 ЕГРа ще набие грешка ако проблема е електрически,ако е механичен няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 ЕГРа ще набие грешка ако проблема е електрически,ако е механичен няма. EGRра няма ли обратна връзка към ЕКУто ?Ако не изпълни зададеното положение ЕКУто трябва да разбере и да вдигне тревога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 24 февруари 2019 Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Моята явно от ЕГРа придръпваше защото след изолиране го няма вече,а грешка не е имало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guncheff Публикувано 24 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2019 ....а скоростната кутия как е? За момента всичко е наред с нея. Само някоя ролка просвирва. Ти само ангренажният комплект ми смени, нали така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guncheff Публикувано 24 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2019 Впрочем и при мен на диагностика показваше дроселова, та дроселова...Наистина не работеше, но един път не отчете проблем с ЕГР.А се оказа от него. И при мен имаше грешка за ЕГР-а и си мисля, че проблема главно идва от дросела, тъй като май от нея тръгва регенерацията. Следователно тя като не дава правилните параметри към компютъра, всичко по веригата се шашва, мое мнение.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 9 Май 2019 Сподели Публикувано 9 Май 2019 Ново 5-вчера ми придърпа един път и веднъж на празен ход паднаха оборотите и аха да изгасне.ЕГРа е изолиран само софтуерно,лампи не са светвали както и преди.Мисля си да не трябва да се затапи и с ламарнка гада,а уж нямало нужда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 13 Май 2019 Сподели Публикувано 13 Май 2019 (редакция) Затапвай го, какво се чудиш, защо да цапа със сажди.Трябва ти много тънка и мека ламаринка, защото е на конус, трябва като се стегне , да уплътни ламаринката.Аз му сложих латун. Редактирано 13 Май 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 13 Май 2019 Сподели Публикувано 13 Май 2019 (редакция) Днес както ускорявах за едно изпреварване и заби за стотни от секундата,супер неприятно-имам чувството че може да скъса ремъка така.Латуна не е ли тънък?Да не прегори от газовете си мисля.Не съм го затапвал,защото ми каза човек на когото имах доверие,че при изолиране софтуерно клапана оставал затворен и нямало начин да се отвори,но...аз всъщност не съм сигурен,че е от него проблема. Редактирано 13 Май 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 (редакция) Латуна съм го сложил до всмукателните тръби(до дроселовата клапа) , не до самия ЕГР.Там колко нагряване да има?То ясно , че не е сигурно дали е от него , но трябва да пробваш. И друго...моя първоначално беше изолиран без откачена букса, но не се получи както трябва.Когато откачихме буксата и отново пипна нещо по софта , тогава стана Редактирано 14 Май 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 Коя букса сте откачили? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 Май 2019 Сподели Публикувано 14 Май 2019 Забелязвам,че придръпва докато не е загряла нормално.Като загрее го няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 Май 2019 Сподели Публикувано 15 Май 2019 Най лошото е ,че го прави когато и скимне и ще е трудно да хване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 Май 2019 Сподели Публикувано 18 Май 2019 Преди малко я запалих и почти веднага затопли тръбата от ЕГРа към дросела.Уж е изолиран софтуерно ама пуска.Или е останал отворен или не е направено изолирането както трябва.Но пък почти 4 месеца не е имало проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 18 Май 2019 Сподели Публикувано 18 Май 2019 Буксата на егр-а.ама къде е ...не съм гледал.Сложи му латуна( или изрежи от капачка от буркан) и пробвай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 Май 2019 Сподели Публикувано 18 Май 2019 Нищо няма пипам,като се върне майстора да си я оправя както трябва-платил съм му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 14 юли 2019 Сподели Публикувано 14 юли 2019 (редакция) Здр. някой може ли да даде схема на ЕГР, как се сваля и разглобява, защото искам да го почистя.Някой от вас пробвал ли е да го сваля. Благодаря предварително. Редактирано 14 юли 2019 от bozhidar 48 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 юли 2019 Сподели Публикувано 15 юли 2019 http://public.servicebox.peugeot.com/docprAC/vehCom.do?cat=VP01&vehCom=VCO0110&lcdv=B0D%3D%26B0F%3DB0FJ4#ancreFonctionLvl3от тук не става ли да видиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 17 юли 2019 Сподели Публикувано 17 юли 2019 От тук не става, дава някаква грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 17 юли 2019 Сподели Публикувано 17 юли 2019 Влез в сървиз бокса и си направи регистрация,тогава ще стане.Там можеш освен да гледаш части а и цени на оригинални части да проверяваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 юли 2019 Сподели Публикувано 18 юли 2019 Влез в сървиз бокса и си направи регистрация,тогава ще стане.Там можеш освен да гледаш части а и цени на оригинални части да проверяваш. Тук съм опитвал да се регистрирам, но дава съобщение, че не е достъпоно за физически лица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 18 юли 2019 Сподели Публикувано 18 юли 2019 (редакция) Ами аз съм такова и си имам регистрация,макар и от поне 10 години.Пазарувам си от там ,проверявам цени защото понякога оригиналните части са с по ниски или съвсем малко по високи от алтернативите.Вече сървизбокса е обединен за Пежо и Ситроен-просто си избираш марката. Редактирано 18 юли 2019 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhidar 48 Публикувано 22 юли 2019 Сподели Публикувано 22 юли 2019 Здр. Колеги, някой от вас опитвал ли е да изключи egr клапана посредством съпротивление от 5.1 ко., Което се поставя на дебитомера. Знаете ли дали ще стане, както при 3.2литровия мотор на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.