milenjs Публикувано 8 август 2007 Сподели Публикувано 8 август 2007 Прочетох някъде във форума че тази индикация трябвало да свети при първоначално завъртане на ключа преди да е запален двигателя. При мене не свети - светят само лампите за маслата, акумулатора и ръчната. Някой колега с Вагонче да сподели как е при него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 8 август 2007 Сподели Публикувано 8 август 2007 Здравей, при мен светят също само лампите за маслото, акомулатора и възглавниците. На Colt-a свети въпросната лампа "Check Engine" когато съм на газ( газовата уредба е обикновена - без нищо за лъжене на компютъра и той предполагам засича някакъв проблем).Предполагам че тази лампа свети само когато компютъра отчита някакъв проблем. Това е мое мнение - не съм специалист. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 август 2007 Автор Сподели Публикувано 9 август 2007 Благодаря за информацията, аз също имам газова но тази лампа и когато карам на газ не свети, мислех си да не би да са я порязали при монтажа на газовото но явно не са Гледам при двигателя са монтирали едно блокче Lamda Computer което управлява едно моторче на изхода на газта, не виждам обаче такова за симулатор - може би това върши работа и за симулация да лъже ЕКУ-то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Здравейте,при даване "на контакт" се включва управляващиякомпютър на автомобила. Това личи по червената лампа "Chek Engine". Тя свети в продължение на 3-4 секунди през което време компютъра тества всички управлявани от негосистеми. След това ако всичко е наред изгасва. Това става независимо дали колата е само на контакт или вече е запален двигателя. Светването по време на движение означава, че има някакваповреда /затова е с червен цвят/ и трябва незабавно да се спреи види за какво става въпрос.Отсъствието на светене при първоначално пускане на двигателя/даване на контакт/ е ненормално.При автомобилите с газови уредби /не съм специалист/ може да свети или да не свети по време на движение в зависимост от уредбата. Добре е да не свети по време на движение, защото иначе може съществена повреда да не се отчете понеже "лампата си светиот газовата"Поздрави!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 9 август 2007 Автор Сподели Публикувано 9 август 2007 Мерси Краско, но при мен при подаване на контакт не свети тази лампа :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 9 август 2007 Сподели Публикувано 9 август 2007 Имаш ли такава лампа на таблото по книжка и виж да не е изгоряла самата лампичка зад надписа "check engine"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2007 Сподели Публикувано 10 август 2007 Мерси Краско, но при мен при подаване на контакт не свети тази лампа :(Тази лампа трябва да свети когато подадеш на КОНТАКТ ключа, следва стартер и мотора запалва, тогава след като запали мотора, трябва да продължи да свети жоще 3-4 секунди, след това изгасва и не трябва да светне през цяялото врем в което е запален мотора, ако светне , то тогава има проблем някакъв, който трябва да се локализира, ако въобще не свети ,то тогава най вероятно са я откачили принудително за да не свети ,колкото да я продадат колата...........опитай пак да провериш дали свети при контакт и след това, ако не свети ,тогава свали таблото, на козирката от долната страна има две винчета с кръстата отверка ги развии, след това дърпаш долната част на козирката и леко от одлу от двете му страни ( в долната част на таблото ) с плоска отверка повдигни малко долната част за да може да се откачи щипката ,след това издърпай козирката и я махни......след това пак с кръстата отверка вземи и развий 4-те винчета ,които ще видиш от двете страни на таблото ( желателно е да е с магнит отверката ) като ги свалиш винчетата, то тогава ,ако вагончето ти е до 93 година, тогава дърпаш таблото и внимаваш, щото има жило за км-жа, ако е след това, то това значи че е на букса и дърпаш направо таблото беа притеснение от този сорт......след това трява да видиш дали липсва крушката с фасонката или просто е изгоряла( мн. малка вероятност но все пак........) :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 10 август 2007 Сподели Публикувано 10 август 2007 Ако не е изгоряла лампата, чек енджин трябва да свети няколко секунди след като стартираш двигателя, както пише DJ TUMBI,....иначе може да не разбереш ,че имаш проблем в двигателя!При мен свети когато мина на газ, защото такава ми е уредбата...и това не е много добре но,... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 10 август 2007 Сподели Публикувано 10 август 2007 Сбърках ника: Dj Tymbi! Извинявам се! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 август 2007 Автор Сподели Публикувано 10 август 2007 Благодаря DJ за подробното описание, утре ще разхвърлям таблото и ще видя от къде ще излезе заека. Автомобила иначе върви добре, но ме притеснява че на ниски обороти двигателя малко "тресе" и когато е студен и на бензин при натискане на газта при малките обороти (1000-1500) иска да угасва, над тези обороти е стабилен, като загрее този ефект не се забелязва..... И по принцип си е малко шумен, особенно като го сравмня с 4G16 на Colt-a. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 август 2007 Автор Сподели Публикувано 11 август 2007 Следвайки описанията на Dj Tymbi, свалих таблото, огледах внимателно и.... няма такава контрола Check Endgine на това табло! Погледнах книжката която беше с автомобила /до сега не бях я разглеждал/ - опс и там не е дадена такава контрола. Защо ли е така? Гледах внимателно през отворите - има някои на които наистина липсват лампи но са май за автоматик, нещо за дизелите има... Така че при няма.Така и така съм почнал да питам - видях че има контрола ABS. На мен досега не ми е светвала - знае ли някой кога трябва да свети? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 август 2007 Сподели Публикувано 11 август 2007 А стига бе как така няма Check Engine? Хм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2007 Сподели Публикувано 11 август 2007 Следвайки описанията на Dj Tymbi, свалих таблото, огледах внимателно и.... няма такава контрола Check Endgine на това табло! Погледнах книжката която беше с автомобила /до сега не бях я разглеждал/ - опс и там не е дадена такава контрола. Защо ли е така? Гледах внимателно през отворите - има някои на които наистина липсват лампи но са май за автоматик, нещо за дизелите има... Така че при няма.Така и така съм почнал да питам - видях че има контрола ABS. На мен досега не ми е светвала - знае ли някой кога трябва да свети?????Отново ще попитам, коя година е колата ти?Кой мотор , означение???Дай ВИН кода???Така ли се разглабя както ти писах и какво е различното???? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 август 2007 Автор Сподели Публикувано 11 август 2007 Ами автомобила е - 1997г.шаси - JMBLNN33WTZ001111двигател - 4G63SK7304Таблото го махнах по описания начин с разлика че козирката се държеше на 2 винта горе и 2 долу, след развиването им излезе лесно, таблото е хванато с 4 болта, нямаше жило на километража, по скоро някакъв привод който влиза в таблото твърдо.Ето и няколко снимки от книжката и от таблото - http://www.snimka.bg/album.php?album_id=162036 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2007 Сподели Публикувано 11 август 2007 Наистина няма.......странно :icon_hmm: До сега нямам инфо в което да пише че на някоя серия модели, , модификация, и т.н. да няма лампа за чек-а............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 11 август 2007 Сподели Публикувано 11 август 2007 И на моето ECI-MULTI няма .... но то е доста старичко... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 август 2007 Сподели Публикувано 11 август 2007 Първо колата ти е произведена 95 г., другото е че Check Engine лампата принципносе намира точно до тази на акумулатора с №11 при теб и вероятно трябвало да е №12 :icon_hmm: ама защо я няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 август 2007 Автор Сподели Публикувано 11 август 2007 По VIN излиза 96г., а защо не са предвидили такава индикация...? Както и да е върнах таблото обратно, все пак митсубисхито трябва да се движи а е кофти без скоростомера поне ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 август 2007 Сподели Публикувано 12 август 2007 Колега, въпреки че буквата там е Т, колата е произведена септември 95 г. според CAPS - сервизната програма :mitsu-smiley: Имаше скоро случай пак с Т и беше 97 :rolleyes: така че... декодирането по символа само е +- 1 г. Има възможност твоя да е правен за Азия, но не знам какви точно са разликите им и дали това оправдава отсъствието на Check Engine лампа. Виж дали не пише в книжката за къде е правен. Една разлика, която видях е наличие на зумер за предупреждаване при превишаване на някаква скорост. Друго различно засега не виждам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 август 2007 Сподели Публикувано 12 август 2007 Намерих и друго - азиатския има предпазна планка върху катализатора отдолу - ако можеш да видиш дали имаш или не такава. Другото е дали има огледала на двата сенника от вътрешната страна или само единия - Европейския - и на двата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 По принцип твоя си е Европейски, произведен е Септември 1995г, би трябвало да има лампа "Check Engine". http://www.picvalley.net/v.php?p=u/7/1670_636.JPG В detali.ru дава че може да е европейски, но може да е азиатски - не съм сигурен това точно кой CAPS е. Вижда се от снимките че нарочно липсва този номер на лампа в ръководството и на таблото, че липсва цокъла за нея... Какво мислиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 Следвайки описанията на Dj Tymbi, свалих таблото, огледах внимателно и.... няма такава контрола Check Endgine на това табло! Погледнах книжката която беше с автомобила /до сега не бях я разглеждал/ - опс и там не е дадена такава контрола. Защо ли е така? Гледах внимателно през отворите - има някои на които наистина липсват лампи но са май за автоматик, нещо за дизелите има... Така че при няма.Така и така съм почнал да питам - видях че има контрола ABS. На мен досега не ми е светвала - знае ли някой кога трябва да свети? Точно за това ти бях написал 4 мнения по-горе от това твое, да си провериш дали имаш въобще такава лампа, че ти каквито неща изтъкна, варианта беше просто тази лампа да не съществува или да е изгоряла... друга причина за да не свети няма! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 август 2007 Автор Сподели Публикувано 13 август 2007 @DANI MG - кой да чете внимателно, то и книжката е на италиански, което не ме оправдава, от престоя ми там поназнайвам малко езика но не бях я отварял. Факта си е факт - такава контрола не е предвидена :(@BAlexandrov - огледалце има само на сенника на пътника до водача - над сенника на водача такова няма. Катализатора не мога да определя дали има планка под него, мяза да има ама дали това което гледам е катализатор... електорнен инженер съм и механиката ми е малко чужда...В сряда съм в Ратола - Пловдив за смяна на ремъци, ще се види какво не и е наред и какво е наред, Миро ако е там може да погледне, искам да му благодаря и за съдействието - рядко някой помага на непознат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 август 2007 Сподели Публикувано 13 август 2007 Може би все пак не е европейския модел, а General Export както го водят... Добре е като ходиш да ти я закачат на тестера, за да видиш дали не показва някаква грешка, след като няма друга индикация.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 август 2007 Автор Сподели Публикувано 15 август 2007 За съжаление не можах днес да закача колата на тестера в Ратола - липсваше в момента :( Добрата новина за мене е че след смяна на ремъците треперенето на двигателя в ниските обороти и виенето което се усещаше около 3000 оборота изчезна Сега си мърка направо, а при само запален двигател в купето направо не се усеща че работи. Въпреки че Пловдив ми е малко далече като километри смятам че едва ли имах по удачен избор за смяна от този в Ратола - Пловдив. Миро го нямаше и не можах да се консултирам за липсващата контрола, но сега съм съм доволен от работата на двигателя. Разхода на газ успях да го засека едва сега - около 10/100 (60литра за 610км), не е като на Колта (6.8), но спред мен за такава кола е нормален? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.