Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем при студен двигател Спейс стар


qvor_0407

Препоръчано мнение

И така след смяна на свещи, кабели и лули на бубините проблема си остана и вече не мога да си намеря място. Сега след смяната поне колата върви с една идея по добре но когато загрее.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича много на проблем с автоматичен смукач. Само дето не знам тук как е изпълнен, не съм много на ти с инжекциите... Само като идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених и прословутия бензинов филтър в помпата но уви никаква промяня.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених и прословутия бензинов филтър в помпата но уви никаква промяня.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Има бензинов филтър при мотора,като застанеш пред колата отдясно,под кутията на въздушния филтър,трябва да е метален,цилиндричен а от едната страна е скосен... Ето

https://autoprofi.bg/goriven-filtar-za-mitsubishi-space-star-(dg_a)-13-16v-(dg1a)-10939.html

Редактирано от san4o pansa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има бензинов филтър при мотора,като застанеш пред колата отдясно,под кутията на въздушния филтър,трябва да е метален,цилиндричен а от едната страна е скосен... Ето

https://autoprofi.bg/goriven-filtar-za-mitsubishi-space-star-(dg_a)-13-16v-(dg1a)-10939.html

При мен няма такъв филтър

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно, не знам защо го занимавате човека с бензинови филтри... Ако е задръстен този филтър, то ще има проблеми винаги, а не само при студен двигател. За мен проблемът е с автоматичния смукач или там което изпълнява тази роля при неговия двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

ако някой може да помага от днес колата вече не може и да се кара почна да забива муцуна както върви на по ниски обороти някъде около 2000 не знам вече какво да правя последната грешка която даде беше Р0120 датчика на дросела измерих го при затворен дава 0,45V а отворен 4,95V смятам че е нормално и не знам вече къде да търся проблема, колата е с нови кабели, свещи и лули на бубините смених бензиновия филтър на помпата чистих инжекторите. Ако някои може да помогне ще съм много благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега а проверка/реглаж на клапани правени ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен положението беше почти същото .като я запаля я изкарвах на полусъединител от гаража - като загрее се оправяше.за мое учудване се оказа че се е извадило едно вакумно маркуче на изпарителя.проблема времено го отстранявах като откачах акумулатора за малко и после колата работеше перфектно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали и мерих компресията ако някои клапан не беше добре щеше да си личи поне така мисля, а относно проверих всички маркучи за вакуми даже повечето съм сменил с нови, но изключих акумулатора и наистина има малко подобрение след това ама не се знае утре сутринта какво ще стане

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почисти дросела и ако си с маф сензол погледни и за него в какво състояние е в youtube има клипове :)

Редактирано от senator
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нова сутрин и проблемите започват наново подобрение 0

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Преди години имах подобни проблеми с един опел, оказа се изхабено коксче в капачката на делкото... за 5 ст'инки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросела го по чистих проверих и мапа всичко е наред но проблема си остава. Аз съм с датчик на разпределителния вал

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя проблем е решен с паленето... Налях й 25лт 100октанa,обърнах на бензин и на прибиране в рамките на 20км 3500-6000rpm колкото може...

И напук на всичко колата почна да пали от първия път сутрин на студено,без да тресе...Даже прекъсването на студен мотор на бензин почти изчезна...Обяснявам си го като някакъв недостиг на гориво...Незнам...

Последно пробвах с бензиновата рейка от другата и нямаше резултат,макар че дюзите й светеха...

Аз съм с обикновена газова,мотора с две бобини отгоре 1.8 ,на газ нямах проблем понеже въобще не я карам на газ студена...

Нивото на бензин което поддържах преди да сипя повечко беше почти на минимум...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам само екорейсинг 100 не сам я гонил скоро на бензин ще пробвам намислил съм и да пробвам добавките на хадо за почистване и изграждане на горивната система, ако някой ги е ползвал да каже има ли ефект

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

след дълго и мъчително търсене проблема най-накрая е открит в газовия компютър един от транзисторите които управлява бензиновите инжектори когато е студено прекъсва след нощ прекарана върху радиатора компютъра де колата на сутринта замърка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

след дълго и мъчително търсене проблема най-накрая е открит в газовия компютър един от транзисторите които управлява бензиновите инжектори когато е студено прекъсва след нощ прекарана върху радиатора компютъра де колата на сутринта замърка

Това компютъра на газовото ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...