Премини към съдържание

Как стои на пътя Колт


Препоръчано мнение

За 1.3 не знам, но чувам добри отзиви за тези двигатели. Само наливао и караш, сменяш и консумативи естествено. Ходовата част изключително здрава, дори бих казал неприлично здрава. Честито. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кирилица!!!

 

Аз карам :mitsu-smiley: колт 1,3 12v вече три години и съм много доволен от него. Моето малко :plane: е :first: според мен.Когато свикнеш с колата и след това се качиш да покараш някоя друга се вижда колко по добре се държи на пътя и колко е по-устоичива от други коли в този клас. Със здраве да си я караш. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

За кола от тоя клас доста добре - аз карах курсове на ситроен ксантия ('1995 г. ) аз сега съм с Колт 99' (от три седмици я има я няма) и мога да ти кажа че съм доста доволен от возенето - не усетих разлика по отношение на комфота на возията и поведение на пътя. Имай предвид че Ксантията е като кораб и беше поддържана. Не съм пробвал Колта още на дъжд - но като гледам какво е времето и това ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колт 1.3 12V е уникален автомобил, но за съжаление е за не повече от 2 човека. Ако е в добро техническо състояние е уникален автомобил - за класа си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моето мнение за КОЛТА е че е идиален за навсякъде с моето мънъче си намирам място на всякъде

На старт се мета яко в град не харчи мно бенз а и е невероятно маневрен

Извън градско стъпва доста здраво на пътя пак е икономичен стига да си го карам споко

двигателят е малко шумен но това :icon_rock: ме радва а и има много твърдо окачване но и това не е проблем според мен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, ако е 1.6 или 1.8, и ако е и 4х4, то направо си става №1. Колите са уникални над 200 малко стават нестабилни, но с подходящия тунинг, си лягат на пътя и 235 не са им проблем!!! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, ако е 1.6 или 1.8, и ако е и 4х4, то направо си става №1. Колите са уникални над 200 малко стават нестабилни, но с подходящия тунинг, си лягат на пътя и 235 не са им проблем!!! :drive:

 

Ванка.....не пиши глупости моляте :icon_blush: :icon_hmm: Имам колт 1.8 със спортно окачване и не ми говори колко е сигурен след 200 км....направо летиш към гробищата :icon_crying: .......... а как реши че вдига 235 км също не разбрах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Макса, който съм вдигал е 180, усетих че това е скорост, която вече е опасна за този клас автомобил!

Незнам дали може още да вдига, а и чесно казано не ми се ще да разбирам :icon_hmm: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят звяр е 1.3 12V пълна инжекция 95 г. Още когат го взех просто останах изумен със сцеплението и издръжливостта на пътя,държи се на 90 градусови завой понякога с над 60 км., разбира се трябва да се кара внимателно, а и не пробвам чак толкова завойте :) На магистралата няма проблеми и до сега нищо по ходовата част не съм пипал и всичко си е наред като минах прегледи още когато я взех. Бих казал че Colt-a ми е много по издражлив от на баща ми Megane-a. :mitsu-smiley: forever :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят звяр е 1.3 12V пълна инжекция 95 г. Още когат го взех просто останах изумен със сцеплението и издръжливостта на пътя,държи се на 90 градусови завой понякога с над 60 км., разбира се трябва да се кара внимателно, а и не пробвам чак толкова завойте :) На магистралата няма проблеми и до сега нищо по ходовата част не съм пипал и всичко си е наред като минах прегледи още когато я взех. Бих казал че Colt-a ми е много по издражлив от на баща ми Megane-a. :mitsu-smiley: forever :)

 

Колега не сръвнявай :mitsu-smiley: с какъвто и да е Френски автомобил!

Аз имам служебно Пежо 306/1800cc, каръл съм и206/1400сс, и 307/1600сс 16V, просто шефа е фен на Пежо, асъщо така и Рена 9, 19 и Меган на приателчета. За недостатъците според мойте виждания за автомобил може да изпиша 5 тома!

Но, с това се надявам да не засегна никого.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го имам от 40 дни и съм му навъртял вече 3500км.

Все още несъм свикнал с колата но смея да твърдя че е много стъбилна в завоите, на мокра настълка също се държи много добре (зави си и от гумите де)

Едно Ферари се завъртая до мене на магистралата до Ябланица 4 дни след като си го купиох. Беше мокро и двмата карахме с нормална скорост (аз със 100 а тои с не повече от 120-130). Ако искате пак да поговорим за стъбилност :icon_blush:

Нещото което открих е че звяра грам нестава за черни (коларски) пътища.

За издръжливоста и здравината нямам впечатления но смених доста неща по него (може би е от това че е докаран от Италия и не е поддържан както трябва)

Като цяло обаче съм много доволен.

Мои приятел каза че Колта возел като че ли сега е излязал от шоурума.

Определено за 10 годишна кола е върхът на сладоледа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално за моето :mitsu-smiley: колт мога до сега да кажа само + ве :)

За стабилност на пътя Да има я,но мисълта ми беше че тази кола е повече градска отколкото магистрална.Всеки ненормалник ако пожелае може да вдигне 220 с нея,но казвам ви след 190км имаш чувството, че не си на земята :icon_blush: В завои е кеф да я кара човек,но пак с разум и едно на ум:)

Като окачване и двигател е много здрава и се отплаща на всеки собственик с дълга вярна служба :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално за моето :mitsu-smiley: колт мога до сега да кажа само + ве :)

За стабилност на пътя Да има я,но мисълта ми беше че тази кола е повече градска отколкото магистрална.Всеки ненормалник ако пожелае може да вдигне 220 с нея,но казвам ви след 190км имаш чувството, че не си на земята :icon_blush: В завои е кеф да я кара човек,но пак с разум и едно на ум:)

Като окачване и двигател е много здрава и се отплаща на всеки собственик с дълга вярна служба :icon_thumbup:

Така е наистина.

По магистралата се движех със 170 със 5000 оборота а това са безумно много, за разлика от колите с мощни двигатели и голямо купе.

До 140-150 оначе се държи великолепно и не се усеща скоростта.

За планински райони също е много готина за каране, да не казвам и божествена.

Определено си е градски автомобил.

Малък, пъргав, здрав, удобен, икономичен.

Кофти е че е адски ниска и неможе да се паркирва на всякъде но това не е болка за умиране.

Агресивната и муцуна е направо убииствена( е не като на галанта), а и спирачките са голямо удоволствие та дори и без ABS.

Интериора също е устроен много функсионално.

А бе стига съм я хвалил то се вижда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като водещ недостатък при колта бих посочил скоростите.......така че ги ревизирлайте навреме да не берете ядове после

 

И това наистина е кола до 180км. след това си е руска рулетка един вид-все пак си е хот хеч а не спортна кола

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като водещ недостатък при колта бих посочил скоростите.......така че ги ревизирлайте навреме да не берете ядове после

 

И това наистина е кола до 180км. след това си е руска рулетка един вид-все пак си е хот хеч а не спортна кола

 

В отговор на написаното ще кажа че този недостаък не е само при колтовете а при всички модели на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Което ме навежда на мисълта дали някои има обяснение защо се получава така.........дали оит немърливост на предишни собственици или си фабричен недостатък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казно не мога да ви разбера защо трябва да ръчкате колтчетата и да хвърчите в облаците. С 200 км/ да летиш с такава кола за мен е безумие :icon_n_blowup:

 

Иначе колата си в много добра, аз с моя колт съм вдигал 130 ( то повече и не може :) )

по магистралата и се усещаше все едно карам с 100, единствена разлика е в шума. Иначе до морето си стигам без проблем с 100-110, дали ще стигна за 5 или за 6 часа за мен няма особено значение, важното е да стигна.

 

За черни пътища според не е подходяша кола, много е ниска, за града е идеална :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казно не мога да ви разбера защо трябва да ръчкате колтчетата и да хвърчите в облаците. С 200 км/ да летиш с такава кола за мен е безумие :icon_n_blowup:

 

Иначе колата си в много добра, аз с моя колт съм вдигал 130 ( то повече и не може :) )

по магистралата и се усещаше все едно карам с 100, единствена разлика е в шума. Иначе до морето си стигам без проблем с 100-110, дали ще стигна за 5 или за 6 часа за мен няма особено значение, важното е да стигна.

 

За черни пътища според не е подходяша кола, много е ниска, за града е идеална :first:

Еми колега ще ти отговоря много бързо :icon_blush: И ти да подкараш 1.8 мотор с 140 кс на има няма 1000кг ще ме разбереш :icon_rock: .Никъде не казвам че го карам с 200км просто това е самоубиство за мен да ги вдигам тези км. с нея,но е факт че в града и не само, тя те предизвиква да я ръчкаш :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С моето колтче.. 1.6 16в 113 кончета 95-та година съм вдигал 190 един път. Но иначе си я карам със 100-110 извън града.. тук таме до 140-160.

За стабилността няма какво да се говори.. сложете и гуми 195/50/15 дори и с нормалното окачване да си е колата ще видите за каква разлика става въпрос.. имах колт преди този пак същия (но катастрофирах с него) беше със спортно окачване и с такава гума трябва да ви кажа по-стабилна кола не съм карал (за жалост ми гръмна гумата в един завой когато влязох в една малка дупка а времето беше мокро тамън беше заваляло дъжд и го обръщаше на сняг и нямаше как да се овладее колата за тази част от секундата в която стана всичко) така че имайте едно наум не зависи само от колата дали е стабилна.. колкото и да е стабилна, колкото и да е усъвършенствана една кола (ако ще и Еволюшън да е) пътищата в БГ са много много зле и не се знае на какъв трап ще попаднете и вие... караите по-бързичко на места които ги знаете наизуст иначе става мазало :)

Дано на никои да не се случва да пукне гума в завой... още по-зле ако е и мокро... :)

А относно колта.. мислите ли че ако не бях влюбен в тази кола пак щях да си взема същата :)

 

Абе колеги имам въпрос.. тука говорите за проблеми на мицубиши в скоростните кутии.. някои има ли линк към тема за това в какво точно се изразява проблема ... ?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се добави :drive: :plane: :icon_rock:

 

Извинявам се за спамчето :icon_blush: но Фидо ти купи ли си кола или ако още не има един колт като моя ....направо слънце в София дава се 3200лв.Ако имаш желание и снимки мога да ти кача :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спамчето :icon_blush: но Фидо ти купи ли си кола или ако още не има един колт като моя ....направо слънце в София дава се 3200лв.Ако имаш желание и снимки мога да ти кача :icon_thumbup:

Мисля че в мобилето имаше обява на колт 1.8 GTI

 

 

 

 

 

 

Проблема със скоростните кутии миля че се изразява в това че са със алуминиеви синхронизатори, ако правилно съм разбрял DJ Tymbi

При другите автомобили мисля че са или бронзови или чогуневи синхронизаторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че в мобилето имаше обява на колт 1.8 GTI

Проблема със скоростните кутии миля че се изразява в това че са със алуминиеви синхронизатори, ако правилно съм разбрял DJ Tymbi

При другите автомобили мисля че са или бронзови или чогуневи синхронизаторите.

ее, чак чугунени не, но бронзовите са доста по здрави ............. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...