qvor_0407 Публикувано 1 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2017 И така след смяна на свещи, кабели и лули на бубините проблема си остана и вече не мога да си намеря място. Сега след смяната поне колата върви с една идея по добре но когато загрее. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 1 ноември 2017 Сподели Публикувано 1 ноември 2017 Това ми прилича много на проблем с автоматичен смукач. Само дето не знам тук как е изпълнен, не съм много на ти с инжекциите... Само като идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 1 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2017 Днес смених и прословутия бензинов филтър в помпата но уви никаква промяня. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 1 ноември 2017 Сподели Публикувано 1 ноември 2017 (редакция) Днес смених и прословутия бензинов филтър в помпата но уви никаква промяня. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на TapatalkИма бензинов филтър при мотора,като застанеш пред колата отдясно,под кутията на въздушния филтър,трябва да е метален,цилиндричен а от едната страна е скосен... Етоhttps://autoprofi.bg/goriven-filtar-za-mitsubishi-space-star-(dg_a)-13-16v-(dg1a)-10939.html Редактирано 1 ноември 2017 от san4o pansa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 2 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Има бензинов филтър при мотора,като застанеш пред колата отдясно,под кутията на въздушния филтър,трябва да е метален,цилиндричен а от едната страна е скосен... Етоhttps://autoprofi.bg/goriven-filtar-za-mitsubishi-space-star-(dg_a)-13-16v-(dg1a)-10939.htmlПри мен няма такъв филтър Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FearSoft Публикувано 2 ноември 2017 Сподели Публикувано 2 ноември 2017 Честно, не знам защо го занимавате човека с бензинови филтри... Ако е задръстен този филтър, то ще има проблеми винаги, а не само при студен двигател. За мен проблемът е с автоматичния смукач или там което изпълнява тази роля при неговия двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 15 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2017 колеги малко помощ някой може ли да ми каже къде се намира компютъра на мициту, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 15 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2017 ако някой може да помага от днес колата вече не може и да се кара почна да забива муцуна както върви на по ниски обороти някъде около 2000 не знам вече какво да правя последната грешка която даде беше Р0120 датчика на дросела измерих го при затворен дава 0,45V а отворен 4,95V смятам че е нормално и не знам вече къде да търся проблема, колата е с нови кабели, свещи и лули на бубините смених бензиновия филтър на помпата чистих инжекторите. Ако някои може да помогне ще съм много благодарен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 15 ноември 2017 Сподели Публикувано 15 ноември 2017 Колега а проверка/реглаж на клапани правени ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelcho81 Публикувано 15 ноември 2017 Сподели Публикувано 15 ноември 2017 И при мен положението беше почти същото .като я запаля я изкарвах на полусъединител от гаража - като загрее се оправяше.за мое учудване се оказа че се е извадило едно вакумно маркуче на изпарителя.проблема времено го отстранявах като откачах акумулатора за малко и после колата работеше перфектно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 15 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2017 Нали и мерих компресията ако някои клапан не беше добре щеше да си личи поне така мисля, а относно проверих всички маркучи за вакуми даже повечето съм сменил с нови, но изключих акумулатора и наистина има малко подобрение след това ама не се знае утре сутринта какво ще стане Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 16 ноември 2017 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2017 Нова сутрин и проблемите започват наново подобрение 0 Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 20 ноември 2017 Сподели Публикувано 20 ноември 2017 (редакция) Почисти дросела и ако си с маф сензол погледни и за него в какво състояние е в youtube има клипове Редактирано 20 ноември 2017 от senator Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ste_fun Публикувано 27 ноември 2017 Сподели Публикувано 27 ноември 2017 Нова сутрин и проблемите започват наново подобрение 0 Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на TapatalkПреди години имах подобни проблеми с един опел, оказа се изхабено коксче в капачката на делкото... за 5 ст'инки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 5 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2017 Дросела го по чистих проверих и мапа всичко е наред но проблема си остава. Аз съм с датчик на разпределителния вал Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 6 декември 2017 Сподели Публикувано 6 декември 2017 Моя проблем е решен с паленето... Налях й 25лт 100октанa,обърнах на бензин и на прибиране в рамките на 20км 3500-6000rpm колкото може...И напук на всичко колата почна да пали от първия път сутрин на студено,без да тресе...Даже прекъсването на студен мотор на бензин почти изчезна...Обяснявам си го като някакъв недостиг на гориво...Незнам...Последно пробвах с бензиновата рейка от другата и нямаше резултат,макар че дюзите й светеха...Аз съм с обикновена газова,мотора с две бобини отгоре 1.8 ,на газ нямах проблем понеже въобще не я карам на газ студена...Нивото на бензин което поддържах преди да сипя повечко беше почти на минимум... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 7 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2017 Аз слагам само екорейсинг 100 не сам я гонил скоро на бензин ще пробвам намислил съм и да пробвам добавките на хадо за почистване и изграждане на горивната система, ако някой ги е ползвал да каже има ли ефект Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 9 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2017 след дълго и мъчително търсене проблема най-накрая е открит в газовия компютър един от транзисторите които управлява бензиновите инжектори когато е студено прекъсва след нощ прекарана върху радиатора компютъра де колата на сутринта замърка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 9 декември 2017 Сподели Публикувано 9 декември 2017 след дълго и мъчително търсене проблема най-накрая е открит в газовия компютър един от транзисторите които управлява бензиновите инжектори когато е студено прекъсва след нощ прекарана върху радиатора компютъра де колата на сутринта замъркаТова компютъра на газовото ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qvor_0407 Публикувано 9 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2017 Това компютъра на газовото ли е? да управлението на газовия инжексион Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.