thebestback Публикувано 23 октомври 2017 Сподели Публикувано 23 октомври 2017 Здравейте,карам Каризма Мсх и съм свикнал с проблемни неоткриваеми части и сега отново съм в такава ситуация.Налага се смяна на дясно вътрешно каре(дясно от позицията на шофьорското място).Рамата ми е XMCSNDA2AVF035496...ппмагайте.В сервиза ми разказваха за още 2ма 3ма с каризми обикновени,но отново с този проблем с каретата...даже някакъв англичанин не успявал да ги намери... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 23 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2017 Кажи ми цена,щом друг вариант няма.Алтернативни неорогинални карета са пробвани и не стават,а уж за каризми...и то не едно,две... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 24 октомври 2017 Сподели Публикувано 24 октомври 2017 Колега, я вземи си измери диаметъра на пръта на полуоската (26,3 или 22,0 мм) и кажи колко е. Понеже са 2 вариантазатова може да не да ставали каретата. Също и ако имаш някакви данни за броя на шлиците би били полезни, за да може да ти намерим подходящото вътр. каре. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 24 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2017 И аз това мисля да правя...само чакам майсторите да го свалят.Между другото четох тук,че стават каретата от Меган-все пак кутиите са френски на всички Каризми,освен на ГДИто доколкото знам...Ама се чудя някой не се е ли сблъсквал вече с тея трудни за намиране карета,и да сподели опит Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 24 октомври 2017 Сподели Публикувано 24 октомври 2017 Остави тези Рена Меган, виж диаметъра, който те питах, пък после ще видим. Може би го имам и на склад. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 24 октомври 2017 Сподели Публикувано 24 октомври 2017 Примерно: http://namaleniavtochasti.com/carisma-da-1995-1999/6950-mr911574-mitsubishi-.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 25 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2017 И това не става...аз не искам да ми предлагате сайтове,които и аз мога да видя и пробвам.Няма ли някой от толкова Каризми в този форум,който е сменял карета и да разкаже има ли зор с тях и какво е сложил и от къде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 октомври 2017 Сподели Публикувано 25 октомври 2017 Човека те пита - диаметър, зъби. Сваляш и мериш, това е варианта колкото и да ти се иска друг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rothmans Публикувано 27 ноември 2017 Сподели Публикувано 27 ноември 2017 Мен пък ми е много интересно как се ровиш за такова каре след като изрично са ти казали майстори че не се предлага отделно .... и си пробвал няколко варианта въпреки товаРазбирам че не ти се дават пари за цяла полуоска обаче в някои случаи няма начин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 11 април 2018 Сподели Публикувано 11 април 2018 Привет колегиНе намерих подобна тема затова пиша тук.Каризмата е 1.8 115кс,има странно хлопане отпред.Няма нищо разбито,шарнири,накрайници,нови биалетки,тампоните на стаб. щанга са за смяна ,но не са толкова зле-само скърцат засега.Понеже имам доста части под ръка смених и макферсони те,помислих че тампоните хлопат-не е от тях.И забелязах нещо много странно-полуоските и двете имат луфт вътре където влизат в трипода.Нормални ли е?Като завъртя на ръка се чува леко щракване,но има луфт нагоре и надолу.Имам други полуоска и тези чашки(триподи) дето влизат на шлици в кутията,но не прибързвам да сменям Щото си е бая работа.Мнения??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 15 април 2018 Сподели Публикувано 15 април 2018 Привет колегиНе намерих подобна тема затова пиша тук.Каризмата е 1.8 115кс,има странно хлопане отпред.Няма нищо разбито,шарнири,накрайници,нови биалетки,тампоните на стаб. щанга са за смяна ,но не са толкова зле-само скърцат засега.Понеже имам доста части под ръка смених и макферсони те,помислих че тампоните хлопат-не е от тях.И забелязах нещо много странно-полуоските и двете имат луфт вътре където влизат в трипода.Нормални ли е?Като завъртя на ръка се чува леко щракване,но има луфт нагоре и надолу.Имам други полуоска и тези чашки(триподи) дето влизат на шлици в кутията,но не прибързвам да сменям Щото си е бая работа.Мнения??? Тампоните на амортисьорите,от горе - лагер-тампона, където захваща към купето. А , за полуоските, сменяй за проба. Колко да е работата ,без канал, само с крик и две трупчета за подпора ..... 1 час работа , при полеви усповия .Личен опит Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z_chakarov Публикувано 11 юни 2018 Сподели Публикувано 11 юни 2018 Сваляш карето и преброяваш зъбите и диаметъра на ролките. Ако е с 29 зъба и диаметър 30мм , става от Laguna , Kangoo , Megane. Смених и ляво и дясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.