vege Публикувано 28 декември 2017 Сподели Публикувано 28 декември 2017 Здравейте,наскоро смених агренажна верига. След това поведението на колата ми се струва различно. Колта не е толкова пъргав, колкото беше. В ниските обороти няма никаква мощност, а не беше така, защото този двигател, макар и малък (1.1) е с променлива фаза на газоразпределението.Въпросът ми е възможно ли е да не са настроили нещо при смяната на веригата? Може ли да се оправи това лесно? Благодаря и весели празници! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 декември 2017 Сподели Публикувано 29 декември 2017 Здрасти, не би трябвало да има разлика в работата на двигателя след смяна на ремък или верига. Най-добре да се върнеш в сервиза където си направил смяната и да искаш да проверят всичко пак и една диагностика е добре да направиш. В случай , че кажат всичко е ОК, а двигателя продължава да не е пъргав , отиди в друг сервиз и направете диагностика там , обещани какво и след какво се е случило и проблемът ще изкочи. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 29 декември 2017 Сподели Публикувано 29 декември 2017 Въпросът ми е възможно ли е да не са настроили нещо при смяната на веригата? Може ли да се оправи това лесно? Благодаря и весели празници! !00 %.Трябва да се провери зацепването и да се вкара на белезите ако не е.И регулиране на делкото/запалването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2017 Сподели Публикувано 30 декември 2017 Здравейте,наскоро смених агренажна верига. След това поведението на колата ми се струва различно. Колта не е толкова пъргав, колкото беше. В ниските обороти няма никаква мощност, а не беше така, защото този двигател, макар и малък (1.1) е с променлива фаза на газоразпределението.Въпросът ми е възможно ли е да не са настроили нещо при смяната на веригата? Може ли да се оправи това лесно? Благодаря и весели празници!.....не са ти зацепили агренажа правилно ....и при нас е имало случаи такива.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci6 Публикувано 9 януари 2018 Сподели Публикувано 9 януари 2018 Здравейте,наскоро смених агренажна верига. След това поведението на колата ми се струва различно. Колта не е толкова пъргав, колкото беше. В ниските обороти няма никаква мощност, а не беше така, защото този двигател, макар и малък (1.1) е с променлива фаза на газоразпределението.Въпросът ми е възможно ли е да не са настроили нещо при смяната на веригата? Може ли да се оправи това лесно? Благодаря и весели празници! А каква е причината за смяна?Симптоми,ако има такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 10 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2018 А каква е причината за смяна?Симптоми,ако има такива.120 К км. Казаха, че се сменяла на 100К. Симптоми нямаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 12 януари 2018 Сподели Публикувано 12 януари 2018 Да бе? Веригата вярно ли е препоръчително да се сменя на 100к километра , моля колеги дайте малко инфо,че с моите 100к мили май бая съм ги подминал Колта е Z30 CZ1 1124 кубика 3 цилиндъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci6 Публикувано 13 януари 2018 Сподели Публикувано 13 януари 2018 Да кажа,че и аз съм 1.5 DID на 133000 км.Веригата не е сменяна!От опита ми с други коли знам,че се появява "шум-дрънчи".Дори и едноредова,едва ли би се скъсала внезапно,ако няма дефект! Та за това и питах,а и в книжката на колата не съм видял препоръки за смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 14 януари 2018 Сподели Публикувано 14 януари 2018 (редакция) След като видях цените на двигател в страната,в която живея а именно Англия се продават двигатели между 11-и 100 000 мили на цени между 150 и 400 лири което е смешно и не финансово рентабилно да се разглабя двигател за смяна на верига.А и тук с документите е много по-лесно като умре сменяш и караш и не виждам особено голям смисъл поради простата причина че 3 цилиндровата моторетка се измъква с 1 ръка от коша (сигурно не тежи повече от Еклипсова скоростна кутия). Редактирано 14 януари 2018 от Владимир Гетов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 3 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2018 Още един въпрос след консултация в сервиза относно мощността. Вярно ли е, че има датчици на вала и ако не е правилно зацепена веригата задължително ще светне check engine? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 февруари 2018 Сподели Публикувано 3 февруари 2018 Май некадърниците се опитват да се измъкнат с остроумие..... Да ще светне чека, ако прескачането на белезите е голямо, но тогава и колата няма да запали, освен това датчик има само на единия разпределителен вал..... Ако се обърка другия ще светне ли чека??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 3 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2018 Май некадърниците се опитват да се измъкнат с остроумие..... Да ще светне чека, ако прескачането на белезите е голямо, но тогава и колата няма да запали, освен това датчик има само на единия разпределителен вал..... Ако се обърка другия ще светне ли чека???То и други остроумия имаше като например, че с километрите щяло да се оправи, верига не можело да прескочи (щото не е ремък и има зъбци) и т.н. Жалко е, когато голям и сериозен сервиз се държи като квартален майстор. :icon_censored: Има ли начин да се провери зацепването без да се разглобява отново или не? Какви други симптоми би могло да има освен загуба на мощност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2018 Сподели Публикувано 4 февруари 2018 То и други остроумия имаше като например, че с километрите щяло да се оправи, верига не можело да прескочи (щото не е ремък и има зъбци) и т.н. Жалко е, когато голям и сериозен сервиз се държи като квартален майстор. :icon_censored: Има ли начин да се провери зацепването без да се разглобява отново или не? Какви други симптоми би могло да има освен загуба на мощност?.....има, като се закачи на читава диагностика и се гледат показанията на д-те на кол и разпр. вал като живи данни във времето ,колкото е по голямо отклонението , толкова по зле е ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vege Публикувано 12 февруари 2018 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2018 .....има, като се закачи на читава диагностика и се гледат показанията на д-те на кол и разпр. вал като живи данни във времето ,колкото е по голямо отклонението , толкова по зле е .......Няма отклонения в показанията при живи данни. Но само единият разпр вал е с датчик. Предполагам, че проблемът е в другия. Не става без отваряне така, нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.